Aha. Ja ze hebben wel hun zin denk ik, ook volgend jaar geen Ajacieden in De Kuip in de competitie.quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Danny heeft ook The Real Football Factories gemaakt, staat op den Youtube. Topshow man, haakneuzen die aankondigen dat ze nog wel een keer met hun gappies naar Rotterdam komen ditdat.
Jankende joodjes omdat carlo picornie dood isquote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Danny heeft ook The Real Football Factories gemaakt, staat op den Youtube. Topshow man, haakneuzen die aankondigen dat ze nog wel een keer met hun gappies naar Rotterdam komen ditdat.
Die komen nooit meer.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha. Ja ze hebben wel hun zin denk ik, ook volgend jaar geen Ajacieden in De Kuip in de competitie.
Dat was een Griek.quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand video met ene Turk die heel hard schreeuwt 'Bel je terug schat!' of zo iets?
deze?quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand video met ene Turk die heel hard schreeuwt 'Bel je terug schat!' of zo iets?
jullie spelen met mijn privé!!!1quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Ja, laatst gebruikt. Werkt goed en snelquote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Maar iemand ervaring met Afterpay?
Ik heb volgende week pas weer geld maar wil al wat bestellen, is Afterpay daar handig voor of toch niet?
Alleen omdat een comment dat zegt?quote:
Misschien kunnen we afspreken op een weiland? 50 tegen 50 ofzo.quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind het jammer.
RIP de Klassieker
Is goed man.quote:Op maandag 21 april 2014 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afspreken op een weiland? 50 tegen 50 ofzo.
Ik vertrouw deze donkere jongen niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |