Is ook niet echt handig van ze, hè.quote:Hema zoekt de grens op van het portretrecht door een foto met leden van het koningshuis te verspreiden. In een reclamemail in aanloop naar Koningsdag verscheen een foto van drie meisjes in een zogeheten kinder-onesie. De meisjes houden maskers voor met de gezichten van de drie dochters van de koning.
De advertentie is rondgestuurd naar mensen die zijn aangemeld voor de nieuwsbrief.
Volgens een woordvoerder van Hema was de advertentie bedoeld als "ludieke actie, en was het niet de bedoeling om iemand voor het hoofd te stoten".
Goedkeuring
De Hema heeft de advertentie op verzoek van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) verwijderd. De RVD bepaalt altijd pas achteraf of een advertentie met een portret van leden van het koningshuis de grens overschrijdt.
Volgens het merkenbureau Abcor mogen producten met een beeltenis van leden van het Koninklijk Huis niet commercieel gebruikt worden. "Het is een afweging die je maakt tussen informatieplicht en de persoonlijke omstandigheden. Bij een dergelijke advertentie zouden wij goedkeuring vragen van de RVD."
De Hema heeft vooraf geen toestemming gevraagd om de portretten te gebruiken. "We hadden niet verwacht dat er zoveel reacties op de advertentie zouden komen", aldus een woordvoerder. De winkel heeft de foto inmiddels uit de nieuwsbrief gehaald.
http://nos.nl/koningshuis(...)jes-op-t-randje.html
Arrestatieteam zal zo wel voor de deur staan.quote:
Volgens mij is gemiddelde TBS'er aardig te behandelen met een dagelijks dosis wiet.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Die TBS kliniek ook echt waar er meer dope ligt dan in heel mijn wijk
Ach ja ze neuken ook de therapeuten.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Die TBS kliniek ook echt waar er meer dope ligt dan in heel mijn wijk
TBS'ers zijn gewoon redelijk normaal.. niet veel anders dan normale gedetineerden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij is gemiddelde TBS'er aardig te behandelen met een dagelijks dosis wiet.
Pics?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:35 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ach ja ze neuken ook de therapeuten.
Boh. Wat waren dat een doerakken!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Maar Stalin en Lenin waren ook slecht hoor! En Mao.
Mwah.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
TBS'ers zijn gewoon redelijk normaal.. niet veel anders dan normale gedetineerden.
YOU ARE BACKquote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Boh. Wat waren dat een doerakken!
quote:
Nooit weggeweest...quote:
neequote:
AIVD is trouwens het enige gedeelte van de overheid dat wél naar je luistert.quote:
Ik vind het altijd wel fijn om te beseffen dat er, hoe alleen je ook bent, altijd iemand heel dicht bij je is.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
AIVD is trouwens het enige gedeelte van de overheid dat wél naar je luistert.
god?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn om te beseffen dat er, hoe alleen je ook bent, altijd iemand heel dicht bij je is.
of de DMVquote:
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Department of Motor Vehicles?
Ik heb daarom mijn huisdierquote:Op donderdag 24 april 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn om te beseffen dat er, hoe alleen je ook bent, altijd iemand heel dicht bij je is.
Hoiquote:
ewaquote:
ahaha nerdjequote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga mijn Windows XP vervangen door Ubuntu...
duussss.....
linux mint is beterquote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
duussss.....
Wat heb je aan Linux?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
duussss.....
hoe ken jij al die bandjesquote:
Ik heb er verder geen verstand van. Wat maakt Linux Mint beter?quote:
quote:
netter, sleaker, lijkt ook het meest op windowsquote:Op donderdag 24 april 2014 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen verstand van. Wat maakt Linux Mint beter?
quote:
OpenOffice is redelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 23:50 schreef Zaktabak het volgende:
Linux gebruiken ipv Windows of OSX staat gelijk aan OpenOffice een waardige vervanger vinden voor Microsoft Office.
Gratis basistroep
Je kan echt op iedere rommelmarkt dozen singeltjes ophalen van een paar euro, als je op internet zoekt is er heel veel gedocumenteerd over iedere mogelijke muziekstroming en als je dan nog geen inspiratie hebt moet je gewoon even m'n vader vragen.quote:
Disconnect gebruiken, houdt nog veel meer tegen dan enkel op youtube.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Werkt bij jullie adblock ook niet meer op youtube?
Geef telefoonnummer maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan echt op iedere rommelmarkt dozen singeltjes ophalen van een paar euro, als je op internet zoekt is er heel veel gedocumenteerd over iedere mogelijke muziekstroming en als je dan nog geen inspiratie hebt moet je gewoon even m'n vader vragen.
Bedtijgerquote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik moet nodig eens een nieuwe meid fixen
De laatste was toch dit weekend mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
koningsnacht morgenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Vorige week donderdag.. alleen beetje gezoend.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De laatste was toch dit weekend mag ik hopen?
Waarom wou je niet neuken dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vorige week donderdag.. alleen beetje gezoend.
Ik ga meteen aan de slag.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sta gewoon onder de V in het telefoonboek.
Ja.. weinig kans. Den Haag is 1 grote kkr bende van paupers en josti's met cola flessen met whiskey erin.quote:
Mja, zal eens kijken, maar zo heel veel last heb ik ook weer niet van die reclamesquote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Disconnect gebruiken, houdt nog veel meer tegen dan enkel op youtube.
En mocro's op scooters.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.. weinig kans. Den Haag is 1 grote kkr bende van paupers en josti's met cola flessen met whiskey erin.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom wou je niet neuken dan?
9/10 x neuk ik niet na een avond stappen hoor. Al dat gedoe met ''ga je mee naar huis'' , ''maar ben met de auto en ji fiets'' of ''ja maar dan moet je me morgen naar rotterdam brengen''.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom wou je niet neuken dan?
Vond het in Eindhoven altijd wel chill.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.. weinig kans. Den Haag is 1 grote kkr bende van paupers en josti's met cola flessen met whiskey erin.
Wat een gedoe ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
9/10 x neuk ik niet na een avond stappen hoor. Al dat gedoe met ''ga je mee naar huis'' , ''maar ben met de auto en ji fiets'' of ''ja maar dan moet je me morgen naar rotterdam brengen''.Ik fix meestal telefoonnummer en dan app ik volgende dag.
Haha ik ga welquote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwen gewoon hartelijker dan in het asociale Den Haag.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vond het in Eindhoven altijd wel chill.
Ik ben er wss ook.. maar tot 12 uur ofzo. Volgende dag vroeg naar a'dam.quote:
Jij? Koningsdag?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vond het in Eindhoven altijd wel chill.
Gewoon buiten pakken zo'n griet, een briesje op je ballen is sowieso prettig.quote:
Denken dat Den Haag perse asociaal is.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwen gewoon hartelijker dan in het asociale Den Haag.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon buiten pakken zo'n griet, een briesje op je ballen is sowieso prettig.
Ah zal oplettenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben er wss ook.. maar tot 12 uur ofzo. Volgende dag vroeg naar a'dam.
Leidschendam.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat Den Haag perse asociaal is.
Meeste shit is dan gratis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |