Als je niet tegen wat gescheld kunt.quote:
HALLOquote:
Zoiets volgensmij, je krijgt een digitale accept giro via mail.quote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Soort paypal of zo?
quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Omdat het hier kankergezellig is en moet blijven.
DIT IS NIET MIJN WINKEL VRIEND.quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Ik ga het boze turk filmpje kijken
JULLIE DOEN MIJ PIJN
Danny Dyer.quote:
WIL DIT ZEGGEN DAT AFTERPAY GELD BIJ MIJ ERAF HAALT OF DAT IK PAS LATER HOEF TE BETALEN?quote:Online winkelen, wie doet dat niet in meer of mindere mate? Steeds meer consumenten ontdekken de voordelen van het webwinkelen. Snel en gemakkelijk prijzen vergelijken en producten online bestellen wanneer het u uit komt. De webwinkel is dag en nacht beschikbaar en bereikbaar.
Het enige nadeel van al dit winkel- en bestelgemak is dat veel webwinkels een vooruitbetaling van u verlangen. Uw product wordt pas geleverd wanneer u het volledige bedrag betaald heeft. Vaak zijn er redenen en denkbare situaties dat u juist de voorkeur heeft om eerst uw producten te ontvangen alvorens te betalen.
AfterPay biedt een nieuwe betaalmogelijkheid binnen de online kassa. Met AfterPay kunt u online winkelen en veilig achteraf betalen door middel van een vertrouwde acceptgiro of digitaal betaaloverzicht. Bijkomend voordeel is dat u altijd en overal uw producten kunt bestellen zonder in de weer te moeten met online bankieren of creditcards.
Staat in de laatste alinea.quote:Op maandag 21 april 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WIL DIT ZEGGEN DAT AFTERPAY GELD BIJ MIJ ERAF HAALT OF DAT IK PAS LATER HOEF TE BETALEN?
DANK
After Pay. De naam zegt het al min of meer toch?quote:Op maandag 21 april 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WIL DIT ZEGGEN DAT AFTERPAY GELD BIJ MIJ ERAF HAALT OF DAT IK PAS LATER HOEF TE BETALEN?
DANK
Begrijpend lezen is niet voor iedereen even makkelijk. Laat staan Engels.quote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
After Pay. De naam zegt het al min of meer toch?
Daarvoor heb ik mijn FOK!matties.quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet voor iedereen even makkelijk. Laat staan Engels.
Danny heeft ook The Real Football Factories gemaakt, staat op den Youtube. Topshow man, haakneuzen die aankondigen dat ze nog wel een keer met hun gappies naar Rotterdam komen ditdat.quote:
Maar eh Saind, ben je kwaad op mij?quote:
Ja kanjerquote:Het spijt ons u te moeten mededelen dat uw aanvraag om uw bestelling achteraf te betalen op dit moment niet door AfterPay wordt geaccepteerd. Dit kan om diverse(tijdelijke) redenen zijn.
Hapoel Tel Aviv speelt Europa League?quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Danny heeft ook The Real Football Factories gemaakt, staat op den Youtube. Topshow man, haakneuzen die aankondigen dat ze nog wel een keer met hun gappies naar Rotterdam komen ditdat.
Mongool is het. Prototype chav.quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Danny heeft ook The Real Football Factories gemaakt, staat op den Youtube. Topshow man, haakneuzen die aankondigen dat ze nog wel een keer met hun gappies naar Rotterdam komen ditdat.
Aha. Ja ze hebben wel hun zin denk ik, ook volgend jaar geen Ajacieden in De Kuip in de competitie.quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jankende joodjes omdat carlo picornie dood isquote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die komen nooit meer.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha. Ja ze hebben wel hun zin denk ik, ook volgend jaar geen Ajacieden in De Kuip in de competitie.
Dat was een Griek.quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand video met ene Turk die heel hard schreeuwt 'Bel je terug schat!' of zo iets?
deze?quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand video met ene Turk die heel hard schreeuwt 'Bel je terug schat!' of zo iets?
jullie spelen met mijn privé!!!1quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Ja, laatst gebruikt. Werkt goed en snelquote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Maar iemand ervaring met Afterpay?
Ik heb volgende week pas weer geld maar wil al wat bestellen, is Afterpay daar handig voor of toch niet?
Alleen omdat een comment dat zegt?quote:
Misschien kunnen we afspreken op een weiland? 50 tegen 50 ofzo.quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind het jammer.
RIP de Klassieker
Is goed man.quote:Op maandag 21 april 2014 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afspreken op een weiland? 50 tegen 50 ofzo.
Ik vertrouw deze donkere jongen niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |