lol y u mad thoquote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Curve Fever met teams was echt bijzonder homoseksueel.
Ik heb een teamgame gedaan maar daarna ben ik gelijk gekapt. Dat was bijzonder aids. Het deed me denken aan spelletjes op school waar we vroeger de slechtsten buitensloten bij bijvoorbeeld trefbalquote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence is bijzonder overschat qua uiterlijk. Film één dus.quote:Op maandag 21 april 2014 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm een beter gewaardeerde film met lelijke actrice of 5.1 @ IMDB met Jennifer Lawrence.
Ik twijfel.
Haha stinho werd buitengesloten bij trefbal.quote:Op maandag 21 april 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een teamgame gedaan maar daarna ben ik gelijk gekapt. Dat was bijzonder aids. Het deed me denken aan spelletjes op school waar we vroeger de slechtsten buitensloten bij bijvoorbeeld trefbal
IMDB nemen Littlerabbit, GGMM en ik totaal niet serieus.quote:Op maandag 21 april 2014 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm een beter gewaardeerde film met lelijke actrice of 5.1 @ IMDB met Jennifer Lawrence.
Ik twijfel.
Niet waar.quote:Op maandag 21 april 2014 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha stinho werd buitengesloten bij trefbal.
Jennifer Lawrence is overrated.quote:Op maandag 21 april 2014 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik twijfel.
dat wel jaquote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat je er over begint! Ik ookquote:Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Arrested Development een bijzonder amusante serie.
Ik werd als laatste gekozen met trefbal maar ik bleef het langste staan.quote:Op maandag 21 april 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een teamgame gedaan maar daarna ben ik gelijk gekapt. Dat was bijzonder aids. Het deed me denken aan spelletjes op school waar we vroeger de slechtsten buitensloten bij bijvoorbeeld trefbal
Lag je weer eens op de dikke mat aan je trekken te komen?quote:Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd als laatste gekozen met trefbal maar ik bleef het langste staan.
So much win
quote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lag je weer eens op de dikke mat aan je trekken te komen?
Ik had er, tot aan dit topic, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Arrested Development een bijzonder amusante serie.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die lag toen helemaal niet klaar gekkie.quote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt een D-filmquote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dramatische film dit, zal kijkers kosten.
Godverquote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Gramulanion een nare user.quote:Op maandag 21 april 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
Koning voetbal![]()
Snap niet dat Gramulanion dat kijkt.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Gramulanion een nare user.
Hij is geen opvallende user.quote:Op maandag 21 april 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Gramulanion een nare user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |