joodquote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe die link nog eens. Ik ga ook weer eens spelen
Als er één user is die ik totaal niet mis is het DP wel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis Doublepain in de SC. Veel te weinig hier lately
http://curvefever.com/play2.phpquote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe die link nog eens. Ik ga ook weer eens spelen
mijn favoriete turkquote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis Doublepain in de SC. Veel te weinig hier lately
quote:Op maandag 21 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er één user is die ik totaal niet mis is het DP wel.
Dan mis ik zelfs HMF nog meer.
Haha denk jij even achter z'n rug om te lullen blijkt hij net terug te zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er één user is die ik totaal niet mis is het DP wel.
Dan mis ik zelfs HMF nog meer.
Het is ook geen grap voor mij.quote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bekkenstoot grapjes? Dat repertoire ken ik niet van jou.
Ik ga VI kijken.quote:Op maandag 21 april 2014 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha denk jij even achter z'n rug om te lullen blijkt hij net terug te zijn.
Ok.quote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef Heeinz het volgende:
Gramulanidinges stond gisteren mooi voor lul. Hij zei: 'volgens Heeinz kan Van Rhijn er niks van' nadat hij wonder boven wonder die bal erin roste. Gelukkig bleef hij de hele wedstrijd goed spelen.
ggmm vindt hem zelfs beter dan janmaatquote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef Heeinz het volgende:
Gramulanidinges stond gisteren mooi voor lul. Hij zei: 'volgens Heeinz kan Van Rhijn er niks van' nadat hij wonder boven wonder die bal erin roste. Gelukkig bleef hij de hele wedstrijd goed spelen.
Ja hier mag ik nog even over nadenkenquote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat gaat de UI worden van Mansjester?
Die Buurman en Buurman UI stelt toch niks voor.
Die wou ik even erbuiten laten. Ik wees hem daar ook op maar aangezien hij niet reageerde ga ik er vanuit dat hij het niet leuk vond. Kan ook te maken hebben dat ik schijnbaar op zijn shitlist sta.quote:Op maandag 21 april 2014 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ggmm vindt hem zelfs beter dan janmaat
hahaha
ggmm heeft geen ajacieden op zijn shitlistquote:Op maandag 21 april 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die wou ik even erbuiten laten. Ik wees hem daar ook op maar aangezien hij niet reageerde ga ik er vanuit dat hij het niet leuk vond. Kan ook te maken hebben dat ik schijnbaar op zijn shitlist sta.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat gaat de UI worden van Mansjester?
Die Buurman en Buurman UI stelt toch niks voor.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Jammer dit Johannes
Daarnaast heb ik Heeinz met 10-1 verslagen![]()
Even een leuke Ui zoeken
houden zoquote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Jammer dit Johannes
Daarnaast heb ik Heeinz met 10-1 verslagen![]()
Even een leuke Ui zoeken
Ik zei iets over Nicki Minaj.quote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ggmm heeft geen ajacieden op zijn shitlist
quote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vast wel, kijk maar in de lijst. Zijn er genoeg.
niet zo slim nee, maar om nou om wansmaak iemand op je shitlist te zetten vind ik nogal bekrompenquote:
Nee bedankt. Ik was even vergeten dat het spel niet speelbaar is op mijn computer. Mijn toetsenbord is zo oud en gammel dat ik geen bochten kan makenquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik was even vergeten dat het spel niet speelbaar is op mijn computer. Mijn toetsenbord is zo oud en gammel dat ik geen bochten kan maken
misschien die etensresten uit je toetsenbord halenquote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik was even vergeten dat het spel niet speelbaar is op mijn computer. Mijn toetsenbord is zo oud en gammel dat ik geen bochten kan maken
kijk jij geen vi?quote:
Zonde.quote:
Die kan bestquote:
Omdat ik geen zin heb om me te ergeren, vooral aan het hypocriete gedoe van Johanquote:
lekkerquote:
Kurken erin slaanquote:Op maandag 21 april 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien dat ik het heel lelijk vind: hoe eet je? En nog erger: hoe drink je?
Niet; gaat er allemaal dwars doorheen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel overigens wel echt een afkeer ontstaan de langer ik naar die foto kijk. Hoe vaak zal zo iemand op zijn bek geslagen worden?
Ik zou hem niet slaan, gewoon negeren. Als je zó intens geilt op aandacht moet dat wel het allerergste zijnquote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel overigens wel echt een afkeer ontstaan de langer ik naar die foto kijk. Hoe vaak zal zo iemand op zijn bek geslagen worden?
Sla je je knokkels inderdaad behoorlijk kapot op zijn gebitquote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet; gaat er allemaal dwars doorheen.
Even torrent zoeken en anders misschien op rojadirecta.esquote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand toevallig hoe of waar ik een opname van de wedstrijd van gister zou kunnen krijgen?Ik bedenk me ineens dat het fucking vet is om de hele wedstrijd te hebben for future reference maar ik zou echt niet weten van wie
Dank voor de tip! Torrents had ik al gekeken maar rojadirecta staat 'ie tussenquote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even torrent zoeken en anders misschien op rojadirecta.es
Of vragen bij Fox
linkquote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Torrents had ik al gekeken maar rojadirecta staat 'ie tussen
http://forum.rojadirecta.(...)Amsterdam-20-04-2014quote:
Mager inderdaad. Bij CL wedstrijden heb je soms wel 10 verschillende versies. Misschien kent iemand hier wel een betere manier.quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://forum.rojadirecta.(...)Amsterdam-20-04-2014
Ik moet wel 3,5 gb downloaden met 50 kbps dus dat gaat letterlijk dágen duren maar het is beter dan niets
Waarom zo langzaam?quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://forum.rojadirecta.(...)Amsterdam-20-04-2014
Ik moet wel 3,5 gb downloaden met 50 kbps dus dat gaat letterlijk dágen duren maar het is beter dan niets
oboom.com is de enige host die er tussen staat en die staat maar één download tegelijkertijd met 50 kbps toe voor gratis gebruikersquote:
Wat een aidsquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
oboom.com is de enige host die er tussen staat en die staat maar één download tegelijkertijd met 50 kbps toe voor gratis gebruikers
Jezusquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
oboom.com is de enige host die er tussen staat en die staat maar één download tegelijkertijd met 50 kbps toe voor gratis gebruikers
Het is altijd wel ergens terug te vinden.quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben op zich al blij dat er íets is, ik dacht dat ik veel te laat was
Ik heb echt nog nooit iets gedownload met nieuwsgroepen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jezus![]()
Hij is ook vast wel te vinden op nieuwsgroepen
Zelfde hier.quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets gedownload met nieuwsgroepen.
Er is veel op te vinden en downloadsnelheden zijn goed. Ik gebruik het zelf niet zo vaak maar het werkt wel goed.quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werkt dat echt zoveel beter?
Welke site gebruik jij dan?quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er is veel op te vinden en downloadsnelheden zijn goed. Ik gebruik het zelf niet zo vaak maar het werkt wel goed.
Hmm. Een stoma in je wang. Ik weet het niet Rens. Staat je niet zo.quote:
Ik zoek via het downloadprogramma (spotnet). Ben er zelf ook nog niet helemaal achter hoe het precies werkt. Ik gebruik liever torrents eigenlijk.quote:
Fucking snel man. Ik doe via Xsnews. Gisteren Harley Davidson en The Marlboroman en Kalifornia nog binnen gehaald. Instant klassiekers.quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werkt dat echt zoveel beter?
Hallo Ajacied422.quote:
grabit + spotnetquote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zoek via het downloadprogramma (spotnet). Ben er zelf ook nog niet helemaal achter hoe het precies werkt. Ik gebruik liever torrents eigenlijk.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zoek via het downloadprogramma (spotnet). Ben er zelf ook nog niet helemaal achter hoe het precies werkt. Ik gebruik liever torrents eigenlijk.
Aha, nou ik vind torrents ook snel genoeg gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucking snel man. Ik doe via Xsnews. Gisteren Harley Davidson en The Marlboroman en Kalifornia nog binnen gehaald. Instant klassiekers.
Check het FM topic.quote:
#delevenquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo spareribs, bier en GoT. Soms hou ik echt van het leven.
Mijn tactiek is magistraal. Altijd geweldig veel goals voorquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Check het FM topic.
Burton.
18k per jaar sponsorinkomsten. Eerste seizoen, eigen tactiek.
Ik ben bezig met Exeter. Net uit de vijfde klasse gepromoveerd en nu in de league 2 na 19 wedstrijden 4equote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Check het FM topic.
Burton.
18k per jaar sponsorinkomsten. Eerste seizoen, eigen tactiek.
Redelijk ongezond allemaal.quote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo spareribs, bier en GoT. Soms hou ik echt van het leven.
Jij start wel veel games hèquote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Exeter. Net uit de vijfde klasse gepromoveerd en nu in de league 2 na 19 wedstrijden 4e
quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Exeter. Net uit de vijfde klasse gepromoveerd en nu in de league 2 na 19 wedstrijden 4e
Kreeg daar echt onwijze trek van altijdquote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ribs kan je het best halen bij Freddy BBQ in Washington ;0![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké, dan neem ik een vruchtensapje, salade caesar en ga ik kijken naar Winnie de Pooh.
Waar zoek jij op?quote:
https://www.ziggo.nl/#producten/extra-diensten/nieuwsgroepenquote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef JanCees het volgende:
kan je met ziggo niet gratis nieuwsgroep gebruiken? Iemand op FOK vertelde mij dat een keer dacht ik
Ja.quote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef JanCees het volgende:
kan je met ziggo niet gratis nieuwsgroep gebruiken? Iemand op FOK vertelde mij dat een keer dacht ik
Erbenquote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, nu gaat Erben Wennemars weer de Zwollesupporter uithangen met ene Willem Spaai op de radio.
Net geprobeerd maar dat werkt niet.quote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja.
news.ziggo.nl
gebruikersnaam: ziggo e-mailadres
wachtwoord: wachtwoord van het ziggo e-mailadres
Afhankelijk van uw domein moet u het adres van de nieuwsserver aanpassen:quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net geprobeerd maar dat werkt niet.
Hij geeft bij e-mailadres aan dat dat niet geldig is. Heb je eventueel een adres wat wel werkt?
Ik ken die van Ziggo niet specifiek maar het zijn vaak wel matige servers die van ipc'squote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Afhankelijk van uw domein moet u het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
Ja godverdomme je verneukt mijn grap. Lutser.quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Afhankelijk van uw domein moet u het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij geeft bij e-mailadres aan dat dat niet geldig is. Heb je eventueel een adres wat wel werkt?
Dank je Cees. Jij bent een echte vriend.quote:
Nogmaals, dank je. Nu wordt het een beetje chanant.quote:
Neequote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand hier ervaring met een iPhone 5C?
En, en?quote:
Alles boven de 5s moet je niet kopen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Is er toch niet boven? Dus kopen?quote:Op maandag 21 april 2014 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles boven de 5s moet je niet kopen.
Ik heb een koopje gedaan. Asus Windows 8 tablet.quote:
Ja koop hem maar, dan kan je hem in je kanjer tuin begraven.quote:Op maandag 21 april 2014 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is er toch niet boven? Dus kopen?
quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topshowquote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een koopje gedaan. Asus Windows 8 tablet.
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP KANKERLUL.quote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja koop hem maar, dan kan je hem in je kanjer tuin begraven.
Is gewoon een iPhone 5 maar dan in plastic. Wel goede kwaliteit plastic.quote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Bamsarol. Ook lekker. Bami met saté in een rol. Heerlijk.quote:
Top. Is niet voor mezelf. Voor mijn bits hè. Zij wil een gele. Ik heb een witte besteld.quote:Op maandag 21 april 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon een iPhone 5 maar dan in plastic. Wel goede kwaliteit plastic.
Aha. Ziet er wel als een speelgoed uit, maar niets mis mee verder.quote:Op maandag 21 april 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top. Is niet voor mezelf. Voor mijn bits hè. Zij wil een gele. Ik heb een witte bestelt.
Zij heeft al genoeg speelgoed. Als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op maandag 21 april 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Ziet er wel als een speelgoed uit, maar niets mis mee verder.
Hohoho. Volgens mij mag je niet meer kanker zeggen op de FOKS!!!quote:Op maandag 21 april 2014 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
MET JE KANKERABO OP JE KANKER VI KANKERLUL.
Oh, dan bied ik hier mijn excuses niet aan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hohoho. Volgens mij mag je niet meer kanker zeggen op de FOKS!!!
Blijf dan ajb weg.quote:Op maandag 21 april 2014 22:43 schreef Heeinz het volgende:
Ik word helemaal naar van het gescheld hier
Klap al te boven van gisteren? Je cluppie kreeg er aardig van langsquote:Op maandag 21 april 2014 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dan bied ik hier mijn excuses niet aan.
Het mag overal, behalve in VBL.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hohoho. Volgens mij mag je niet meer kanker zeggen op de FOKS!!!
Jong PSV won gewoon hoor, wat kom je nou stoer doen dan. Je verloor zelf met 5-1 van PECquote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap al te boven van gisteren? Je cluppie kreeg er aardig van langs
Sjaak.quote:
Nee. Leg uit.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zij heeft al genoeg speelgoed. Als je begrijpt wat ik bedoel?
Nooit van gehoord. Soort paypal of zo?quote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Maar iemand ervaring met Afterpay?
Ik heb volgende week pas weer geld maar wil al wat bestellen, is Afterpay daar handig voor of toch niet?
Redelijk kinderachtig type. Opblaasbare boot en zo.quote:
Als je niet tegen wat gescheld kunt.quote:
HALLOquote:
Zoiets volgensmij, je krijgt een digitale accept giro via mail.quote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Soort paypal of zo?
quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Omdat het hier kankergezellig is en moet blijven.
DIT IS NIET MIJN WINKEL VRIEND.quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Ik ga het boze turk filmpje kijken
JULLIE DOEN MIJ PIJN
Danny Dyer.quote:
WIL DIT ZEGGEN DAT AFTERPAY GELD BIJ MIJ ERAF HAALT OF DAT IK PAS LATER HOEF TE BETALEN?quote:Online winkelen, wie doet dat niet in meer of mindere mate? Steeds meer consumenten ontdekken de voordelen van het webwinkelen. Snel en gemakkelijk prijzen vergelijken en producten online bestellen wanneer het u uit komt. De webwinkel is dag en nacht beschikbaar en bereikbaar.
Het enige nadeel van al dit winkel- en bestelgemak is dat veel webwinkels een vooruitbetaling van u verlangen. Uw product wordt pas geleverd wanneer u het volledige bedrag betaald heeft. Vaak zijn er redenen en denkbare situaties dat u juist de voorkeur heeft om eerst uw producten te ontvangen alvorens te betalen.
AfterPay biedt een nieuwe betaalmogelijkheid binnen de online kassa. Met AfterPay kunt u online winkelen en veilig achteraf betalen door middel van een vertrouwde acceptgiro of digitaal betaaloverzicht. Bijkomend voordeel is dat u altijd en overal uw producten kunt bestellen zonder in de weer te moeten met online bankieren of creditcards.
Staat in de laatste alinea.quote:Op maandag 21 april 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WIL DIT ZEGGEN DAT AFTERPAY GELD BIJ MIJ ERAF HAALT OF DAT IK PAS LATER HOEF TE BETALEN?
DANK
After Pay. De naam zegt het al min of meer toch?quote:Op maandag 21 april 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WIL DIT ZEGGEN DAT AFTERPAY GELD BIJ MIJ ERAF HAALT OF DAT IK PAS LATER HOEF TE BETALEN?
DANK
Begrijpend lezen is niet voor iedereen even makkelijk. Laat staan Engels.quote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
After Pay. De naam zegt het al min of meer toch?
Daarvoor heb ik mijn FOK!matties.quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet voor iedereen even makkelijk. Laat staan Engels.
Danny heeft ook The Real Football Factories gemaakt, staat op den Youtube. Topshow man, haakneuzen die aankondigen dat ze nog wel een keer met hun gappies naar Rotterdam komen ditdat.quote:
Maar eh Saind, ben je kwaad op mij?quote:
Ja kanjerquote:Het spijt ons u te moeten mededelen dat uw aanvraag om uw bestelling achteraf te betalen op dit moment niet door AfterPay wordt geaccepteerd. Dit kan om diverse(tijdelijke) redenen zijn.
Hapoel Tel Aviv speelt Europa League?quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Danny heeft ook The Real Football Factories gemaakt, staat op den Youtube. Topshow man, haakneuzen die aankondigen dat ze nog wel een keer met hun gappies naar Rotterdam komen ditdat.
Mongool is het. Prototype chav.quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Danny heeft ook The Real Football Factories gemaakt, staat op den Youtube. Topshow man, haakneuzen die aankondigen dat ze nog wel een keer met hun gappies naar Rotterdam komen ditdat.
Aha. Ja ze hebben wel hun zin denk ik, ook volgend jaar geen Ajacieden in De Kuip in de competitie.quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jankende joodjes omdat carlo picornie dood isquote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die komen nooit meer.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha. Ja ze hebben wel hun zin denk ik, ook volgend jaar geen Ajacieden in De Kuip in de competitie.
Dat was een Griek.quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand video met ene Turk die heel hard schreeuwt 'Bel je terug schat!' of zo iets?
deze?quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand video met ene Turk die heel hard schreeuwt 'Bel je terug schat!' of zo iets?
jullie spelen met mijn privé!!!1quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Ja, laatst gebruikt. Werkt goed en snelquote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Maar iemand ervaring met Afterpay?
Ik heb volgende week pas weer geld maar wil al wat bestellen, is Afterpay daar handig voor of toch niet?
Alleen omdat een comment dat zegt?quote:
Misschien kunnen we afspreken op een weiland? 50 tegen 50 ofzo.quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind het jammer.
RIP de Klassieker
Is goed man.quote:Op maandag 21 april 2014 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afspreken op een weiland? 50 tegen 50 ofzo.
Ik vertrouw deze donkere jongen niet.quote:
Waarom blijft hij weg?quote:
Nee dat is een Italiaan, dat zegt ie zelf ook in het filmpjequote:
Zal inderdaad erg lachen zijn, totdat jullie vuurwerk op jullie kop gegooid krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb ze er liever wel bij, hebben we nog wat om uit te lachen.
Niet zo'n grote mond jij.quote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal inderdaad erg lachen zijn, totdat jullie vuurwerk op jullie kop gegooid krijgen.
Ik dump een grote bak schijt over je dikke kop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dump een grote bak schijt over je dikke kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dit een dreigement?quote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal inderdaad erg lachen zijn, totdat jullie vuurwerk op jullie kop gegooid krijgen.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dump een grote bak schijt over je dikke kop.Ik heb helemaal geen dikke kop, klein grafjong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, dat heeft een niet te nader noemen persoon mij verteld. Je hoeft je er niet voor te schamen. Kleine sloopkogel die je bent.quote:Op maandag 21 april 2014 23:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen dikke kop, klein grafjong.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft een niet te nader noemen persoon mij verteld. Je hoeft je er niet voor te schamen. Kleine sloopkogel die je bent.
het was gezellig tot jij kwamquote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef Mansjester het volgende:
Laten we het gezellig houden
Ik ga tevens zo naar bed
'quote:De F-Side wil het volgende statement maken nadat er overleg is geweest met hooggeplaatste jongens binnen de groep. Het vorige artikel op F-Side.nl ging meer over de reacties op het gebeuren van gisteren, waarmee er voorbij is gegaan aan de daadwerkelijke actie. Dit is niet de bedoeling geweest.
De F-Side vindt het onacceptabel dat er vuurwerk is gegooid naar de eigen spelers en wil zich met dit statement distantiëren van de actie van VAK410. Vuurwerk is top, maar niet als daar eigen spelers mee worden geraakt. Intern zal dit deze week worden opgelost. De harde kern was op het moment van gooien nog niet aanwezig in het stadion, anders had de harde kern meteen ingegrepen en daar een einde aan gemaakt.
Hou je bek joh kleine ratquote:Op maandag 21 april 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft een niet te nader noemen persoon mij verteld. Je hoeft je er niet voor te schamen. Kleine sloopkogel die je bent.
Lul nietquote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
'
De schrijvers op de website van de F-side hebben een probleem
Wat is dit nou weer johquote:Op maandag 21 april 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 23:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen dikke kop, klein grafjong.
Ajax heeft zijn eigen supporters niet meer in de hand overal zie je het geweld afnemen behalve daar.quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
'
En dan ben je de lul omdat?quote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax heeft zijn eigen supporters niet meer in de hand overal zie je het geweld afnemen behalve daar.
Lekker man en met jou?quote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oi, ouwe neus. Lang geleden, alles goed?
quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
'
Omdat blijkbaar de schrijvers van de website niet de groep vertegenwoordigen. Anders wordt je niet teruggefloten.quote:
Hey Jordii, hoe was het gisteren in het stadion? Nog met vuurwerk gegooid?quote:Op maandag 21 april 2014 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
laat onze hooligan-reporter nou even zijn gang gaan jongen
Geweld neemt anders aardig toe: CL tegen Celtic behoorlijke rellen, agentjes met getrokken pistolen tegen Cambuur nu weer vuurwerk op het veld en ga zo maar door.quote:
Zet die Steven flink te kijk, Rens!!!quote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar de schrijvers van de website niet de groep vertegenwoordigen. Anders wordt je niet teruggefloten.
En bij andere clubs niet?quote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Geweld neemt anders aardig toe: CL tegen Celtic behoorlijke rellen, agentjes met getrokken pistolen tegen Cambuur nu weer vuurwerk op het veld en ga zo maar door.
Lees de stukken maar eens goedquote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Steven het is toch belachelijk om een artikel te schrijven en vervolgens alles weer terug te nemen?
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
'
Wat was eigenlijk de reden dat die bussen zo laat aankwamen?quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
'
Wat stond er in dat artikel?quote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Steven het is toch belachelijk om een artikel te schrijven en vervolgens alles weer terug te nemen?
*meerdere lijkt me wel handige in deze zaak.quote:Op maandag 21 april 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij niet tenzij jij een concreet voorbeeld kan noemen.
Blijkbaar is begrijpend lezen niet je sterkste punt. En dat fb account en site wordt door meerdere mensen beheerd en er is niemand teruggeflotenquote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar de schrijvers van de website niet de groep vertegenwoordigen. Anders wordt je niet teruggefloten.
Nee, ik zit nu naar Midas Dekkers te kijken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
TV / [RTL7] Derksen on the road #2 Country, Coke en Paling
Er zaten mogelijk 2 mensen met een sv in...quote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef eight het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de reden dat die bussen zo laat aankwamen?
Was het fouilleren niet aangekondigd of zo?
quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
'
Ik had 'm gequotet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus een artikel plaatsen en het vervolgens weer aanpassen na kritiek is geen terugfluiten?quote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkbaar is begrijpend lezen niet je sterkste punt. En die fb account en site wordt door meerdere mensen beheerd en er is niemand teruggefloten
Mooizo dikkopquote:
ja zeker, was superquote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey Jordii, hoe was het gisteren in het stadion? Nog met vuurwerk gegooid?
quote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu naar Midas Dekkers te kijken.
Die stevenmac26 moet je met rolstoel en al in de Hofpleinfontein pleuren verlepte teringneus dat het er is.quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus een artikel plaatsen en het vervolgens weer aanpassen na kritiek is geen terugfluiten?
Doe eens normaal Elan. Steven is een prima kerel.quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die stevenmac26 moet je met rolstoel en al in de Hofpleinfontein pleuren verlepte teringneus dat het er is.
No way. Dat zou echt fucking belachelijk zijn..quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zaten mogelijk 2 mensen met een sv in...
Ik doe nu Chinese lessen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja zeker, was super
hoe gaat het met je nederlands lessen dan?
ILLUMINAZIquote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkbaar is begrijpend lezen niet je sterkste punt. En dat fb account en site wordt door meerdere mensen beheerd en er is niemand teruggefloten
Steven Sjaak zegt dat er geen vrouwen meer mogen komen in het honkquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad midget. De laatste tijd nog lekker gechilled met je mattie Polletje dan?
Er werd in het 2e stuk alleen aangegeven dat ze afstand doen van het gooien met vuurwerk naar spelers terwijl het 1e stuk over de reacties gaat.quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus een artikel plaatsen en het vervolgens weer aanpassen na kritiek is geen terugfluiten?
Begrijpend lezen, leer het Rens. Ik heb gezegd dat die gozert dat door wil voeren.quote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven Sjaak zegt dat er geen vrouwen meer mogen komen in het honk
quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad midget. De laatste tijd nog lekker gechilled met je mattie Polletje dan?
En dat het hem ging lukken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, leer het Rens. Ik heb gezegd dat die gozert dat door wil voeren.
Ik ben voorquote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven Sjaak zegt dat er geen vrouwen meer mogen komen in het honk
Dit vind ik trouwens ook hilarisch. Waarom is de harde kern niet voor aanvang in het stadion? Die hebben dus ook het enige doelpunt van Ajax gemist?quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
De harde kern was op het moment van gooien nog niet aanwezig in het stadion, anders had de harde kern meteen ingegrepen en daar een einde aan gemaakt.
Je weet niet wat de lokale driehoek is? Goed opgelet bij maatschappijleer Stinho...quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De Amsterdamse Driehoek, dat klinkt wel spannend. Misschien is onze hooliganexpert hier wel eens mee in aanraking gekomen.
Die vliegen er uit.quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
Chelski is morgen behoorlijk de underdog als je die bets mag geloven.
Oh ja. Morgen al CL.quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
En toch is het echt zoquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef eight het volgende:
[..]
No way. Dat zou echt fucking belachelijk zijn..
Soberzo. De harde kern.quote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens ook hilarisch. Waarom is de harde kern niet voor aanvang in het stadion? Die hebben dus ook het enige doelpunt van Ajax gemist?
Die rolstoel was gestolen dus kom maar op kneusquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die stevenmac26 moet je met rolstoel en al in de Hofpleinfontein pleuren verlepte teringneus dat het er is.
door de combiquote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens ook hilarisch. Waarom is de harde kern niet voor aanvang in het stadion? Die hebben dus ook het enige doelpunt van Ajax gemist?
Gaan het vast weer verstieren met hun staaltje anti-voetbal. Zag net bij VI die toespraak van 'm over de scheidsrechter van afgelopen zaterdag. Ik vind het aan de ene kant wel grappig maar tegelijkertijd is het wel triest.quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
Ik wil wel wedden.quote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor Mourinho laat ze de CL winnen let maar op.
Ken hem wel maar is geen vriend van me neequote:
Zo rol jij beetje oude vrouwtjes rippen voor je pepquote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die rolstoel was gestolen dus kom maar op kneus
69quote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe heet dat nummer bij de afsluiting van FOX voetbal?
Ik heb een maatschappijleerhoer die niets uitlegt, maar toch sta ik een 8,2. Dikke zeug die je me daar bent.quote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet niet wat de lokale driehoek is? Goed opgelet bij maatschappijleer Stinho...
Cokequote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo rol jij beetje oude vrouwtjes rippen voor je pep
Bam. Dat zal hem leren.quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een maatschappijleerhoer die niets uitlegt, maar toch sta ik een 8,2. Dikke zeug die je me daar bent.
School leest mee. Dit wordt een schorsing.quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een maatschappijleerhoer die niets uitlegt, maar toch sta ik een 8,2. Dikke zeug die je me daar bent.
Het is maar goed dat dit niet mijn forum is zeg anders had jij nu een note gehad meneertje!quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er met jou vandaag?quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
39 - Met rijstquote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe heet dat nummer bij de afsluiting van FOX voetbal?
Dat ze eruit vliegen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ze hem winnen of dat ze de volgende ronde halen ten koste van Atletico?
Ahmed kan de dag erop komen schoonmaken! Of styloquote:
coke is voor de zwakke en pep is voor de strakken!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |