Is dat wat, die Verdonk?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Gudde kijkt wéér niet in de camera. Echt al-tijd
Zijn 2 camera's.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens HMF heeft hij een verkeerde mentaliteit.quote:
Wat een knulletje joh.. heeft een glas ranja voor zich staan zo te zien.. nee daar winnen we de oorlog niet meequote:Op donderdag 24 april 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag geen bier/alcohol hè, is nog <18quote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat een knulletje joh.. heeft een glas ranja voor zich staan zo te zien.. nee daar winnen we de oorlog niet mee
Dit soort reactiesquote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat een knulletje joh.. heeft een glas ranja voor zich staan zo te zien.. nee daar winnen we de oorlog niet mee
Was niet serieus joh.. ik wacht het rustig af. Geen enkele speler oogt op die leeftijd al als een volwassen krijger.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit soort reacties
Wacht godverdomme gewoon af wat hij op het veld laat zien.
Voor wat het waard is.. van die bedragen word ik niet echt vrolijk.quote:Feyenoord kan na dit seizoen een miljoenenbod verwachten voor Bruno Martins Indi. AS Roma heeft namelijk zeer serieuze belangstelling voor de linksback, meldt het Italiaanse medium Leggo donderdagavond.
AS Roma had afgelopen zomer al veel succes met het halen van een speler uit de Nederlandse competitie. De Italiaanse topclub legde twintig miljoen euro neer voor PSV'er Kevin Strootman en de middenvelder bleek een schot in de roos. Ditmaal moet Martins Indi de Eredivisie verlaten voor een avontuur in de Serie A.
De 22-jarige verdediger wordt door AS Roma gezien als de ideale linksback en de club is van plan om zo'n zes miljoen euro over te maken naar Feyenoord. Martins Indi, die het liefst in het centrum van de defensie speelt, is dit seizoen niet altijd basisspeler in Rotterdam en heeft wel oren naar een overgang. Ook Feyenoord zou bij het juiste bod bereid zijn mee te werken aan een transfer.
Realistisch bedrag voor Martins Indi lijkt me. Ik zie Martins Indi echt geen 8 miljoen opleveren hoor. Zo bekeken is een eerste bod van 6 miljoen uitstekend.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.. van die bedragen word ik niet echt vrolijk.
6 mln voor BMI lijkt me prima.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.. van die bedragen word ik niet echt vrolijk.
2016 volgens mij?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Muto het volgende:
Voordeel is dat BMI tot 2017 een contract heeft. Beginbod van 6 miljoen is prima, dat stijgt wel.
ah, klopt.quote:
2016quote:Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Muto het volgende:
Voordeel is dat BMI tot 2017 een contract heeft. Beginbod van 6 miljoen is prima, dat stijgt wel.
Quote is van fr-fans, originele Franse artikel staat hier.quote:Feyenoord interesse in Harbaoui, topscorer van de Belgische competitie
Hamdi Harbaoui maakt dit seizoen veel indruk in de Belgische Jupiler Pro League. De Tunesische aanvaller wist in competitieverband al 20 keer te scoren en heeft hierdoor de aandacht getrokken van zowel Feyenoord als Ajax, althans dat meldt Africa Top Sports.
Harbaoui is dit seizoen de smaakmaker van Lokeren, dat momenteel vijfde staat in de Belgische competitie. De 29-jarige spits zou zelfs zoveel indruk gemaakt hebben, dat Feyenoord en Ajax inmiddels geïnformeerd hebben naar de beschikbaarheid van de aanvaller. Bij Feyenoord zou Harbaoui de opvolger moeten worden van Graziano Pellè, die aast op een vertrek uit de Kuip.
Harbaoui heeft nog een contract tot 2016 bij Lokeren, dat hem niet zomaar wil laten gaan. "We gaan er alles aan doen om Harbaoui in Lokeren te houden. Tot het einde van zijn carrière als het kan", aldus technisch directeur Willy Reynders.
Zijn die een beetje wat? Ik ken d'r maar een van. Niet heel gek overigens, maar ben toch benieuwd.quote:
Dat was toch al bekend? Zie zijn opgemaakte jodenneus:quote:
Lijkt me toch onbetaalbaar?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef Bombvis het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met geruchten: volgens het welbekende Africa Top Sports heeft o.a.
[..]
Quote is van fr-fans, originele Franse artikel staat hier.
Zal in elk geval goedkoper zijn dan Pellè, dus als je die verkoopt kun je hem halen (en anders hoeft het niet).quote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me toch onbetaalbaar?
Ook al zullen we waarschijnlijk een aardig bedrag te besteden hebben na komende transferzomer.
Klopt, maar van de totaalopbrengsten van alle transfers komende zomer schijnt Feyenoord zo'n 25% te kunnen herinvesteren in de selectie. Het elftal moet echter op meer plaatsen versterkt worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zal in elk geval goedkoper zijn dan Pellè, dus als je die verkoopt kun je hem halen (en anders hoeft het niet).
Meer dan 25% is niet onmogelijk, als je Pellè verkoopt voor 10 miljoen kun je er best 5 uitgeven. Je hebt gewoon een spits nodig dus als je daar geld voor hebt dan haal je er een. Het is een ander verhaal als je Clasie of Martins Indi verkoopt, daar heb je alternatieven voor (in geval van Clasie kun je Vormer in de basis zetten en een goedkope backup transfervrij of voor max. 1 miljoen halen.) Op meerdere posities te versterken hoeft alleen als er meerdere spelers verkocht worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar van de totaalopbrengsten van alle transfers komende zomer schijnt Feyenoord zo'n 25% te kunnen herinvesteren in de selectie. Het elftal moet echter op meer plaatsen versterkt worden.
Dat zal wel lekker achter gesloten deuren gespeeld worden dit jaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:56 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord A1 heeft weer de bekerfinale gehaald, tegenstander AZ.
Ik heb een vaag vermoeden dat de finale niet opnieuw in Almelo gespeeld gaat worden.
Tjaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Muto het volgende:
Op basis van alleen de tweede helft zouden we 16e staan.![]()
Op basis van de eerste helft 1e, toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Muto het volgende:
Op basis van alleen de tweede helft zouden we 16e staan.![]()
Dat moet haast wel als je kijkt waar we nu op de ranking staanquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op basis van de eerste helft 1e, toch?
Ja, en volgens mij heel dik ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op basis van de eerste helft 1e, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |