'Goedkope' kaarten zijn meestal relatief snel weg.quote:
Ja, want er zijn maar weinig wedstrijden waar je zonder clubkaart heen kunt. Die wedstrijden zijn ook altijd uitverkocht. Dus altijd opletten tegen clubs als RKC/Heracles/Willem 2 e.d. komend seizoen of ze ook in de vrije verkoop komen.quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:
Voor bestellingen via Viagogo heb je toch ook geen clubcard nodig?
Toevallig tegen Go Ahead voor het eerst gebruik van gemaakt (verslapen en zomertijdquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij Beverwaard heb je toch parkeergelegenheid en dan met de tram heen-en-weer? Daar heb ik weleens iets over gehoord namelijk.
Half 1 pas?!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig tegen Go Ahead voor het eerst gebruik van gemaakt (verslapen en zomertijd) en vond het daar echt opvallend rustig. Terwijl het echt relaxed werkte verder.
Zorg zelf meestal dat ik rond half 1 (bij 14:30) op dat industrieterrein tegenover de Kuip ben om in ieder geval nog genoeg biertijd te hebben, heb je altijd wel plek maar ook daar is het de laatste tijd steeds sneller vol.
En de files na de wedstrijd zijn ook prima op te lossen door weer even een uurtje de kroeg in te duiken. Snap het probleem nooit zo.
Ik meld ook alleen maar de geruchten die ik tegenkom, als we alleen maar realistische geruchten hebben wordt het ook zo saai hèquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt geen geld neerleggen voor een spits van 29.
Wat zou heerenveen vragen voor ziyech.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik meld ook alleen maar de geruchten die ik tegenkom, als we alleen maar realistische geruchten hebben wordt het ook zo saai hè
Meer dan Feyenoord kan betalen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat zou heerenveen vragen voor ziyech.
Dan vraag je toch gewoon een clubkaart aan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Feyenoorders, een vraag. Teamgenoot van mij is groot fan van Feyenoord, maar heeft geen clubkaart(heeft hij van PEC). Is het ook mogelijk om zonder clubkaart etc aan kaarten te komen voor een thuiswedstrijd van Feyenoord?
Dat zoiezo, de boer was trouwens wel heel positief over hem, heeft ie meerdere keren duidelijk gemaakt. Maar ook ajax doet geen grote aankopen meer toch? maher wilden ze ook niet kopen.quote:
Kan niet voor meer dan een betaalde voetbal club.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan vraag je toch gewoon een clubkaart aan?
Op zijn vaders naam dan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan niet voor meer dan een betaalde voetbal club.
Oh? Controleren ze dat onderling? Anders zoek je iemand in je omgeving die dat nog niet heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is nog wel een goede. Zal het doorgeven. Allen bedankt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Op zijn vaders naam dan bijvoorbeeld.
Je hebt een opa, een oma, een neefje van 5, een vriendin, een schoonmoeder etc etc. Dat is de truuk he. ID-controles zijn er toch maar sporadisch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zelfs dan kunnen ze weinig maken. Je kaart is legaal.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je hebt een opa, een oma, een neefje van 5, een vriendin, een schoonmoeder etc etc. Dat is de truuk he. ID-controles zijn er toch maar sporadisch.
Zou best lullig zijn als je in de familie twee kampen hebt, de ene voor ajax en de ander voor Feyenoord. Dan zou de ene helft dus nooit een (S)CC kunnen aanvragen..quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:45 schreef Maastoren het volgende:
Maakt het dan niet uit als er mensen met dezelfde achternaam geregistreerd staan als scc-houders bij een andere club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |