Dat vertel je er dan weer niet bij, mafklapper.quote:Op maandag 21 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar staat het op 13, het staat op 3 bij genre komedie.
Oh, zonder PI herken ik dat niet hé.quote:Op maandag 21 april 2014 19:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het was sarcastisch, wat een kutdag
Nog steeds chagrijnig van gisteravond en ik heb bijna de hele dag geleerd
ps Van Rhijn moet een dodelijk auto ongeluk krijgen. En dan wakker worden.
Dat ligt eraan of Stijn bij mij in aanzien wil stijgen. Als hij dat niet wil moet hij vooral geen Breaking Bad gaan kijken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie moet Stijn gaan kijken.
[..]
mad?
Maar ik begin pas in de vakantie denk ik.quote:Op maandag 21 april 2014 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of Stijn bij mij in aanzien wil stijgen. Als hij dat niet wil moet hij vooral geen Breaking Bad gaan kijken.
Uh, oké.quote:Op maandag 21 april 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vertel je er dan weer niet bij, mafklapper.
Als het maar wel met Breaking Bad is danquote:Op maandag 21 april 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik begin pas in de vakantie denk ik.
Hij staat dus op 2 plaatsen tegelijk?quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh, oké.
Arrested Development staat op 13 en op 3 wat betreft komedie.
Hoop dat dit volledig genoeg was.
Sorryquote:Op maandag 21 april 2014 19:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh, zonder PI herken ik dat niet hé.
Maar wat vervelend. Voetbaluitslagen hebben nooit zo'n invloed op mijn humeur
Mooi voor PEC manMisschien heeft het er ook mee te maken dat ik de wedstrijd niet heb gezien.
Ik zie niet echt veel series staan die me aanspreken. Maar als je GOT en HOC hebt gekeken, zal je sneller hoge verwachtingen hebben van een serie.quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het maar wel met Breaking Bad is dan
Waarom? Alsof je niet bij mij in aanzien wil stijgenquote:Op maandag 21 april 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik begin pas in de vakantie denk ik.
Ik kijk nauwelijks dramaseries. Dan kijk ik liever komedie-series.quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nauwelijks komedie-series. Dan kijk ik liever dramaseries.
Eens. Voor komedie ga ik niet zitten.quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nauwelijks komedie-series. Dan kijk ik liever dramaseries.
Omdat er morgen, woensdag en donderdag voetbal is, idiootquote:Op maandag 21 april 2014 19:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Alsof je niet bij mij in aanzien wil stijgen
Breaking Bad vind ik beter dan allebei die series.quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet echt veel series staan die me aanspreken. Maar als je GOT en HOC hebt gekeken, zal je sneller hoge verwachtingen hebben van een serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |