Dat klinkt niet als iets waar ik de deur voor uit zou gaan. Ik blijf liever zitten.quote:
gadverdammequote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha![]()
Ohja eetsmakelijk boys.
[ afbeelding ]
is dat nou aardbeiquote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha![]()
Ohja eetsmakelijk boys.
[ afbeelding ]
Groot gelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets waar ik de deur voor uit zou gaan. Ik blijf liever zitten.
Yuckquote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha![]()
Ohja eetsmakelijk boys.
[ afbeelding ]
Miscellar met Whey, brinta en creatine ja. En een aardbeien smaakje.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is dat nou aardbei
fcking vies man
ga weg met die duitse gothicaidsquote:
rebels as fuck manquote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Of mocht ik dat niet meer zeggen?
Het is geen eens gothic aids. Gothic is iets heel anders dan metalheadsquote:
Dat is duidelijk geen nasi a la johannesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha![]()
Ohja eetsmakelijk boys.
[ afbeelding ]
Allemaal hetzelfde. Lekker met de haren wapperen in wolvenshirts.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het is geen gothic aids. Gothic is iets heel anders dan metalheads
Doe niet zo generaliserend kerelquote:Op donderdag 24 april 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde. Lekker met de haren wapperen in wolvenshirts.
Nee dit is sperzieboon, pangasius filet met volkoren rijst en een beetje chilisaus ala monstah Tijgah.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is duidelijk geen nasi a la johannes
Het is kutmuziek in ieder geval.quote:
Jij kent die chille dingen mangggquote:
Ja jonge dat weet ik tochquote:Op donderdag 24 april 2014 22:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Metalheads
[ afbeelding ]
Gothics
[ afbeelding ]
Emo's (lees: de faggots van het rijtje)
[ afbeelding ]
Punkers
[ afbeelding ]
Nu nooit meer metalheads uitschelden voor gothcis he?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jonge dat weet ik tochWel beetje gayass punkers
Heb ik ook 4 potten van gehad.. nu even wat anders.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:30 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb gewoon whey perfection
Met amandelmelk en een eetlepel honing
chocolade trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |