joodquote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe die link nog eens. Ik ga ook weer eens spelen
Als er één user is die ik totaal niet mis is het DP wel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis Doublepain in de SC. Veel te weinig hier lately
http://curvefever.com/play2.phpquote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe die link nog eens. Ik ga ook weer eens spelen
mijn favoriete turkquote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis Doublepain in de SC. Veel te weinig hier lately
quote:Op maandag 21 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er één user is die ik totaal niet mis is het DP wel.
Dan mis ik zelfs HMF nog meer.
Haha denk jij even achter z'n rug om te lullen blijkt hij net terug te zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er één user is die ik totaal niet mis is het DP wel.
Dan mis ik zelfs HMF nog meer.
Het is ook geen grap voor mij.quote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bekkenstoot grapjes? Dat repertoire ken ik niet van jou.
Ik ga VI kijken.quote:Op maandag 21 april 2014 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha denk jij even achter z'n rug om te lullen blijkt hij net terug te zijn.
Ok.quote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef Heeinz het volgende:
Gramulanidinges stond gisteren mooi voor lul. Hij zei: 'volgens Heeinz kan Van Rhijn er niks van' nadat hij wonder boven wonder die bal erin roste. Gelukkig bleef hij de hele wedstrijd goed spelen.
ggmm vindt hem zelfs beter dan janmaatquote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef Heeinz het volgende:
Gramulanidinges stond gisteren mooi voor lul. Hij zei: 'volgens Heeinz kan Van Rhijn er niks van' nadat hij wonder boven wonder die bal erin roste. Gelukkig bleef hij de hele wedstrijd goed spelen.
Ja hier mag ik nog even over nadenkenquote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat gaat de UI worden van Mansjester?
Die Buurman en Buurman UI stelt toch niks voor.
Die wou ik even erbuiten laten. Ik wees hem daar ook op maar aangezien hij niet reageerde ga ik er vanuit dat hij het niet leuk vond. Kan ook te maken hebben dat ik schijnbaar op zijn shitlist sta.quote:Op maandag 21 april 2014 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ggmm vindt hem zelfs beter dan janmaat
hahaha
ggmm heeft geen ajacieden op zijn shitlistquote:Op maandag 21 april 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die wou ik even erbuiten laten. Ik wees hem daar ook op maar aangezien hij niet reageerde ga ik er vanuit dat hij het niet leuk vond. Kan ook te maken hebben dat ik schijnbaar op zijn shitlist sta.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat gaat de UI worden van Mansjester?
Die Buurman en Buurman UI stelt toch niks voor.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Jammer dit Johannes
Daarnaast heb ik Heeinz met 10-1 verslagen![]()
Even een leuke Ui zoeken
houden zoquote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Jammer dit Johannes
Daarnaast heb ik Heeinz met 10-1 verslagen![]()
Even een leuke Ui zoeken
Ik zei iets over Nicki Minaj.quote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ggmm heeft geen ajacieden op zijn shitlist
quote:Op maandag 21 april 2014 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vast wel, kijk maar in de lijst. Zijn er genoeg.
niet zo slim nee, maar om nou om wansmaak iemand op je shitlist te zetten vind ik nogal bekrompenquote:
Nee bedankt. Ik was even vergeten dat het spel niet speelbaar is op mijn computer. Mijn toetsenbord is zo oud en gammel dat ik geen bochten kan makenquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik was even vergeten dat het spel niet speelbaar is op mijn computer. Mijn toetsenbord is zo oud en gammel dat ik geen bochten kan maken
misschien die etensresten uit je toetsenbord halenquote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik was even vergeten dat het spel niet speelbaar is op mijn computer. Mijn toetsenbord is zo oud en gammel dat ik geen bochten kan maken
kijk jij geen vi?quote:
Zonde.quote:
Die kan bestquote:
Omdat ik geen zin heb om me te ergeren, vooral aan het hypocriete gedoe van Johanquote:
lekkerquote:
Kurken erin slaanquote:Op maandag 21 april 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien dat ik het heel lelijk vind: hoe eet je? En nog erger: hoe drink je?
Niet; gaat er allemaal dwars doorheen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel overigens wel echt een afkeer ontstaan de langer ik naar die foto kijk. Hoe vaak zal zo iemand op zijn bek geslagen worden?
Ik zou hem niet slaan, gewoon negeren. Als je zó intens geilt op aandacht moet dat wel het allerergste zijnquote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel overigens wel echt een afkeer ontstaan de langer ik naar die foto kijk. Hoe vaak zal zo iemand op zijn bek geslagen worden?
Sla je je knokkels inderdaad behoorlijk kapot op zijn gebitquote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet; gaat er allemaal dwars doorheen.
Even torrent zoeken en anders misschien op rojadirecta.esquote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand toevallig hoe of waar ik een opname van de wedstrijd van gister zou kunnen krijgen?Ik bedenk me ineens dat het fucking vet is om de hele wedstrijd te hebben for future reference maar ik zou echt niet weten van wie
Dank voor de tip! Torrents had ik al gekeken maar rojadirecta staat 'ie tussenquote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even torrent zoeken en anders misschien op rojadirecta.es
Of vragen bij Fox
linkquote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Torrents had ik al gekeken maar rojadirecta staat 'ie tussen
http://forum.rojadirecta.(...)Amsterdam-20-04-2014quote:
Mager inderdaad. Bij CL wedstrijden heb je soms wel 10 verschillende versies. Misschien kent iemand hier wel een betere manier.quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://forum.rojadirecta.(...)Amsterdam-20-04-2014
Ik moet wel 3,5 gb downloaden met 50 kbps dus dat gaat letterlijk dágen duren maar het is beter dan niets
Waarom zo langzaam?quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://forum.rojadirecta.(...)Amsterdam-20-04-2014
Ik moet wel 3,5 gb downloaden met 50 kbps dus dat gaat letterlijk dágen duren maar het is beter dan niets
oboom.com is de enige host die er tussen staat en die staat maar één download tegelijkertijd met 50 kbps toe voor gratis gebruikersquote:
Wat een aidsquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
oboom.com is de enige host die er tussen staat en die staat maar één download tegelijkertijd met 50 kbps toe voor gratis gebruikers
Jezusquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
oboom.com is de enige host die er tussen staat en die staat maar één download tegelijkertijd met 50 kbps toe voor gratis gebruikers
Het is altijd wel ergens terug te vinden.quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben op zich al blij dat er íets is, ik dacht dat ik veel te laat was
Ik heb echt nog nooit iets gedownload met nieuwsgroepen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jezus![]()
Hij is ook vast wel te vinden op nieuwsgroepen
Zelfde hier.quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets gedownload met nieuwsgroepen.
Er is veel op te vinden en downloadsnelheden zijn goed. Ik gebruik het zelf niet zo vaak maar het werkt wel goed.quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werkt dat echt zoveel beter?
Welke site gebruik jij dan?quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er is veel op te vinden en downloadsnelheden zijn goed. Ik gebruik het zelf niet zo vaak maar het werkt wel goed.
Hmm. Een stoma in je wang. Ik weet het niet Rens. Staat je niet zo.quote:
Ik zoek via het downloadprogramma (spotnet). Ben er zelf ook nog niet helemaal achter hoe het precies werkt. Ik gebruik liever torrents eigenlijk.quote:
Fucking snel man. Ik doe via Xsnews. Gisteren Harley Davidson en The Marlboroman en Kalifornia nog binnen gehaald. Instant klassiekers.quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werkt dat echt zoveel beter?
Hallo Ajacied422.quote:
grabit + spotnetquote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zoek via het downloadprogramma (spotnet). Ben er zelf ook nog niet helemaal achter hoe het precies werkt. Ik gebruik liever torrents eigenlijk.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zoek via het downloadprogramma (spotnet). Ben er zelf ook nog niet helemaal achter hoe het precies werkt. Ik gebruik liever torrents eigenlijk.
Aha, nou ik vind torrents ook snel genoeg gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucking snel man. Ik doe via Xsnews. Gisteren Harley Davidson en The Marlboroman en Kalifornia nog binnen gehaald. Instant klassiekers.
Check het FM topic.quote:
#delevenquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo spareribs, bier en GoT. Soms hou ik echt van het leven.
Mijn tactiek is magistraal. Altijd geweldig veel goals voorquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Check het FM topic.
Burton.
18k per jaar sponsorinkomsten. Eerste seizoen, eigen tactiek.
Ik ben bezig met Exeter. Net uit de vijfde klasse gepromoveerd en nu in de league 2 na 19 wedstrijden 4equote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Check het FM topic.
Burton.
18k per jaar sponsorinkomsten. Eerste seizoen, eigen tactiek.
Redelijk ongezond allemaal.quote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo spareribs, bier en GoT. Soms hou ik echt van het leven.
Jij start wel veel games hèquote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Exeter. Net uit de vijfde klasse gepromoveerd en nu in de league 2 na 19 wedstrijden 4e
quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Exeter. Net uit de vijfde klasse gepromoveerd en nu in de league 2 na 19 wedstrijden 4e
Kreeg daar echt onwijze trek van altijdquote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ribs kan je het best halen bij Freddy BBQ in Washington ;0![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké, dan neem ik een vruchtensapje, salade caesar en ga ik kijken naar Winnie de Pooh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |