SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
quote:Zaakwaarnemer Janmaat bevestigt informeren door onder andere Napoli
De zaakwaarnemer van Daryl Janmaat heeft voor de microfoon van het Italiaanse Radio CRC bevestigt dat Napoli geïnformeerd heeft naar de beschikbaarheid van de rechtsback van Feyenoord. "Maar zij zijn niet de enige club die geïnformeerd heeft. Het is een fantastische club, maar er ligt nog geen concreet bod.' Janmaat wordt de laatste maanden met tal van clubs uit Europa in verband gebracht. De international houdt contractverlenging om die reden vooralsnog af
Ik heb vertrouwen in van Geel.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooie club.
Ben benieuwd wat we voor hem krijgen.
Speler is ook wel belangrijk in deze, die zal zijn voorkeuren ook hebbenquote:Op donderdag 24 april 2014 09:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in van Geel.
Laat hem maar lekker al die clubs tegen elkaar uitspelen.
Dat hoeven de clubs dan weer niet te wetenquote:Op donderdag 24 april 2014 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Speler is ook wel belangrijk in deze, die zal zijn voorkeuren ook hebben
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hoeven de clubs dan weer niet te weten
quote:Waar Terence Kongolo (20) de voorbije jaren meer dan eens een generatiegenoot zag doorbreken in De Kuip, moest hijzelf lang wachten op een kans. Inmiddels is het geduld van de talentvolle verdediger beloond. ‘Alles gebeurt met een reden’, vertelt de verdediger in de nieuwe editie van Feyenoord Magazine, dat deze week op de mat valt bij alle leden van Het Legioen.
Na het succesvol doorlopen van de jeugdopleiding realiseerde Kongolo op 14 april 2012 voor het eerst zijn doel, door te debuteren in de hoofdmacht van Feyenoord. In het daaropvolgende seizoen maakte de verdediger volledig deel uit van de A-selectie, waar hij veel leerde van internationals als Joris Mathijsen en Bruno Martins Indi. De concurrentie op zijn positie bleef ook dit seizoen moordend, waardoor hij zelfs regelmatig op de tribune belandde. Een beslissing waar trainer Ronald Koeman ook moeite mee had, zo liet de coach bijna wekelijks doorschemeren.
Diens meelevende woorden ten spijt, restte Kongolo weinig anders dan hard te blijven werken en bovenal geduldig te blijven. Zijn kans zou nog komen, voorspelde zijn omgeving. ‘Iedereen bedoelde het goed, maar ik dacht steeds vaker: wannéér dan?’, zegt Kongolo. ‘Hoe zeer ik ook mijn best bleef doen op de trainingen en bij de beloften, er veranderde niets aan mijn situatie.’
Geduld was lange tijd het toverwoord voor Kongolo, die erin bleef geloven dat zijn tijd nog zou komen. Het vertrouwen van de tiener bleek niet ongegrond. De verdediger is in de tweede seizoenshelft uitgegroeid tot een vaste waarde in het team van trainer Ronald Koeman. Het is dé ultieme beloning voor zijn geduld. ‘De laatste tijd voel ik dat ik echt beter word. Dat gevoel zorgt voor veel zelfvertrouwen. Het uitschakelen van mijn directe tegenstander is mijn specialiteit. Ook op het gebied van coaching heb ik veel stappen gemaakt. Daar werd in de jeugdelftallen bij mij al veel op gehamerd. Bij het eerste elftal móét je wel coachen, want daarmee zijn veel gevaarlijke situaties te voorkomen. Het was een droom om De Kuip te halen en ik ben nog steeds heel trots dat ik hier mag spelen.’
Ja, hij moest inderdaad wel lang wachten op zijn kans. Het maakt wel dat hij nu nog steeds blij en trots is om in de Kuip te spelen. Contract verlengen en je hebt een goudmijntje in je handen. Als hij zich zo blijft ontwikkelen kan prima nog 2 jaar in de kuip spelen en na een goed EK naar een topclubquote:
Als die Italiaanse clubs echt concreet worden kunnen we flink gaan cashen, die figuren betalen altijd teveel.quote:
Don't get your hopes up. Valt altijd tegen bij Feyenoord.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als die Italiaanse clubs echt concreet worden kunnen we flink gaan cashen, die figuren betalen altijd teveel.
Ik weet niet hoevaak ik het moet herhalen, maar sinds van Geel bij Feyenoord zit heeft Feyenoord alleen nog maar uitstekende deals gedaan. Die gaat Janmaat echt niet voor een habbekrats verkopen. 8 miljoen+quote:Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Don't get your hopes up. Valt altijd tegen bij Feyenoord.
Ik ga er niet vanuit. Feyenoord-spelers zijn gewoon minder waard dan spelers van Ajax en PSV, helaas.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak ik het moet herhalen, maar sinds van Geel bij Feyenoord zit heeft Feyenoord alleen nog maar uitstekende deals gedaan. Die gaat Janmaat echt niet voor een habbekrats verkopen. 8 miljoen+
Ja. Nee. Heeft hij niet nog maar een jaar contract? Plus 'basisklant' bij Oranje kan tegenwoordig de halve Eredivisie zich noemen. Gewoon WK afwachten, doet hij het daar geweldig kan je 6+ rekenen, anders blij zijn met 3 als hij niet gaat verlengen. Jaartje contract dus Feyenoord MOET dan wel, of hij loopt gratis weg het jaar er op.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak ik het moet herhalen, maar sinds van Geel bij Feyenoord zit heeft Feyenoord alleen nog maar uitstekende deals gedaan. Die gaat Janmaat echt niet voor een habbekrats verkopen. 8 miljoen+
Contractje tot 2015 he.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Over het algemeen betalen Italiaanse clubs zelden de hoofdprijs, Napoli is hierin een kleine uitzondering en in het geval van Janmaat praat je wel over een speler die gezien wordt als basisklant in Oranje, een aantal prima seizoenen achter de rug heeft en bovendien op een positie speelt waar de spoeling wereldwijd aardig dun is. Ik verwacht eigenlijk ook wel 8 miljoen als ondergrens tbh.
gmtaquote:Op donderdag 24 april 2014 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja. Nee. Heeft hij niet nog maar een jaar contract? Plus 'basisklant' bij Oranje kan tegenwoordig de halve Eredivisie zich noemen. Gewoon WK afwachten, doet hij het daar geweldig kan je 6+ rekenen, anders blij zijn met 3 als hij niet gaat verlengen. Jaartje contract dus Feyenoord MOET dan wel, of hij loopt gratis weg het jaar er op.
Ah, dat is wel kloten. Dan wordt het idd max. 8 miljoen denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Contractje tot 2015 he.
Hopen dat hij een goed WK speelt dat zal het verschil waarschijnlijk maken.
3 miljoen, halve eredivisie basisklant, wat een achterlijke uitspraken.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja. Nee. Heeft hij niet nog maar een jaar contract? Plus 'basisklant' bij Oranje kan tegenwoordig de halve Eredivisie zich noemen. Gewoon WK afwachten, doet hij het daar geweldig kan je 6+ rekenen, anders blij zijn met 3 als hij niet gaat verlengen. Jaartje contract dus Feyenoord MOET dan wel, of hij loopt gratis weg het jaar er op.
Prima kerel, wat jij wil. Feit is dat verdedigers nou eenmaal voor minder knaken gaan dan middenvelders/aanvallers, ten tweede staat Feyenoord er internationaal ook niet geweldig op, en zullen ze hem wel kwijt moeten als hij niet wil verlengen. 5 max, misschien wat meer als hij geweldig WK speelt, ik zeg het jequote:Op donderdag 24 april 2014 11:39 schreef Cara het volgende:
[..]
3 miljoen, halve eredivisie basisklant, wat een achterlijke uitspraken.
Fer en Wijnaldum leverden met hun 1 jaarcontracten beiden al meer dan 5+ miljoen per stuk op.
13 interlands als de nummer 1 rechtsback van Oranje kan inderdaad de halve eredivisie mee pronken ja. Voorlopig staat hij gewoon boven van der Wiel in de pikorde, een gerenommeerd basisklant bij een topclub. Denk even na voor je wat plaatst.
Ik hoop voor het Nederlands voetbal dat hij lekker nog jaartje blijft, prima speler om in de eredivisie te zien. Als hij dan zijn niveau vast kan houden kan je eens aan 8+ gaan denken.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:42 schreef PIETR het volgende:
Het is ook niet zo dat Janmaat zijn contractt niet gaat verlengen als er deze zomer geen club voor hem komt ..
Exact.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima kerel, wat jij wil. Feit is dat verdedigers nou eenmaal voor minder knaken gaan dan middenvelders/aanvallers, ten tweede staat Feyenoord er internationaal ook niet geweldig op, en zullen ze hem wel kwijt moeten als hij niet wil verlengen. 5 max, misschien wat meer als hij geweldig WK speelt, ik zeg het je
Als je serieus op 8+ zit te hopen ga je in ieder geval van een koude kermis thuis komen
Tjah ach, hij is wel ook een periode een van de betere spelers van Ajax geweest en was in die tijd ook vaste klant bij Oranje, dus zo kan je bezig blijven.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed, we zullen zien.
Blackcard Greg was nou ook weer niet zo bijzonder en kwam bovendien terug van een zware blessure waardoor hij de helft van het seizoen miste. Dan is het niet zo gek dat hij niet zo heel veel waard was. Eenjarig contract voor onlangs geblesseerde speler die niet verder wil met Ajax. PSG haalde hem bovendien als backup voor Jallet.
En een paar jaar daarvoor een vaste waarde in het Oranje dat de finale haalde.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ach, hij is wel ook een periode een van de betere spelers van Ajax geweest en was in die tijd ook vaste klant bij Oranje, dus zo kan je bezig blijven.
Daar wil Janmaat niet naar toe, 5-6 lijkt me wel haalbaar, hangt ook een beetje van het WK af als er nog geen biedingen ervoor gedaan zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
En een paar jaar daarvoor een vaste waarde in het Oranje dat de finale haalde.
Al schijnt de markt inmiddels wel weer iets te zijn aangetrokken door al die Russische clubs die grof geld betalen voor spelers.
Geld wordt rondgepompt. Hoeft dus niet naar Rusland. Markt was een paar jaar terug ook wel behoorlijk dood.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar wil Janmaat niet naar toe, 5-6 lijkt me wel haalbaar, hangt ook een beetje van het WK af als er nog geen biedingen ervoor gedaan zijn.
quote:Feyenoord organiseert dit seizoen in tegenstelling tot de voorgaande vier jaren geen SupportersAvond. De avond werd traditioneel gebruikt om de shirts voor het volgende seizoen te presenteren, maar in verband met de overstap van kledingsponsor Puma naar Adidas is dat volgens de club niet mogelijk. Het contract met Puma loopt namelijk nog door tot 1 juli 2014.
In het nieuwe seizoen zal door Feyenoord worden gezocht naar een geschikt moment voor de SupportersAvond, die in 2010 voor het eerst werd georganiseerd. De avond staat normaliter garant voor een uitgebreid programma en biedt fans de unieke mogelijkheid om op allerlei manieren in contact te komen met de spelers, technische- en medische staf van Feyenoord.
fr12.nl
Dom. Was juist zo'n avond dat mensen de spelers eens van dichtbij konden zien en even een foto'tje met de spelers konden maken, ben je als club toch wel verplicht vind ik.quote:
Wordt alleen uitgesteld toch als ik het zo lees?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dom. Was juist zo'n avond dat mensen de spelers eens van dichtbij konden zien en even een foto'tje met de spelers konden maken, ben je als club toch wel verplicht vind ik.
Ah, overheen gelezen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Wordt alleen uitgesteld toch als ik het zo lees?
Geen probleem, als beste vriend wijs ik je er gewoon even opquote:
Hahaha.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Luni het volgende:
Geen vorige week vrijdag effe bij de training kijken met m'n zoontje, was er om 11.50 uur terwijl ze om 10.30 uur begonnen waren. Ze zaten al in het busje, alleen Lex Immers stond nog buiten, maar daar laat ik mijn zoon niet mee op de foto gaan
Tegen geld is alles af te kopen, denk niet dat Puma dat zomaar gaat doenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:52 schreef PIETR het volgende:
Ze kunnen toch zeker wel een dealtje sluiten met Puma zodat ze de eerste training gewoon in het nieuwe Adidas tenue kunnen afwerken?
Lex is een cultheld joh.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Luni het volgende:
Geen vorige week vrijdag effe bij de training kijken met m'n zoontje, was er om 11.50 uur terwijl ze om 10.30 uur begonnen waren. Ze zaten al in het busje, alleen Lex Immers stond nog buiten, maar daar laat ik mijn zoon niet mee op de foto gaan
Belangrijke speler, waarom niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Luni het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Luni het volgende:
En bij die andere zijn we ineens Dinamo Kiev.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:18 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Net een Ajax-shirtje waarbij de baan te ver doorgeschoven isMag toch voor beide partijen hopen dat het niet zoiets wordt.
Vind de meesten niet echt mooi moet ik zeggen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:15 schreef PIETR het volgende:
Supportersontwerpen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat nergens over nee. Alleen deze gaat nog een beetjequote:Op donderdag 24 april 2014 14:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En bij die andere zijn we ineens Dinamo Kiev.
Ja, alleen mag het logo wel wat kleiner.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat nergens over nee. Alleen deze gaat nog een beetje
[ afbeelding ]
Gatverquote:Op donderdag 24 april 2014 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Zou mij trouwens niks verbazen als we een goudkleurig Adidas logo'tje krijgen i.c.m. goudkleurige strepen op de mouw.
Afgezien van het zwartquote:
Mogen blij zijn als we dit jaar wel de groepsfase halen van de EL ..quote:Op donderdag 24 april 2014 14:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die badge klopt niet helemaal hè.
Neen. Maar Puma gebruikte ook een goudkleurig logo.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gatver
Is dat het standaard ontwerp van Adidas komend seizoen?
Want Adidas hanteert een speciale A lijst met de top teams, die ieder een volledig eigen ontworpen shirt krijgen, en een B lijst met een lijst clubs die allen in standaard ontwerpen van Adidas spelen (dus allemaal vergelijkbare shirts).
Ik denk dat Feyenoord bij die laatste categorie hoort.
Ajaxbadgje pikken om op je Feyenoordontwerpje te plakkenquote:
Het komt van FR12...quote:Op donderdag 24 april 2014 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajaxbadgje pikken om op je Feyenoordontwerpje te plakkenFaal
Niet bekend met dat medium. Waarom is dat relevant?quote:
Daar mag je alleen posten wanneer je een IQ beneden de 65 hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet bekend met dat medium. Waarom is dat relevant?
Ik ga me aanmeldenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar mag je alleen posten wanneer je een IQ beneden de 65 hebt.
Vorig seizoen was echt om een nat onderbroekje van te krijgen. Beter kon haast niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef Grifte het volgende:
Die strepen van Adidas zijn zo afgrijselijk.
Puma had echt prachtige shirts. De goude invloeden waren wat overdreven, maar verder simpel en zonder tierelantijnen.
Matrozenpakkies van een paar jaar geleden vergeten? Zag er niet uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef Grifte het volgende:
Die strepen van Adidas zijn zo afgrijselijk.
Puma had echt prachtige shirts. De goude invloeden waren wat overdreven, maar verder simpel en zonder tierelantijnen.
1 van de allerlelijkste shirts ooit gemaakt. Toevallig heb ik een jaar terug van mn vakantie en nog lelijker shirt mee kunnen nemen maar het scheelde niet veel.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Matrozenpakkies van een paar jaar geleden vergeten? Zag er niet uit.
Ik vind het afschuwelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind dat wel mooi eigenlijk. Past prima bij het logo toch?
Hangt hier ook nog ergens op zolder. Die pasvormquote:
quote:Slecht nieuws voor Joris Mathijsen. Zijn sportwinkel in Tilburg was woensdagmorgen vroeg het doelwit van een ramkraak. Er is voor duizenden euro's aan sportkleding gestolen.
Een trio dieven knipte rond 04.30 uur een twee meter hoog hek door en reed vervolgens met een, vermoedelijk gestolen, Audi door de voordeur van de zaak, zo meldt het Brabants Dagblad. Ze namen vervolgens een kleine honderd trainingspakken mee.
Wat is er zo grappig? Verlicht ons.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Dven het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAh
Zou ermee kunnen leven mits in deze kleurencombinatiequote:
Met groen zou het nog best wat kunnen zijn misschien.quote:
Sorry, verkeerde topic. Flesje goede whiskey gewonnen van een mongool.quote:
Wat voor whisky?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde topic. Flesje goede whiskey gewonnen van een mongool.
Aangezien het Elan betreft zal hij onder goede whiskey wel Black Ram a 4 euro de liter verstaan.quote:
En dan met Magic Mike Havenaar in de spitsquote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou ermee kunnen leven mits in deze kleurencombinatie
[ afbeelding ]
KnutdeIJsbeer
Valt niet uit te sluiten dat dit het keepersshirt gaat worden. Zou me niks verbazen ..quote:
Tegenstanders worden in ieder geval verblind dan.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Valt niet uit te sluiten dat dit het keepersshirt gaat worden. Zou me niks verbazen ..
Hoop dat ik mijne nog voor kingsday binnen hebquote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien het Elan betreft zal hij onder goede whiskey wel Black Ram a 4 euro de liter verstaan.
Als die maar ballen tegenhoudt.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oranje staat hahn wel goed
[ afbeelding ]
Le cock orangequote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oranje staat hahn wel goed
[ afbeelding ]
Dat gaat sowieso niet gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoop dat ik mijne nog voor kingsday binnen heb
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat meer #SWAG in de goal is niks mis mee.
[ afbeelding ]
matige swag 3/10
[ afbeelding ]
Stijlvolle swagduik op simpel rollertje 9/10
Vooralsnog maakt die Hahn geloof ik nog meer blunders dan Mulder.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
matige swag 3/10
[ afbeelding ]
Sinds bekend is geworden dat hij naar Feyenoord komt is het ineens iedere week raak jaquote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vooralsnog maakt die Hahn geloof ik nog meer blunders dan Mulder.
Geen swag die je dan nog kan redden.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
matige swag 3/10
[ afbeelding ]
Misschien clementie aanvragen en ze beide opstellen onder het mom van twee keer net niet is al bijna iets.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Mulder wordt gewoon weer eerste keeper volgend seizoen. Die Hahn kan er nog minder van.
Uh, oké.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien clementie aanvragen en ze beide opstellen onder het mom van twee keer net niet is al bijna iets.
Zet je nu onze BFF-status op het spel?quote:
Dat is sowieso maar eenzijdig.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Zet je nu onze BFF-status op het spel?
klopt, want je bent inmiddels mijn beste vriend niet meerquote:
Ok.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:12 schreef Dven het volgende:
[..]
klopt, want je bent inmiddels mijn beste vriend niet meer
Hij heeft nu in ieder geval een beste vriendschap met iemand die het wel apprecieertquote:
Laat de grappen over zondag maar komentwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 24-04-2014 om 15:12:53Het veld in De Kuip is verkozen tot het beste veld van Nederland! #Feyenoord http://t.co/FVoVphgbij (Foto via @dannyhesp)
reageer retweet
Beetje niveau Elan. Ik vermoed omdat ze beide zijn blijven hangen in hun achtergestelde gebied op de grens van Zuid-Holland, Zeeland en Brabant. De enige reden waarom ze het maar bij Zuid-Holland hebben gegooid is omdat het dan tenminste nog iets lijkt.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft nu in ieder geval een beste vriendschap met iemand die het wel apprecieert
Iemand die in Bulgarije woont en het over achtergestelde gebieden heeft moet wel een parodie op zichzelf zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje niveau Elan. Ik vermoed omdat ze beide zijn blijven hangen in hun achtergestelde gebied op de grens van Zuid-Holland, Zeeland en Brabant. De enige reden waarom ze het maar bij Zuid-Holland hebben gegooid is omdat het dan tenminste nog iets lijkt.
Elan komt hier duidelijk als winnaar uit de bus.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand die in Bulgarije woont en het over achtergestelde gebieden heeft moet wel een parodie op zichzelf zijn.
Kan je nagaan hoe dieptriest het gesteld is met jouw woonomgevingquote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand die in Bulgarije woont en het over achtergestelde gebieden heeft moet wel een parodie op zichzelf zijn.
Toch nog een schaal dit seizoen.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Grifte het volgende:
Laat de grappen over zondag maar komentwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 24-04-2014 om 15:12:53Het veld in De Kuip is verkozen tot het beste veld van Nederland! #Feyenoord http://t.co/FVoVphgbij (Foto via @dannyhesp)[ afbeelding ] reageer retweet
Zijn daarom nu ook de verwachtingen voor komend seizoen bijgeschaald?quote:
Zaten zondag nog allemaal gaten in xDquote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Grifte het volgende:
Laat de grappen over zondag maar komentwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 24-04-2014 om 15:12:53Het veld in De Kuip is verkozen tot het beste veld van Nederland! #Feyenoord http://t.co/FVoVphgbij (Foto via @dannyhesp)[ afbeelding ] reageer retweet
haha! xDquote:Op donderdag 24 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zaten zondag nog allemaal gaten in xD
Deze verkiezing slaat in als een bomquote:Op donderdag 24 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zaten zondag nog allemaal gaten in xD
En dan de rest van Metallica er ook bij.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:26 schreef Muto het volgende:
Die groundsman is wel mediageniek. Ik zeg uithangbord van Feyenoord maken.
Knallende overwinningquote:Op donderdag 24 april 2014 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze verkiezing slaat in als een bom
We zoeken ze er op uitquote:Op donderdag 24 april 2014 15:16 schreef Muto het volgende:
Hahn kan geen ballen klemvast pakken en is bij het hervatten van het spel nog slomer dan Mulder.
Netjes als ze er zo uit zouden komen te zien.quote:
Opel net wat kleiner en dan akkoordquote:Op donderdag 24 april 2014 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Netjes als ze er zo uit zouden komen te zien.
Ook als het thuisshirt er als volgt uit zou komen te zien ben ik erg tevreden:
[ afbeelding ]
Niks meer aan doen, wat mij betreft.
Vind het logo op de 3 shirts juist mooier. Alleen de tekst Opel in het klein en geen Opel logo.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Netjes als ze er zo uit zouden komen te zien.
Ook als het thuisshirt er als volgt uit zou komen te zien ben ik erg tevreden:
[ afbeelding ]
Niks meer aan doen, wat mij betreft.
Ik vind het logo weinig verschil uitmaken eerlijk gezegd. Wel is alleen de tekst Opel zonder logo (en kleiner afgedrukt) mooier inderdaad. Al denk ik niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vind het logo op de 3 shirts juist mooier. Alleen de tekst Opel in het klein en geen Opel logo.
Dat goudgele, wtf. Sowieso die banen zo, past niet bij Feyenoordquote:
Zou echt een blunder zijn. Mouwen thuisshirt kloppen niet ..quote:
Zou een beetje dom zijn om te scoren, tenzij de 5-1. Straks schiet zo'n jongen zichzelf de vCL uitquote:Feyenoord-huurling Elvis Manu blikt tegenover Cambuur TV vooruit op de wedstrijd van zondag. De aanvaller zal zich niet inhouden tegen de club waar hij komend jaar weer voor speelt. 'Het is gewoon weer een wedstrijd. En als ik kan scoren, zou ik dat niet nalaten. Ik wil elke wedstrijd scoren, dus ook deze weer.'
Wanneer de aanvaller in De Kuip tot scoren komt, zal hij niet uitgebreid juichen. 'Uitgebreid juichen? Dat lijkt me niet zo verstandig. Ik sta nog onder contract bij Feyenoord, dus dat zullen we maar niet doen. Ik zal ingetogen juichen, maar daarna vier ik wel een feestje hoor.'
Manu wil volgend seizoen een stap maken onder Fred Rutten en ziet een langer verblijf bij Cambuur niet zitten. 'Ik heb het hier fantastisch naar me zin, alles verloopt prima. Maar ik moet voor mezelf ook een stap maken en dat is nu de Kuip. Dus daar ga ik voor.'
quote:Feyenoord bindt drie jeugdspelers
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met jeugdspelers Stef Gronsveld (18), Jari Schuurman (17) en Gustavo Hamer (16) over hun eerste profcontract. De drie talenten uit de eigen jeugdopleiding zullen op korte termijn hun handtekening zetten onder een driejarige verbintenis, waarmee ze tot medio 2017 aan Feyenoord zijn verbonden. Gronsveld, Schuurman en Hamer zullen komend seizoen alle drie uitkomen in Feyenoord A1.
Vleugelverdediger Gronsveld maakte op elfjarige leeftijd de overstap van Vitesse Delft naar Feyenoord. Dit seizoen komt hij uit in A1. Schuurman en Hamer spelen momenteel voor Feyenoord B1. Schuurman voetbalt sinds het seizoen 2004-2005 in de jeugdopleiding en is een allround middenvelder. Hamer, die bezig is aan zijn derde seizoen op Varkenoord, is een aanvallende middenvelder.
‘Nadat we eerder al overeenstemming bereikten met Bart Nieuwkoop en Calvin Verdonk over hun eerste profcontract, spreken wij met deze verbintenissen ook ons vertrouwen uit in deze drie talenten’, zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘We hopen dat deze overeenkomsten voor Stef, Jari en Gustavo ook een grote stimulans zijn om zich de komende jaren te blijven ontwikkelen. Daar gaan wij ze bij Feyenoord natuurlijk heel goed bij helpen.’
Hoewel tactisch minder handig, zou het wel zo sportief zijn een kans te verzilveren. Zoveel zullen we er niet krijgen in de kuip.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou een beetje dom zijn om te scoren, tenzij de 5-1. Straks schiet zo'n jongen zichzelf de vCL uit
Dat is een beetje het dilemma hè. Zo'n jongen verliest natuurlijk wel de steun van de fans als je daardoor geen vCL mag spelen. Aan de andere kant speelt hij voor Cambuur en moet hij daarvoor zijn best doen. Al is Cambuur in principe veilig, dus wat dat betreft...quote:Op donderdag 24 april 2014 16:44 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Hoewel tactisch minder handig, zou het wel zo sportief zijn een kans te verzilveren. Zoveel zullen we er niet krijgen in de kuip.
Ondanks dat hij Feyenoord - z'n eigen werkgever - zou benadelen bij een doelpunt (al ligt het aan de stand en einduitslag in welke mate hij Feyenoord daarmee dupeert) geeft hij natuurlijk wel z'n visitekaartje af als hij goed speelt en scoort. Hij kan zichzelf hiermee wel direct weer in de kijker spelen in het stadion waar iedereen aanwezig zal zijn die een beslissing zal nemen over het samenstellen van de selectie komend seizoen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is een beetje het dilemma hè. Zo'n jongen verliest natuurlijk wel de steun van de fans als je daardoor geen vCL mag spelen. Aan de andere kant speelt hij voor Cambuur en moet hij daarvoor zijn best doen. Al is Cambuur in principe veilig, dus wat dat betreft...
Hij is jong en gretig. Die zal in het moment gewoon voor een doelpunt gaan zonder daarbij te bedenken wat het gevolg zal zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat hij gewoon voluit zal spelen indien hij wordt opgesteld.
Alhoewel het dit seizoen nog meevalt, het is vaak wel zo dat oud-Feyenoorders vaak excelleren tegen Feyenoord. Weet niet of je Manu daaronder kan scharen als huurling, maar toch, je zal het altijd zien..quote:Op donderdag 24 april 2014 16:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ondanks dat hij Feyenoord - z'n eigen werkgever - zou benadelen bij een doelpunt (al ligt het aan de stand en einduitslag in welke mate hij Feyenoord daarmee dupeert) geeft hij natuurlijk wel z'n visitekaartje af als hij goed speelt en scoort. Hij kan zichzelf hiermee wel direct weer in de kijker spelen in het stadion waar iedereen aanwezig zal zijn die een beslissing zal nemen over het samenstellen van de selectie komend seizoen.
Ik denk dan ook dat hij gewoon voluit zal spelen indien hij wordt opgesteld. Maar persoonlijk denk ik dat we niet zoveel te vrezen hebben van Manu eerlijk gezegd. Ik ben niet overtuigd van zijn kwaliteiten.
Ik denk dat juist omdat Cambuur veilig is, en de druk er niet meer zo is ze lekker vrijuit gaan voetballen dat het een leuke pot voetbal kan worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Al is Cambuur in principe veilig, dus wat dat betreft...
Morgen al? Het is pas donderdag hoor, je moet nog wachten tot zondagquote:Op donderdag 24 april 2014 18:04 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat het morgen wel eens een echt feestje (lees: een slachtpartij) kan worden, en dat gevoel heb ik niet vaak.
Ga je morgen vlees halen voor op de barbecue dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:04 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat het morgen wel eens een echt feestje (lees: een slachtpartij) kan worden, en dat gevoel heb ik niet vaak.
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Morgen al? Het is pas donderdag hoor, je moet nog wachten tot zondag
Goed idee!quote:Op donderdag 24 april 2014 18:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga je morgen vlees halen voor op de barbecue dan?
Is dat wat, die Verdonk?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Gudde kijkt wéér niet in de camera. Echt al-tijd
Zijn 2 camera's.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens HMF heeft hij een verkeerde mentaliteit.quote:
Wat een knulletje joh.. heeft een glas ranja voor zich staan zo te zien.. nee daar winnen we de oorlog niet meequote:Op donderdag 24 april 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag geen bier/alcohol hè, is nog <18quote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat een knulletje joh.. heeft een glas ranja voor zich staan zo te zien.. nee daar winnen we de oorlog niet mee
Dit soort reactiesquote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat een knulletje joh.. heeft een glas ranja voor zich staan zo te zien.. nee daar winnen we de oorlog niet mee
Was niet serieus joh.. ik wacht het rustig af. Geen enkele speler oogt op die leeftijd al als een volwassen krijger.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit soort reacties
Wacht godverdomme gewoon af wat hij op het veld laat zien.
Voor wat het waard is.. van die bedragen word ik niet echt vrolijk.quote:Feyenoord kan na dit seizoen een miljoenenbod verwachten voor Bruno Martins Indi. AS Roma heeft namelijk zeer serieuze belangstelling voor de linksback, meldt het Italiaanse medium Leggo donderdagavond.
AS Roma had afgelopen zomer al veel succes met het halen van een speler uit de Nederlandse competitie. De Italiaanse topclub legde twintig miljoen euro neer voor PSV'er Kevin Strootman en de middenvelder bleek een schot in de roos. Ditmaal moet Martins Indi de Eredivisie verlaten voor een avontuur in de Serie A.
De 22-jarige verdediger wordt door AS Roma gezien als de ideale linksback en de club is van plan om zo'n zes miljoen euro over te maken naar Feyenoord. Martins Indi, die het liefst in het centrum van de defensie speelt, is dit seizoen niet altijd basisspeler in Rotterdam en heeft wel oren naar een overgang. Ook Feyenoord zou bij het juiste bod bereid zijn mee te werken aan een transfer.
Realistisch bedrag voor Martins Indi lijkt me. Ik zie Martins Indi echt geen 8 miljoen opleveren hoor. Zo bekeken is een eerste bod van 6 miljoen uitstekend.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.. van die bedragen word ik niet echt vrolijk.
6 mln voor BMI lijkt me prima.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.. van die bedragen word ik niet echt vrolijk.
2016 volgens mij?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Muto het volgende:
Voordeel is dat BMI tot 2017 een contract heeft. Beginbod van 6 miljoen is prima, dat stijgt wel.
ah, klopt.quote:
2016quote:Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Muto het volgende:
Voordeel is dat BMI tot 2017 een contract heeft. Beginbod van 6 miljoen is prima, dat stijgt wel.
Quote is van fr-fans, originele Franse artikel staat hier.quote:Feyenoord interesse in Harbaoui, topscorer van de Belgische competitie
Hamdi Harbaoui maakt dit seizoen veel indruk in de Belgische Jupiler Pro League. De Tunesische aanvaller wist in competitieverband al 20 keer te scoren en heeft hierdoor de aandacht getrokken van zowel Feyenoord als Ajax, althans dat meldt Africa Top Sports.
Harbaoui is dit seizoen de smaakmaker van Lokeren, dat momenteel vijfde staat in de Belgische competitie. De 29-jarige spits zou zelfs zoveel indruk gemaakt hebben, dat Feyenoord en Ajax inmiddels geïnformeerd hebben naar de beschikbaarheid van de aanvaller. Bij Feyenoord zou Harbaoui de opvolger moeten worden van Graziano Pellè, die aast op een vertrek uit de Kuip.
Harbaoui heeft nog een contract tot 2016 bij Lokeren, dat hem niet zomaar wil laten gaan. "We gaan er alles aan doen om Harbaoui in Lokeren te houden. Tot het einde van zijn carrière als het kan", aldus technisch directeur Willy Reynders.
Zijn die een beetje wat? Ik ken d'r maar een van. Niet heel gek overigens, maar ben toch benieuwd.quote:
Dat was toch al bekend? Zie zijn opgemaakte jodenneus:quote:
Lijkt me toch onbetaalbaar?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef Bombvis het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met geruchten: volgens het welbekende Africa Top Sports heeft o.a.
[..]
Quote is van fr-fans, originele Franse artikel staat hier.
Zal in elk geval goedkoper zijn dan Pellè, dus als je die verkoopt kun je hem halen (en anders hoeft het niet).quote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me toch onbetaalbaar?
Ook al zullen we waarschijnlijk een aardig bedrag te besteden hebben na komende transferzomer.
Klopt, maar van de totaalopbrengsten van alle transfers komende zomer schijnt Feyenoord zo'n 25% te kunnen herinvesteren in de selectie. Het elftal moet echter op meer plaatsen versterkt worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zal in elk geval goedkoper zijn dan Pellè, dus als je die verkoopt kun je hem halen (en anders hoeft het niet).
Meer dan 25% is niet onmogelijk, als je Pellè verkoopt voor 10 miljoen kun je er best 5 uitgeven. Je hebt gewoon een spits nodig dus als je daar geld voor hebt dan haal je er een. Het is een ander verhaal als je Clasie of Martins Indi verkoopt, daar heb je alternatieven voor (in geval van Clasie kun je Vormer in de basis zetten en een goedkope backup transfervrij of voor max. 1 miljoen halen.) Op meerdere posities te versterken hoeft alleen als er meerdere spelers verkocht worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar van de totaalopbrengsten van alle transfers komende zomer schijnt Feyenoord zo'n 25% te kunnen herinvesteren in de selectie. Het elftal moet echter op meer plaatsen versterkt worden.
Dat zal wel lekker achter gesloten deuren gespeeld worden dit jaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:56 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord A1 heeft weer de bekerfinale gehaald, tegenstander AZ.
Ik heb een vaag vermoeden dat de finale niet opnieuw in Almelo gespeeld gaat worden.
Tjaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Muto het volgende:
Op basis van alleen de tweede helft zouden we 16e staan.![]()
Op basis van de eerste helft 1e, toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Muto het volgende:
Dat moet haast wel als je kijkt waar we nu op de ranking staanquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op basis van de eerste helft 1e, toch?
Ja, en volgens mij heel dik ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet linksbenig, niet rechtsbenig. Maar recht door zee.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet linksbenig, niet rechtsbenig. Maar recht door zee.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Muto het volgende:
Ik ken zelf eerlijk gezegd alleen Jari, kom niet vaak genoeg op Varkenoord daarvoorquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zijn die een beetje wat? Ik ken d'r maar een van. Niet heel gek overigens, maar ben toch benieuwd.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:50 schreef arjan1112 het volgende:
Zondag gaat een Rotterdammer ajax kampioen maken!
http://www.rijnmond.nl/sp(...)omen-ze-mij-opzoeken
Ja, met 11 punten voorsprong dacht ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Red de Kuip heeft de financiering van zijn plan voor een vernieuwd stadion voor Feyenoord rond. Gisteren kreeg de stichting een toezegging van een grote geldschieter die voor 100 miljoen wil meedoen aan het project. Daarmee ligt de benodigde 209 miljoen euro op tafel. Concurrent BAM was al rond.
Volgens woordvoerder Pieter Nieuwenhuis van Red de Kuip zit in dit budget 15 miljoen euro voor een nieuwe trainingsaccommodatie voor Feyenoord en een complex voor de jeugd en sportclub Feyenoord. Bovendien is in de begroting 5 miljoen euro voorzien voor 500 parkeerplaatsen in een garage van twee verdiepingen direct naast de Kuip. Op termijn zijn nog eens 3000 plekken in de Stadiondriehoek gepland.
'Mirakel'
'We hadden veertien dagen geleden nog een achterstand, maar hebben die nu weggewerkt,' zegt Nieuwenhuis. 'Dat is een mirakel, zeker in deze tijd. Nu moeten we nog de commissarissen en de directies van het stadion en de club overtuigen.'
Ook BAM heeft een sluitende financiering van zijn Kuip, waarvan de kosten rond de 200 miljoen liggen. Daarnaast kunnen de velden voor de betaald voetbalorganisatie, jeugd en amateurs eveneens voor 15 miljoen euro worden meegenomen. De strijd met Red de Kuip wordt spannend, voorspelt directeur Marc de Vreede van BAM Utiliteitsbouw.
Het verschil zit 'm in de wijze waarop de 'finalisten' Feyenoord willen laten profiteren van een vernieuwd stadion. 'Uiteindelijk moet de Kuip geld gaan genereren. Het stadion is geen doel, maar een middel. Dat middel wordt gebruikt om de exploitatie te maximaliseren.'
Woensdagavond gaven Red de Kuip en BAM een presentatie aan de Vrienden van Feyenoord. Daar werden aan beide partijen volop kritische vragen gesteld, onder andere over de technische staat van de monumentale voetbaltempel.
Bovendien wilden de vrienden weten wat een investering van rond de 200 miljoen euro in het Feyenoord-stadion precies gaat opleveren. Omdat ook aan deze club vermogende Feyenoorders een financiële bijdrage zal worden gevraagd, is de behoefte aan 'harde cijfers en feiten' groot. De hoop is dat het uiteindelijke advies van de Kuip-trojka overeenkomt met de mening die een meerderheid van de Vrienden van Feyenoord heeft. Die spreken begin volgende week hun voorkeur uit voor BAM of Red de Kuip.
Aandelen
Eerder deze week kwamen politici van de partijen die onderhandelen over een nieuw Rotterdams college van b en w langs bij Feyenoord. Leefbaar Rotterdam, CDA en D66 spraken over het verzoek om voor 35 miljoen euro aandelen te kopen in een vernieuwde Kuip. Ze vroegen onder meer om 'eensgezindheid' binnen de Feyenoord-familie als voorwaarde om eventueel financiële steun te geven.
Feyenoord krijgt na het weekeinde de berekeningen van KPMG en adviesbureau Fakton binnen. Daarna wordt de keuze bepaald voor BAM of Red de Kuip en wordt advies uitgebracht aan de overkoepelende stichting 1 Feyenoord. Die neemt vervolgens een besluit over welke optie wordt uitgevoerd.
5 miljoen voor een parkeergarage van 500 auto's?quote:
Waarom zou dat niet onder/in de nieuwe "Maasgebouwen" kunnen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
5 miljoen voor een parkeergarage van 500 auto's? ';(
Sowieso, zo'n ding ernaastBeter werken ze die goed weg.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet linksbenig, niet rechtsbenig. Maar recht door zee.
Geen idee. Er staat naast de Kuip, dus dat lijkt me op de huidige parkeerplaats.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet onder/in de nieuwe "Maasgebouwen" kunnen?
Feyenoord gaat echt geen geld neerleggen voor een spits van 29.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef Bombvis het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met geruchten: volgens het welbekende Africa Top Sports heeft o.a.
[..]
Quote is van fr-fans, originele Franse artikel staat hier.
Hopelijk niet inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt geen geld neerleggen voor een spits van 29.
quote:Het is de laatste dagen een thema in de voetbalwereld. Moeten huurlingen wel of niet tegen hun oorspronkelijke werkgever kunnen spelen. Als het aan Martin van Geel ligt, verandert de KNVB haar regels en zou een afspraak tussen Cambuur en Feyenoord over het wel of niet meedoen van Elvis Manu wél toegestaan zijn.
'Als speler kun je het nooit goed doen. Wat als Manu scoort zondag? Dan is heel Feyenoord boos op hem. En als hij voor open doel mist, zijn ze bij Cambuur boos. Het is voor iedereen het beste als we hier afspraken over maken', vertelt de technisch directeur in het Algemeen Dagblad.
Zondag zal Manu echter gewoon het veld in De Kuip betreden. 'Dat mag niet in Nederland en dat hebben we ook niet gedaan', zegt Van Geel. 'Manu is gerechtigd om tegen Feyenoord te spelen', besluit de td die het dus liever anders ziet.
quote:Ook op het warme Aruba zijn de gedachten van oud-Feyenoorders Robin Nelisse, Regi Blinker en Ben Wijnstekers al een week bij hun cluppie. Tevredenheid overheerst uiteindelijk wanneer zij de tweede plaats bespreken.
'Als je het mij vraagt, was dit het maximaal haalbare. Zeker in een seizoen waarin de club de slechtste seizoenstart ooit kende met drie nederlagen op een rij', vindt Nelisse in het Algemeen Dagblad. Wijnstekers is het daarmee eens, maar hoopte op meer. 'Het gevoel knaagt 'wat als we toch eens minder wisselvallig waren geweest'. Dat neemt niet weg dat wij een goed seizoen hebben gedraaid.'
Blinker hoopt op een machtsgreep van de spelers. 'Wat zou het prachtig zijn als deze spelersgroep besluit om bij elkaar te blijven en vol voor de titel te gaan. Cruciaal is volgens mij of Graziano Pellè nog een jaar in de Kuip blijft. Ook hoop ik dat jongens als De Vrij, Clasie, Martins Indi en Janmaat het geduld kunnen opbrengen om de stap naar het buitenland nog even uit te stellen.'
Die wedstrijd waar hij het over had was niet tegen Eaagles, maar Cambuur hahahaquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:50 schreef arjan1112 het volgende:
Zondag gaat een Rotterdammer ajax kampioen maken!
http://www.rijnmond.nl/sp(...)omen-ze-mij-opzoeken
quote:De schade die afgelopen zondag in De Kuip in Rotterdam tijdens de bekerfinale PEC Zwolle tegen Ajax werd aangericht, is ruim 66.000 euro. Dat zegt stadiondirecteur Jan van Merwijk vrijdag.
Eerder schatte hij het bedrag op ongeveer 60.000 euro. De meeste schade is inmiddels hersteld of gecamoufleerd. Niet alles kon direct worden vervangen. „Op sommige spullen zit levertijd, maar we hebben alles in ieder geval in orde om het publiek komende zondag veilig en zonder problemen bij de wedstrijd van Feyenoord te kunnen ontvangen”, aldus Van Merwijk.
De rekening wordt doorgestuurd naar de KNVB, omdat die zondag huurder was van het stadion.
Zal wel niet kunnen vanwege commerciële ruimtes etc. En onder de grond bouwen zal wel flink prijzig zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat RDK geen nieuwe Maasgebouwen heeft?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan wel, maar is véél duurder. Bovendien, wat is het verschil met een parkeergarage onder het stadion? Dat is bij alle nieuwe stadion-varianten meegenomen, maar bij RDK structureel niet (bij BAM overigens ook niet).quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat het niet onder het huidige stadion kan? Ik snap die enorme drang ook niet zo dat het per se onder het stadion moet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan wel, maar is véél duurder. Bovendien, wat is het verschil met een parkeergarage onder het stadion? Dat is bij alle nieuwe stadion-varianten meegenomen, maar bij RDK structureel niet (bij BAM overigens ook niet).
Zo zijn 1500 plaatsen ook erg beperkt.quote:Overigens is 5 miljoen erg optimistisch ingeschat, en 500 auto's erg beperkt.
Ben ik ook. Waarom stelde je deze vraag overigens niet bij het plan van VW dat ineens miraculeus overal geld vandaan had gehaald?quote:Benieuwd overigens naar die geldschieter van 100 miljoen. Niemand investeert belangenloos even 100 miljoen, diegene zal daar inspraak, invloed of zeggenschap voor terugwensen.
Benieuwd of we nog enige transparantie gaan zien bij RDK.
Ja, laten we vooral niets doen!11!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:14 schreef bamibij het volgende:
Echt Fuck die halfbakken renovaties en dat kut hns plan.. wat een droevenis
Prima idee inderdaad. Niks doen totdat er een goed, optimaal plan ligt en geen geld verspillen aan deze troep.quote:
Omdat het zijn favoriete plan is. Daar hoef je niet kritisch op te zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef Tomasso het volgende:
Ben ik ook. Waarom stelde je deze vraag overigens niet bij het plan van VW dat ineens miraculeus overal geld vandaan had gehaald?
Je kan er ook weinig aan veranderen, tenzij je volledig nieuwe wegen aanlegt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat het zijn favoriete plan is. Daar hoef je niet kritisch op te zijn.
En volgens mij probeert RDK voornamelijk het openbaar vervoer te promoten als reismiddel naar de Kuip. De infrastructuur rondom De Kuip nu is al een drama. Daar zal nooit echt veel aan gedaan kunnen worden denk ik zo.
Tja, dat is aan de gemeente lijkt me.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
En volgens mij probeert RDK voornamelijk het openbaar vervoer te promoten als reismiddel naar de Kuip. De infrastructuur rondom De Kuip nu is al een drama. Daar zal nooit echt veel aan gedaan kunnen worden denk ik zo.
Plan is toch om een metrolijn aan te leggen met een halte bij de Kuip?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
je kunt vanaf dit seizoen al gratis met het OV in Rotterdam op wedstrijddagenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, dat is aan de gemeente lijkt me.
Het kan best een idee zijn om rondom Rotterdam wat 'verzamelcentra' te maken, waar iedereen zijn auto plaatst, om vanaf daar mensen met de bus naar het stadion te brengen. Gratis uiteraard.
Ja, maar ik kan bijvoorbeeld niet met het OV, en veel anderen ook niet. Dit kun je oplossen door buiten Rotterdam wat parkeerplaatsen aan te leggen en vanaf hier pendelbussen te laten rijden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:00 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
je kunt vanaf dit seizoen al gratis met het OV in Rotterdam op wedstrijddagen
weet niet of het echt helpt want ik zit tegenwoordig dus in de tram ipv in de file vanaf de zwervers
Jij bent wel van de ad hominems hé.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij bent wel van de ad hominems hé.
Nee, ik kijk daar ook naar bij een nieuwbouwplan, of dat nu van VW is of van BAM, Besix of een ander bouwbedrijf.
Maar één financier die zo even 100 miljoen financiert is uiterst ongebruikelijk, en roept daarom meer vragen op dan een financiering door een consortium van banken bijvoorbeeld (al zullen die ook meedoen bij RDK, maar je snapt m'n punt).
Overigens was bij het HNS plan toch de bedoeling om ook de infrastructuur aan te pakken toch?
Volgens mij kan het wel onder het huidige stadion. Maar dat is enorm kostbaar. Maar wel enorm wenselijk omdat het de kwaliteit verhoogt. De bobo's kunnen dan in het stadion parkeren en zo het stadion inlopen zonder minutenlang door - bijvoorbeeld - de regen te moeten wandelen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat het niet onder het huidige stadion kan? Ik snap die enorme drang ook niet zo dat het per se onder het stadion moet.
Klopt, maar hoe meer hoe beter.quote:Zo zijn 1500 plaatsen ook erg beperkt.
Zoals ik al antwoordde op Happel doe ik dat ook. Maar 1 geldschieter van 100 miljoen is gewoon uiterst opmerkelijk en roept meer vragen op dan een conventionelere manier van financieren.quote:Ben ik ook. Waarom stelde je deze vraag overigens niet bij het plan van VW dat ineens miraculeus overal geld vandaan had gehaald?
Tja, parkeerplaatsen in/onder de nieuwe bussinessruimtes kan ook prima. Aan beide 2 a 3 lagen je bent al voor een groot gedeelte klaar. Desnoods maakt je ook een parkeerdek voor het huidige maasgebouw. Niet te veel naar 1 manier kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel onder het huidige stadion. Maar dat is enorm kostbaar. Maar wel enorm wenselijk omdat het de kwaliteit verhoogt. De bobo's kunnen dan in het stadion parkeren en zo het stadion inlopen zonder minutenlang door - bijvoorbeeld - de regen te moeten wandelen.
Dat kun je flauw vinden, maar het zorgt er wel voor dat Feyenoord aanzienlijk meer geld kan vragen voor de voorzieningen. Bovendien is de parkeergarage dan in eigen beheer en hoeft er niet speciaal grond voor te worden aangekocht.
Wees daar dan ook kritisch opquote:[..]
Klopt, maar hoe meer hoe beter.
Klopt. Net als 365 met 165miljoen garantie naar 240 miljoen metgarantie naar 290 miljoen zonder garantie.quote:[..]
Zoals ik al antwoordde op Happel doe ik dat ook. Maar 1 geldschieter van 100 miljoen is gewoon uiterst opmerkelijk en roept meer vragen op dan een conventionelere manier van financieren.
De ondergrondse parkeerfacilliteiten zijn zelfs een vereiste om in een of andere hoogste categorie van de FIFA/UEFA te komen volgens mij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel onder het huidige stadion. Maar dat is enorm kostbaar. Maar wel enorm wenselijk omdat het de kwaliteit verhoogt. De bobo's kunnen dan in het stadion parkeren en zo het stadion inlopen zonder minutenlang door - bijvoorbeeld - de regen te moeten wandelen.
Dat kun je flauw vinden, maar het zorgt er wel voor dat Feyenoord aanzienlijk meer geld kan vragen voor de voorzieningen. Bovendien is de parkeergarage dan in eigen beheer en hoeft er niet speciaal grond voor te worden aangekocht.
[..]
Klopt, maar hoe meer hoe beter.
[..]
Zoals ik al antwoordde op Happel doe ik dat ook. Maar 1 geldschieter van 100 miljoen is gewoon uiterst opmerkelijk en roept meer vragen op dan een conventionelere manier van financieren.
Bij Beverwaard heb je toch parkeergelegenheid en dan met de tram heen-en-weer? Daar heb ik weleens iets over gehoord namelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan bijvoorbeeld niet met het OV, en veel anderen ook niet. Dit kun je oplossen door buiten Rotterdam wat parkeerplaatsen aan te leggen en vanaf hier pendelbussen te laten rijden.
Klopt. Soms is dat ook een opstapplaats bij een combi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij Beverwaard heb je toch parkeergelegenheid en dan met de tram heen-en-weer? Daar heb ik weleens iets over gehoord namelijk.
zet de auto altijd bij Barendrecht en dan met tramlijn 23 naar het stadion...quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij Beverwaard heb je toch parkeergelegenheid en dan met de tram heen-en-weer? Daar heb ik weleens iets over gehoord namelijk.
Tram is even volhouden inderdaad. Trein ook, al is dat een stuk korter.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
zet de auto altijd bij Barendrecht en dan met tramlijn 23 naar het stadion...
terug is het altijd wel druk in de tram maar beter dan in file rijden , scheelt ook nog wat tijd zelfs
Zo nu en dan wel. Wedstrijden als RKC thuis zijn zonder clubkaart. Zijn er denk ik een stuk of 3 per seizoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Feyenoorders, een vraag. Teamgenoot van mij is groot fan van Feyenoord, maar heeft geen clubkaart(heeft hij van PEC). Is het ook mogelijk om zonder clubkaart etc aan kaarten te komen voor een thuiswedstrijd van Feyenoord?
quote:Ronald Koeman durft ook na de duidelijke nederlaag van Ajax in de bekerfinale tegen PEC Zwolle niet meer te dromen van de titel."Het zou wel heel gek zijn als we nog kans maken. Ajax gaat echt wel een puntje pakken in die laatste twee duels", aldus de coach van Feyenoord.
"Je weet het natuurlijk nooit. Ik ben weleens op de laatste speeldag kampioen geworden en zou er uiteraard geen problemen mee hebben als dat weer gebeurt." Ajax heeft na 32 wedstrijden 69 punten, zes meer dan Feyenoord. De Amsterdammers treffen zondag Heracles in Almelo en volgende week NEC in de eigen Arena. Feyenoord speelt eerst thuis tegen Cambuur en volgende week uit tegen AZ.
Vertrek
De Rotterdammers kunnen zondag bij de laatste wedstrijd van de vertrekkende Koeman in De Kuip de tweede plaats veiligstellen. Dat is de plek waar de coach zich op richt. "We moeten ons richten op de dingen waar we zelf invloed op hebben en die strijd willen we zo snel mogelijk beslissen." De tweede plaats geeft recht op deelname aan de voorronde van de Champions League.
Top, bedankt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zo nu en dan wel. Wedstrijden als RKC thuis zijn zonder clubkaart. Zijn er denk ik een stuk of 3 per seizoen.
quote:Feyenoord gaat met een fitte groep de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen sc Cambuur tegemoet. John Goossens en Miquel Nelom keren terug van een blessure. Goossens stond circa vier weken buitenspel wegens een hamstringblessure. Nelom miste de afgelopen uitwedstrijd tegen PSV vanwege knieklachten.
Trainer Ronald Koeman kan zondag alleen geen beroep doen op Lex Immers. De middenvelder is geschorst nadat hij tegen PSV zijn vijfde gele kaart van dit seizoen kreeg.
Feyenoord tegen sc Cambuur wordt aanstaande zondag om 14.30 uur gespeeld. De wedstrijd is volledig uitverkocht.
Altijd even de website in de gaten houden!quote:
quote:Daryl Janmaat lijkt bezig aan zijn laatste weken bij Feyenoord. De rechtsback wil zijn contract niet verlengen en hoopt op een stap naar het buitenland. Volgens zijn zaakwaarnemer Stefano Salvini is de Oranje-international gemaakt voor de Serie A.
Salvini behartigt de belangen van Janmaat in Italië en denkt dat zijn cliënt uitstekend in de Italiaanse competitie zou passen. "Ik denk dat Janmaat een goede speler is en dat hij klaar is voor de Serie A. Naast zijn verdedigende capaciteiten, is hij ook ook aanvallend heel sterk en echt een extra wapen in offensief opzicht."
"Ik vind dat hij erg lijkt op Christian Maggio, maar Janmaat is fysiek wat beter", vervolgde Salvini. "Inter? Ik heb concreet niets gehoord, maar hij is wel typisch een speler waar trainer Walter Mazzarri graag mee werkt. Het zou goed kunnen dat hij bij hen ergens op een lijstje staat." Napoli is inmiddels wel serieus in de markt voor de vleugelverdediger.
Is het snel uitverkocht dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Altijd even de website in de gaten houden!
'Goedkope' kaarten zijn meestal relatief snel weg.quote:
Ja, want er zijn maar weinig wedstrijden waar je zonder clubkaart heen kunt. Die wedstrijden zijn ook altijd uitverkocht. Dus altijd opletten tegen clubs als RKC/Heracles/Willem 2 e.d. komend seizoen of ze ook in de vrije verkoop komen.quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:
Voor bestellingen via Viagogo heb je toch ook geen clubcard nodig?
Toevallig tegen Go Ahead voor het eerst gebruik van gemaakt (verslapen en zomertijdquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Half 1 pas?!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig tegen Go Ahead voor het eerst gebruik van gemaakt (verslapen en zomertijd) en vond het daar echt opvallend rustig. Terwijl het echt relaxed werkte verder.
Zorg zelf meestal dat ik rond half 1 (bij 14:30) op dat industrieterrein tegenover de Kuip ben om in ieder geval nog genoeg biertijd te hebben, heb je altijd wel plek maar ook daar is het de laatste tijd steeds sneller vol.
En de files na de wedstrijd zijn ook prima op te lossen door weer even een uurtje de kroeg in te duiken. Snap het probleem nooit zo.
Ik meld ook alleen maar de geruchten die ik tegenkom, als we alleen maar realistische geruchten hebben wordt het ook zo saai hèquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt geen geld neerleggen voor een spits van 29.
Wat zou heerenveen vragen voor ziyech.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik meld ook alleen maar de geruchten die ik tegenkom, als we alleen maar realistische geruchten hebben wordt het ook zo saai hè
Meer dan Feyenoord kan betalen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat zou heerenveen vragen voor ziyech.
Dan vraag je toch gewoon een clubkaart aan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Feyenoorders, een vraag. Teamgenoot van mij is groot fan van Feyenoord, maar heeft geen clubkaart(heeft hij van PEC). Is het ook mogelijk om zonder clubkaart etc aan kaarten te komen voor een thuiswedstrijd van Feyenoord?
Dat zoiezo, de boer was trouwens wel heel positief over hem, heeft ie meerdere keren duidelijk gemaakt. Maar ook ajax doet geen grote aankopen meer toch? maher wilden ze ook niet kopen.quote:
Kan niet voor meer dan een betaalde voetbal club.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan vraag je toch gewoon een clubkaart aan?
Op zijn vaders naam dan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan niet voor meer dan een betaalde voetbal club.
Oh? Controleren ze dat onderling? Anders zoek je iemand in je omgeving die dat nog niet heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is nog wel een goede. Zal het doorgeven. Allen bedankt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Op zijn vaders naam dan bijvoorbeeld.
Je hebt een opa, een oma, een neefje van 5, een vriendin, een schoonmoeder etc etc. Dat is de truuk he. ID-controles zijn er toch maar sporadisch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zelfs dan kunnen ze weinig maken. Je kaart is legaal.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je hebt een opa, een oma, een neefje van 5, een vriendin, een schoonmoeder etc etc. Dat is de truuk he. ID-controles zijn er toch maar sporadisch.
Zou best lullig zijn als je in de familie twee kampen hebt, de ene voor ajax en de ander voor Feyenoord. Dan zou de ene helft dus nooit een (S)CC kunnen aanvragen..quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:45 schreef Maastoren het volgende:
Maakt het dan niet uit als er mensen met dezelfde achternaam geregistreerd staan als scc-houders bij een andere club?
twitter:The_real_Gio twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 11:01:06Als jeugdspeler begonnen en nu ook volgend seizoen weer bij deze geweldige club @Feyenoord http://t.co/lUtb7THHsF reageer retweet
Toch ook echt wel een held.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:57 schreef Happel het volgende:
twitter:The_real_Gio twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 11:01:06Als jeugdspeler begonnen en nu ook volgend seizoen weer bij deze geweldige club @Feyenoord http://t.co/lUtb7THHsF reageer retweet
1 Mei. BAM word het.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer wordt de definitieve keuze gemaakt voor HNS? Ik ga een paar kaarsjes branden voor RDK.. moet er niet aan denken de rest van mijn leven geconfronteerd te moeten worden met een ontwerp dat pijn doet aan mijn ogen.
Wordt denk idd. een Nederlandse enclave daar. Strootman zal wel worden gehaald, als het goed is krijgt van gaal 100 miljoen te besteden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:53 schreef Merkie het volgende:
Clasie, Janmaat en BMI straks naar United.
Daar kan hij net Immers en Schaken van halenquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wordt denk idd. een Nederlandse enclave daar. Strootman zal wel worden gehaald, als het goed is krijgt van gaal 100 miljoen te besteden.
De prijs van immers alleen al schiet straks boven de 100miljoen uit omdat ook Barca aast op zijn diensten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar kan hij net Immers en Schaken van halen
Alles beter dan VW.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zou ik heel jammer vinden.. dat ontwerp straalt helemaal niets uit.
Ik vind BAM qua binnenkant wel prachtig, iets gestroomlijnder dan RDK. De buitenkant is inderdaad niet veel, al weet ik niet of dergelijke ontwerpen nog aangepast kunnen worden als er publiekelijk om iets anders (soort RDK-buitenkant) wordt gevraagd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zou ik heel jammer vinden.. dat ontwerp straalt helemaal niets uit.
Dat is zo.quote:
Niet helemaal mee eens.. Amsterdam zit opgescheept met die lelijke ufo.. straks zitten wij met een boot zonder zeil. Het ontwerp van RDK benadert veel meer wat de huidige Kuip uitstraalt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar je zit vooral binnen in een stadion, dus daar wil ik het liefst het beste ontwerp zien winnen.
Eens. En wat ik weet is dat ontwerpen nog aangepast kunnen worden. Kostenplaatje moet alleen niet totaal anders wordenquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is zo.
[..]
Niet helemaal mee eens.. Amsterdam zit opgescheept met die lelijke ufo.. straks zitten wij met een boot zonder zeil. Het ontwerp van RDK benadert veel meer wat de huidige Kuip uitstraalt.
quote:Ronald Koeman kan in de wedstrijd van morgen enkel en alleen niet beschikken over de geschorste aanvallende middenvelder Lex Immers. De coach zal het wegvallen van de blonde Hagenaar oplossen door Ruud Vormer naast aanvoerder Jordy Clasie te posteren en Tonny Vilhena een positie naar voren te schuiven, voorspelt het Algemeen Dagblad. De krant vermoedt daarnaast dat Joris Mathijsen op de bank moet plaatsnemen.
Vermoedelijke opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Kongolo; Clasie, Vilhena, Vormer; Schaken, Pellè en Boëtius.
Bless!quote:Op de een of andere manier schijn ik een zwak te hebben voor de underdog. Van de spelers die het meest kritiek krijgen, al dan niet terecht, hoop ik altijd dat juist zij een prima wedstrijd op de mat leggen. Ik heb me de laatste jaren regelmatig opgeworpen als een soort van beschermheer van spelers als Bruins, Cabral, Mulder, Immers en de laatste jaren ook van Ruben Schaken. Soms tegen beter weten in en soms omdat ik ook echt in die spelers geloofde. Hoe meer er wordt gezeurd en geklaagd over bepaalde spelers des te meer ik achter diezelfde spelers ging staan. Lekker tegen de stroom in; niet meehuilen met de wolven.
Ruben Schaken kwam in de zomer van 2010 naar Feyenoord. Schaken en Auassar , beide van VVV-Venlo, werden ontdekt door de man waar Feyenoord ooit veel plezier aan heeft beleefd, maar in zijn laatste periode vooral uitblonk door spelers te halen die het niveau van Feyenoord absoluut niet aankonden. Ene constant zuchtende Leo B.
Echt succesvol was de overstap van het duo niet. Het tweetal zat meestal op de bank en zij mochten soms, bij gebrek aan beter, invallen bij Feyenoord één. Schaken raakte tot overmaat van ramp ook nog eens behoorlijk geblesseerd, al was er niemand die dat echt was opgevallen. Zo hoorde je op de tribune nog weleens: waar is die Schaken eigenlijk gebleven joh? Geblesseerd, drie maanden alweer? Oké, niet gemist.
Ik had altijd een beetje te doen met Schaken wanneer hij inviel. Als hij dan werd aangespeeld dacht ik vaak: ‘doe nou niet joh, doe het die arme jongen niet aan.’ Vaak had dat aanspelen van Schaken hoongelach tot gevolg als hij weer eens de bal verspeelde. Het was meer dan duidelijk dat Schaken het niveau van Feyenoord niet aankon. Het niveau was al niet bijster hoog in dat seizoen, dus je kunt je voorstellen hoe het niveau van hem toen was.
Het jaar erop leek er misschien wel een wonder te voltrekken. Een andere Schaken stond op. Ruben speelde zich in de basis en beleefde een fantastisch jaar bij Feyenoord. Hij was een plaag voor elke verdediging en zijn status veranderde snel van miskoop naar koning van de assist. Ook in zijn derde seizoen bij Feyenoord, het tweede van Koeman, liet hij zijn waarde blijken. Schaken werd zelfs opgeroepen voor het Nederlands elftal en scoorde ook nog meteen in zijn eerste interland tegen het altijd lastige Andorra (nooit onderschatten!).
Wie in 2010 had voorspeld dat Schaken in 2012 zou debuteren in het Nederlands elftal was waarschijnlijk door wat mensen in witte jassen meegenomen en afgevoerd naar een plaats waar het niet zo zou opvallen als je wartaal uit zou slaan. Ondanks die twee goede seizoenen zie je in Rotterdam, buiten Schaken zelf, niemand lopen in een Feyenoord-shirt met rugnummer 27. Ook verwacht ik niet dat je bij een avondje van de fanclub van Ruben Schaken (als die al bestaat) uren in de rij moet staan voordat je naar binnen kan. Waar de Rotterdamse jeugd zich de laatste jaren graag wil spiegelen aan Guidetti, Pellè en Clasie zijn er denk ik niet veel jongetjes die zich bij partijtjes voor willen doen als Ruben Schaken.
Zijn naam zal je ook niet vaak gescandeerd horen worden in de Kuip. Wanneer je zijn naam op de tribune hoort is het meer in de trant van: ga nou diep, blijf nou staan of geef nou eens een goede voorzet! Toch is Schaken een prima gozer, kan zich goed verwoorden, ‘blesst‘ jan en alleman en snoert hier en daar wat mondjes. Niets mis mee. Hij is simpelweg niet het type speler dat snel populair wordt.
Dit bijna afgelopen seizoen is helaas niet echt het jaar van Ruben geworden. Schaken was niet langer onomstreden dé rechtsbuiten van Feyenoord, Koeman experimenteerde met soms Armenteros dan weer Verhoek aan de rechterkant. Dat die er nog minder van bakten dan de uit vorm zijnde Schaken mogen zij zich behoorlijk aantrekken.
Persoonlijk heb ik, met uitzondering van het eerste jaar, Schaken altijd graag zien spelen. Niet altijd even goed maar wel vaak gevaarlijk en altijd met de nodige diepte in zijn spel. Verder heeft Schaken een geweldige voorzet al komt deze er, zeker in dit jaar, veel te weinig uit. Zondag staat in het teken van het afscheid van Ronald Koeman en, in het ergste geval, misschien ook wel van jongens als Pellè, Martins Indi, Janmaat, de Vrij en Clasie.
Persoonlijk houd ik er rekening mee dat het ook weleens het laatste optreden van Schaken in het heilige rood-wit kan zijn. Schaken wil nog een keer de sprong maken naar een buitenlandse club en dit lijkt het uitgelezen moment voor hem om die droom waar te maken. Dat Real, Barca of City niet op de stoep zullen staan lijkt mij duidelijk maar een leuk clubje in een ver warm landje is zeker niet uitgesloten.
Ruben, mocht het tot een vertrek komen, het ga je goed. Ik zal je missen! Bless.
@FRGerardo
Dat stukje had korter gekund. Schaken is snel, heeft een goede voorzet maar kan er verder weinig van.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bless!
Ik verdenk Caland van het schrijven van dit stukje.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat stukje had korter gekund. Schaken is snel, heeft een goede voorzet maar kan er verder weinig van.
Bless
Tja, wat is een goed alternatief voor straks.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat stukje had korter gekund. Schaken is snel, heeft een goede voorzet maar kan er verder weinig van.
Bless
Niet mijn favoriet, maar misschien die van la parra? Of als je Ziyech kan halen dat hij rechtsbuiten kan spelen. Je hebt straks ook Manu terug en dan kan Boetius naar rechts.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Tja, wat is een goed alternatief voor straks.
Van La Parra misschien ja.. ook niet mijn favoriet. En ik zou Kostic wel graag zien komen, maar die zal wel onhaalbaar zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Tja, wat is een goed alternatief voor straks.
Dat is nog steeds een probleem, veel spelers zijn gewoon niet haalbaar. Ziyech halen zou volgens mij niet onmogelijk zijn als er ook wat spelers vertrekken bij Feyenoord. Zijn contract is nog maar een jaar en ik las ergens iets dat heerenveen zo'n 2 miljoen zal vragen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet, maar misschien die van la parra? Of als je Ziyech kan halen dat hij rechtsbuiten kan spelen. Je hebt straks ook Manu terug en dan kan Boetius naar rechts.
Volgens mij is daar geen datum voor. Wel geven de verkenners 1 mei hun definitieve advies geloof ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer wordt de definitieve keuze gemaakt voor HNS? Ik ga een paar kaarsjes branden voor RDK.. moet er niet aan denken de rest van mijn leven geconfronteerd te moeten worden met een ontwerp dat pijn doet aan mijn ogen.
Daar haalden ze vorig jaar net aan Mata en Fellaini voor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wordt denk idd. een Nederlandse enclave daar. Strootman zal wel worden gehaald, als het goed is krijgt van gaal 100 miljoen te besteden.
quote:
Dit jaar mogen ze daar Pellè, Janmaat, De Vrij en BMI voor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar haalden ze vorig jaar net aan Mata en Fellaini voor.
Kwart over twee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Weet iemand hoe laat het maasgebouw open gaat morgen? Daar moeten wij morgen namelijk naar binnen.. dat we niet een uur te vroeg zijn oid.
Gewoon rond dezelfde tijd als de normale poortjes volgens mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Weet iemand hoe laat het maasgebouw open gaat morgen? Daar moeten wij morgen namelijk naar binnen.. dat we niet een uur te vroeg zijn oid.
Had al zo'n vermoeden dat hij uit zijn nek kletste... Iemand die zo aardig is om een serieus antwoord te geven?quote:
1,5 uur van te voren dus. Thanks!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon rond dezelfde tijd als de normale poortjes volgens mij.
Ja, dan sowieso.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
1,5 uur van te voren dus. Thanks!
Ik heb ook al gekeken maar kon niks vinden. Dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dan sowieso.
Ik denk zelfs eerder, maar kan zo snel geen tijden vinden.
Geen probleem!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb ook al gekeken maar kon niks vinden. Dan komt het wel goed.
Immers maakte er al 11 dit seizoen. Alleen Tadic maakte er meer op die plek.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Xaxax het volgende:
Hopelijk rotten Goosens en Vormer na dit seizoen op
Hopelijk blijft Pelle nog een jaar
Hopelijk komt er een scorende middenvelder op de positie van Immers
Hopelijk blijven spelers als Vilhenna, Boetius, de Vrij nog een jaar en breken er nog een paar echte Feyenoorders uit de jeugd weer door.
Immers? heb je wel goed gekeken. Dat hij 11 doelpunten heeft gemaakt, ja. Maar hij heeft 50 kansen gehad. Die positie had er minimaal 20 moeten opleveren dit seizoen.quote:Op zondag 27 april 2014 01:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers maakte er al 11 dit seizoen. Alleen Tadic maakte er meer op die plek.
Dus je opmerking snijdt geen hout.
Vormer is een prima speler, waarom moet hij weg? Goossens mee eens.
Immers doet ook meer dan doelpuntjes maken. En Vormer is een prima speler voor de bank.quote:Op zondag 27 april 2014 09:04 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Immers? heb je wel goed gekeken. Dat hij 11 doelpunten heeft gemaakt, ja. Maar hij heeft 50 kansen gehad. Die positie had er minimaal 20 moeten opleveren dit seizoen.
Vormer? Voegt werkelijk niets toe aan Feyenoord en is een speler voor een middenmoter. Met spelers als Goosens, Vormer en Immers in het efltal speel je de komende jaren voor plek 3 tot 6. Met dat soort spelers in je elftal wordt je nooit kampioen.
Nelom is een goede speler die een terugval heeft gehad. Schaken? Als je het systeem van Feyenoord wil spelen lopen er bijna geen betere rond in de eredivisie. Hij is de enige nog die een actie kan maken en een voorzet kan geven. Ik weet niet hoeveel keer hij Pelle goed bedient heeft....quote:Op zondag 27 april 2014 09:41 schreef Lastpost het volgende:
Laten we ook hopen dat een club ons kan verlossen van Mathijssen en Schaken, puur vanwege het salaris dat beiden ontvangen voor een bescheiden rol.
En tsja, Goossens, Lamprou, Nelom, Verhoek, Graafland, Bakkal en Armenteros zie ik ook liever niet meer bij Feyenoord. Gewoon niet goed genoeg voor het niveau van Feyenoord op dit moment, laat staan voor het niveau waar Feyenoord heen wil.
Vormer vind ik een prima speler die met wat meer vertrouwen vast kan uitgroeien tot een nuttige speler.
En iedereen tekeer gaan bij het 3-jarig vastleggen.quote:Op zondag 27 april 2014 09:45 schreef Happel het volgende:
Mathijsen mag wat mij betreft wel blijven dat laatste jaar. Ik denk dat hij nog wel wat kan betekenen voor ons.
Nelom is pure middelmaat die af en toe een opleving heeft omdat Feyenoord de wedstrijd in handen heeft. Kan niet verdedigen, heeft altijd z'n handen nodig, timed verkeerd en kan aanvallend ook niet bijzonder veel.quote:Op zondag 27 april 2014 09:47 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Nelom is een goede speler die een terugval heeft gehad. Schaken? Als je het systeem van Feyenoord wil spelen lopen er bijna geen betere rond in de eredivisie. Hij is de enige nog die een actie kan maken en een voorzet kan geven. Ik weet niet hoeveel keer hij Pelle goed bedient heeft....
De rest van de spelers die je noemt ben ik het met je eens. Vormer inderdaad een bankspeler, maar meer ook niet. Er lopen er zat rond in de eredivisie met meer kwaliteit dan hij en beter presteren.
Zal me niks verbazen als Van Gaal schaken meeneemt naar het Wk omdat na Robben er niemand anders als echte rechtsbuiten kan spelen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nelom is pure middelmaat die af en toe een opleving heeft omdat Feyenoord de wedstrijd in handen heeft. Kan niet verdedigen, heeft altijd z'n handen nodig, timed verkeerd en kan aanvallend ook niet bijzonder veel.
En Schaken heeft één seizoen prima gerendeerd gezien z'n beperkte mogelijkheden, die gozer kun je voor praktisch iedere rechtsbuiten uit de Eredivisie inruilen en er nog beter op worden ook. En de enige die een actie kan maken? Böetius vergeten.![]()
Als je dan nog eens kijkt naar het salaris dat de beste man opstrijkt is het echt pure noodzaak om 'm snel te lozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |