Gatverquote:Op donderdag 24 april 2014 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Zou mij trouwens niks verbazen als we een goudkleurig Adidas logo'tje krijgen i.c.m. goudkleurige strepen op de mouw.
Afgezien van het zwartquote:
Mogen blij zijn als we dit jaar wel de groepsfase halen van de EL ..quote:Op donderdag 24 april 2014 14:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die badge klopt niet helemaal hè.
Neen. Maar Puma gebruikte ook een goudkleurig logo.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gatver
Is dat het standaard ontwerp van Adidas komend seizoen?
Want Adidas hanteert een speciale A lijst met de top teams, die ieder een volledig eigen ontworpen shirt krijgen, en een B lijst met een lijst clubs die allen in standaard ontwerpen van Adidas spelen (dus allemaal vergelijkbare shirts).
Ik denk dat Feyenoord bij die laatste categorie hoort.
Ajaxbadgje pikken om op je Feyenoordontwerpje te plakkenquote:
Het komt van FR12...quote:Op donderdag 24 april 2014 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajaxbadgje pikken om op je Feyenoordontwerpje te plakkenFaal
Niet bekend met dat medium. Waarom is dat relevant?quote:
Daar mag je alleen posten wanneer je een IQ beneden de 65 hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet bekend met dat medium. Waarom is dat relevant?
Ik ga me aanmeldenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar mag je alleen posten wanneer je een IQ beneden de 65 hebt.
Vorig seizoen was echt om een nat onderbroekje van te krijgen. Beter kon haast niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef Grifte het volgende:
Die strepen van Adidas zijn zo afgrijselijk.
Puma had echt prachtige shirts. De goude invloeden waren wat overdreven, maar verder simpel en zonder tierelantijnen.
Matrozenpakkies van een paar jaar geleden vergeten? Zag er niet uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef Grifte het volgende:
Die strepen van Adidas zijn zo afgrijselijk.
Puma had echt prachtige shirts. De goude invloeden waren wat overdreven, maar verder simpel en zonder tierelantijnen.
1 van de allerlelijkste shirts ooit gemaakt. Toevallig heb ik een jaar terug van mn vakantie en nog lelijker shirt mee kunnen nemen maar het scheelde niet veel.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Matrozenpakkies van een paar jaar geleden vergeten? Zag er niet uit.
Ik vind het afschuwelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind dat wel mooi eigenlijk. Past prima bij het logo toch?
Hangt hier ook nog ergens op zolder. Die pasvormquote:
quote:Slecht nieuws voor Joris Mathijsen. Zijn sportwinkel in Tilburg was woensdagmorgen vroeg het doelwit van een ramkraak. Er is voor duizenden euro's aan sportkleding gestolen.
Een trio dieven knipte rond 04.30 uur een twee meter hoog hek door en reed vervolgens met een, vermoedelijk gestolen, Audi door de voordeur van de zaak, zo meldt het Brabants Dagblad. Ze namen vervolgens een kleine honderd trainingspakken mee.
Wat is er zo grappig? Verlicht ons.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Dven het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAh
Zou ermee kunnen leven mits in deze kleurencombinatiequote:
Met groen zou het nog best wat kunnen zijn misschien.quote:
Sorry, verkeerde topic. Flesje goede whiskey gewonnen van een mongool.quote:
Wat voor whisky?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde topic. Flesje goede whiskey gewonnen van een mongool.
Aangezien het Elan betreft zal hij onder goede whiskey wel Black Ram a 4 euro de liter verstaan.quote:
En dan met Magic Mike Havenaar in de spitsquote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou ermee kunnen leven mits in deze kleurencombinatie
[ afbeelding ]
KnutdeIJsbeer
Valt niet uit te sluiten dat dit het keepersshirt gaat worden. Zou me niks verbazen ..quote:
Tegenstanders worden in ieder geval verblind dan.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Valt niet uit te sluiten dat dit het keepersshirt gaat worden. Zou me niks verbazen ..
Hoop dat ik mijne nog voor kingsday binnen hebquote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien het Elan betreft zal hij onder goede whiskey wel Black Ram a 4 euro de liter verstaan.
Als die maar ballen tegenhoudt.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oranje staat hahn wel goed
[ afbeelding ]
Le cock orangequote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oranje staat hahn wel goed
[ afbeelding ]
Dat gaat sowieso niet gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoop dat ik mijne nog voor kingsday binnen heb
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat meer #SWAG in de goal is niks mis mee.
[ afbeelding ]
matige swag 3/10
[ afbeelding ]
Stijlvolle swagduik op simpel rollertje 9/10
Vooralsnog maakt die Hahn geloof ik nog meer blunders dan Mulder.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
matige swag 3/10
[ afbeelding ]
Sinds bekend is geworden dat hij naar Feyenoord komt is het ineens iedere week raak jaquote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vooralsnog maakt die Hahn geloof ik nog meer blunders dan Mulder.
Geen swag die je dan nog kan redden.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
matige swag 3/10
[ afbeelding ]
Misschien clementie aanvragen en ze beide opstellen onder het mom van twee keer net niet is al bijna iets.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Mulder wordt gewoon weer eerste keeper volgend seizoen. Die Hahn kan er nog minder van.
Uh, oké.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien clementie aanvragen en ze beide opstellen onder het mom van twee keer net niet is al bijna iets.
Zet je nu onze BFF-status op het spel?quote:
Dat is sowieso maar eenzijdig.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Zet je nu onze BFF-status op het spel?
klopt, want je bent inmiddels mijn beste vriend niet meerquote:
Ok.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:12 schreef Dven het volgende:
[..]
klopt, want je bent inmiddels mijn beste vriend niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |