Mensen met een mening die zijn er niet zo veel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft meestal vrij weinig te melden.
Hij is alleen een beetje Humberto Tan geil.quote:Op maandag 21 april 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft meestal vrij weinig te melden.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Gramulanion een nare user.
Gelukkig niet. Je vindt hem vaak in de live topics en VI/Studio Voetbal. Da's al erg genoeg.quote:Op maandag 21 april 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is alleen een beetje Humberto Tan geil.
Voor de rest komt hij nooit in de SC of loopt hij als een debiel te trollen ofzo.
Ja ik ben hem wel eens tegengekomen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Je vindt hem vaak in de live topics en VI/Studio Voetbal. Da's al erg genoeg.
Gewoon de vaste kliek die dezelfde programma's kijkt. Je kent het wel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Je vindt hem vaak in de live topics en VI/Studio Voetbal. Da's al erg genoeg.
Hij gaf dit keer de voorzet. We raken goed op elkaar ingespeeld.quote:Op maandag 21 april 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou JR toch onder je hoede nemen?
Dit soort grapjes hoort hij te maken.
Ik vind Gramulanion wel aardig, maar gisteren was hij een beetje mad en wilde hij dat Littlerabbit werd opgegetenquote:Op maandag 21 april 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de vaste kliek die dezelfde programma's kijkt. Je kent het wel.
Mexicano kan hierover meepraten.
Ik geef zo vaak voorzetjes.quote:Op maandag 21 april 2014 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij gaf dit keer de voorzet. We raken goed op elkaar ingespeeld.
Ik mis Doublepain in de SC. Veel te weinig hier latelyquote:Op maandag 21 april 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de vaste kliek die dezelfde programma's kijkt. Je kent het wel.
Mexicano kan hierover meepraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |