quote:Op maandag 21 april 2014 19:56 schreef Adames het volgende:
[..]
kan dr knieën niet zien, dus ik wacht nog even met mijn oordeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar gaat dit overquote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt me vaag bekend voor.
Ik ben de foto kwijt, kan je 'm even dm'en?quote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
totaal niet
of in ieder geval, toen niet
Lief van mij hé.quote:Op maandag 21 april 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, het werd in een spoiler geplaatst.
Oh, dan weet ik niet hoe Stinho eruit ziet.quote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
totaal niet
of in ieder geval, toen niet
Johannes is dan ook niet helemaal wijs.quote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groot, sterk, knap en volgens Johannes ben ik zelfs perfect
Hij post inderdaad al een paar minuten niet meer.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arrested Development. Ik heb GGMM zonet even goed de les gelezen
Ik kijk eigenlijk nooit iets twee keer, maar Breaking Bad is zo'n bazenserie dat ik overweeg om er weer aan te beginnen.quote:
ah, daarvoor vind ik series normaal niet complex genoeg, alle belangrijke punten worden toch meerdere keren aangetiktquote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om dingen te zien die je daarvoor niet zijn opgevallen. Om alles her te beleven
Stijn, dit is gewoon een goed nummer hoorquote:
Ik gebruikte de verkeerde posticon, sorry Syntixgod.quote:Op maandag 21 april 2014 19:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn, dit is gewoon een goed nummer hoor
Ik heb hem al 2.5 keer gezien.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit iets twee keer, maar Breaking Bad is zo'n bazenserie dat ik overweeg om er weer aan te beginnen.
Behalve bij Baantjer. Daar kun je de clou zo maar missen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ah, daarvoor vind ik series normaal niet complex genoeg, alle belangrijke punten worden toch meerdere keren aangetikt
Paxcon heeft mij onlangs omschreven als "zeer wijs"quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Johannes is dan ook niet helemaal wijs.
Daar heb ik wel eens last van, ja.quote:Op maandag 21 april 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve bij Baantjer. Daar kun je de clou zo maar missen.
zijn altijd uitzonderingen jaquote:Op maandag 21 april 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve bij Baantjer. Daar kun je de clou zo maar missen.
Paxcon = Paxconquote:Op maandag 21 april 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon heeft mij onlangs omschreven als "zeer wijs"
Dat vind ik eigenlijk best vervelend voor hem, dit had ik hem niet aan willen doen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij post inderdaad al een paar minuten niet meer.
Hij is vast in een hoekje zijn wonden aan het likken
dit kan ik wel beamenquote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groot, sterk, knap en volgens Johannes ben ik zelfs perfect
Wellicht als je echt een fan bent om te kijken of je kennis in latere afleveringen opgedaan al kunt terugzien in een eerdere fase.quote:
Van Game of Thrones snapte ik in het begin niks van de familierelaties. Dus zou het nu wel een keer willen zien, nu ik ze allemaal ken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ah, daarvoor vind ik series normaal niet complex genoeg, alle belangrijke punten worden toch meerdere keren aangetikt
Ja, of ik was koffie aan het zetten.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij post inderdaad al een paar minuten niet meer.
Hij is vast in een hoekje zijn wonden aan het likken
Vertel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet een leuk bijschrift voor dit plaatje.
in het geval van breaking bad is het gewoon weer 50 uur aan al gezien beeldmateriaal, zijn heel wat vrije avondenquote:Op maandag 21 april 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht als je echt een fan bent om te kijken of je kennis in latere afleveringen opgedaan al kunt terugzien in een eerdere fase.
Maar ik heb al genoeg moeite een serie de eerste keer te kijken.
Alleen dat haar he. Al kreeg ik er dit weekend wel weer bijzonder veel aandacht meequote:
Ik blijf mij stuk bijten op de verhalen dat het eerste seizoen moeilijk is om door te komen. VOlgens mij ga ik dan geheid afhaken.quote:Op maandag 21 april 2014 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
in het geval van breaking bad is het gewoon weer 50 uur aan al gezien beeldmateriaal, zijn heel wat vrije avonden
alleen gaan die daar elk seizoen dood, dus die relaties heb je toch weinig meer aan in het volgende seizoenquote:Op maandag 21 april 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Game of Thrones snapte ik in het begin niks van de familierelaties. Dus zou het nu wel een keer willen zien, nu ik ze allemaal ken.
ik wil dat ik zo'n weelderige bos hebquote:Op maandag 21 april 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen dat haar he. Al kreeg ik er dit weekend wel weer bijzonder veel aandacht mee
picsquote:Op maandag 21 april 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen dat haar he. Al kreeg ik er dit weekend wel weer bijzonder veel aandacht mee
Heb een paar van die klote beesten "opgeruimd".quote:Op maandag 21 april 2014 15:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee dat herken ik. Als ik hem was zit hij de volgende dag alweer helemaal onder de stront
quote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]Goeie knieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Kan je lekker sadistisch kijken naar een personage waarvan je weet dat hij dood gaat. Al zijn fouten zienquote:Op maandag 21 april 2014 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen gaan die daar elk seizoen dood, dus die relaties heb je toch weinig meer aan in het volgende seizoen
*haararchitectquote:Op maandag 21 april 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn haar is nu voor mijn begrippen vrij lang en dan vind ik het niet zo mooi. Dus komende week ga ik naar de kapper.
Toen ik bij de Turk een kapsalon bestelde vroeg ik er kappertjes bij. Anders had ik er nog niks aan xdquote:Op maandag 21 april 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn haar is nu voor mijn begrippen vrij lang en dan vind ik het niet zo mooi. Dus komende week ga ik naar de kapper.
je hebt me overtuigdquote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je lekker sadistisch kijken naar een personage waarvan je weet dat hij dood gaat. Al zijn fouten zien
oh jeequote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik bij de Turk een kapsalon bestelde vroeg ik er kappertjes bij. Anders had ik er nog niks aan xd
Ik was het dit jaar al van plan, maar niet van gekomenquote:Op maandag 21 april 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ga GoT na seizoen 4 ook weer herkijken denk ik.
Einde bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |