abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139244300
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, laten we vooral niets doen!11!
Prima idee inderdaad. Niks doen totdat er een goed, optimaal plan ligt en geen geld verspillen aan deze troep.
  vrijdag 25 april 2014 @ 10:43:31 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139244683
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef Tomasso het volgende:
Ben ik ook. Waarom stelde je deze vraag overigens niet bij het plan van VW dat ineens miraculeus overal geld vandaan had gehaald?
Omdat het zijn favoriete plan is. Daar hoef je niet kritisch op te zijn.

En volgens mij probeert RDK voornamelijk het openbaar vervoer te promoten als reismiddel naar de Kuip. De infrastructuur rondom De Kuip nu is al een drama. Daar zal nooit echt veel aan gedaan kunnen worden denk ik zo.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 25 april 2014 @ 10:49:15 #203
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139244824
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:43 schreef Happel het volgende:

[..]

En volgens mij probeert RDK voornamelijk het openbaar vervoer te promoten als reismiddel naar de Kuip. De infrastructuur rondom De Kuip nu is al een drama. Daar zal nooit echt veel aan gedaan kunnen worden denk ik zo.
Je kan er ook weinig aan veranderen, tenzij je volledig nieuwe wegen aanlegt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_139244871
quote:

[..]

Tja, dat is aan de gemeente lijkt me.
Het kan best een idee zijn om rondom Rotterdam wat 'verzamelcentra' te maken, waar iedereen zijn auto plaatst, om vanaf daar mensen met de bus naar het stadion te brengen. Gratis uiteraard.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139244966
quote:

[..]

Plan is toch om een metrolijn aan te leggen met een halte bij de Kuip?
pi_139245126
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, dat is aan de gemeente lijkt me.
Het kan best een idee zijn om rondom Rotterdam wat 'verzamelcentra' te maken, waar iedereen zijn auto plaatst, om vanaf daar mensen met de bus naar het stadion te brengen. Gratis uiteraard.
je kunt vanaf dit seizoen al gratis met het OV in Rotterdam op wedstrijddagen
weet niet of het echt helpt want ik zit tegenwoordig dus in de tram ipv in de file vanaf de zwervers :D
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_139245196
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 11:00 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

je kunt vanaf dit seizoen al gratis met het OV in Rotterdam op wedstrijddagen
weet niet of het echt helpt want ik zit tegenwoordig dus in de tram ipv in de file vanaf de zwervers :D
Ja, maar ik kan bijvoorbeeld niet met het OV, en veel anderen ook niet. Dit kun je oplossen door buiten Rotterdam wat parkeerplaatsen aan te leggen en vanaf hier pendelbussen te laten rijden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139245610
quote:

[..]

Jij bent wel van de ad hominems hé. :')

Nee, ik kijk daar ook naar bij een nieuwbouwplan, of dat nu van VW is of van BAM, Besix of een ander bouwbedrijf.

Maar één financier die zo even 100 miljoen financiert is uiterst ongebruikelijk, en roept daarom meer vragen op dan een financiering door een consortium van banken bijvoorbeeld (al zullen die ook meedoen bij RDK, maar je snapt m'n punt).

Overigens was bij het HNS plan toch de bedoeling om ook de infrastructuur aan te pakken toch?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_139245636
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jij bent wel van de ad hominems hé. :')

Nee, ik kijk daar ook naar bij een nieuwbouwplan, of dat nu van VW is of van BAM, Besix of een ander bouwbedrijf.

Maar één financier die zo even 100 miljoen financiert is uiterst ongebruikelijk, en roept daarom meer vragen op dan een financiering door een consortium van banken bijvoorbeeld (al zullen die ook meedoen bij RDK, maar je snapt m'n punt).

Overigens was bij het HNS plan toch de bedoeling om ook de infrastructuur aan te pakken toch?

Dat is ook wel nodig eigenlijk. _O-
pi_139246712
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Omdat het niet onder het huidige stadion kan? Ik snap die enorme drang ook niet zo dat het per se onder het stadion moet.
Volgens mij kan het wel onder het huidige stadion. Maar dat is enorm kostbaar. Maar wel enorm wenselijk omdat het de kwaliteit verhoogt. De bobo's kunnen dan in het stadion parkeren en zo het stadion inlopen zonder minutenlang door - bijvoorbeeld - de regen te moeten wandelen.

Dat kun je flauw vinden, maar het zorgt er wel voor dat Feyenoord aanzienlijk meer geld kan vragen voor de voorzieningen. Bovendien is de parkeergarage dan in eigen beheer en hoeft er niet speciaal grond voor te worden aangekocht.

quote:
Zo zijn 1500 plaatsen ook erg beperkt.
Klopt, maar hoe meer hoe beter.

quote:
Ben ik ook. Waarom stelde je deze vraag overigens niet bij het plan van VW dat ineens miraculeus overal geld vandaan had gehaald?
Zoals ik al antwoordde op Happel doe ik dat ook. Maar 1 geldschieter van 100 miljoen is gewoon uiterst opmerkelijk en roept meer vragen op dan een conventionelere manier van financieren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:09:13 #211
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139246922
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij kan het wel onder het huidige stadion. Maar dat is enorm kostbaar. Maar wel enorm wenselijk omdat het de kwaliteit verhoogt. De bobo's kunnen dan in het stadion parkeren en zo het stadion inlopen zonder minutenlang door - bijvoorbeeld - de regen te moeten wandelen.

Dat kun je flauw vinden, maar het zorgt er wel voor dat Feyenoord aanzienlijk meer geld kan vragen voor de voorzieningen. Bovendien is de parkeergarage dan in eigen beheer en hoeft er niet speciaal grond voor te worden aangekocht.
Tja, parkeerplaatsen in/onder de nieuwe bussinessruimtes kan ook prima. Aan beide 2 a 3 lagen je bent al voor een groot gedeelte klaar. Desnoods maakt je ook een parkeerdek voor het huidige maasgebouw. Niet te veel naar 1 manier kijken ;).

quote:
[..]

Wees daar dan ook kritisch op :P.

quote:
[..]

Zoals ik al antwoordde op Happel doe ik dat ook. Maar 1 geldschieter van 100 miljoen is gewoon uiterst opmerkelijk en roept meer vragen op dan een conventionelere manier van financieren.
Klopt. Net als 365 met 165miljoen garantie naar 240 miljoen metgarantie naar 290 miljoen zonder garantie.
pi_139246952
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

[..]

[..]

De ondergrondse parkeerfacilliteiten zijn zelfs een vereiste om in een of andere hoogste categorie van de FIFA/UEFA te komen volgens mij.
pi_139246979
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 11:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, maar ik kan bijvoorbeeld niet met het OV, en veel anderen ook niet. Dit kun je oplossen door buiten Rotterdam wat parkeerplaatsen aan te leggen en vanaf hier pendelbussen te laten rijden.
Bij Beverwaard heb je toch parkeergelegenheid en dan met de tram heen-en-weer? Daar heb ik weleens iets over gehoord namelijk.
pi_139249744
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Bij Beverwaard heb je toch parkeergelegenheid en dan met de tram heen-en-weer? Daar heb ik weleens iets over gehoord namelijk.
Klopt. Soms is dat ook een opstapplaats bij een combi.
pi_139249859
quote:

[..]

zet de auto altijd bij Barendrecht en dan met tramlijn 23 naar het stadion...
terug is het altijd wel druk in de tram maar beter dan in file rijden , scheelt ook nog wat tijd zelfs
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_139249875
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:51 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

zet de auto altijd bij Barendrecht en dan met tramlijn 23 naar het stadion...
terug is het altijd wel druk in de tram maar beter dan in file rijden , scheelt ook nog wat tijd zelfs
Tram is even volhouden inderdaad. Trein ook, al is dat een stuk korter.
pi_139250334
Bij mooi weer scooter, bij slecht weer parkeren in Sportdorp en ben zo thuis.
  vrijdag 25 april 2014 @ 14:27:06 #218
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_139250823
Feyenoorders, een vraag. Teamgenoot van mij is groot fan van Feyenoord, maar heeft geen clubkaart(heeft hij van PEC). Is het ook mogelijk om zonder clubkaart etc aan kaarten te komen voor een thuiswedstrijd van Feyenoord?
pi_139250996
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Feyenoorders, een vraag. Teamgenoot van mij is groot fan van Feyenoord, maar heeft geen clubkaart(heeft hij van PEC). Is het ook mogelijk om zonder clubkaart etc aan kaarten te komen voor een thuiswedstrijd van Feyenoord?
Zo nu en dan wel. Wedstrijden als RKC thuis zijn zonder clubkaart. Zijn er denk ik een stuk of 3 per seizoen.
pi_139251018
quote:
Ronald Koeman durft ook na de duidelijke nederlaag van Ajax in de bekerfinale tegen PEC Zwolle niet meer te dromen van de titel."Het zou wel heel gek zijn als we nog kans maken. Ajax gaat echt wel een puntje pakken in die laatste twee duels", aldus de coach van Feyenoord.

"Je weet het natuurlijk nooit. Ik ben weleens op de laatste speeldag kampioen geworden en zou er uiteraard geen problemen mee hebben als dat weer gebeurt." Ajax heeft na 32 wedstrijden 69 punten, zes meer dan Feyenoord. De Amsterdammers treffen zondag Heracles in Almelo en volgende week NEC in de eigen Arena. Feyenoord speelt eerst thuis tegen Cambuur en volgende week uit tegen AZ.

Vertrek
De Rotterdammers kunnen zondag bij de laatste wedstrijd van de vertrekkende Koeman in De Kuip de tweede plaats veiligstellen. Dat is de plek waar de coach zich op richt. "We moeten ons richten op de dingen waar we zelf invloed op hebben en die strijd willen we zo snel mogelijk beslissen." De tweede plaats geeft recht op deelname aan de voorronde van de Champions League.
  vrijdag 25 april 2014 @ 14:34:41 #221
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_139251022
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 14:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zo nu en dan wel. Wedstrijden als RKC thuis zijn zonder clubkaart. Zijn er denk ik een stuk of 3 per seizoen.
Top, bedankt. ^O^
pi_139251026
quote:
Feyenoord gaat met een fitte groep de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen sc Cambuur tegemoet. John Goossens en Miquel Nelom keren terug van een blessure. Goossens stond circa vier weken buitenspel wegens een hamstringblessure. Nelom miste de afgelopen uitwedstrijd tegen PSV vanwege knieklachten.

Trainer Ronald Koeman kan zondag alleen geen beroep doen op Lex Immers. De middenvelder is geschorst nadat hij tegen PSV zijn vijfde gele kaart van dit seizoen kreeg.

Feyenoord tegen sc Cambuur wordt aanstaande zondag om 14.30 uur gespeeld. De wedstrijd is volledig uitverkocht.
pi_139251038
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 14:34 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Top, bedankt. ^O^
Altijd even de website in de gaten houden!
pi_139251045
quote:
Daryl Janmaat lijkt bezig aan zijn laatste weken bij Feyenoord. De rechtsback wil zijn contract niet verlengen en hoopt op een stap naar het buitenland. Volgens zijn zaakwaarnemer Stefano Salvini is de Oranje-international gemaakt voor de Serie A.

Salvini behartigt de belangen van Janmaat in Italië en denkt dat zijn cliënt uitstekend in de Italiaanse competitie zou passen. "Ik denk dat Janmaat een goede speler is en dat hij klaar is voor de Serie A. Naast zijn verdedigende capaciteiten, is hij ook ook aanvallend heel sterk en echt een extra wapen in offensief opzicht."

"Ik vind dat hij erg lijkt op Christian Maggio, maar Janmaat is fysiek wat beter", vervolgde Salvini. "Inter? Ik heb concreet niets gehoord, maar hij is wel typisch een speler waar trainer Walter Mazzarri graag mee werkt. Het zou goed kunnen dat hij bij hen ergens op een lijstje staat." Napoli is inmiddels wel serieus in de markt voor de vleugelverdediger.
  vrijdag 25 april 2014 @ 14:35:36 #225
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_139251052
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2014 14:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Altijd even de website in de gaten houden!
Is het snel uitverkocht dan?
pi_139251230
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 14:35 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

'Goedkope' kaarten zijn meestal relatief snel weg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_139251356
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 14:35 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja, want er zijn maar weinig wedstrijden waar je zonder clubkaart heen kunt. Die wedstrijden zijn ook altijd uitverkocht. Dus altijd opletten tegen clubs als RKC/Heracles/Willem 2 e.d. komend seizoen of ze ook in de vrije verkoop komen.
pi_139251840
Voor bestellingen via Viagogo heb je toch ook geen clubcard nodig?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 25 april 2014 @ 15:11:01 #229
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_139251904
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:
Voor bestellingen via Viagogo heb je toch ook geen clubcard nodig?
Volgens mij wel.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 25 april 2014 @ 15:12:05 #230
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139251935
Yup.
Niets is sterker dan dat ene woord
  vrijdag 25 april 2014 @ 15:29:29 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139252447
quote:

[..]

Toevallig tegen Go Ahead voor het eerst gebruik van gemaakt (verslapen en zomertijd :') ) en vond het daar echt opvallend rustig. Terwijl het echt relaxed werkte verder.

Zorg zelf meestal dat ik rond half 1 (bij 14:30) op dat industrieterrein tegenover de Kuip ben om in ieder geval nog genoeg biertijd te hebben, heb je altijd wel plek maar ook daar is het de laatste tijd steeds sneller vol.

En de files na de wedstrijd zijn ook prima op te lossen door weer even een uurtje de kroeg in te duiken. Snap het probleem nooit zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139252992
Gewoon bij een kroeg aan de Beijerlandselaan of bij Bennie Bier zuipen/kanen en dan rustig gaan.
  vrijdag 25 april 2014 @ 15:52:30 #233
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139253200
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Toevallig tegen Go Ahead voor het eerst gebruik van gemaakt (verslapen en zomertijd :') ) en vond het daar echt opvallend rustig. Terwijl het echt relaxed werkte verder.

Zorg zelf meestal dat ik rond half 1 (bij 14:30) op dat industrieterrein tegenover de Kuip ben om in ieder geval nog genoeg biertijd te hebben, heb je altijd wel plek maar ook daar is het de laatste tijd steeds sneller vol.

En de files na de wedstrijd zijn ook prima op te lossen door weer even een uurtje de kroeg in te duiken. Snap het probleem nooit zo.
Half 1 pas?!
pi_139254846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef Luni het volgende:

[..]

Feyenoord gaat echt geen geld neerleggen voor een spits van 29.
Ik meld ook alleen maar de geruchten die ik tegenkom, als we alleen maar realistische geruchten hebben wordt het ook zo saai hè :P
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_139255061
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik meld ook alleen maar de geruchten die ik tegenkom, als we alleen maar realistische geruchten hebben wordt het ook zo saai hè :P
Wat zou heerenveen vragen voor ziyech.
pi_139256157
Manu _O-
pi_139256216
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Wat zou heerenveen vragen voor ziyech.
Meer dan Feyenoord kan betalen.
pi_139256847
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan vraag je toch gewoon een clubkaart aan?
pi_139256989
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Meer dan Feyenoord kan betalen.
Dat zoiezo, de boer was trouwens wel heel positief over hem, heeft ie meerdere keren duidelijk gemaakt. Maar ook ajax doet geen grote aankopen meer toch? maher wilden ze ook niet kopen.
  vrijdag 25 april 2014 @ 18:38:13 #240
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_139257329
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:15 schreef exile79 het volgende:

[..]

Dan vraag je toch gewoon een clubkaart aan?
Kan niet voor meer dan een betaalde voetbal club.
pi_139257591
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Op zijn vaders naam dan bijvoorbeeld.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_139258869
quote:

[..]

Oh? Controleren ze dat onderling? Anders zoek je iemand in je omgeving die dat nog niet heeft.
  vrijdag 25 april 2014 @ 19:38:35 #243
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_139259034
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Op zijn vaders naam dan bijvoorbeeld.
Hmm ja, dat is nog wel een goede. Zal het doorgeven. Allen bedankt. :)
pi_139260370
quote:

[..]

Je hebt een opa, een oma, een neefje van 5, een vriendin, een schoonmoeder etc etc. Dat is de truuk he. ID-controles zijn er toch maar sporadisch.
  vrijdag 25 april 2014 @ 20:41:46 #245
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139261124
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 20:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je hebt een opa, een oma, een neefje van 5, een vriendin, een schoonmoeder etc etc. Dat is de truuk he. ID-controles zijn er toch maar sporadisch.
Zelfs dan kunnen ze weinig maken. Je kaart is legaal.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_139261221
Tja. Klopt. Maar daar hebben ze vrij vaak schijt aan of niet?
pi_139261277
Maakt het dan niet uit als er mensen met dezelfde achternaam geregistreerd staan als scc-houders bij een andere club?
pi_139261665
Bij mijn clubcards niet! Zou ook wel heel gek worden, als mn opa voor RKC is mag ik geen Feyenoord seiZoenkaart?:s
pi_139263441
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 20:45 schreef Maastoren het volgende:
Maakt het dan niet uit als er mensen met dezelfde achternaam geregistreerd staan als scc-houders bij een andere club?
Zou best lullig zijn als je in de familie twee kampen hebt, de ene voor ajax en de ander voor Feyenoord. Dan zou de ene helft dus nooit een (S)CC kunnen aanvragen..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_139272043
Of als je je Jans(s)en, De Jong De Boer of De Vries heet :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')