Oké, niggerkapper dan.quote:Op maandag 21 april 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal naar Nijmegen.
Dat mag niet hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb een paar van die klote beesten "opgeruimd".
oh ja, helemaal vergetenquote:Op maandag 21 april 2014 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar over gesproken, over 27 minuten is het al weer zo ver.
The lapdance is so much better when the stripper is crying is goed van deze band.quote:
Uh, oke.quote:Op maandag 21 april 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga geen uitgemolken koe nog verder uitmelken. Dat zit niet in me.
wauwquote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik bij de Turk een kapsalon bestelde vroeg ik er kappertjes bij. Anders had ik er nog niks aan xd
Ja, en is nu nog schoonquote:Op maandag 21 april 2014 20:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor.
En je auto gewassen neem ik aan?
Nee. Dat is enkel aan Adames weggelegd aangezien het even mijn foto isquote:
Wat een leuk verhaaltje.quote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ga GoT na seizoen 4 ook weer herkijken denk ik.
Einde bericht
Ik ontvang toch graag nieuw materiaal in mijn dm boxquote:Op maandag 21 april 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is enkel aan Adames weggelegd aangezien het even mijn foto is
Maar Adames = Adames. Door Adames ben ik zelfs gematigd in mijn Limburg afkeer
Dit noteer ik even.quote:Op maandag 21 april 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is enkel aan Adames weggelegd aangezien het even mijn foto is
Maar Adames = Adames. Door Adames ben ik zelfs gematigd in mijn Limburg afkeer
Bedankt johannes.quote:
Jij vind het zeker een slechte serie?quote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt johannes.![]()
Ik stel voor dat we onze Arrested Devolepment onenigheid laten rusten voor wat het is. Ik zou het niet leuk vinden als deze serie tussen onze vriendschap in zou komen te staan.
Lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt johannes.![]()
Ik stel voor dat we onze Arrested Devolepment onenigheid laten rusten voor wat het is. Ik zou het niet leuk vinden als deze serie tussen onze vriendschap in zou komen te staan.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij vind het zeker een slechte serie?
Jammer ditquote:Op maandag 21 april 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
Aangezien Mansjester elke dag curve fever speelt en dus veel te goed is, daag ik iemand uit om een 1vs1 voor een week UI naar keuze.
Kan nu al niet wachten op de tirade van Derksen over dat schorriemorrie en het afkraken van de spelers.quote:
Godverdomme, dit soort fouten zijn zeldzaam voor mij.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Godverdomme, dit soort fouten zijn zeldzaam voor mij.![]()
Maar jij vindt het dus een slechte serie?
Wetende dat hij volgende week weer een heel ander standpunt inneemt.quote:Op maandag 21 april 2014 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten op de tirade van Derksen over dat schorriemorrie en het afkraken van de spelers.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dacht ik al wel, jouw smaak voor series is goed.
Dan is het weer met afstand het beste team van Nederland.quote:Op maandag 21 april 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wetende dat hij volgende week weer een heel ander standpunt inneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |