Kurken erin slaanquote:Op maandag 21 april 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien dat ik het heel lelijk vind: hoe eet je? En nog erger: hoe drink je?
Niet; gaat er allemaal dwars doorheen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel overigens wel echt een afkeer ontstaan de langer ik naar die foto kijk. Hoe vaak zal zo iemand op zijn bek geslagen worden?
Ik zou hem niet slaan, gewoon negeren. Als je zó intens geilt op aandacht moet dat wel het allerergste zijnquote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel overigens wel echt een afkeer ontstaan de langer ik naar die foto kijk. Hoe vaak zal zo iemand op zijn bek geslagen worden?
Sla je je knokkels inderdaad behoorlijk kapot op zijn gebitquote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet; gaat er allemaal dwars doorheen.
Even torrent zoeken en anders misschien op rojadirecta.esquote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand toevallig hoe of waar ik een opname van de wedstrijd van gister zou kunnen krijgen?Ik bedenk me ineens dat het fucking vet is om de hele wedstrijd te hebben for future reference maar ik zou echt niet weten van wie
Dank voor de tip! Torrents had ik al gekeken maar rojadirecta staat 'ie tussenquote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even torrent zoeken en anders misschien op rojadirecta.es
Of vragen bij Fox
linkquote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Torrents had ik al gekeken maar rojadirecta staat 'ie tussen
http://forum.rojadirecta.(...)Amsterdam-20-04-2014quote:
Mager inderdaad. Bij CL wedstrijden heb je soms wel 10 verschillende versies. Misschien kent iemand hier wel een betere manier.quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://forum.rojadirecta.(...)Amsterdam-20-04-2014
Ik moet wel 3,5 gb downloaden met 50 kbps dus dat gaat letterlijk dágen duren maar het is beter dan niets
Waarom zo langzaam?quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://forum.rojadirecta.(...)Amsterdam-20-04-2014
Ik moet wel 3,5 gb downloaden met 50 kbps dus dat gaat letterlijk dágen duren maar het is beter dan niets
oboom.com is de enige host die er tussen staat en die staat maar één download tegelijkertijd met 50 kbps toe voor gratis gebruikersquote:
Wat een aidsquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
oboom.com is de enige host die er tussen staat en die staat maar één download tegelijkertijd met 50 kbps toe voor gratis gebruikers
Jezusquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
oboom.com is de enige host die er tussen staat en die staat maar één download tegelijkertijd met 50 kbps toe voor gratis gebruikers
Het is altijd wel ergens terug te vinden.quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben op zich al blij dat er íets is, ik dacht dat ik veel te laat was
Ik heb echt nog nooit iets gedownload met nieuwsgroepen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jezus![]()
Hij is ook vast wel te vinden op nieuwsgroepen
Zelfde hier.quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets gedownload met nieuwsgroepen.
Er is veel op te vinden en downloadsnelheden zijn goed. Ik gebruik het zelf niet zo vaak maar het werkt wel goed.quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets gedownload met nieuwsgroepen.
Werkt dat echt zoveel beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |