Hij heeft nu in ieder geval een beste vriendschap met iemand die het wel apprecieertquote:
Laat de grappen over zondag maar komentwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 24-04-2014 om 15:12:53Het veld in De Kuip is verkozen tot het beste veld van Nederland! #Feyenoord http://t.co/FVoVphgbij (Foto via @dannyhesp)
reageer retweet
Beetje niveau Elan. Ik vermoed omdat ze beide zijn blijven hangen in hun achtergestelde gebied op de grens van Zuid-Holland, Zeeland en Brabant. De enige reden waarom ze het maar bij Zuid-Holland hebben gegooid is omdat het dan tenminste nog iets lijkt.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft nu in ieder geval een beste vriendschap met iemand die het wel apprecieert
Iemand die in Bulgarije woont en het over achtergestelde gebieden heeft moet wel een parodie op zichzelf zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje niveau Elan. Ik vermoed omdat ze beide zijn blijven hangen in hun achtergestelde gebied op de grens van Zuid-Holland, Zeeland en Brabant. De enige reden waarom ze het maar bij Zuid-Holland hebben gegooid is omdat het dan tenminste nog iets lijkt.
Elan komt hier duidelijk als winnaar uit de bus.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand die in Bulgarije woont en het over achtergestelde gebieden heeft moet wel een parodie op zichzelf zijn.
Kan je nagaan hoe dieptriest het gesteld is met jouw woonomgevingquote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand die in Bulgarije woont en het over achtergestelde gebieden heeft moet wel een parodie op zichzelf zijn.
Toch nog een schaal dit seizoen.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Grifte het volgende:
Laat de grappen over zondag maar komentwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 24-04-2014 om 15:12:53Het veld in De Kuip is verkozen tot het beste veld van Nederland! #Feyenoord http://t.co/FVoVphgbij (Foto via @dannyhesp)[ afbeelding ] reageer retweet
Zijn daarom nu ook de verwachtingen voor komend seizoen bijgeschaald?quote:
Zaten zondag nog allemaal gaten in xDquote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Grifte het volgende:
Laat de grappen over zondag maar komentwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 24-04-2014 om 15:12:53Het veld in De Kuip is verkozen tot het beste veld van Nederland! #Feyenoord http://t.co/FVoVphgbij (Foto via @dannyhesp)[ afbeelding ] reageer retweet
haha! xDquote:Op donderdag 24 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zaten zondag nog allemaal gaten in xD
Deze verkiezing slaat in als een bomquote:Op donderdag 24 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zaten zondag nog allemaal gaten in xD
En dan de rest van Metallica er ook bij.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:26 schreef Muto het volgende:
Die groundsman is wel mediageniek. Ik zeg uithangbord van Feyenoord maken.
Knallende overwinningquote:Op donderdag 24 april 2014 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze verkiezing slaat in als een bom
We zoeken ze er op uitquote:Op donderdag 24 april 2014 15:16 schreef Muto het volgende:
Hahn kan geen ballen klemvast pakken en is bij het hervatten van het spel nog slomer dan Mulder.
Netjes als ze er zo uit zouden komen te zien.quote:
Opel net wat kleiner en dan akkoordquote:Op donderdag 24 april 2014 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Netjes als ze er zo uit zouden komen te zien.
Ook als het thuisshirt er als volgt uit zou komen te zien ben ik erg tevreden:
[ afbeelding ]
Niks meer aan doen, wat mij betreft.
Vind het logo op de 3 shirts juist mooier. Alleen de tekst Opel in het klein en geen Opel logo.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Netjes als ze er zo uit zouden komen te zien.
Ook als het thuisshirt er als volgt uit zou komen te zien ben ik erg tevreden:
[ afbeelding ]
Niks meer aan doen, wat mij betreft.
Ik vind het logo weinig verschil uitmaken eerlijk gezegd. Wel is alleen de tekst Opel zonder logo (en kleiner afgedrukt) mooier inderdaad. Al denk ik niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vind het logo op de 3 shirts juist mooier. Alleen de tekst Opel in het klein en geen Opel logo.
Dat goudgele, wtf. Sowieso die banen zo, past niet bij Feyenoordquote:
Zou echt een blunder zijn. Mouwen thuisshirt kloppen niet ..quote:
Zou een beetje dom zijn om te scoren, tenzij de 5-1. Straks schiet zo'n jongen zichzelf de vCL uitquote:Feyenoord-huurling Elvis Manu blikt tegenover Cambuur TV vooruit op de wedstrijd van zondag. De aanvaller zal zich niet inhouden tegen de club waar hij komend jaar weer voor speelt. 'Het is gewoon weer een wedstrijd. En als ik kan scoren, zou ik dat niet nalaten. Ik wil elke wedstrijd scoren, dus ook deze weer.'
Wanneer de aanvaller in De Kuip tot scoren komt, zal hij niet uitgebreid juichen. 'Uitgebreid juichen? Dat lijkt me niet zo verstandig. Ik sta nog onder contract bij Feyenoord, dus dat zullen we maar niet doen. Ik zal ingetogen juichen, maar daarna vier ik wel een feestje hoor.'
Manu wil volgend seizoen een stap maken onder Fred Rutten en ziet een langer verblijf bij Cambuur niet zitten. 'Ik heb het hier fantastisch naar me zin, alles verloopt prima. Maar ik moet voor mezelf ook een stap maken en dat is nu de Kuip. Dus daar ga ik voor.'
quote:Feyenoord bindt drie jeugdspelers
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met jeugdspelers Stef Gronsveld (18), Jari Schuurman (17) en Gustavo Hamer (16) over hun eerste profcontract. De drie talenten uit de eigen jeugdopleiding zullen op korte termijn hun handtekening zetten onder een driejarige verbintenis, waarmee ze tot medio 2017 aan Feyenoord zijn verbonden. Gronsveld, Schuurman en Hamer zullen komend seizoen alle drie uitkomen in Feyenoord A1.
Vleugelverdediger Gronsveld maakte op elfjarige leeftijd de overstap van Vitesse Delft naar Feyenoord. Dit seizoen komt hij uit in A1. Schuurman en Hamer spelen momenteel voor Feyenoord B1. Schuurman voetbalt sinds het seizoen 2004-2005 in de jeugdopleiding en is een allround middenvelder. Hamer, die bezig is aan zijn derde seizoen op Varkenoord, is een aanvallende middenvelder.
‘Nadat we eerder al overeenstemming bereikten met Bart Nieuwkoop en Calvin Verdonk over hun eerste profcontract, spreken wij met deze verbintenissen ook ons vertrouwen uit in deze drie talenten’, zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘We hopen dat deze overeenkomsten voor Stef, Jari en Gustavo ook een grote stimulans zijn om zich de komende jaren te blijven ontwikkelen. Daar gaan wij ze bij Feyenoord natuurlijk heel goed bij helpen.’
Hoewel tactisch minder handig, zou het wel zo sportief zijn een kans te verzilveren. Zoveel zullen we er niet krijgen in de kuip.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou een beetje dom zijn om te scoren, tenzij de 5-1. Straks schiet zo'n jongen zichzelf de vCL uit
Dat is een beetje het dilemma hè. Zo'n jongen verliest natuurlijk wel de steun van de fans als je daardoor geen vCL mag spelen. Aan de andere kant speelt hij voor Cambuur en moet hij daarvoor zijn best doen. Al is Cambuur in principe veilig, dus wat dat betreft...quote:Op donderdag 24 april 2014 16:44 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Hoewel tactisch minder handig, zou het wel zo sportief zijn een kans te verzilveren. Zoveel zullen we er niet krijgen in de kuip.
Ondanks dat hij Feyenoord - z'n eigen werkgever - zou benadelen bij een doelpunt (al ligt het aan de stand en einduitslag in welke mate hij Feyenoord daarmee dupeert) geeft hij natuurlijk wel z'n visitekaartje af als hij goed speelt en scoort. Hij kan zichzelf hiermee wel direct weer in de kijker spelen in het stadion waar iedereen aanwezig zal zijn die een beslissing zal nemen over het samenstellen van de selectie komend seizoen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is een beetje het dilemma hè. Zo'n jongen verliest natuurlijk wel de steun van de fans als je daardoor geen vCL mag spelen. Aan de andere kant speelt hij voor Cambuur en moet hij daarvoor zijn best doen. Al is Cambuur in principe veilig, dus wat dat betreft...
Hij is jong en gretig. Die zal in het moment gewoon voor een doelpunt gaan zonder daarbij te bedenken wat het gevolg zal zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat hij gewoon voluit zal spelen indien hij wordt opgesteld.
Alhoewel het dit seizoen nog meevalt, het is vaak wel zo dat oud-Feyenoorders vaak excelleren tegen Feyenoord. Weet niet of je Manu daaronder kan scharen als huurling, maar toch, je zal het altijd zien..quote:Op donderdag 24 april 2014 16:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ondanks dat hij Feyenoord - z'n eigen werkgever - zou benadelen bij een doelpunt (al ligt het aan de stand en einduitslag in welke mate hij Feyenoord daarmee dupeert) geeft hij natuurlijk wel z'n visitekaartje af als hij goed speelt en scoort. Hij kan zichzelf hiermee wel direct weer in de kijker spelen in het stadion waar iedereen aanwezig zal zijn die een beslissing zal nemen over het samenstellen van de selectie komend seizoen.
Ik denk dan ook dat hij gewoon voluit zal spelen indien hij wordt opgesteld. Maar persoonlijk denk ik dat we niet zoveel te vrezen hebben van Manu eerlijk gezegd. Ik ben niet overtuigd van zijn kwaliteiten.
Ik denk dat juist omdat Cambuur veilig is, en de druk er niet meer zo is ze lekker vrijuit gaan voetballen dat het een leuke pot voetbal kan worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Al is Cambuur in principe veilig, dus wat dat betreft...
Morgen al? Het is pas donderdag hoor, je moet nog wachten tot zondagquote:Op donderdag 24 april 2014 18:04 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat het morgen wel eens een echt feestje (lees: een slachtpartij) kan worden, en dat gevoel heb ik niet vaak.
Ga je morgen vlees halen voor op de barbecue dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:04 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat het morgen wel eens een echt feestje (lees: een slachtpartij) kan worden, en dat gevoel heb ik niet vaak.
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Morgen al? Het is pas donderdag hoor, je moet nog wachten tot zondag
Goed idee!quote:Op donderdag 24 april 2014 18:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga je morgen vlees halen voor op de barbecue dan?
Is dat wat, die Verdonk?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Gudde kijkt wéér niet in de camera. Echt al-tijd
Zijn 2 camera's.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens HMF heeft hij een verkeerde mentaliteit.quote:
Wat een knulletje joh.. heeft een glas ranja voor zich staan zo te zien.. nee daar winnen we de oorlog niet meequote:Op donderdag 24 april 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag geen bier/alcohol hè, is nog <18quote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat een knulletje joh.. heeft een glas ranja voor zich staan zo te zien.. nee daar winnen we de oorlog niet mee
Dit soort reactiesquote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat een knulletje joh.. heeft een glas ranja voor zich staan zo te zien.. nee daar winnen we de oorlog niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |