Dat zit je ook.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef CaptainCab het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik al 5 minuten naar herhaling van voorgaande afleveringen zit te kijken
Met pony's aan het spelen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef DjinN het volgende:
Waar is die ene krullenbol gebleven ?? Die op zowel vrouwen als mannen valt ? Weet ff zijn naam niet meer
Dat Jezus meisje zie ik ook alleen maar in de voorstukjes.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef DjinN het volgende:
Waar is die ene krullenbol gebleven ?? Die op zowel vrouwen als mannen valt ? Weet ff zijn naam niet meer
Guynio. En ja, vraag ik me ook afquote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef DjinN het volgende:
Guynio?quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef DjinN het volgende:
Guynio dacht ikquote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef DjinN het volgende:
Blijft kut bij die Ewout shows ja..40 minuten per week, waarvan 20 minuten herhalingen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef CaptainCab het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik al 5 minuten naar herhaling van voorgaande afleveringen zit te kijken
Ja iddquote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat Jezus meisje zie ik ook alleen maar in de voorstukjes.
Daar zitten idd dezelfde types bij.quote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoeveel zou die workshop kosten? Gaan ze zo biodansen (ik vertrek)
quote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Alex is zo iemand die bij zijn ontmaagding meteen een seksschommel wil gebruiken en in iemand's gezicht wil klaarkomen. Totaal wereldvreemd komt hij over.
Meer eentje die mijn vriendin met pepperspray zou bewerkenquote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Zo eentje die je bij je vriendin weg moet slaan
Marcquote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Welke kneus gaat nou naar zo'n zweefcoach?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |