Gewoon rond dezelfde tijd als de normale poortjes volgens mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Weet iemand hoe laat het maasgebouw open gaat morgen? Daar moeten wij morgen namelijk naar binnen.. dat we niet een uur te vroeg zijn oid.
Had al zo'n vermoeden dat hij uit zijn nek kletste... Iemand die zo aardig is om een serieus antwoord te geven?quote:
1,5 uur van te voren dus. Thanks!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon rond dezelfde tijd als de normale poortjes volgens mij.
Ja, dan sowieso.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
1,5 uur van te voren dus. Thanks!
Ik heb ook al gekeken maar kon niks vinden. Dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dan sowieso.
Ik denk zelfs eerder, maar kan zo snel geen tijden vinden.
Geen probleem!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb ook al gekeken maar kon niks vinden. Dan komt het wel goed.
Immers maakte er al 11 dit seizoen. Alleen Tadic maakte er meer op die plek.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Xaxax het volgende:
Hopelijk rotten Goosens en Vormer na dit seizoen op
Hopelijk blijft Pelle nog een jaar
Hopelijk komt er een scorende middenvelder op de positie van Immers
Hopelijk blijven spelers als Vilhenna, Boetius, de Vrij nog een jaar en breken er nog een paar echte Feyenoorders uit de jeugd weer door.
Immers? heb je wel goed gekeken. Dat hij 11 doelpunten heeft gemaakt, ja. Maar hij heeft 50 kansen gehad. Die positie had er minimaal 20 moeten opleveren dit seizoen.quote:Op zondag 27 april 2014 01:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers maakte er al 11 dit seizoen. Alleen Tadic maakte er meer op die plek.
Dus je opmerking snijdt geen hout.
Vormer is een prima speler, waarom moet hij weg? Goossens mee eens.
Immers doet ook meer dan doelpuntjes maken. En Vormer is een prima speler voor de bank.quote:Op zondag 27 april 2014 09:04 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Immers? heb je wel goed gekeken. Dat hij 11 doelpunten heeft gemaakt, ja. Maar hij heeft 50 kansen gehad. Die positie had er minimaal 20 moeten opleveren dit seizoen.
Vormer? Voegt werkelijk niets toe aan Feyenoord en is een speler voor een middenmoter. Met spelers als Goosens, Vormer en Immers in het efltal speel je de komende jaren voor plek 3 tot 6. Met dat soort spelers in je elftal wordt je nooit kampioen.
Nelom is een goede speler die een terugval heeft gehad. Schaken? Als je het systeem van Feyenoord wil spelen lopen er bijna geen betere rond in de eredivisie. Hij is de enige nog die een actie kan maken en een voorzet kan geven. Ik weet niet hoeveel keer hij Pelle goed bedient heeft....quote:Op zondag 27 april 2014 09:41 schreef Lastpost het volgende:
Laten we ook hopen dat een club ons kan verlossen van Mathijssen en Schaken, puur vanwege het salaris dat beiden ontvangen voor een bescheiden rol.
En tsja, Goossens, Lamprou, Nelom, Verhoek, Graafland, Bakkal en Armenteros zie ik ook liever niet meer bij Feyenoord. Gewoon niet goed genoeg voor het niveau van Feyenoord op dit moment, laat staan voor het niveau waar Feyenoord heen wil.
Vormer vind ik een prima speler die met wat meer vertrouwen vast kan uitgroeien tot een nuttige speler.
En iedereen tekeer gaan bij het 3-jarig vastleggen.quote:Op zondag 27 april 2014 09:45 schreef Happel het volgende:
Mathijsen mag wat mij betreft wel blijven dat laatste jaar. Ik denk dat hij nog wel wat kan betekenen voor ons.
Nelom is pure middelmaat die af en toe een opleving heeft omdat Feyenoord de wedstrijd in handen heeft. Kan niet verdedigen, heeft altijd z'n handen nodig, timed verkeerd en kan aanvallend ook niet bijzonder veel.quote:Op zondag 27 april 2014 09:47 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Nelom is een goede speler die een terugval heeft gehad. Schaken? Als je het systeem van Feyenoord wil spelen lopen er bijna geen betere rond in de eredivisie. Hij is de enige nog die een actie kan maken en een voorzet kan geven. Ik weet niet hoeveel keer hij Pelle goed bedient heeft....
De rest van de spelers die je noemt ben ik het met je eens. Vormer inderdaad een bankspeler, maar meer ook niet. Er lopen er zat rond in de eredivisie met meer kwaliteit dan hij en beter presteren.
Zal me niks verbazen als Van Gaal schaken meeneemt naar het Wk omdat na Robben er niemand anders als echte rechtsbuiten kan spelen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nelom is pure middelmaat die af en toe een opleving heeft omdat Feyenoord de wedstrijd in handen heeft. Kan niet verdedigen, heeft altijd z'n handen nodig, timed verkeerd en kan aanvallend ook niet bijzonder veel.
En Schaken heeft één seizoen prima gerendeerd gezien z'n beperkte mogelijkheden, die gozer kun je voor praktisch iedere rechtsbuiten uit de Eredivisie inruilen en er nog beter op worden ook. En de enige die een actie kan maken? Böetius vergeten.![]()
Als je dan nog eens kijkt naar het salaris dat de beste man opstrijkt is het echt pure noodzaak om 'm snel te lozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |