En toch is het echt zoquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef eight het volgende:
[..]
No way. Dat zou echt fucking belachelijk zijn..
Soberzo. De harde kern.quote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens ook hilarisch. Waarom is de harde kern niet voor aanvang in het stadion? Die hebben dus ook het enige doelpunt van Ajax gemist?
Die rolstoel was gestolen dus kom maar op kneusquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die stevenmac26 moet je met rolstoel en al in de Hofpleinfontein pleuren verlepte teringneus dat het er is.
door de combiquote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens ook hilarisch. Waarom is de harde kern niet voor aanvang in het stadion? Die hebben dus ook het enige doelpunt van Ajax gemist?
Gaan het vast weer verstieren met hun staaltje anti-voetbal. Zag net bij VI die toespraak van 'm over de scheidsrechter van afgelopen zaterdag. Ik vind het aan de ene kant wel grappig maar tegelijkertijd is het wel triest.quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
Chelski is morgen behoorlijk de underdog als je die bets mag geloven.
Ik wil wel wedden.quote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor Mourinho laat ze de CL winnen let maar op.
Ken hem wel maar is geen vriend van me neequote:
Zo rol jij beetje oude vrouwtjes rippen voor je pepquote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die rolstoel was gestolen dus kom maar op kneus
69quote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe heet dat nummer bij de afsluiting van FOX voetbal?
Ik heb een maatschappijleerhoer die niets uitlegt, maar toch sta ik een 8,2. Dikke zeug die je me daar bent.quote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet niet wat de lokale driehoek is? Goed opgelet bij maatschappijleer Stinho...
Cokequote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo rol jij beetje oude vrouwtjes rippen voor je pep
Bam. Dat zal hem leren.quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een maatschappijleerhoer die niets uitlegt, maar toch sta ik een 8,2. Dikke zeug die je me daar bent.
School leest mee. Dit wordt een schorsing.quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een maatschappijleerhoer die niets uitlegt, maar toch sta ik een 8,2. Dikke zeug die je me daar bent.
Het is maar goed dat dit niet mijn forum is zeg anders had jij nu een note gehad meneertje!quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er met jou vandaag?quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
39 - Met rijstquote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe heet dat nummer bij de afsluiting van FOX voetbal?
Dat ze eruit vliegen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ze hem winnen of dat ze de volgende ronde halen ten koste van Atletico?
Ahmed kan de dag erop komen schoonmaken! Of styloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |