Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het grappig vinden ja.quote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook gelinkt naar moviemeter.nl (waar jij ook een account hebt), dit zal je wel in de haast niet hebben gezien
http://www.moviemeter.nl/forum/12/2633/0
Nog maar een keer doen dan maar.
Neequote:Op maandag 21 april 2014 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
HBO en series kijken is een goede combi.
Breaking Bad werd niet uitgezonden op HBOquote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ha, school![]()
Ik heb Breaking Bad gewoon bijna helemaal op school gekeken. Dat was dan ook op het HBO en dat jaar heb ik niet gehaald.
Ik heb weinig tussenuren, zuurkut.quote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ha, school![]()
Ik heb Breaking Bad gewoon bijna helemaal op school gekeken. Dat was dan ook op het HBO en dat jaar heb ik niet gehaald.
He just blue himself xDquote:Op maandag 21 april 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het grappig vinden ja.
Ik vind het pure aids.![]()
[ afbeelding ]
Haha is hij is helemaal blauw! Hoe krijgt hij dat nou weer voor elkaar hey!![]()
Aankomen met IMDB scores was hier niet heel geslaagd. IMDB is een goede richtlijn als je iets zoekt maar de scores neem ik met een korrelzout.quote:
Ga weg met je kutgrappen mafketelquote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad werd niet uitgezonden op HBO
De dubbele laag niet zienquote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
NeeIk kijk nu al een tijdje nauwelijks series en je zou mijn prachtige cijfers eens moeten zien
iddquote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
We hebben het hier best vaak over series
Lul, ik stikte bijna in mijn koffie.quote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad werd niet uitgezonden op HBO
Ga je wat eerder naar huis man, wat boeit die leraren dat nouquote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb weinig tussenuren, zuurkut.
Doet me denken aan die ene mr. Bean aflevering.quote:Op maandag 21 april 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het grappig vinden ja.
Ik vind het pure aids.![]()
[ afbeelding ]
Haha is hij is helemaal blauw! Hoe krijgt hij dat nou weer voor elkaar hey!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik was eerderquote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lul, ik stikte bijna in mijn koffie.![]()
Vroeger was het heel simpel om te spijbelen. Er was geen systeem, niemand ging achter je absenties aan.quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ga je wat eerder naar huis man, wat boeit die leraren dat nou
Vroeger toen je nog videobanden haalde bij de videotheek.quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was het heel simpel om te spijbelen. Er was geen systeem, niemand ging achter je absenties aan.
Doet me denken aan dat kutwijf uit die serie de Schoolquote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was het heel simpel om te spijbelen. Er was geen systeem, niemand ging achter je absenties aan.
Even bij de conciërge janken dat je je niet lekker voelt, en hoppatee naar huis. Zelf een briefje schrijven voor de tandarts, dat soort geintjes.quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM mag het wel pure aids vinden van mij, maar hij heeft maar 5 minuten gekeken dus heeft hij geen basis om zijn mening op te baseren.quote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aankomen met IMDB scores was hier niet heel geslaagd. IMDB is een goede richtlijn als je iets zoekt maar de scores neem ik met een korrelzout.
Maar zonder botsende karakters had je ook geen VI-chemie. Leg je erbij neer dappere strijder die je bent.
Definieer vroeger?quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Al blijft het een slechte serie.quote:Op maandag 21 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM mag het wel pure aids vinden van mij, maar hij heeft maar 5 minuten gekeken dus heeft hij geen basis om zijn mening op te baseren.
Hij probeert zijn argument kracht bij te zetten door willekeurige shots of fanmade videos er bij te pakken begeleid door zijn eigen infantiele commentaar en dat werkt mij op zijn zachtst gezegd op de zenuwen.
Dat is jouw mening. Iets kan je zo verschrikkelijk kinderachtig vinden dat je het direct af zet. Raar excuus om mijn mening niet te accepteren.quote:Op maandag 21 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM mag het wel pure aids vinden van mij, maar hij heeft maar 5 minuten gekeken dus heeft hij geen basis om zijn mening op te baseren.
Hoewel je volledig in je gelijk staat was jij hetzelf die meermaals aanhaalde zich niet te willen verlagen tot een bedenkelijk niveau. Iets wat je gelijk willen halen puur aan de hand van een IMDB cijfer wel is.quote:Op maandag 21 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij probeert zijn argument kracht bij te zetten door willekeurige shots of fanmade videos er bij te pakken begeleid door zijn eigen infantiele commentaar en dat werkt mij op zijn zachtst gezegd op de zenuwen.
Oh lees dit nu pas.quote:Op maandag 21 april 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
en dat werkt mij op zijn zachtst gezegd op de zenuwen.
Op de vijf minuten die jij hebt gezien baseer jij je dat het kinderachtig is, dat kan.quote:Op maandag 21 april 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Iets kan je zo verschrikkelijk kinderachtig vinden dat je het direct af zet. Raar excuus om mijn mening niet te accepteren.
Anders stuur je een seriemoordenaar op ons af?quote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon effe lekker allemaal je bek houden over series?
Hallo onlogischquote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Toen school nog niet met het tegenwoordige magister werkte. Toen hadden we een klassenboek met een bijbehorende klassenboekdrager. Het klassenboek was zichzelf niet meer na een half jaar. Het was als de aids wat aan eten hier soms gepost wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Definieer vroeger?
De leerplichtambtenaar dacht er anders over namelijk.
De seksuele spanning is hem om te snijden.quote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de vijf minuten die jij hebt gezien baseer jij je dat het kinderachtig is, dat kan.
Op de vier seizoenen die ik heb gezien baseer ik dat het bijzonder intellectuele humor is, dat kan dan ook.
In jouw geval een pedofiel die je kontje een centimeter of 20 oprekt.quote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders stuur je een seriemoordenaar op ons af?
Als GGMM mijn visie niet wil overnemen mag ik toch laten zien dat er mensen mijn mening delen?quote:Op maandag 21 april 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel je volledig in je gelijk staat was jij hetzelf die meermaals aanhaalde zich niet te willen verlagen tot een bedenkelijk niveau. Iets wat je gelijk willen halen puur aan de hand van een IMDB cijfer wel is.
Van een pedofiel zal ik niet veel last hebben gelukkigquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In jouw geval een pedofiel die je kontje een centimeter of 20 oprekt.
HALLOquote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Kan niet wachten op JR-Style-93 got talent part 1 en 2.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In jouw geval een pedofiel die je kontje een centimeter of 20 oprekt.
Ik denk dat hij is omgekomen op de meubelboulevard. Gevaarlijke instanties heb je daar.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
Is Lange_Lans al terug van V/d Valk?
In de meeste gevallen is dat wel het geval inderdaad. Een verzamelpunt voor fanboys die het zicht op de realiteit allang zijn verloren.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als GGMM mijn visie niet wil overnemen mag ik toch laten zien dat er mensen mijn mening delen?
Maar ik neem mijn debiele post graag terug, het feit dat veel mensen op IMDB het een hoog cijfer geven toont alleen maar aan dat het een kutserie is.
Mag, maar het slaat nergens op.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
ls GGMM mijn visie niet wil overnemen mag ik toch laten zien dat er mensen mijn mening delen?
Ging hij daar eten? Ik ben daar onlangs geweest. Tijdens zo'n live and cooking avond. Kwaliteit ten top zeg ik jequote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
Is Lange_Lans al terug van V/d Valk?
Puik plan. Suggesties?quote:Op maandag 21 april 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zullen we iemand in elkaar slaan?????
Profanity (excuses dat ik dit niet in het Nederlands uit kan drukken) is ook deel van Dear Reader Wizard People, wat ik ook als zeer intellectueel zou omschrijven. Ik denk dat Littlerabbit het hier mee eens is.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Al zou ik "blew himself" niet bepaald intellectueel noemen, maar ik respecteer je mening hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |