abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139274510
Gio verlengt. Zit alleen mobiel nu en geen zin om hier het bericht te plaatsen, dat is te veel werk :z
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:57:22 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139275073
The_real_Gio twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 11:01:06 Als jeugdspeler begonnen en nu ook volgend seizoen weer bij deze geweldige club @Feyenoord http://t.co/lUtb7THHsF reageer retweet
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_139275363
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:57 schreef Happel het volgende:
The_real_Gio twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 11:01:06 Als jeugdspeler begonnen en nu ook volgend seizoen weer bij deze geweldige club @Feyenoord http://t.co/lUtb7THHsF reageer retweet
Toch ook echt wel een held.
  zaterdag 26 april 2014 @ 12:53:06 #254
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_139276366
Clasie, Janmaat en BMI straks naar United 8-) .
2000 light years from home
pi_139276463
Wanneer wordt de definitieve keuze gemaakt voor HNS? Ik ga een paar kaarsjes branden voor RDK.. moet er niet aan denken de rest van mijn leven geconfronteerd te moeten worden met een ontwerp dat pijn doet aan mijn ogen.
pi_139276738
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer wordt de definitieve keuze gemaakt voor HNS? Ik ga een paar kaarsjes branden voor RDK.. moet er niet aan denken de rest van mijn leven geconfronteerd te moeten worden met een ontwerp dat pijn doet aan mijn ogen.
1 Mei. BAM word het.
pi_139276866
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:53 schreef Merkie het volgende:
Clasie, Janmaat en BMI straks naar United 8-) .
Wordt denk idd. een Nederlandse enclave daar. Strootman zal wel worden gehaald, als het goed is krijgt van gaal 100 miljoen te besteden.
  zaterdag 26 april 2014 @ 13:20:32 #258
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139276923
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Wordt denk idd. een Nederlandse enclave daar. Strootman zal wel worden gehaald, als het goed is krijgt van gaal 100 miljoen te besteden.
Daar kan hij net Immers en Schaken van halen
pi_139276932
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

1 Mei. BAM word het.
Dat zou ik heel jammer vinden.. dat ontwerp straalt helemaal niets uit. ;(
pi_139276971
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:20 schreef Grifte het volgende:

[..]

Daar kan hij net Immers en Schaken van halen
De prijs van immers alleen al schiet straks boven de 100miljoen uit omdat ook Barca aast op zijn diensten.
pi_139276981
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Alles beter dan VW.
  zaterdag 26 april 2014 @ 13:25:04 #262
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139277020
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind BAM qua binnenkant wel prachtig, iets gestroomlijnder dan RDK. De buitenkant is inderdaad niet veel, al weet ik niet of dergelijke ontwerpen nog aangepast kunnen worden als er publiekelijk om iets anders (soort RDK-buitenkant) wordt gevraagd.

Maar je zit vooral binnen in een stadion, dus daar wil ik het liefst het beste ontwerp zien winnen.
pi_139277143
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alles beter dan VW.
Dat is zo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:25 schreef Grifte het volgende:

[..]

Maar je zit vooral binnen in een stadion, dus daar wil ik het liefst het beste ontwerp zien winnen.
Niet helemaal mee eens.. Amsterdam zit opgescheept met die lelijke ufo.. straks zitten wij met een boot zonder zeil. Het ontwerp van RDK benadert veel meer wat de huidige Kuip uitstraalt.
pi_139277778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is zo.

[..]

Niet helemaal mee eens.. Amsterdam zit opgescheept met die lelijke ufo.. straks zitten wij met een boot zonder zeil. Het ontwerp van RDK benadert veel meer wat de huidige Kuip uitstraalt.
Eens. En wat ik weet is dat ontwerpen nog aangepast kunnen worden. Kostenplaatje moet alleen niet totaal anders worden :P. Buitenkant van RDK vind ik ook veel mooier inderdaad.
pi_139278219
quote:
Ronald Koeman kan in de wedstrijd van morgen enkel en alleen niet beschikken over de geschorste aanvallende middenvelder Lex Immers. De coach zal het wegvallen van de blonde Hagenaar oplossen door Ruud Vormer naast aanvoerder Jordy Clasie te posteren en Tonny Vilhena een positie naar voren te schuiven, voorspelt het Algemeen Dagblad. De krant vermoedt daarnaast dat Joris Mathijsen op de bank moet plaatsnemen.

Vermoedelijke opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Kongolo; Clasie, Vilhena, Vormer; Schaken, Pellè en Boëtius.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139278271
quote:
Op de een of andere manier schijn ik een zwak te hebben voor de underdog. Van de spelers die het meest kritiek krijgen, al dan niet terecht, hoop ik altijd dat juist zij een prima wedstrijd op de mat leggen. Ik heb me de laatste jaren regelmatig opgeworpen als een soort van beschermheer van spelers als Bruins, Cabral, Mulder, Immers en de laatste jaren ook van Ruben Schaken. Soms tegen beter weten in en soms omdat ik ook echt in die spelers geloofde. Hoe meer er wordt gezeurd en geklaagd over bepaalde spelers des te meer ik achter diezelfde spelers ging staan. Lekker tegen de stroom in; niet meehuilen met de wolven.

Ruben Schaken kwam in de zomer van 2010 naar Feyenoord. Schaken en Auassar , beide van VVV-Venlo, werden ontdekt door de man waar Feyenoord ooit veel plezier aan heeft beleefd, maar in zijn laatste periode vooral uitblonk door spelers te halen die het niveau van Feyenoord absoluut niet aankonden. Ene constant zuchtende Leo B.

Echt succesvol was de overstap van het duo niet. Het tweetal zat meestal op de bank en zij mochten soms, bij gebrek aan beter, invallen bij Feyenoord één. Schaken raakte tot overmaat van ramp ook nog eens behoorlijk geblesseerd, al was er niemand die dat echt was opgevallen. Zo hoorde je op de tribune nog weleens: waar is die Schaken eigenlijk gebleven joh? Geblesseerd, drie maanden alweer? Oké, niet gemist.

Ik had altijd een beetje te doen met Schaken wanneer hij inviel. Als hij dan werd aangespeeld dacht ik vaak: ‘doe nou niet joh, doe het die arme jongen niet aan.’ Vaak had dat aanspelen van Schaken hoongelach tot gevolg als hij weer eens de bal verspeelde. Het was meer dan duidelijk dat Schaken het niveau van Feyenoord niet aankon. Het niveau was al niet bijster hoog in dat seizoen, dus je kunt je voorstellen hoe het niveau van hem toen was.

Het jaar erop leek er misschien wel een wonder te voltrekken. Een andere Schaken stond op. Ruben speelde zich in de basis en beleefde een fantastisch jaar bij Feyenoord. Hij was een plaag voor elke verdediging en zijn status veranderde snel van miskoop naar koning van de assist. Ook in zijn derde seizoen bij Feyenoord, het tweede van Koeman, liet hij zijn waarde blijken. Schaken werd zelfs opgeroepen voor het Nederlands elftal en scoorde ook nog meteen in zijn eerste interland tegen het altijd lastige Andorra (nooit onderschatten!).

Wie in 2010 had voorspeld dat Schaken in 2012 zou debuteren in het Nederlands elftal was waarschijnlijk door wat mensen in witte jassen meegenomen en afgevoerd naar een plaats waar het niet zo zou opvallen als je wartaal uit zou slaan. Ondanks die twee goede seizoenen zie je in Rotterdam, buiten Schaken zelf, niemand lopen in een Feyenoord-shirt met rugnummer 27. Ook verwacht ik niet dat je bij een avondje van de fanclub van Ruben Schaken (als die al bestaat) uren in de rij moet staan voordat je naar binnen kan. Waar de Rotterdamse jeugd zich de laatste jaren graag wil spiegelen aan Guidetti, Pellè en Clasie zijn er denk ik niet veel jongetjes die zich bij partijtjes voor willen doen als Ruben Schaken.

Zijn naam zal je ook niet vaak gescandeerd horen worden in de Kuip. Wanneer je zijn naam op de tribune hoort is het meer in de trant van: ga nou diep, blijf nou staan of geef nou eens een goede voorzet! Toch is Schaken een prima gozer, kan zich goed verwoorden, ‘blesst‘ jan en alleman en snoert hier en daar wat mondjes. Niets mis mee. Hij is simpelweg niet het type speler dat snel populair wordt.

Dit bijna afgelopen seizoen is helaas niet echt het jaar van Ruben geworden. Schaken was niet langer onomstreden dé rechtsbuiten van Feyenoord, Koeman experimenteerde met soms Armenteros dan weer Verhoek aan de rechterkant. Dat die er nog minder van bakten dan de uit vorm zijnde Schaken mogen zij zich behoorlijk aantrekken.

Persoonlijk heb ik, met uitzondering van het eerste jaar, Schaken altijd graag zien spelen. Niet altijd even goed maar wel vaak gevaarlijk en altijd met de nodige diepte in zijn spel. Verder heeft Schaken een geweldige voorzet al komt deze er, zeker in dit jaar, veel te weinig uit. Zondag staat in het teken van het afscheid van Ronald Koeman en, in het ergste geval, misschien ook wel van jongens als Pellè, Martins Indi, Janmaat, de Vrij en Clasie.

Persoonlijk houd ik er rekening mee dat het ook weleens het laatste optreden van Schaken in het heilige rood-wit kan zijn. Schaken wil nog een keer de sprong maken naar een buitenlandse club en dit lijkt het uitgelezen moment voor hem om die droom waar te maken. Dat Real, Barca of City niet op de stoep zullen staan lijkt mij duidelijk maar een leuk clubje in een ver warm landje is zeker niet uitgesloten.

Ruben, mocht het tot een vertrek komen, het ga je goed. Ik zal je missen! Bless.

@FRGerardo
Bless!

Ik verdenk Caland van het schrijven van dit stukje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2014 14:35:14 ]
pi_139278325
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 april 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bless!

Ik verdenk Caland van het schrijven van dit stukje.
Dat stukje had korter gekund. Schaken is snel, heeft een goede voorzet maar kan er verder weinig van.
Bless
  Moderator zaterdag 26 april 2014 @ 14:50:12 #268
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139278533
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 14:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat stukje had korter gekund. Schaken is snel, heeft een goede voorzet maar kan er verder weinig van.
Bless
Ik sluit me hier bij aan.

Bless...
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_139278874
quote:

[..]

Bless
Tja, wat is een goed alternatief voor straks.
pi_139278935
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 15:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Niet mijn favoriet, maar misschien die van la parra? Of als je Ziyech kan halen dat hij rechtsbuiten kan spelen. Je hebt straks ook Manu terug en dan kan Boetius naar rechts.
Feyenoord Rotterdam
pi_139279046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 15:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Van La Parra misschien ja.. ook niet mijn favoriet. En ik zou Kostic wel graag zien komen, maar die zal wel onhaalbaar zijn.
pi_139279168
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 15:13 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Niet mijn favoriet, maar misschien die van la parra? Of als je Ziyech kan halen dat hij rechtsbuiten kan spelen. Je hebt straks ook Manu terug en dan kan Boetius naar rechts.
Dat is nog steeds een probleem, veel spelers zijn gewoon niet haalbaar. Ziyech halen zou volgens mij niet onmogelijk zijn als er ook wat spelers vertrekken bij Feyenoord. Zijn contract is nog maar een jaar en ik las ergens iets dat heerenveen zo'n 2 miljoen zal vragen.
pi_139280842
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens mij is daar geen datum voor. Wel geven de verkenners 1 mei hun definitieve advies geloof ik.
pi_139283166
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Daar haalden ze vorig jaar net aan Mata en Fellaini voor. :')
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_139283180
quote:
Schaken heeft een goede voorzet
;(
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')