Dat vertel je er dan weer niet bij, mafklapper.quote:Op maandag 21 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar staat het op 13, het staat op 3 bij genre komedie.
Oh, zonder PI herken ik dat niet hé.quote:Op maandag 21 april 2014 19:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het was sarcastisch, wat een kutdag
Nog steeds chagrijnig van gisteravond en ik heb bijna de hele dag geleerd
ps Van Rhijn moet een dodelijk auto ongeluk krijgen. En dan wakker worden.
Dat ligt eraan of Stijn bij mij in aanzien wil stijgen. Als hij dat niet wil moet hij vooral geen Breaking Bad gaan kijken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie moet Stijn gaan kijken.
[..]
mad?
Maar ik begin pas in de vakantie denk ik.quote:Op maandag 21 april 2014 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of Stijn bij mij in aanzien wil stijgen. Als hij dat niet wil moet hij vooral geen Breaking Bad gaan kijken.
Uh, oké.quote:Op maandag 21 april 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vertel je er dan weer niet bij, mafklapper.
Als het maar wel met Breaking Bad is danquote:Op maandag 21 april 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik begin pas in de vakantie denk ik.
Hij staat dus op 2 plaatsen tegelijk?quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh, oké.
Arrested Development staat op 13 en op 3 wat betreft komedie.
Hoop dat dit volledig genoeg was.
Sorryquote:Op maandag 21 april 2014 19:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh, zonder PI herken ik dat niet hé.
Maar wat vervelend. Voetbaluitslagen hebben nooit zo'n invloed op mijn humeur
Mooi voor PEC manMisschien heeft het er ook mee te maken dat ik de wedstrijd niet heb gezien.
Ik zie niet echt veel series staan die me aanspreken. Maar als je GOT en HOC hebt gekeken, zal je sneller hoge verwachtingen hebben van een serie.quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het maar wel met Breaking Bad is dan
Waarom? Alsof je niet bij mij in aanzien wil stijgenquote:Op maandag 21 april 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik begin pas in de vakantie denk ik.
Ik kijk nauwelijks dramaseries. Dan kijk ik liever komedie-series.quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nauwelijks komedie-series. Dan kijk ik liever dramaseries.
Eens. Voor komedie ga ik niet zitten.quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nauwelijks komedie-series. Dan kijk ik liever dramaseries.
Omdat er morgen, woensdag en donderdag voetbal is, idiootquote:Op maandag 21 april 2014 19:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Alsof je niet bij mij in aanzien wil stijgen
Breaking Bad vind ik beter dan allebei die series.quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet echt veel series staan die me aanspreken. Maar als je GOT en HOC hebt gekeken, zal je sneller hoge verwachtingen hebben van een serie.
Zeker niet waar publiek erdoorheen zit te lachen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Voor komedie ga ik niet zitten.
Je keek gisteren tijdens de voetbal ook een seriequote:Op maandag 21 april 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er morgen, woensdag en donderdag voetbal is, idioot.
Daarom kies ik ook voor Breaking Bad. Als ik zo lees, zijn er niet echt veel 'topseries' die nu lopen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad vind ik beter dan allebei die series.
Lachband.quote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker niet waar publiek erdoorheen zit te lachen.
Dat komt omdat ze in Amerika alle seksistische en drugs dingen al heel grappig vinden. Dat vinden wij in Nederland volstrekt normaal.quote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
Comedyseries vind ik ook niet zo boeiend nee, meestal is het van die typisch Amerikaanse kinderachtige humor die ze daar allemaal een 9,2 zouden geven maar in Nederland meestal als een 2 wordt ervaren.
Arrested Development heeft geen lachbandquote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker niet waar publiek erdoorheen zit te lachen.
's middags ben ik naar school. En dat serie kijken had ermee te maken dat Ajax me mentaal kapot maakte.quote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je keek gisteren tijdens de voetbal ook een serie
ps voetbal is 's avonds
Sommige comedy series zijn wel tof.quote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
Comedyseries vind ik ook niet zo boeiend nee, meestal is het van die typisch Amerikaanse kinderachtige humor die ze daar allemaal een 9,2 zouden geven maar in Nederland meestal als een 2 wordt ervaren.
Ga dus lekker Suits kijken beste man.quote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom kies ik ook voor Breaking Bad. Als ik zo lees, zijn er niet echt veel 'topseries' die nu lopen.
Ik doe al een potjequote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
SorryJa voor PEC en Ron Jans enzo vind ik het wel leuk, maar voor mezelf niet
Wedstrijden waar ik niet bij was hebben ook niet vaak zo'n invloed op mijn humeur als nu.
Zullen we weer wedje doen met curve fever? Ik verveel me.
Nope, alleen Game of Thrones die ik nu volg eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom kies ik ook voor Breaking Bad. Als ik zo lees, zijn er niet echt veel 'topseries' die nu lopen.
Er zijn uitzonderingen idd.quote:Op maandag 21 april 2014 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige comedy series zijn wel tof.
Cheers
Fawlty Towers
En wat meer van deze tijd is, TBBT
Maar je hebt wel gelijk, over het algemeen is het gewoon slechte humor.
Ik heb ook gelinkt naar moviemeter.nl (waar jij ook een account hebt), dit zal je wel in de haast niet hebben gezienquote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
Kijkt aardig weg, maar niet heel verslavend of goed ofzo.quote:Op maandag 21 april 2014 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga dus lekker Suits kijken beste man.
Ha, schoolquote:Op maandag 21 april 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
's middags ben ik naar school. En dat serie kijken had ermee te maken dat Ajax me mentaal kapot maakte.
Ooit ga ik GGMM overtuigenquote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
We hebben het hier best vaak over series
Al weer een hele serie posts achter elkaar ja.quote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
HBO en series kijken is een goede combi.quote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ha, school![]()
Ik heb Breaking Bad gewoon bijna helemaal op school gekeken. Dat was dan ook op het HBO en dat jaar heb ik niet gehaald.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het grappig vinden ja.quote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook gelinkt naar moviemeter.nl (waar jij ook een account hebt), dit zal je wel in de haast niet hebben gezien
http://www.moviemeter.nl/forum/12/2633/0
Nog maar een keer doen dan maar.
Neequote:Op maandag 21 april 2014 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
HBO en series kijken is een goede combi.
Breaking Bad werd niet uitgezonden op HBOquote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ha, school![]()
Ik heb Breaking Bad gewoon bijna helemaal op school gekeken. Dat was dan ook op het HBO en dat jaar heb ik niet gehaald.
Ik heb weinig tussenuren, zuurkut.quote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ha, school![]()
He just blue himself xDquote:Op maandag 21 april 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het grappig vinden ja.
Ik vind het pure aids.![]()
[ afbeelding ]
Haha is hij is helemaal blauw! Hoe krijgt hij dat nou weer voor elkaar hey!![]()
Aankomen met IMDB scores was hier niet heel geslaagd. IMDB is een goede richtlijn als je iets zoekt maar de scores neem ik met een korrelzout.quote:
Ga weg met je kutgrappen mafketelquote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad werd niet uitgezonden op HBO
De dubbele laag niet zienquote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
NeeIk kijk nu al een tijdje nauwelijks series en je zou mijn prachtige cijfers eens moeten zien
iddquote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lul, ik stikte bijna in mijn koffie.quote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad werd niet uitgezonden op HBO
Ga je wat eerder naar huis man, wat boeit die leraren dat nouquote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb weinig tussenuren, zuurkut.
Doet me denken aan die ene mr. Bean aflevering.quote:Op maandag 21 april 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het grappig vinden ja.
Ik vind het pure aids.![]()
[ afbeelding ]
Haha is hij is helemaal blauw! Hoe krijgt hij dat nou weer voor elkaar hey!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik was eerderquote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lul, ik stikte bijna in mijn koffie.![]()
Vroeger was het heel simpel om te spijbelen. Er was geen systeem, niemand ging achter je absenties aan.quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ga je wat eerder naar huis man, wat boeit die leraren dat nou
Vroeger toen je nog videobanden haalde bij de videotheek.quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was het heel simpel om te spijbelen. Er was geen systeem, niemand ging achter je absenties aan.
Doet me denken aan dat kutwijf uit die serie de Schoolquote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was het heel simpel om te spijbelen. Er was geen systeem, niemand ging achter je absenties aan.
Even bij de conciërge janken dat je je niet lekker voelt, en hoppatee naar huis. Zelf een briefje schrijven voor de tandarts, dat soort geintjes.quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM mag het wel pure aids vinden van mij, maar hij heeft maar 5 minuten gekeken dus heeft hij geen basis om zijn mening op te baseren.quote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aankomen met IMDB scores was hier niet heel geslaagd. IMDB is een goede richtlijn als je iets zoekt maar de scores neem ik met een korrelzout.
Maar zonder botsende karakters had je ook geen VI-chemie. Leg je erbij neer dappere strijder die je bent.
Definieer vroeger?quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Al blijft het een slechte serie.quote:Op maandag 21 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM mag het wel pure aids vinden van mij, maar hij heeft maar 5 minuten gekeken dus heeft hij geen basis om zijn mening op te baseren.
Hij probeert zijn argument kracht bij te zetten door willekeurige shots of fanmade videos er bij te pakken begeleid door zijn eigen infantiele commentaar en dat werkt mij op zijn zachtst gezegd op de zenuwen.
Dat is jouw mening. Iets kan je zo verschrikkelijk kinderachtig vinden dat je het direct af zet. Raar excuus om mijn mening niet te accepteren.quote:Op maandag 21 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM mag het wel pure aids vinden van mij, maar hij heeft maar 5 minuten gekeken dus heeft hij geen basis om zijn mening op te baseren.
Hoewel je volledig in je gelijk staat was jij hetzelf die meermaals aanhaalde zich niet te willen verlagen tot een bedenkelijk niveau. Iets wat je gelijk willen halen puur aan de hand van een IMDB cijfer wel is.quote:Op maandag 21 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij probeert zijn argument kracht bij te zetten door willekeurige shots of fanmade videos er bij te pakken begeleid door zijn eigen infantiele commentaar en dat werkt mij op zijn zachtst gezegd op de zenuwen.
Oh lees dit nu pas.quote:Op maandag 21 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
en dat werkt mij op zijn zachtst gezegd op de zenuwen.
Op de vijf minuten die jij hebt gezien baseer jij je dat het kinderachtig is, dat kan.quote:Op maandag 21 april 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Iets kan je zo verschrikkelijk kinderachtig vinden dat je het direct af zet. Raar excuus om mijn mening niet te accepteren.
Anders stuur je een seriemoordenaar op ons af?quote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon effe lekker allemaal je bek houden over series?
Hallo onlogischquote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Toen school nog niet met het tegenwoordige magister werkte. Toen hadden we een klassenboek met een bijbehorende klassenboekdrager. Het klassenboek was zichzelf niet meer na een half jaar. Het was als de aids wat aan eten hier soms gepost wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Definieer vroeger?
De leerplichtambtenaar dacht er anders over namelijk.
De seksuele spanning is hem om te snijden.quote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de vijf minuten die jij hebt gezien baseer jij je dat het kinderachtig is, dat kan.
Op de vier seizoenen die ik heb gezien baseer ik dat het bijzonder intellectuele humor is, dat kan dan ook.
In jouw geval een pedofiel die je kontje een centimeter of 20 oprekt.quote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders stuur je een seriemoordenaar op ons af?
Als GGMM mijn visie niet wil overnemen mag ik toch laten zien dat er mensen mijn mening delen?quote:Op maandag 21 april 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel je volledig in je gelijk staat was jij hetzelf die meermaals aanhaalde zich niet te willen verlagen tot een bedenkelijk niveau. Iets wat je gelijk willen halen puur aan de hand van een IMDB cijfer wel is.
Van een pedofiel zal ik niet veel last hebben gelukkigquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In jouw geval een pedofiel die je kontje een centimeter of 20 oprekt.
HALLOquote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Kan niet wachten op JR-Style-93 got talent part 1 en 2.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij is omgekomen op de meubelboulevard. Gevaarlijke instanties heb je daar.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
Is Lange_Lans al terug van V/d Valk?
In de meeste gevallen is dat wel het geval inderdaad. Een verzamelpunt voor fanboys die het zicht op de realiteit allang zijn verloren.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als GGMM mijn visie niet wil overnemen mag ik toch laten zien dat er mensen mijn mening delen?
Maar ik neem mijn debiele post graag terug, het feit dat veel mensen op IMDB het een hoog cijfer geven toont alleen maar aan dat het een kutserie is.
Mag, maar het slaat nergens op.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
ls GGMM mijn visie niet wil overnemen mag ik toch laten zien dat er mensen mijn mening delen?
Ging hij daar eten? Ik ben daar onlangs geweest. Tijdens zo'n live and cooking avond. Kwaliteit ten top zeg ik jequote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
Is Lange_Lans al terug van V/d Valk?
Puik plan. Suggesties?quote:Op maandag 21 april 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zullen we iemand in elkaar slaan?????
Profanity (excuses dat ik dit niet in het Nederlands uit kan drukken) is ook deel van Dear Reader Wizard People, wat ik ook als zeer intellectueel zou omschrijven. Ik denk dat Littlerabbit het hier mee eens is.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Al zou ik "blew himself" niet bepaald intellectueel noemen, maar ik respecteer je mening hoor.
Ja, er is namelijk geen ander restaurant waar hij naar toe kan.quote:Op maandag 21 april 2014 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging hij daar eten? Ik ben daar onlangs geweest. Tijdens zo'n live and cooking avond. Kwaliteit ten top zeg ik je
Ik ben er een maand geleden nog geweest. Ik was verkleefd aan het hoekje waar je met andere kindjes koekjes kon bakken in gave vormpjes. De tijd van mijn leven gehad, daar.quote:Op maandag 21 april 2014 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging hij daar eten? Ik ben daar onlangs geweest. Tijdens zo'n live and cooking avond. Kwaliteit ten top zeg ik je
Nee. Alhoewel, Ajacied422 wou niet naar mijn advies luisteren dus misschien moeten we hem maar eens te grazen nemen.quote:
Grappig dat je bijval van LR zoekt.quote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Profanity (excuses dat ik dit niet in het Nederlands uit kan drukken) is ook deel van Dear Reader Wizard People, wat ik ook als zeer intellectueel zou omschrijven. Ik denk dat Littlerabbit het hier mee eens is.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er een maand geleden nog geweest. Ik was verkleefd aan het hoekje waar je met andere kindjes koekjes kon bakken in gave vormpjes. De tijd van mijn leven gehad, daar.
nou nou nou nou nou nouquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als GGMM af begint te geven op Dear Reader, Wizard People dan heeft hij inderdaad een probleem met niet één maar twee FOK!-iconen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Profanity (excuses dat ik dit niet in het Nederlands uit kan drukken) is ook deel van Dear Reader Wizard People, wat ik ook als zeer intellectueel zou omschrijven. Ik denk dat Littlerabbit het hier mee eens is.
Hondenlul, ik luister wel naar je advies maar ik wacht nog even met het kijken van Breaking Bad.quote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel, Ajacied422 wou niet naar mijn advies luisteren dus misschien moeten we hem maar eens te grazen nemen.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Jij moet schrijver van Arrested Development worden.quote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef onlogisch het volgende:
Haha, ik kijk een voorstukje van een programma op Nederland 1.
Die gozer heet Bartold. Hahaha
BARTOLD![]()
![]()
![]()
Godverdommequote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef onlogisch het volgende:
BARTOLD![]()
![]()
![]()
Als jij dat grappig vindt mag dat.quote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat je bijval van LR zoekt.Jij spytoolt jezelf ook zeker?
Je zei pas nog dat je een klein mager ventje met blond haar was.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van een pedofiel zal ik niet veel last hebben gelukkig
De vader van een dame waar ik iets mee had heet Berthil. Dat is nog erger.quote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef onlogisch het volgende:
BARTOLD![]()
![]()
![]()
Om Stijn te grazen te nemen is het wel goed dat we met zijn 2e zijn denk ik jaquote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel, Ajacied422 wou niet naar mijn advies luisteren dus misschien moeten we hem maar eens te grazen nemen.
Een probleem die ik al heb.quote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als GGMM af begint te geven op Dear Reader, Wizard People dan heeft hij inderdaad een probleem met niet één maar twee FOK!-iconen.
Ter Avest?quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De vader van een dame waar ik iets mee had heet Berthil. Dat is nog erger.
Ik heb bakstenen in mijn bezit.quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om Stijn te grazen te nemen is het wel goed dat we met zijn 2e zijn denk ik ja
Mijn advies is om vanavond nog te beginnenquote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hondenlul, ik luister wel naar je advies maar ik wacht nog even met het kijken van Breaking Bad.
Ooh fuck, dan verf ik mijn haar snel zwart. Dat zal ze wel afschrikkenquote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je zei pas nog dat je een klein mager ventje met blond haar was.
Pics van de dame in kwestie?quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De vader van een dame waar ik iets mee had heet Berthil. Dat is nog erger.
Mijn advies is dat je mij niet meer gaat adviseren. Dikke baksteen die je bent.quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mijn advies is om vanavond nog te beginnen
Nee.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om Stijn te grazen te nemen is het wel goed dat we met zijn 2e zijn denk ik ja
Teletubbies is meer wat voor je.quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben het over 5 series en ik vind er niet 1 leuk.
Euh, ok.quote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet schrijver van Arrested Development worden.
Jij hebt de beroemde korfbalfoto's nog niet gezien dus.quote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]Ik weet niet hoe ik hem voor me moet zien. Maar dat heb ik bij jullie allemaal.
Niet Breaking Bad al 133 keer afgekeken hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hondenlul, ik luister wel naar je advies maar ik wacht nog even met het kijken van Breaking Bad.
Das toch mooi joh. Mikken op de knieholtes, met een mes door de achilleshielen steken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
onlogisch is groot, daarmee raak je hoogstens zijn knieën
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi is ze heIk volg jouw adviezen dan ook nietquote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn advies is dat je mij niet meer gaat adviseren. Dikke baksteen die je bent.
Ik ga nog even wachten met herkijken. Tot ik het een beetje kwijt benquote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niet Breaking Bad al 133 keer afgekeken hebben.![]()
![]()
![]()
moet lukkenquote:Op maandag 21 april 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Das toch mooi joh. Mikken op de knieholtes, met een mes door de achilleshielen steken.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi is ze he
[..]
Ik volg jouw adviezen dan ook niet
Hij was die dikkige jongen, toch?quote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt de beroemde korfbalfoto's nog niet gezien dus.
Dat vermoeden heb ik ook ja. Ik sla deze post ook op in mijn succesvollepostsendedaaropvolgendequotesvandemedevbl-scers.txtquote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste compliment wat je kan krijgen, ik zou het maar in je zak steken.
Mwa. Hij begon goed maar door te stellen dat mensen met een andere mening het "niet begrijpen" proef je wel weer een zeker superioriteitsgevoel waarin hij het andere 'kamp' alsnog afdoet als onjuist.quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt me vaag bekend voor.
kan dr knieën niet zien, dus ik wacht nog even met mijn oordeelquote:Op maandag 21 april 2014 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi is ze he
[..]
Ik volg jouw adviezen dan ook niet
Neequote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt de beroemde korfbalfoto's nog niet gezien dus.
waarom zou je een serie herkijkenquote:Op maandag 21 april 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nog even wachten met herkijken. Tot ik het een beetje kwijt ben
Om heel eerlijk te zijn voel ik me ook superieur aan GGMM.quote:Op maandag 21 april 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Hij begon goed maar door te stellen dat mensen met een andere mening het "niet begrijpen" proef je wel weer een zeker superioriteitsgevoel waarin hij het andere 'kamp' alsnog afdoet als de onjuist.
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 april 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, het werd in een spoiler geplaatst.
Groot, sterk, knap en volgens Johannes ben ik zelfs perfectquote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]Ik weet niet hoe ik hem voor me moet zien. Maar dat heb ik bij jullie allemaal.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:56 schreef Adames het volgende:
[..]
kan dr knieën niet zien, dus ik wacht nog even met mijn oordeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar gaat dit overquote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt me vaag bekend voor.
Ik ben de foto kwijt, kan je 'm even dm'en?quote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
totaal niet
of in ieder geval, toen niet
Lief van mij hé.quote:Op maandag 21 april 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, het werd in een spoiler geplaatst.
Oh, dan weet ik niet hoe Stinho eruit ziet.quote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
totaal niet
of in ieder geval, toen niet
Johannes is dan ook niet helemaal wijs.quote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groot, sterk, knap en volgens Johannes ben ik zelfs perfect
Hij post inderdaad al een paar minuten niet meer.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arrested Development. Ik heb GGMM zonet even goed de les gelezen
Ik kijk eigenlijk nooit iets twee keer, maar Breaking Bad is zo'n bazenserie dat ik overweeg om er weer aan te beginnen.quote:
ah, daarvoor vind ik series normaal niet complex genoeg, alle belangrijke punten worden toch meerdere keren aangetiktquote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om dingen te zien die je daarvoor niet zijn opgevallen. Om alles her te beleven
Stijn, dit is gewoon een goed nummer hoorquote:
Ik gebruikte de verkeerde posticon, sorry Syntixgod.quote:Op maandag 21 april 2014 19:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn, dit is gewoon een goed nummer hoor
Ik heb hem al 2.5 keer gezien.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit iets twee keer, maar Breaking Bad is zo'n bazenserie dat ik overweeg om er weer aan te beginnen.
Behalve bij Baantjer. Daar kun je de clou zo maar missen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ah, daarvoor vind ik series normaal niet complex genoeg, alle belangrijke punten worden toch meerdere keren aangetikt
Paxcon heeft mij onlangs omschreven als "zeer wijs"quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Johannes is dan ook niet helemaal wijs.
Daar heb ik wel eens last van, ja.quote:Op maandag 21 april 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve bij Baantjer. Daar kun je de clou zo maar missen.
zijn altijd uitzonderingen jaquote:Op maandag 21 april 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve bij Baantjer. Daar kun je de clou zo maar missen.
Paxcon = Paxconquote:Op maandag 21 april 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon heeft mij onlangs omschreven als "zeer wijs"
Dat vind ik eigenlijk best vervelend voor hem, dit had ik hem niet aan willen doen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij post inderdaad al een paar minuten niet meer.
Hij is vast in een hoekje zijn wonden aan het likken
dit kan ik wel beamenquote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groot, sterk, knap en volgens Johannes ben ik zelfs perfect
Wellicht als je echt een fan bent om te kijken of je kennis in latere afleveringen opgedaan al kunt terugzien in een eerdere fase.quote:
Van Game of Thrones snapte ik in het begin niks van de familierelaties. Dus zou het nu wel een keer willen zien, nu ik ze allemaal ken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ah, daarvoor vind ik series normaal niet complex genoeg, alle belangrijke punten worden toch meerdere keren aangetikt
Ja, of ik was koffie aan het zetten.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij post inderdaad al een paar minuten niet meer.
Hij is vast in een hoekje zijn wonden aan het likken
Vertel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet een leuk bijschrift voor dit plaatje.
in het geval van breaking bad is het gewoon weer 50 uur aan al gezien beeldmateriaal, zijn heel wat vrije avondenquote:Op maandag 21 april 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht als je echt een fan bent om te kijken of je kennis in latere afleveringen opgedaan al kunt terugzien in een eerdere fase.
Maar ik heb al genoeg moeite een serie de eerste keer te kijken.
Alleen dat haar he. Al kreeg ik er dit weekend wel weer bijzonder veel aandacht meequote:
Ik blijf mij stuk bijten op de verhalen dat het eerste seizoen moeilijk is om door te komen. VOlgens mij ga ik dan geheid afhaken.quote:Op maandag 21 april 2014 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
in het geval van breaking bad is het gewoon weer 50 uur aan al gezien beeldmateriaal, zijn heel wat vrije avonden
alleen gaan die daar elk seizoen dood, dus die relaties heb je toch weinig meer aan in het volgende seizoenquote:Op maandag 21 april 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Game of Thrones snapte ik in het begin niks van de familierelaties. Dus zou het nu wel een keer willen zien, nu ik ze allemaal ken.
ik wil dat ik zo'n weelderige bos hebquote:Op maandag 21 april 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen dat haar he. Al kreeg ik er dit weekend wel weer bijzonder veel aandacht mee
picsquote:Op maandag 21 april 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen dat haar he. Al kreeg ik er dit weekend wel weer bijzonder veel aandacht mee
Heb een paar van die klote beesten "opgeruimd".quote:Op maandag 21 april 2014 15:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee dat herken ik. Als ik hem was zit hij de volgende dag alweer helemaal onder de stront
quote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]Goeie knieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Kan je lekker sadistisch kijken naar een personage waarvan je weet dat hij dood gaat. Al zijn fouten zienquote:Op maandag 21 april 2014 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen gaan die daar elk seizoen dood, dus die relaties heb je toch weinig meer aan in het volgende seizoen
*haararchitectquote:Op maandag 21 april 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn haar is nu voor mijn begrippen vrij lang en dan vind ik het niet zo mooi. Dus komende week ga ik naar de kapper.
Toen ik bij de Turk een kapsalon bestelde vroeg ik er kappertjes bij. Anders had ik er nog niks aan xdquote:Op maandag 21 april 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn haar is nu voor mijn begrippen vrij lang en dan vind ik het niet zo mooi. Dus komende week ga ik naar de kapper.
je hebt me overtuigdquote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je lekker sadistisch kijken naar een personage waarvan je weet dat hij dood gaat. Al zijn fouten zien
oh jeequote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik bij de Turk een kapsalon bestelde vroeg ik er kappertjes bij. Anders had ik er nog niks aan xd
Ik was het dit jaar al van plan, maar niet van gekomenquote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ga GoT na seizoen 4 ook weer herkijken denk ik.
Einde bericht
Oké, niggerkapper dan.quote:Op maandag 21 april 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal naar Nijmegen.
Dat mag niet hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb een paar van die klote beesten "opgeruimd".
oh ja, helemaal vergetenquote:Op maandag 21 april 2014 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar over gesproken, over 27 minuten is het al weer zo ver.
The lapdance is so much better when the stripper is crying is goed van deze band.quote:
Uh, oke.quote:Op maandag 21 april 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga geen uitgemolken koe nog verder uitmelken. Dat zit niet in me.
wauwquote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik bij de Turk een kapsalon bestelde vroeg ik er kappertjes bij. Anders had ik er nog niks aan xd
Ja, en is nu nog schoonquote:Op maandag 21 april 2014 20:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor.
En je auto gewassen neem ik aan?
Nee. Dat is enkel aan Adames weggelegd aangezien het even mijn foto isquote:
Wat een leuk verhaaltje.quote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ga GoT na seizoen 4 ook weer herkijken denk ik.
Einde bericht
Ik ontvang toch graag nieuw materiaal in mijn dm boxquote:Op maandag 21 april 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is enkel aan Adames weggelegd aangezien het even mijn foto is
Maar Adames = Adames. Door Adames ben ik zelfs gematigd in mijn Limburg afkeer
Dit noteer ik even.quote:Op maandag 21 april 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is enkel aan Adames weggelegd aangezien het even mijn foto is
Maar Adames = Adames. Door Adames ben ik zelfs gematigd in mijn Limburg afkeer
Bedankt johannes.quote:
Jij vind het zeker een slechte serie?quote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt johannes.![]()
Ik stel voor dat we onze Arrested Devolepment onenigheid laten rusten voor wat het is. Ik zou het niet leuk vinden als deze serie tussen onze vriendschap in zou komen te staan.
Lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt johannes.![]()
Ik stel voor dat we onze Arrested Devolepment onenigheid laten rusten voor wat het is. Ik zou het niet leuk vinden als deze serie tussen onze vriendschap in zou komen te staan.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij vind het zeker een slechte serie?
Jammer ditquote:Op maandag 21 april 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
Aangezien Mansjester elke dag curve fever speelt en dus veel te goed is, daag ik iemand uit om een 1vs1 voor een week UI naar keuze.
Kan nu al niet wachten op de tirade van Derksen over dat schorriemorrie en het afkraken van de spelers.quote:
Godverdomme, dit soort fouten zijn zeldzaam voor mij.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Godverdomme, dit soort fouten zijn zeldzaam voor mij.![]()
Maar jij vindt het dus een slechte serie?
Wetende dat hij volgende week weer een heel ander standpunt inneemt.quote:Op maandag 21 april 2014 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten op de tirade van Derksen over dat schorriemorrie en het afkraken van de spelers.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dacht ik al wel, jouw smaak voor series is goed.
Dan is het weer met afstand het beste team van Nederland.quote:Op maandag 21 april 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wetende dat hij volgende week weer een heel ander standpunt inneemt.
Ik denk dat dit een goed idee is.quote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt johannes.![]()
Visje erbij die net uit de kom is gesprongen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een goed idee is.
Wellicht kunnen we de discussie een andere keer voortzetten in een meer vriendelijke sfeer bij jou thuis op de bank onder het genot van een biertje en wat blokjes kaas.
Dat lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 21 april 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een goed idee is.
Wellicht kunnen we de discussie een andere keer voortzetten in een meer vriendelijke sfeer bij jou thuis op de bank onder het genot van een biertje en wat blokjes kaas.
Jij kan er echt helemaal niks vanquote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hype is weg.
Gelukkig, wat een kutspel.
Dat komt omdat ik altijd last had van die teringlags.quote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kan er echt helemaal niks vanDat ging verder dan enkel een motorische afwijking.
Niets mis mee.quote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hype is weg.
Als ik eindelijk mijn tijgernootjes nuttig zou ik juist zeer voldaan zijn. Geen idee waarom dat de sfeer zou verpesten.quote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee.Wellicht haal ik nog wat andere lekkernijen in huis. Al wil ik nu niet direct weer onze gemoedelijke sfeer verpesten.
Jij verneukte het voor iedereen met die kanjerverbinding van je.quote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hype is weg.
Haha, tuurlijkquote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik altijd last had van die teringlags.
Mijn verbinding was gewoon te goed voor dat spel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij verneukte het voor iedereen met die kanjerverbinding van je.
GGMM ookquote:Op maandag 21 april 2014 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar jij kon er niets van.quote:Op maandag 21 april 2014 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat Curve Fever met teams was echt bijzonder homoseksueel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet dat ik vooral sterk was in het teamspel met Paxcon en Cavaliers aan mijn zijde.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Curve Fever met teams was echt bijzonder homoseksueel.
lol y u mad thoquote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een teamgame gedaan maar daarna ben ik gelijk gekapt. Dat was bijzonder aids. Het deed me denken aan spelletjes op school waar we vroeger de slechtsten buitensloten bij bijvoorbeeld trefbalquote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence is bijzonder overschat qua uiterlijk. Film één dus.quote:Op maandag 21 april 2014 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm een beter gewaardeerde film met lelijke actrice of 5.1 @ IMDB met Jennifer Lawrence.
Ik twijfel.
Haha stinho werd buitengesloten bij trefbal.quote:Op maandag 21 april 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een teamgame gedaan maar daarna ben ik gelijk gekapt. Dat was bijzonder aids. Het deed me denken aan spelletjes op school waar we vroeger de slechtsten buitensloten bij bijvoorbeeld trefbal
IMDB nemen Littlerabbit, GGMM en ik totaal niet serieus.quote:Op maandag 21 april 2014 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm een beter gewaardeerde film met lelijke actrice of 5.1 @ IMDB met Jennifer Lawrence.
Ik twijfel.
Niet waar.quote:Op maandag 21 april 2014 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha stinho werd buitengesloten bij trefbal.
Jennifer Lawrence is overrated.quote:Op maandag 21 april 2014 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik twijfel.
dat wel jaquote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat je er over begint! Ik ookquote:Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Arrested Development een bijzonder amusante serie.
Ik werd als laatste gekozen met trefbal maar ik bleef het langste staan.quote:Op maandag 21 april 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een teamgame gedaan maar daarna ben ik gelijk gekapt. Dat was bijzonder aids. Het deed me denken aan spelletjes op school waar we vroeger de slechtsten buitensloten bij bijvoorbeeld trefbal
Lag je weer eens op de dikke mat aan je trekken te komen?quote:Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd als laatste gekozen met trefbal maar ik bleef het langste staan.
So much win
quote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lag je weer eens op de dikke mat aan je trekken te komen?
Ik had er, tot aan dit topic, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Arrested Development een bijzonder amusante serie.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die lag toen helemaal niet klaar gekkie.quote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt een D-filmquote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dramatische film dit, zal kijkers kosten.
Godverquote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Gramulanion een nare user.quote:Op maandag 21 april 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
Koning voetbal![]()
Snap niet dat Gramulanion dat kijkt.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Gramulanion een nare user.
Hij is geen opvallende user.quote:Op maandag 21 april 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een mening die zijn er niet zo veel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft meestal vrij weinig te melden.
Hij is alleen een beetje Humberto Tan geil.quote:Op maandag 21 april 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft meestal vrij weinig te melden.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Je vindt hem vaak in de live topics en VI/Studio Voetbal. Da's al erg genoeg.quote:Op maandag 21 april 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is alleen een beetje Humberto Tan geil.
Voor de rest komt hij nooit in de SC of loopt hij als een debiel te trollen ofzo.
Ja ik ben hem wel eens tegengekomen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Je vindt hem vaak in de live topics en VI/Studio Voetbal. Da's al erg genoeg.
Gewoon de vaste kliek die dezelfde programma's kijkt. Je kent het wel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Je vindt hem vaak in de live topics en VI/Studio Voetbal. Da's al erg genoeg.
Hij gaf dit keer de voorzet. We raken goed op elkaar ingespeeld.quote:Op maandag 21 april 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou JR toch onder je hoede nemen?
Dit soort grapjes hoort hij te maken.
Ik vind Gramulanion wel aardig, maar gisteren was hij een beetje mad en wilde hij dat Littlerabbit werd opgegetenquote:Op maandag 21 april 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de vaste kliek die dezelfde programma's kijkt. Je kent het wel.
Mexicano kan hierover meepraten.
Ik geef zo vaak voorzetjes.quote:Op maandag 21 april 2014 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij gaf dit keer de voorzet. We raken goed op elkaar ingespeeld.
Ik mis Doublepain in de SC. Veel te weinig hier latelyquote:Op maandag 21 april 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de vaste kliek die dezelfde programma's kijkt. Je kent het wel.
Mexicano kan hierover meepraten.
Bekkenstoot grapjes? Dat repertoire ken ik niet van jou.quote:Op maandag 21 april 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef zo vaak voorzetjes.
Hoevaak johannes de show niet heeft gestolen met bekkenstoot grapjes door mijn opzichtige voorzetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |