Was niet serieus joh.. ik wacht het rustig af. Geen enkele speler oogt op die leeftijd al als een volwassen krijger.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit soort reacties
Wacht godverdomme gewoon af wat hij op het veld laat zien.
Voor wat het waard is.. van die bedragen word ik niet echt vrolijk.quote:Feyenoord kan na dit seizoen een miljoenenbod verwachten voor Bruno Martins Indi. AS Roma heeft namelijk zeer serieuze belangstelling voor de linksback, meldt het Italiaanse medium Leggo donderdagavond.
AS Roma had afgelopen zomer al veel succes met het halen van een speler uit de Nederlandse competitie. De Italiaanse topclub legde twintig miljoen euro neer voor PSV'er Kevin Strootman en de middenvelder bleek een schot in de roos. Ditmaal moet Martins Indi de Eredivisie verlaten voor een avontuur in de Serie A.
De 22-jarige verdediger wordt door AS Roma gezien als de ideale linksback en de club is van plan om zo'n zes miljoen euro over te maken naar Feyenoord. Martins Indi, die het liefst in het centrum van de defensie speelt, is dit seizoen niet altijd basisspeler in Rotterdam en heeft wel oren naar een overgang. Ook Feyenoord zou bij het juiste bod bereid zijn mee te werken aan een transfer.
Realistisch bedrag voor Martins Indi lijkt me. Ik zie Martins Indi echt geen 8 miljoen opleveren hoor. Zo bekeken is een eerste bod van 6 miljoen uitstekend.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.. van die bedragen word ik niet echt vrolijk.
6 mln voor BMI lijkt me prima.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.. van die bedragen word ik niet echt vrolijk.
2016 volgens mij?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Muto het volgende:
Voordeel is dat BMI tot 2017 een contract heeft. Beginbod van 6 miljoen is prima, dat stijgt wel.
ah, klopt.quote:
2016quote:Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Muto het volgende:
Voordeel is dat BMI tot 2017 een contract heeft. Beginbod van 6 miljoen is prima, dat stijgt wel.
Quote is van fr-fans, originele Franse artikel staat hier.quote:Feyenoord interesse in Harbaoui, topscorer van de Belgische competitie
Hamdi Harbaoui maakt dit seizoen veel indruk in de Belgische Jupiler Pro League. De Tunesische aanvaller wist in competitieverband al 20 keer te scoren en heeft hierdoor de aandacht getrokken van zowel Feyenoord als Ajax, althans dat meldt Africa Top Sports.
Harbaoui is dit seizoen de smaakmaker van Lokeren, dat momenteel vijfde staat in de Belgische competitie. De 29-jarige spits zou zelfs zoveel indruk gemaakt hebben, dat Feyenoord en Ajax inmiddels geïnformeerd hebben naar de beschikbaarheid van de aanvaller. Bij Feyenoord zou Harbaoui de opvolger moeten worden van Graziano Pellè, die aast op een vertrek uit de Kuip.
Harbaoui heeft nog een contract tot 2016 bij Lokeren, dat hem niet zomaar wil laten gaan. "We gaan er alles aan doen om Harbaoui in Lokeren te houden. Tot het einde van zijn carrière als het kan", aldus technisch directeur Willy Reynders.
Zijn die een beetje wat? Ik ken d'r maar een van. Niet heel gek overigens, maar ben toch benieuwd.quote:
Dat was toch al bekend? Zie zijn opgemaakte jodenneus:quote:
Lijkt me toch onbetaalbaar?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef Bombvis het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met geruchten: volgens het welbekende Africa Top Sports heeft o.a.
[..]
Quote is van fr-fans, originele Franse artikel staat hier.
Zal in elk geval goedkoper zijn dan Pellè, dus als je die verkoopt kun je hem halen (en anders hoeft het niet).quote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me toch onbetaalbaar?
Ook al zullen we waarschijnlijk een aardig bedrag te besteden hebben na komende transferzomer.
Klopt, maar van de totaalopbrengsten van alle transfers komende zomer schijnt Feyenoord zo'n 25% te kunnen herinvesteren in de selectie. Het elftal moet echter op meer plaatsen versterkt worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zal in elk geval goedkoper zijn dan Pellè, dus als je die verkoopt kun je hem halen (en anders hoeft het niet).
Meer dan 25% is niet onmogelijk, als je Pellè verkoopt voor 10 miljoen kun je er best 5 uitgeven. Je hebt gewoon een spits nodig dus als je daar geld voor hebt dan haal je er een. Het is een ander verhaal als je Clasie of Martins Indi verkoopt, daar heb je alternatieven voor (in geval van Clasie kun je Vormer in de basis zetten en een goedkope backup transfervrij of voor max. 1 miljoen halen.) Op meerdere posities te versterken hoeft alleen als er meerdere spelers verkocht worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar van de totaalopbrengsten van alle transfers komende zomer schijnt Feyenoord zo'n 25% te kunnen herinvesteren in de selectie. Het elftal moet echter op meer plaatsen versterkt worden.
Dat zal wel lekker achter gesloten deuren gespeeld worden dit jaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:56 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord A1 heeft weer de bekerfinale gehaald, tegenstander AZ.
Ik heb een vaag vermoeden dat de finale niet opnieuw in Almelo gespeeld gaat worden.
Tjaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Muto het volgende:
Op basis van alleen de tweede helft zouden we 16e staan.![]()
Op basis van de eerste helft 1e, toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Muto het volgende:
Dat moet haast wel als je kijkt waar we nu op de ranking staanquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op basis van de eerste helft 1e, toch?
Ja, en volgens mij heel dik ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet linksbenig, niet rechtsbenig. Maar recht door zee.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet linksbenig, niet rechtsbenig. Maar recht door zee.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Muto het volgende:
Ik ken zelf eerlijk gezegd alleen Jari, kom niet vaak genoeg op Varkenoord daarvoorquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zijn die een beetje wat? Ik ken d'r maar een van. Niet heel gek overigens, maar ben toch benieuwd.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:50 schreef arjan1112 het volgende:
Zondag gaat een Rotterdammer ajax kampioen maken!
http://www.rijnmond.nl/sp(...)omen-ze-mij-opzoeken
Ja, met 11 punten voorsprong dacht ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Red de Kuip heeft de financiering van zijn plan voor een vernieuwd stadion voor Feyenoord rond. Gisteren kreeg de stichting een toezegging van een grote geldschieter die voor 100 miljoen wil meedoen aan het project. Daarmee ligt de benodigde 209 miljoen euro op tafel. Concurrent BAM was al rond.
Volgens woordvoerder Pieter Nieuwenhuis van Red de Kuip zit in dit budget 15 miljoen euro voor een nieuwe trainingsaccommodatie voor Feyenoord en een complex voor de jeugd en sportclub Feyenoord. Bovendien is in de begroting 5 miljoen euro voorzien voor 500 parkeerplaatsen in een garage van twee verdiepingen direct naast de Kuip. Op termijn zijn nog eens 3000 plekken in de Stadiondriehoek gepland.
'Mirakel'
'We hadden veertien dagen geleden nog een achterstand, maar hebben die nu weggewerkt,' zegt Nieuwenhuis. 'Dat is een mirakel, zeker in deze tijd. Nu moeten we nog de commissarissen en de directies van het stadion en de club overtuigen.'
Ook BAM heeft een sluitende financiering van zijn Kuip, waarvan de kosten rond de 200 miljoen liggen. Daarnaast kunnen de velden voor de betaald voetbalorganisatie, jeugd en amateurs eveneens voor 15 miljoen euro worden meegenomen. De strijd met Red de Kuip wordt spannend, voorspelt directeur Marc de Vreede van BAM Utiliteitsbouw.
Het verschil zit 'm in de wijze waarop de 'finalisten' Feyenoord willen laten profiteren van een vernieuwd stadion. 'Uiteindelijk moet de Kuip geld gaan genereren. Het stadion is geen doel, maar een middel. Dat middel wordt gebruikt om de exploitatie te maximaliseren.'
Woensdagavond gaven Red de Kuip en BAM een presentatie aan de Vrienden van Feyenoord. Daar werden aan beide partijen volop kritische vragen gesteld, onder andere over de technische staat van de monumentale voetbaltempel.
Bovendien wilden de vrienden weten wat een investering van rond de 200 miljoen euro in het Feyenoord-stadion precies gaat opleveren. Omdat ook aan deze club vermogende Feyenoorders een financiële bijdrage zal worden gevraagd, is de behoefte aan 'harde cijfers en feiten' groot. De hoop is dat het uiteindelijke advies van de Kuip-trojka overeenkomt met de mening die een meerderheid van de Vrienden van Feyenoord heeft. Die spreken begin volgende week hun voorkeur uit voor BAM of Red de Kuip.
Aandelen
Eerder deze week kwamen politici van de partijen die onderhandelen over een nieuw Rotterdams college van b en w langs bij Feyenoord. Leefbaar Rotterdam, CDA en D66 spraken over het verzoek om voor 35 miljoen euro aandelen te kopen in een vernieuwde Kuip. Ze vroegen onder meer om 'eensgezindheid' binnen de Feyenoord-familie als voorwaarde om eventueel financiële steun te geven.
Feyenoord krijgt na het weekeinde de berekeningen van KPMG en adviesbureau Fakton binnen. Daarna wordt de keuze bepaald voor BAM of Red de Kuip en wordt advies uitgebracht aan de overkoepelende stichting 1 Feyenoord. Die neemt vervolgens een besluit over welke optie wordt uitgevoerd.
5 miljoen voor een parkeergarage van 500 auto's?quote:
Waarom zou dat niet onder/in de nieuwe "Maasgebouwen" kunnen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
5 miljoen voor een parkeergarage van 500 auto's? ';(
Sowieso, zo'n ding ernaastBeter werken ze die goed weg.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet linksbenig, niet rechtsbenig. Maar recht door zee.
Geen idee. Er staat naast de Kuip, dus dat lijkt me op de huidige parkeerplaats.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet onder/in de nieuwe "Maasgebouwen" kunnen?
Feyenoord gaat echt geen geld neerleggen voor een spits van 29.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef Bombvis het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met geruchten: volgens het welbekende Africa Top Sports heeft o.a.
[..]
Quote is van fr-fans, originele Franse artikel staat hier.
Hopelijk niet inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt geen geld neerleggen voor een spits van 29.
quote:Het is de laatste dagen een thema in de voetbalwereld. Moeten huurlingen wel of niet tegen hun oorspronkelijke werkgever kunnen spelen. Als het aan Martin van Geel ligt, verandert de KNVB haar regels en zou een afspraak tussen Cambuur en Feyenoord over het wel of niet meedoen van Elvis Manu wél toegestaan zijn.
'Als speler kun je het nooit goed doen. Wat als Manu scoort zondag? Dan is heel Feyenoord boos op hem. En als hij voor open doel mist, zijn ze bij Cambuur boos. Het is voor iedereen het beste als we hier afspraken over maken', vertelt de technisch directeur in het Algemeen Dagblad.
Zondag zal Manu echter gewoon het veld in De Kuip betreden. 'Dat mag niet in Nederland en dat hebben we ook niet gedaan', zegt Van Geel. 'Manu is gerechtigd om tegen Feyenoord te spelen', besluit de td die het dus liever anders ziet.
quote:Ook op het warme Aruba zijn de gedachten van oud-Feyenoorders Robin Nelisse, Regi Blinker en Ben Wijnstekers al een week bij hun cluppie. Tevredenheid overheerst uiteindelijk wanneer zij de tweede plaats bespreken.
'Als je het mij vraagt, was dit het maximaal haalbare. Zeker in een seizoen waarin de club de slechtste seizoenstart ooit kende met drie nederlagen op een rij', vindt Nelisse in het Algemeen Dagblad. Wijnstekers is het daarmee eens, maar hoopte op meer. 'Het gevoel knaagt 'wat als we toch eens minder wisselvallig waren geweest'. Dat neemt niet weg dat wij een goed seizoen hebben gedraaid.'
Blinker hoopt op een machtsgreep van de spelers. 'Wat zou het prachtig zijn als deze spelersgroep besluit om bij elkaar te blijven en vol voor de titel te gaan. Cruciaal is volgens mij of Graziano Pellè nog een jaar in de Kuip blijft. Ook hoop ik dat jongens als De Vrij, Clasie, Martins Indi en Janmaat het geduld kunnen opbrengen om de stap naar het buitenland nog even uit te stellen.'
Die wedstrijd waar hij het over had was niet tegen Eaagles, maar Cambuur hahahaquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:50 schreef arjan1112 het volgende:
Zondag gaat een Rotterdammer ajax kampioen maken!
http://www.rijnmond.nl/sp(...)omen-ze-mij-opzoeken
quote:De schade die afgelopen zondag in De Kuip in Rotterdam tijdens de bekerfinale PEC Zwolle tegen Ajax werd aangericht, is ruim 66.000 euro. Dat zegt stadiondirecteur Jan van Merwijk vrijdag.
Eerder schatte hij het bedrag op ongeveer 60.000 euro. De meeste schade is inmiddels hersteld of gecamoufleerd. Niet alles kon direct worden vervangen. „Op sommige spullen zit levertijd, maar we hebben alles in ieder geval in orde om het publiek komende zondag veilig en zonder problemen bij de wedstrijd van Feyenoord te kunnen ontvangen”, aldus Van Merwijk.
De rekening wordt doorgestuurd naar de KNVB, omdat die zondag huurder was van het stadion.
Zal wel niet kunnen vanwege commerciële ruimtes etc. En onder de grond bouwen zal wel flink prijzig zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat RDK geen nieuwe Maasgebouwen heeft?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan wel, maar is véél duurder. Bovendien, wat is het verschil met een parkeergarage onder het stadion? Dat is bij alle nieuwe stadion-varianten meegenomen, maar bij RDK structureel niet (bij BAM overigens ook niet).quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat het niet onder het huidige stadion kan? Ik snap die enorme drang ook niet zo dat het per se onder het stadion moet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan wel, maar is véél duurder. Bovendien, wat is het verschil met een parkeergarage onder het stadion? Dat is bij alle nieuwe stadion-varianten meegenomen, maar bij RDK structureel niet (bij BAM overigens ook niet).
Zo zijn 1500 plaatsen ook erg beperkt.quote:Overigens is 5 miljoen erg optimistisch ingeschat, en 500 auto's erg beperkt.
Ben ik ook. Waarom stelde je deze vraag overigens niet bij het plan van VW dat ineens miraculeus overal geld vandaan had gehaald?quote:Benieuwd overigens naar die geldschieter van 100 miljoen. Niemand investeert belangenloos even 100 miljoen, diegene zal daar inspraak, invloed of zeggenschap voor terugwensen.
Benieuwd of we nog enige transparantie gaan zien bij RDK.
Ja, laten we vooral niets doen!11!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:14 schreef bamibij het volgende:
Echt Fuck die halfbakken renovaties en dat kut hns plan.. wat een droevenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |