Met groen zou het nog best wat kunnen zijn misschien.quote:
Sorry, verkeerde topic. Flesje goede whiskey gewonnen van een mongool.quote:
Wat voor whisky?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde topic. Flesje goede whiskey gewonnen van een mongool.
Aangezien het Elan betreft zal hij onder goede whiskey wel Black Ram a 4 euro de liter verstaan.quote:
En dan met Magic Mike Havenaar in de spitsquote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou ermee kunnen leven mits in deze kleurencombinatie
[ afbeelding ]
KnutdeIJsbeer
Valt niet uit te sluiten dat dit het keepersshirt gaat worden. Zou me niks verbazen ..quote:
Tegenstanders worden in ieder geval verblind dan.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Valt niet uit te sluiten dat dit het keepersshirt gaat worden. Zou me niks verbazen ..
Hoop dat ik mijne nog voor kingsday binnen hebquote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien het Elan betreft zal hij onder goede whiskey wel Black Ram a 4 euro de liter verstaan.
Als die maar ballen tegenhoudt.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oranje staat hahn wel goed
[ afbeelding ]
Le cock orangequote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oranje staat hahn wel goed
[ afbeelding ]
Dat gaat sowieso niet gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoop dat ik mijne nog voor kingsday binnen heb
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat meer #SWAG in de goal is niks mis mee.
[ afbeelding ]
matige swag 3/10
[ afbeelding ]
Stijlvolle swagduik op simpel rollertje 9/10
Vooralsnog maakt die Hahn geloof ik nog meer blunders dan Mulder.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
matige swag 3/10
[ afbeelding ]
Sinds bekend is geworden dat hij naar Feyenoord komt is het ineens iedere week raak jaquote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vooralsnog maakt die Hahn geloof ik nog meer blunders dan Mulder.
Geen swag die je dan nog kan redden.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
matige swag 3/10
[ afbeelding ]
Misschien clementie aanvragen en ze beide opstellen onder het mom van twee keer net niet is al bijna iets.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Mulder wordt gewoon weer eerste keeper volgend seizoen. Die Hahn kan er nog minder van.
Uh, oké.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien clementie aanvragen en ze beide opstellen onder het mom van twee keer net niet is al bijna iets.
Zet je nu onze BFF-status op het spel?quote:
Dat is sowieso maar eenzijdig.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Zet je nu onze BFF-status op het spel?
klopt, want je bent inmiddels mijn beste vriend niet meerquote:
Ok.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:12 schreef Dven het volgende:
[..]
klopt, want je bent inmiddels mijn beste vriend niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |