'Goedkope' kaarten zijn meestal relatief snel weg.quote:
Ja, want er zijn maar weinig wedstrijden waar je zonder clubkaart heen kunt. Die wedstrijden zijn ook altijd uitverkocht. Dus altijd opletten tegen clubs als RKC/Heracles/Willem 2 e.d. komend seizoen of ze ook in de vrije verkoop komen.quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:
Voor bestellingen via Viagogo heb je toch ook geen clubcard nodig?
Toevallig tegen Go Ahead voor het eerst gebruik van gemaakt (verslapen en zomertijdquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij Beverwaard heb je toch parkeergelegenheid en dan met de tram heen-en-weer? Daar heb ik weleens iets over gehoord namelijk.
Half 1 pas?!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig tegen Go Ahead voor het eerst gebruik van gemaakt (verslapen en zomertijd) en vond het daar echt opvallend rustig. Terwijl het echt relaxed werkte verder.
Zorg zelf meestal dat ik rond half 1 (bij 14:30) op dat industrieterrein tegenover de Kuip ben om in ieder geval nog genoeg biertijd te hebben, heb je altijd wel plek maar ook daar is het de laatste tijd steeds sneller vol.
En de files na de wedstrijd zijn ook prima op te lossen door weer even een uurtje de kroeg in te duiken. Snap het probleem nooit zo.
Ik meld ook alleen maar de geruchten die ik tegenkom, als we alleen maar realistische geruchten hebben wordt het ook zo saai hèquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt geen geld neerleggen voor een spits van 29.
Wat zou heerenveen vragen voor ziyech.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik meld ook alleen maar de geruchten die ik tegenkom, als we alleen maar realistische geruchten hebben wordt het ook zo saai hè
Meer dan Feyenoord kan betalen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat zou heerenveen vragen voor ziyech.
Dan vraag je toch gewoon een clubkaart aan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Feyenoorders, een vraag. Teamgenoot van mij is groot fan van Feyenoord, maar heeft geen clubkaart(heeft hij van PEC). Is het ook mogelijk om zonder clubkaart etc aan kaarten te komen voor een thuiswedstrijd van Feyenoord?
Dat zoiezo, de boer was trouwens wel heel positief over hem, heeft ie meerdere keren duidelijk gemaakt. Maar ook ajax doet geen grote aankopen meer toch? maher wilden ze ook niet kopen.quote:
Kan niet voor meer dan een betaalde voetbal club.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan vraag je toch gewoon een clubkaart aan?
Op zijn vaders naam dan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan niet voor meer dan een betaalde voetbal club.
Oh? Controleren ze dat onderling? Anders zoek je iemand in je omgeving die dat nog niet heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is nog wel een goede. Zal het doorgeven. Allen bedankt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Op zijn vaders naam dan bijvoorbeeld.
Je hebt een opa, een oma, een neefje van 5, een vriendin, een schoonmoeder etc etc. Dat is de truuk he. ID-controles zijn er toch maar sporadisch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zelfs dan kunnen ze weinig maken. Je kaart is legaal.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je hebt een opa, een oma, een neefje van 5, een vriendin, een schoonmoeder etc etc. Dat is de truuk he. ID-controles zijn er toch maar sporadisch.
Zou best lullig zijn als je in de familie twee kampen hebt, de ene voor ajax en de ander voor Feyenoord. Dan zou de ene helft dus nooit een (S)CC kunnen aanvragen..quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:45 schreef Maastoren het volgende:
Maakt het dan niet uit als er mensen met dezelfde achternaam geregistreerd staan als scc-houders bij een andere club?
twitter:The_real_Gio twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 11:01:06Als jeugdspeler begonnen en nu ook volgend seizoen weer bij deze geweldige club @Feyenoord http://t.co/lUtb7THHsF reageer retweet
Toch ook echt wel een held.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:57 schreef Happel het volgende:
twitter:The_real_Gio twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 11:01:06Als jeugdspeler begonnen en nu ook volgend seizoen weer bij deze geweldige club @Feyenoord http://t.co/lUtb7THHsF reageer retweet
1 Mei. BAM word het.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer wordt de definitieve keuze gemaakt voor HNS? Ik ga een paar kaarsjes branden voor RDK.. moet er niet aan denken de rest van mijn leven geconfronteerd te moeten worden met een ontwerp dat pijn doet aan mijn ogen.
Wordt denk idd. een Nederlandse enclave daar. Strootman zal wel worden gehaald, als het goed is krijgt van gaal 100 miljoen te besteden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:53 schreef Merkie het volgende:
Clasie, Janmaat en BMI straks naar United.
Daar kan hij net Immers en Schaken van halenquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wordt denk idd. een Nederlandse enclave daar. Strootman zal wel worden gehaald, als het goed is krijgt van gaal 100 miljoen te besteden.
De prijs van immers alleen al schiet straks boven de 100miljoen uit omdat ook Barca aast op zijn diensten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar kan hij net Immers en Schaken van halen
Alles beter dan VW.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zou ik heel jammer vinden.. dat ontwerp straalt helemaal niets uit.
Ik vind BAM qua binnenkant wel prachtig, iets gestroomlijnder dan RDK. De buitenkant is inderdaad niet veel, al weet ik niet of dergelijke ontwerpen nog aangepast kunnen worden als er publiekelijk om iets anders (soort RDK-buitenkant) wordt gevraagd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zou ik heel jammer vinden.. dat ontwerp straalt helemaal niets uit.
Dat is zo.quote:
Niet helemaal mee eens.. Amsterdam zit opgescheept met die lelijke ufo.. straks zitten wij met een boot zonder zeil. Het ontwerp van RDK benadert veel meer wat de huidige Kuip uitstraalt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar je zit vooral binnen in een stadion, dus daar wil ik het liefst het beste ontwerp zien winnen.
Eens. En wat ik weet is dat ontwerpen nog aangepast kunnen worden. Kostenplaatje moet alleen niet totaal anders wordenquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is zo.
[..]
Niet helemaal mee eens.. Amsterdam zit opgescheept met die lelijke ufo.. straks zitten wij met een boot zonder zeil. Het ontwerp van RDK benadert veel meer wat de huidige Kuip uitstraalt.
quote:Ronald Koeman kan in de wedstrijd van morgen enkel en alleen niet beschikken over de geschorste aanvallende middenvelder Lex Immers. De coach zal het wegvallen van de blonde Hagenaar oplossen door Ruud Vormer naast aanvoerder Jordy Clasie te posteren en Tonny Vilhena een positie naar voren te schuiven, voorspelt het Algemeen Dagblad. De krant vermoedt daarnaast dat Joris Mathijsen op de bank moet plaatsnemen.
Vermoedelijke opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Kongolo; Clasie, Vilhena, Vormer; Schaken, Pellè en Boëtius.
Bless!quote:Op de een of andere manier schijn ik een zwak te hebben voor de underdog. Van de spelers die het meest kritiek krijgen, al dan niet terecht, hoop ik altijd dat juist zij een prima wedstrijd op de mat leggen. Ik heb me de laatste jaren regelmatig opgeworpen als een soort van beschermheer van spelers als Bruins, Cabral, Mulder, Immers en de laatste jaren ook van Ruben Schaken. Soms tegen beter weten in en soms omdat ik ook echt in die spelers geloofde. Hoe meer er wordt gezeurd en geklaagd over bepaalde spelers des te meer ik achter diezelfde spelers ging staan. Lekker tegen de stroom in; niet meehuilen met de wolven.
Ruben Schaken kwam in de zomer van 2010 naar Feyenoord. Schaken en Auassar , beide van VVV-Venlo, werden ontdekt door de man waar Feyenoord ooit veel plezier aan heeft beleefd, maar in zijn laatste periode vooral uitblonk door spelers te halen die het niveau van Feyenoord absoluut niet aankonden. Ene constant zuchtende Leo B.
Echt succesvol was de overstap van het duo niet. Het tweetal zat meestal op de bank en zij mochten soms, bij gebrek aan beter, invallen bij Feyenoord één. Schaken raakte tot overmaat van ramp ook nog eens behoorlijk geblesseerd, al was er niemand die dat echt was opgevallen. Zo hoorde je op de tribune nog weleens: waar is die Schaken eigenlijk gebleven joh? Geblesseerd, drie maanden alweer? Oké, niet gemist.
Ik had altijd een beetje te doen met Schaken wanneer hij inviel. Als hij dan werd aangespeeld dacht ik vaak: ‘doe nou niet joh, doe het die arme jongen niet aan.’ Vaak had dat aanspelen van Schaken hoongelach tot gevolg als hij weer eens de bal verspeelde. Het was meer dan duidelijk dat Schaken het niveau van Feyenoord niet aankon. Het niveau was al niet bijster hoog in dat seizoen, dus je kunt je voorstellen hoe het niveau van hem toen was.
Het jaar erop leek er misschien wel een wonder te voltrekken. Een andere Schaken stond op. Ruben speelde zich in de basis en beleefde een fantastisch jaar bij Feyenoord. Hij was een plaag voor elke verdediging en zijn status veranderde snel van miskoop naar koning van de assist. Ook in zijn derde seizoen bij Feyenoord, het tweede van Koeman, liet hij zijn waarde blijken. Schaken werd zelfs opgeroepen voor het Nederlands elftal en scoorde ook nog meteen in zijn eerste interland tegen het altijd lastige Andorra (nooit onderschatten!).
Wie in 2010 had voorspeld dat Schaken in 2012 zou debuteren in het Nederlands elftal was waarschijnlijk door wat mensen in witte jassen meegenomen en afgevoerd naar een plaats waar het niet zo zou opvallen als je wartaal uit zou slaan. Ondanks die twee goede seizoenen zie je in Rotterdam, buiten Schaken zelf, niemand lopen in een Feyenoord-shirt met rugnummer 27. Ook verwacht ik niet dat je bij een avondje van de fanclub van Ruben Schaken (als die al bestaat) uren in de rij moet staan voordat je naar binnen kan. Waar de Rotterdamse jeugd zich de laatste jaren graag wil spiegelen aan Guidetti, Pellè en Clasie zijn er denk ik niet veel jongetjes die zich bij partijtjes voor willen doen als Ruben Schaken.
Zijn naam zal je ook niet vaak gescandeerd horen worden in de Kuip. Wanneer je zijn naam op de tribune hoort is het meer in de trant van: ga nou diep, blijf nou staan of geef nou eens een goede voorzet! Toch is Schaken een prima gozer, kan zich goed verwoorden, ‘blesst‘ jan en alleman en snoert hier en daar wat mondjes. Niets mis mee. Hij is simpelweg niet het type speler dat snel populair wordt.
Dit bijna afgelopen seizoen is helaas niet echt het jaar van Ruben geworden. Schaken was niet langer onomstreden dé rechtsbuiten van Feyenoord, Koeman experimenteerde met soms Armenteros dan weer Verhoek aan de rechterkant. Dat die er nog minder van bakten dan de uit vorm zijnde Schaken mogen zij zich behoorlijk aantrekken.
Persoonlijk heb ik, met uitzondering van het eerste jaar, Schaken altijd graag zien spelen. Niet altijd even goed maar wel vaak gevaarlijk en altijd met de nodige diepte in zijn spel. Verder heeft Schaken een geweldige voorzet al komt deze er, zeker in dit jaar, veel te weinig uit. Zondag staat in het teken van het afscheid van Ronald Koeman en, in het ergste geval, misschien ook wel van jongens als Pellè, Martins Indi, Janmaat, de Vrij en Clasie.
Persoonlijk houd ik er rekening mee dat het ook weleens het laatste optreden van Schaken in het heilige rood-wit kan zijn. Schaken wil nog een keer de sprong maken naar een buitenlandse club en dit lijkt het uitgelezen moment voor hem om die droom waar te maken. Dat Real, Barca of City niet op de stoep zullen staan lijkt mij duidelijk maar een leuk clubje in een ver warm landje is zeker niet uitgesloten.
Ruben, mocht het tot een vertrek komen, het ga je goed. Ik zal je missen! Bless.
@FRGerardo
Dat stukje had korter gekund. Schaken is snel, heeft een goede voorzet maar kan er verder weinig van.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bless!
Ik verdenk Caland van het schrijven van dit stukje.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat stukje had korter gekund. Schaken is snel, heeft een goede voorzet maar kan er verder weinig van.
Bless
Tja, wat is een goed alternatief voor straks.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat stukje had korter gekund. Schaken is snel, heeft een goede voorzet maar kan er verder weinig van.
Bless
Niet mijn favoriet, maar misschien die van la parra? Of als je Ziyech kan halen dat hij rechtsbuiten kan spelen. Je hebt straks ook Manu terug en dan kan Boetius naar rechts.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Tja, wat is een goed alternatief voor straks.
Van La Parra misschien ja.. ook niet mijn favoriet. En ik zou Kostic wel graag zien komen, maar die zal wel onhaalbaar zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Tja, wat is een goed alternatief voor straks.
Dat is nog steeds een probleem, veel spelers zijn gewoon niet haalbaar. Ziyech halen zou volgens mij niet onmogelijk zijn als er ook wat spelers vertrekken bij Feyenoord. Zijn contract is nog maar een jaar en ik las ergens iets dat heerenveen zo'n 2 miljoen zal vragen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet, maar misschien die van la parra? Of als je Ziyech kan halen dat hij rechtsbuiten kan spelen. Je hebt straks ook Manu terug en dan kan Boetius naar rechts.
Volgens mij is daar geen datum voor. Wel geven de verkenners 1 mei hun definitieve advies geloof ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer wordt de definitieve keuze gemaakt voor HNS? Ik ga een paar kaarsjes branden voor RDK.. moet er niet aan denken de rest van mijn leven geconfronteerd te moeten worden met een ontwerp dat pijn doet aan mijn ogen.
Daar haalden ze vorig jaar net aan Mata en Fellaini voor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wordt denk idd. een Nederlandse enclave daar. Strootman zal wel worden gehaald, als het goed is krijgt van gaal 100 miljoen te besteden.
quote:
Dit jaar mogen ze daar Pellè, Janmaat, De Vrij en BMI voor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar haalden ze vorig jaar net aan Mata en Fellaini voor.
Kwart over twee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Weet iemand hoe laat het maasgebouw open gaat morgen? Daar moeten wij morgen namelijk naar binnen.. dat we niet een uur te vroeg zijn oid.
Gewoon rond dezelfde tijd als de normale poortjes volgens mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Weet iemand hoe laat het maasgebouw open gaat morgen? Daar moeten wij morgen namelijk naar binnen.. dat we niet een uur te vroeg zijn oid.
Had al zo'n vermoeden dat hij uit zijn nek kletste... Iemand die zo aardig is om een serieus antwoord te geven?quote:
1,5 uur van te voren dus. Thanks!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon rond dezelfde tijd als de normale poortjes volgens mij.
Ja, dan sowieso.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
1,5 uur van te voren dus. Thanks!
Ik heb ook al gekeken maar kon niks vinden. Dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dan sowieso.
Ik denk zelfs eerder, maar kan zo snel geen tijden vinden.
Geen probleem!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb ook al gekeken maar kon niks vinden. Dan komt het wel goed.
Immers maakte er al 11 dit seizoen. Alleen Tadic maakte er meer op die plek.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Xaxax het volgende:
Hopelijk rotten Goosens en Vormer na dit seizoen op
Hopelijk blijft Pelle nog een jaar
Hopelijk komt er een scorende middenvelder op de positie van Immers
Hopelijk blijven spelers als Vilhenna, Boetius, de Vrij nog een jaar en breken er nog een paar echte Feyenoorders uit de jeugd weer door.
Immers? heb je wel goed gekeken. Dat hij 11 doelpunten heeft gemaakt, ja. Maar hij heeft 50 kansen gehad. Die positie had er minimaal 20 moeten opleveren dit seizoen.quote:Op zondag 27 april 2014 01:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers maakte er al 11 dit seizoen. Alleen Tadic maakte er meer op die plek.
Dus je opmerking snijdt geen hout.
Vormer is een prima speler, waarom moet hij weg? Goossens mee eens.
Immers doet ook meer dan doelpuntjes maken. En Vormer is een prima speler voor de bank.quote:Op zondag 27 april 2014 09:04 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Immers? heb je wel goed gekeken. Dat hij 11 doelpunten heeft gemaakt, ja. Maar hij heeft 50 kansen gehad. Die positie had er minimaal 20 moeten opleveren dit seizoen.
Vormer? Voegt werkelijk niets toe aan Feyenoord en is een speler voor een middenmoter. Met spelers als Goosens, Vormer en Immers in het efltal speel je de komende jaren voor plek 3 tot 6. Met dat soort spelers in je elftal wordt je nooit kampioen.
Nelom is een goede speler die een terugval heeft gehad. Schaken? Als je het systeem van Feyenoord wil spelen lopen er bijna geen betere rond in de eredivisie. Hij is de enige nog die een actie kan maken en een voorzet kan geven. Ik weet niet hoeveel keer hij Pelle goed bedient heeft....quote:Op zondag 27 april 2014 09:41 schreef Lastpost het volgende:
Laten we ook hopen dat een club ons kan verlossen van Mathijssen en Schaken, puur vanwege het salaris dat beiden ontvangen voor een bescheiden rol.
En tsja, Goossens, Lamprou, Nelom, Verhoek, Graafland, Bakkal en Armenteros zie ik ook liever niet meer bij Feyenoord. Gewoon niet goed genoeg voor het niveau van Feyenoord op dit moment, laat staan voor het niveau waar Feyenoord heen wil.
Vormer vind ik een prima speler die met wat meer vertrouwen vast kan uitgroeien tot een nuttige speler.
En iedereen tekeer gaan bij het 3-jarig vastleggen.quote:Op zondag 27 april 2014 09:45 schreef Happel het volgende:
Mathijsen mag wat mij betreft wel blijven dat laatste jaar. Ik denk dat hij nog wel wat kan betekenen voor ons.
Nelom is pure middelmaat die af en toe een opleving heeft omdat Feyenoord de wedstrijd in handen heeft. Kan niet verdedigen, heeft altijd z'n handen nodig, timed verkeerd en kan aanvallend ook niet bijzonder veel.quote:Op zondag 27 april 2014 09:47 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Nelom is een goede speler die een terugval heeft gehad. Schaken? Als je het systeem van Feyenoord wil spelen lopen er bijna geen betere rond in de eredivisie. Hij is de enige nog die een actie kan maken en een voorzet kan geven. Ik weet niet hoeveel keer hij Pelle goed bedient heeft....
De rest van de spelers die je noemt ben ik het met je eens. Vormer inderdaad een bankspeler, maar meer ook niet. Er lopen er zat rond in de eredivisie met meer kwaliteit dan hij en beter presteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |