Ik denk dat dit een goed idee is.quote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt johannes.![]()
Ik stel voor dat we onze Arrested Devolepment onenigheid laten rusten voor wat het is. Ik zou het niet leuk vinden als deze serie tussen onze vriendschap in zou komen te staan.
Visje erbij die net uit de kom is gesprongen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een goed idee is.
Wellicht kunnen we de discussie een andere keer voortzetten in een meer vriendelijke sfeer bij jou thuis op de bank onder het genot van een biertje en wat blokjes kaas.
Dat lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 21 april 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een goed idee is.
Wellicht kunnen we de discussie een andere keer voortzetten in een meer vriendelijke sfeer bij jou thuis op de bank onder het genot van een biertje en wat blokjes kaas.
Jij kan er echt helemaal niks vanquote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hype is weg.
Gelukkig, wat een kutspel.
Dat komt omdat ik altijd last had van die teringlags.quote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kan er echt helemaal niks vanDat ging verder dan enkel een motorische afwijking.
Niets mis mee.quote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hype is weg.
Als ik eindelijk mijn tijgernootjes nuttig zou ik juist zeer voldaan zijn. Geen idee waarom dat de sfeer zou verpesten.quote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee.Wellicht haal ik nog wat andere lekkernijen in huis. Al wil ik nu niet direct weer onze gemoedelijke sfeer verpesten.
Jij verneukte het voor iedereen met die kanjerverbinding van je.quote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hype is weg.
Haha, tuurlijkquote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik altijd last had van die teringlags.
Mijn verbinding was gewoon te goed voor dat spel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij verneukte het voor iedereen met die kanjerverbinding van je.
GGMM ookquote:Op maandag 21 april 2014 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar jij kon er niets van.quote:Op maandag 21 april 2014 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat Curve Fever met teams was echt bijzonder homoseksueel.quote:Op maandag 21 april 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet dat ik vooral sterk was in het teamspel met Paxcon en Cavaliers aan mijn zijde.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Curve Fever met teams was echt bijzonder homoseksueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |