quote:
netter, sleaker, lijkt ook het meest op windowsquote:Op donderdag 24 april 2014 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen verstand van. Wat maakt Linux Mint beter?
quote:
OpenOffice is redelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 23:50 schreef Zaktabak het volgende:
Linux gebruiken ipv Windows of OSX staat gelijk aan OpenOffice een waardige vervanger vinden voor Microsoft Office.
Gratis basistroep
Je kan echt op iedere rommelmarkt dozen singeltjes ophalen van een paar euro, als je op internet zoekt is er heel veel gedocumenteerd over iedere mogelijke muziekstroming en als je dan nog geen inspiratie hebt moet je gewoon even m'n vader vragen.quote:
Disconnect gebruiken, houdt nog veel meer tegen dan enkel op youtube.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Werkt bij jullie adblock ook niet meer op youtube?
Geef telefoonnummer maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan echt op iedere rommelmarkt dozen singeltjes ophalen van een paar euro, als je op internet zoekt is er heel veel gedocumenteerd over iedere mogelijke muziekstroming en als je dan nog geen inspiratie hebt moet je gewoon even m'n vader vragen.
Bedtijgerquote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik moet nodig eens een nieuwe meid fixen
De laatste was toch dit weekend mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
koningsnacht morgenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Vorige week donderdag.. alleen beetje gezoend.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De laatste was toch dit weekend mag ik hopen?
Waarom wou je niet neuken dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vorige week donderdag.. alleen beetje gezoend.
Ik ga meteen aan de slag.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sta gewoon onder de V in het telefoonboek.
Ja.. weinig kans. Den Haag is 1 grote kkr bende van paupers en josti's met cola flessen met whiskey erin.quote:
Mja, zal eens kijken, maar zo heel veel last heb ik ook weer niet van die reclamesquote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Disconnect gebruiken, houdt nog veel meer tegen dan enkel op youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |