En mocro's op scooters.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.. weinig kans. Den Haag is 1 grote kkr bende van paupers en josti's met cola flessen met whiskey erin.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom wou je niet neuken dan?
9/10 x neuk ik niet na een avond stappen hoor. Al dat gedoe met ''ga je mee naar huis'' , ''maar ben met de auto en ji fiets'' of ''ja maar dan moet je me morgen naar rotterdam brengen''.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom wou je niet neuken dan?
Vond het in Eindhoven altijd wel chill.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.. weinig kans. Den Haag is 1 grote kkr bende van paupers en josti's met cola flessen met whiskey erin.
Wat een gedoe ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
9/10 x neuk ik niet na een avond stappen hoor. Al dat gedoe met ''ga je mee naar huis'' , ''maar ben met de auto en ji fiets'' of ''ja maar dan moet je me morgen naar rotterdam brengen''.Ik fix meestal telefoonnummer en dan app ik volgende dag.
Haha ik ga welquote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwen gewoon hartelijker dan in het asociale Den Haag.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vond het in Eindhoven altijd wel chill.
Ik ben er wss ook.. maar tot 12 uur ofzo. Volgende dag vroeg naar a'dam.quote:
Jij? Koningsdag?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vond het in Eindhoven altijd wel chill.
Gewoon buiten pakken zo'n griet, een briesje op je ballen is sowieso prettig.quote:
Denken dat Den Haag perse asociaal is.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwen gewoon hartelijker dan in het asociale Den Haag.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon buiten pakken zo'n griet, een briesje op je ballen is sowieso prettig.
Ah zal oplettenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben er wss ook.. maar tot 12 uur ofzo. Volgende dag vroeg naar a'dam.
Leidschendam.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat Den Haag perse asociaal is.
Meeste shit is dan gratis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |