Dus een artikel plaatsen en het vervolgens weer aanpassen na kritiek is geen terugfluiten?quote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkbaar is begrijpend lezen niet je sterkste punt. En die fb account en site wordt door meerdere mensen beheerd en er is niemand teruggefloten
Mooizo dikkopquote:
ja zeker, was superquote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey Jordii, hoe was het gisteren in het stadion? Nog met vuurwerk gegooid?
quote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu naar Midas Dekkers te kijken.
Die stevenmac26 moet je met rolstoel en al in de Hofpleinfontein pleuren verlepte teringneus dat het er is.quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus een artikel plaatsen en het vervolgens weer aanpassen na kritiek is geen terugfluiten?
Doe eens normaal Elan. Steven is een prima kerel.quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die stevenmac26 moet je met rolstoel en al in de Hofpleinfontein pleuren verlepte teringneus dat het er is.
No way. Dat zou echt fucking belachelijk zijn..quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zaten mogelijk 2 mensen met een sv in...
Ik doe nu Chinese lessen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja zeker, was super
hoe gaat het met je nederlands lessen dan?
ILLUMINAZIquote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkbaar is begrijpend lezen niet je sterkste punt. En dat fb account en site wordt door meerdere mensen beheerd en er is niemand teruggefloten
Steven Sjaak zegt dat er geen vrouwen meer mogen komen in het honkquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad midget. De laatste tijd nog lekker gechilled met je mattie Polletje dan?
Er werd in het 2e stuk alleen aangegeven dat ze afstand doen van het gooien met vuurwerk naar spelers terwijl het 1e stuk over de reacties gaat.quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus een artikel plaatsen en het vervolgens weer aanpassen na kritiek is geen terugfluiten?
Begrijpend lezen, leer het Rens. Ik heb gezegd dat die gozert dat door wil voeren.quote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven Sjaak zegt dat er geen vrouwen meer mogen komen in het honk
quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad midget. De laatste tijd nog lekker gechilled met je mattie Polletje dan?
En dat het hem ging lukken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, leer het Rens. Ik heb gezegd dat die gozert dat door wil voeren.
Ik ben voorquote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven Sjaak zegt dat er geen vrouwen meer mogen komen in het honk
Dit vind ik trouwens ook hilarisch. Waarom is de harde kern niet voor aanvang in het stadion? Die hebben dus ook het enige doelpunt van Ajax gemist?quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
De harde kern was op het moment van gooien nog niet aanwezig in het stadion, anders had de harde kern meteen ingegrepen en daar een einde aan gemaakt.
Je weet niet wat de lokale driehoek is? Goed opgelet bij maatschappijleer Stinho...quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De Amsterdamse Driehoek, dat klinkt wel spannend. Misschien is onze hooliganexpert hier wel eens mee in aanraking gekomen.
Die vliegen er uit.quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
Chelski is morgen behoorlijk de underdog als je die bets mag geloven.
Oh ja. Morgen al CL.quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
Chelski is morgen behoorlijk de underdog als je die bets mag geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |