Waar zoek jij op?quote:
https://www.ziggo.nl/#producten/extra-diensten/nieuwsgroepenquote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef JanCees het volgende:
kan je met ziggo niet gratis nieuwsgroep gebruiken? Iemand op FOK vertelde mij dat een keer dacht ik
Ja.quote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef JanCees het volgende:
kan je met ziggo niet gratis nieuwsgroep gebruiken? Iemand op FOK vertelde mij dat een keer dacht ik
Erbenquote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, nu gaat Erben Wennemars weer de Zwollesupporter uithangen met ene Willem Spaai op de radio.
Net geprobeerd maar dat werkt niet.quote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja.
news.ziggo.nl
gebruikersnaam: ziggo e-mailadres
wachtwoord: wachtwoord van het ziggo e-mailadres
Afhankelijk van uw domein moet u het adres van de nieuwsserver aanpassen:quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net geprobeerd maar dat werkt niet.
Hij geeft bij e-mailadres aan dat dat niet geldig is. Heb je eventueel een adres wat wel werkt?
Ik ken die van Ziggo niet specifiek maar het zijn vaak wel matige servers die van ipc'squote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Afhankelijk van uw domein moet u het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
Ja godverdomme je verneukt mijn grap. Lutser.quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Afhankelijk van uw domein moet u het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij geeft bij e-mailadres aan dat dat niet geldig is. Heb je eventueel een adres wat wel werkt?
Dank je Cees. Jij bent een echte vriend.quote:
Nogmaals, dank je. Nu wordt het een beetje chanant.quote:
Neequote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand hier ervaring met een iPhone 5C?
En, en?quote:
Alles boven de 5s moet je niet kopen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Is er toch niet boven? Dus kopen?quote:Op maandag 21 april 2014 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles boven de 5s moet je niet kopen.
Ik heb een koopje gedaan. Asus Windows 8 tablet.quote:
Ja koop hem maar, dan kan je hem in je kanjer tuin begraven.quote:Op maandag 21 april 2014 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is er toch niet boven? Dus kopen?
quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topshowquote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een koopje gedaan. Asus Windows 8 tablet.
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP KANKERLUL.quote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja koop hem maar, dan kan je hem in je kanjer tuin begraven.
Is gewoon een iPhone 5 maar dan in plastic. Wel goede kwaliteit plastic.quote:Op maandag 21 april 2014 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Bamsarol. Ook lekker. Bami met saté in een rol. Heerlijk.quote:
Top. Is niet voor mezelf. Voor mijn bits hè. Zij wil een gele. Ik heb een witte besteld.quote:Op maandag 21 april 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon een iPhone 5 maar dan in plastic. Wel goede kwaliteit plastic.
Aha. Ziet er wel als een speelgoed uit, maar niets mis mee verder.quote:Op maandag 21 april 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top. Is niet voor mezelf. Voor mijn bits hè. Zij wil een gele. Ik heb een witte bestelt.
Zij heeft al genoeg speelgoed. Als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op maandag 21 april 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Ziet er wel als een speelgoed uit, maar niets mis mee verder.
Hohoho. Volgens mij mag je niet meer kanker zeggen op de FOKS!!!quote:Op maandag 21 april 2014 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
MET JE KANKERABO OP JE KANKER VI KANKERLUL.
Oh, dan bied ik hier mijn excuses niet aan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hohoho. Volgens mij mag je niet meer kanker zeggen op de FOKS!!!
Blijf dan ajb weg.quote:Op maandag 21 april 2014 22:43 schreef Heeinz het volgende:
Ik word helemaal naar van het gescheld hier
Klap al te boven van gisteren? Je cluppie kreeg er aardig van langsquote:Op maandag 21 april 2014 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dan bied ik hier mijn excuses niet aan.
Het mag overal, behalve in VBL.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hohoho. Volgens mij mag je niet meer kanker zeggen op de FOKS!!!
Jong PSV won gewoon hoor, wat kom je nou stoer doen dan. Je verloor zelf met 5-1 van PECquote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap al te boven van gisteren? Je cluppie kreeg er aardig van langs
Sjaak.quote:
Nee. Leg uit.quote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zij heeft al genoeg speelgoed. Als je begrijpt wat ik bedoel?
Nooit van gehoord. Soort paypal of zo?quote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Maar iemand ervaring met Afterpay?
Ik heb volgende week pas weer geld maar wil al wat bestellen, is Afterpay daar handig voor of toch niet?
Redelijk kinderachtig type. Opblaasbare boot en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |