Welke site gebruik jij dan?quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er is veel op te vinden en downloadsnelheden zijn goed. Ik gebruik het zelf niet zo vaak maar het werkt wel goed.
Hmm. Een stoma in je wang. Ik weet het niet Rens. Staat je niet zo.quote:
Ik zoek via het downloadprogramma (spotnet). Ben er zelf ook nog niet helemaal achter hoe het precies werkt. Ik gebruik liever torrents eigenlijk.quote:
Fucking snel man. Ik doe via Xsnews. Gisteren Harley Davidson en The Marlboroman en Kalifornia nog binnen gehaald. Instant klassiekers.quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets gedownload met nieuwsgroepen.
Werkt dat echt zoveel beter?
Hallo Ajacied422.quote:
grabit + spotnetquote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zoek via het downloadprogramma (spotnet). Ben er zelf ook nog niet helemaal achter hoe het precies werkt. Ik gebruik liever torrents eigenlijk.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zoek via het downloadprogramma (spotnet). Ben er zelf ook nog niet helemaal achter hoe het precies werkt. Ik gebruik liever torrents eigenlijk.
Aha, nou ik vind torrents ook snel genoeg gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucking snel man. Ik doe via Xsnews. Gisteren Harley Davidson en The Marlboroman en Kalifornia nog binnen gehaald. Instant klassiekers.
Check het FM topic.quote:
#delevenquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo spareribs, bier en GoT. Soms hou ik echt van het leven.
Mijn tactiek is magistraal. Altijd geweldig veel goals voorquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Check het FM topic.
Burton.
18k per jaar sponsorinkomsten. Eerste seizoen, eigen tactiek.
Ik ben bezig met Exeter. Net uit de vijfde klasse gepromoveerd en nu in de league 2 na 19 wedstrijden 4equote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Check het FM topic.
Burton.
18k per jaar sponsorinkomsten. Eerste seizoen, eigen tactiek.
Redelijk ongezond allemaal.quote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo spareribs, bier en GoT. Soms hou ik echt van het leven.
Jij start wel veel games hèquote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Exeter. Net uit de vijfde klasse gepromoveerd en nu in de league 2 na 19 wedstrijden 4e
quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Exeter. Net uit de vijfde klasse gepromoveerd en nu in de league 2 na 19 wedstrijden 4e
Kreeg daar echt onwijze trek van altijdquote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ribs kan je het best halen bij Freddy BBQ in Washington ;0![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké, dan neem ik een vruchtensapje, salade caesar en ga ik kijken naar Winnie de Pooh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |