ggmm heeft geen ajacieden op zijn shitlistquote:Op maandag 21 april 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die wou ik even erbuiten laten. Ik wees hem daar ook op maar aangezien hij niet reageerde ga ik er vanuit dat hij het niet leuk vond. Kan ook te maken hebben dat ik schijnbaar op zijn shitlist sta.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat gaat de UI worden van Mansjester?
Die Buurman en Buurman UI stelt toch niks voor.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Jammer dit Johannes
Daarnaast heb ik Heeinz met 10-1 verslagen![]()
Even een leuke Ui zoeken
houden zoquote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Jammer dit Johannes
Daarnaast heb ik Heeinz met 10-1 verslagen![]()
Even een leuke Ui zoeken
Ik zei iets over Nicki Minaj.quote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ggmm heeft geen ajacieden op zijn shitlist
quote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vast wel, kijk maar in de lijst. Zijn er genoeg.
niet zo slim nee, maar om nou om wansmaak iemand op je shitlist te zetten vind ik nogal bekrompenquote:
Nee bedankt. Ik was even vergeten dat het spel niet speelbaar is op mijn computer. Mijn toetsenbord is zo oud en gammel dat ik geen bochten kan makenquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik was even vergeten dat het spel niet speelbaar is op mijn computer. Mijn toetsenbord is zo oud en gammel dat ik geen bochten kan maken
misschien die etensresten uit je toetsenbord halenquote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik was even vergeten dat het spel niet speelbaar is op mijn computer. Mijn toetsenbord is zo oud en gammel dat ik geen bochten kan maken
kijk jij geen vi?quote:
Zonde.quote:
Die kan bestquote:
Omdat ik geen zin heb om me te ergeren, vooral aan het hypocriete gedoe van Johanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |