SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2014 20:09 schreef Gridlok het volgende:
wow, chloro, heb je haast, moest je je " ei " kwijt?Ik zag net een filmpje waar Chloro een aantal eieren kwijtraakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, chloro, heb je haast, moest je je " ei " kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow, chloro, heb je haast, moest je je " ei " kwijt?EIgenlijk wel, hahahahajajjajajahahhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ahh, dat maakt mijn dag toch nog een beetje goedquote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik vind jou niet lelijk
maar ook niet aantrekkelijk
Ik vind jou ook niet lelijk hoor, je kunt sowieso beter dan Braddie krijgen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ahh, dat maakt mijn dag toch nog een beetje goed
Fedora en nekbaard, jeweet.quote:Op zondag 20 april 2014 20:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als random flikkertjes op het internet dat zeggen moet je een fedora dragen.
wow, chloro, heb je haast, moest je je " ei " kwijt?Grid plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat vooral je dag niet afhangen van wat hier gezegd wordt.quote:Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wie vind je dan wel binnen haar liek vallen?quote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet lelijk hoor, je kunt sowieso beter dan Braddie krijgen.
dit jaquote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Yiha het volgende:
[..]
Laat vooral je dag niet afhangen van wat hier gezegd wordt.
Aparte jongen ben je.quote:
Dat niet doenquote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Yiha het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om jouw naam te noemen nu.quote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie vind je dan wel binnen haar liek vallen?
Makkelijk en onwaarquote:Op zondag 20 april 2014 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om jouw naam te noemen nu.
Echt hè.quote:
Daarom niet gedaan.quote:
Thanksquote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet lelijk hoor, je kunt sowieso beter dan Braddie krijgen.
For real? Waarom?quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Garpje bby.
Kom crew dan. Kan nu, ik ben er weg.
Doe ik ook nietquote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Yiha het volgende:
[..]
Gebrek aan motivatie en zo.quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
For real? Waarom?
En nee, geen haar in m'n snor die eraan denkt.
Haha, je moeder gleed langs een cloaca.quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Feitelijk klopt het wel dat mijn mams uit een ei kwam...
Haha, idd!quote:Op zondag 20 april 2014 20:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Feitelijk klopt het wel dat mijn mams uit een ei kwam...
Je was anders redelijk gemotiveerd in het overhalen van mij.quote:Op zondag 20 april 2014 20:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gebrek aan motivatie en zo.
En bah, Fatima.
Door wat misplaatste arrogantie dacht ik dat je mijn naam zou noemenquote:Op zondag 20 april 2014 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om jouw naam te noemen nu.
Dat is wel echt de saaiste running gag van deze SC hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je was anders redelijk gemotiveerd in het overhalen van mij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klaar haar broertjequote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Door wat misplaatste arrogantie dacht ik dat je mijn naam zou noemen
Ik had al een kk harde comeback klaar
quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je was anders redelijk gemotiveerd in het overhalen van mij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is zondag, dan laat ik altijd m'n snor staan.
Nou en, hij geeft tenminste om me. :s Jullie waarderen me niet, krijg nooit chocola of bloemen of cadeautjes ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is wel echt de saaiste running gag van deze SC hoor.
Wil je het alsnog delen met ons?quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Door wat misplaatste arrogantie dacht ik dat je mijn naam zou noemen
Ik had al een kk harde comeback klaar
oh ik klikte net op je foboquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, hij geeft tenminste om me. :s Jullie waarderen me niet, krijg nooit chocola of bloemen of cadeautjes ofzo.
Interessanter dan jij, MYGBMYM.quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is wel echt de saaiste running gag van deze SC hoor.
WÁT.quote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie waarderen me niet, krijg nooit chocola of bloemen of cadeautjes ofzo.
Yoooooooo hilarischquote:
Nou en?quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh ik klikte net op je fobo
je woont in arnhem![]()
Daar woon ik ookquote:
Je zat in de buurt, herlees zijn naam nog eens.quote:
Okay, jij wel.quote:
Oh god.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yoooooooo hilarisch![]()
![]()
. Wat een dijenkletser
! Zo kankerorigineel
! Goed bezig, kerel!
inb4 stalkingquote:
Is dat nu? Woon inmiddels niet meer in Arnhem overigens.quote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
inb4 stalking
waarom geen dancetour?
???????????????????????????quote:Op zondag 20 april 2014 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zag net een filmpje waar Chloro een aantal eieren kwijtraakte
Waar heb jij op gegoogeld?quote:
Wat een twist...quote:Op zondag 20 april 2014 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat nu? Woon inmiddels niet meer in Arnhem overigens.
Ohquote:Op zondag 20 april 2014 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat nu? Woon inmiddels niet meer in Arnhem overigens.
Niet luisteren naar deze verbitterde mensen :S innerlijk is belangryker ;squote:Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Beter dan gtst dit.quote:
Goed verhaal.quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh
Ja is vandaag. Krijg heletijd pics toegestuurd van geile chimi's die schaarsgekleed zijn. Kon er helaas zelf niet bij zijn omdat ik bij me ouders ben ergens ver weg van daar
Wel baal momentje.quote:Op zondag 20 april 2014 20:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beter dan gtst dit.
[..]
Goed verhaal.
toon esquote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh
Ja is vandaag. Krijg heletijd pics toegestuurd van geile chimi's die schaarsgekleed zijn. Kon er helaas zelf niet bij zijn omdat ik bij me ouders ben ergens ver weg van daar
Tiswa.quote:
ff kijkenquote:
Iddquote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet luisteren naar deze verbitterde mensen :S innerlijk is belangryker ;s
vooral hoe ze haar mond opentquote:
Doe niet zo zuur man, godkk.quote:
die zit volgens mij bij me op schoolquote:
Echt super lief, dank je!quote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van niemand wat aantrekken, girl. Ook jij hebt je kwaliteiten
....quote:
Niet.quote:Op zondag 20 april 2014 20:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat is dit? Ik wil ook wel oppeppende woorden horen, hoe geweldig ben ik wel niet?
quote:
Krijg graf-tyfus.quote:Op zondag 20 april 2014 20:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat is dit? Ik wil ook wel oppeppende woorden horen, hoe geweldig ben ik wel niet?
die is mooi manquote:Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
die zit volgens mij bij me op school
ze draagt altijd zwart
Dancetour arnhemquote:Op zondag 20 april 2014 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]`
Hoe heten dit soort feestjes en waar?
quote:Op zondag 20 april 2014 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]`
Hoe heten dit soort feestjes en waar?
quote:
Not my cup of tea.quote:Op zondag 20 april 2014 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
?
Dit zijn precies de Nederlandse chicks die ik dig.
Misschien kunnen we de LHC inzetten om ze te ontdekken.quote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van niemand wat aantrekken, girl. Ook jij hebt je kwaliteiten
jahahahahaquote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Dima, wat was dat voor gay ass foto van jou?
quote:Op zondag 20 april 2014 20:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de LHC inzetten om ze te ontdekken.
Lol, hele dagen op FOK! zitten en lekkere chicks hebben + baan/studie + geen onzekerheidsbullshit vs. jouquote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef Dimachaerus het volgende:
dwc pheggot heeft opgeslagen hloool
die gozer zit 24/7 op fok volges mij
Hbo commerciële economie.quote:Op zondag 20 april 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, hele dagen op FOK! zitten en lekkere chicks hebben + baan/studie + geen onzekerheidsbullshit vs. jou.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, hele dagen op FOK! zitten en lekkere chicks hebben + baan/studie + geen onzekerheidsbullshit vs. jou.
Ik zou je a-seksuele hoofd nog verkocht krijgen op de Kamasutrabeurs, kweeniequote:Op zondag 20 april 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hbo commerciële economie.
C'mon son.
Welke provincie woon jij dan? :$quote:Op zondag 20 april 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopt, stond ook op mijn planning tot 2 weken geleden. Mensen die afzeggen
Niet zo lullig doen jijquote:Op zondag 20 april 2014 20:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de LHC inzetten om ze te ontdekken.
2 rubsbanden als wenkbrauw ook echt.quote:Op zondag 20 april 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou je a-seksuele hoofd nog verkocht krijgen op de Kamasutrabeurs, kweenie.
Omg we kunnen elkaar bijna aanraken.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg we kunnen elkaar bijna aanraken.
Zal jou eens aanraken, sletje.quote:Op zondag 20 april 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg we kunnen elkaar bijna aanraken.
Doe eens pics dan eyquote:Op zondag 20 april 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA, nu je het zegt! Jezus man, wat is dat voor Turkse deurmat
![]()
.
Cum at mequote:
Zeg ik ook altijd.quote:
Dan is het geen high class.quote:Op zondag 20 april 2014 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
chloro ik ga sollicteren mise en place
high class horeca
geen ervaring vereist, je krijgt 2 cursus, alles wordt je geleerd
Waarvan?quote:
quote:
Mise en place.quote:Op zondag 20 april 2014 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
chloro ik ga sollicteren mise en place
high class horeca
geen ervaring vereist, je krijgt 2 cursus, alles wordt je geleerd
joh ik deed deze ekespres om jou te fucken looolquote:Op zondag 20 april 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Etiket![]()
![]()
.
Kankerdom deze man, etiket.
Oh shit.quote:Op zondag 20 april 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mise en place.!!! Heb weleens met die kneuzen moeten werken in GelreDome. Elke week weer nieuwe mongolen die niets snappen.
Zegt Veer ook heel vaak.quote:Op zondag 20 april 2014 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
joh ik deed deze ekespres om jou te fucken loool
Nee, pas jij wel tussen.quote:
nee ik doe echt om hem op te naaienquote:
Stop met praten. Pls.quote:Op zondag 20 april 2014 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik doe echt om hem op te naaien
die gozer heeft niks beters te doen dan mij afkraken lool
hij doet me denken aan die rifaapje wickedmen
ook zo gozer die geobsedeerd is om zijn eigen onzekerheden te projecteren op anderen
Waaromquote:Op zondag 20 april 2014 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik doe echt om hem op te naaien
die gozer heeft niks beters te doen dan mij afkraken lool
hij doet me denken aan die rifaapje wickedmen
ook zo gozer die geobsedeerd is om zijn eigen onzekerheden te projecteren op anderen
Hier deed ik het voor.quote:Op zondag 20 april 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Hahahaha deze.quote:
KLB SC zijn altijd mooie topicsquote:Op zondag 20 april 2014 21:27 schreef Gridlok het volgende:
Hmm, dit kan nog een mooi topic gaan worden.
Ben al jaren geen barvrouw meer.quote:
Ja, de meeste mongolen zag je nooit meer terug. Dat was wel fijn.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
chloro heb je ook positieve ervaring mise en place
Bepalen we zelf wel.quote:
Maar je werkt toch elke keer op een andere locatie?quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, de meeste mongolen zag je nooit meer terug. Dat was wel fijn.
Heb het altijd leuk gehad anders.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Achter de bar werken
Enige leuke aan achter de bar werken was, Haha niks, kut werk.
Weet ik veel, ik werkte bij 't GelreDome en wij kregen kneuzen van Mise en place als hulpkrachten.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar je werkt toch elke keer op een andere locatie?
Zegt m'n pa altijd in restaurants als we ons eten geserveerd krijgen en de bediende " Smakelijk eten " zegt.quote:
Mensen die smakelijk eten zeggenquote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zegt m'n pa altijd in restaurants als we ons eten geserveerd krijgen en de bediende " Smakelijk eten " zegt.
Wat een zure teefquote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zegt m'n pa altijd in restaurants als we ons eten geserveerd krijgen en de bediende " Smakelijk eten " zegt.
Ligt aan je collega's I guess, dat secreet dat zichzelf bedrijfsleider noemde zoog alle " Fun " uit de lucht. + godse plebs die daar altijd kwamen zuipenquote:
Onbeperkte wok langs de snelweg gewoon dus.quote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Idd, alsof hy weet wt ik lekkr find ;squote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mensen die smakelijk eten zeggen.
quote:
Haha, en jij werkte daar.quote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt aan je collega's I guess, dat secreet dat zichzelf bedrijfsleider noemde zoog alle " Fun " uit de lucht. + godse plebs die daar altijd kwamen zuipen
Leidinggevenden met zo'n attitudequote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt aan je collega's I guess, dat secreet dat zichzelf bedrijfsleider noemde zoog alle " Fun " uit de lucht. + godse plebs die daar altijd kwamen zuipen
Zou het niet geloven, maar dat prefereert hij boven een restaurantquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Onbeperkte wok langs de snelweg gewoon dus.
Begonnen in de afwas toen ik 17 was, Overdag is het een restaurant s'avonds cafe.quote:
Wel veel sjans van meisjes man denk ik.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Achter de bar werken
Enige leuke aan achter de bar werken was, Haha niks, kut werk.
Niets mis mee zo af en toe. Of onbeperkt bbqquote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou het niet geloven, maar dat prefereert hij boven een restaurant
Kan daar niet tegen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begonnen in de afwas toen ik 17 was, Overdag is het een restaurant s'avonds cafe.
Dikke ruzie daar ook altijd tussen de keuken en bediende.
Ja man écht lekkere puni valt natuurlijk op barpersoneel.quote:Op zondag 20 april 2014 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wel veel sjans van meisjes man denk ik.
Ik zag toen ik hollywood was eind van nacht. Zo meisje gaf dr nummer op een blaadje en zei: "sex is my number"
uffff
Waar ik gewerkt heb ook vaak ruzie, elkaar naaienquote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan daar niet tegen.Je doet het toch samen. Bij ons is bediening en keuken juist heel hecht.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zag toen ik hollywood was eind van nacht. Zo meisje gaf dr nummer op een blaadje en zei: "sex is my number"
uffff
Dat wijfquote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leidinggevenden met zo'n attitude.
Als er ooit een gewapende overvaller binnenkomt zijn zij de eersten die ik aanwijs.
iets met machtsafstand enzoquote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja man écht lekkere puni valt natuurlijk op barpersoneel.
Heb je eerst charmes voor nodig.quote:Op zondag 20 april 2014 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
uffff
Hahaquote:Op zondag 20 april 2014 21:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat wijfgodse zure sarcastische trut.
Keer een gozer gehad die de bar liep te slopen, kaarsvet over m'n kersenhouten bar, werd kk vals op die gast. Later die avond werd ze pissed op mij omdat ik zo niet om mag gaan met gasten.
Sowieso, vreten wat je wil, alleen heb meestal het idee dat die toko niet helemaal proper is qua hygiëne.quote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee zo af en toe. Of onbeperkt bbqsws alles met onbeperkt vlees
Keuken was fucking chill, die mensen dan. Bediening liepen teveel stuck-up bitches rondquote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan daar niet tegen.Je doet het toch samen. Bij ons is bediening en keuken juist heel hecht.
zolang ze zich maar aan de 3 secondenregel houdenquote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, vreten wat je wil, alleen heb meestal het idee dat die toko niet helemaal proper is qua hygiëne.
Dat leer je niet, heb je of heb je niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Met de tijd leer je dat wel lijkt me.
Doen ze gegarandeerd.quote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zolang ze zich maar aan de 3 secondenregel houden
quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chicks nemen een machtige afstand als ze je zien inderdaad.
Wss had jij geen charmes dan dat je daarom zo kut vond?quote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat leer je niet, heb je of heb je niet.
Columbine is vandaag 15 jaar geleden las ik net, Dima moet ook weer niet zodanig ontsporen dat 'ie een gevaar vormt voor de samenleving, dus burst die jongen z'n balloon nou nietquote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat leer je niet, heb je of heb je niet.
Oh ja dat is het hem, ik sta daar om chicks te scoren, en ik maar denken dat ik daar was om mensen aan hun drankjes te helpen xD!!quote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Wss had jij geen charmes dan dat je daarom zo kut vond?
Als jij met een zure kop je diensten draait lijkt me niet bepaald 'fun'.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ja dat is het hem, ik sta daar om chicks te scoren, en ik maar denken dat ik daar was om mensen aan hun drankjes te helpen xD!!
Is goed voor zo'n jongen, heeft gewoon een uitlaatklep nodig :Squote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Columbine is vandaag 15 jaar geleden las ik net, Dima moet ook weer niet zodanig ontsporen dat 'ie een gevaar vormt voor de samenleving, dus burst die jongen z'n balloon nou niet.
Zodanig seksueel gefrustreerd dat hij bij 'uitlaatklep' een boner kreeg.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is goed voor zo'n jongen, heeft gewoon een uitlaatklep nodig :S
Dat heet acteren, maar daar weet jij blijkbaar ook niks van als ik jouw verhalen lees.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als jij met een zure kop je diensten draait lijkt me niet bepaald 'fun'.
Of juist wel.quote:Op zondag 20 april 2014 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat heet acteren, maar daar weet jij blijkbaar ook niks van als ik jouw verhalen lees.
Hoop dat jij in tegenstelling tot de meesten hier wél weet hoe je entrecote moet klaarmaken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb entrecote van 300 gram![]()
![]()
en champignons en aardappelschijfjes
Jawel hoor. Al duizenden gebakken, al was dat meestal voor mensen zonder smaakquote:Op zondag 20 april 2014 21:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoop dat jij in tegenstelling tot de meesten hier wél weet hoe je entrecote moet klaarmaken.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al duizenden gebakken, al was dat meestal voor mensen zonder smaak
quote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb entrecote van 300 gram![]()
![]()
en champignons en aardappelschijfjes
Dan gewoon 'Onsmakelijk eten' zeggen als je serveert haha snap jenumquote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al duizenden gebakken, al was dat meestal voor mensen zonder smaak
Gewoon alles bakken en wat je overhoud morgen in de magnetron doen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ga hem wel doorsnijden hoor, heb ik morgen ook nog.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ga hem wel doorsnijden hoor, heb ik morgen ook nog.
Ik in mijn waterpijp.quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
300 gram prop ik in m'n holle kies
Lekker well donequote:Op zondag 20 april 2014 21:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon alles bakken en wat je overhoud morgen in de magnetron doen.
Hmmm entrecote -smaakquote:
Bijna appelsap uitgespuugdquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Stuur ook naar mij :$quote:
Kun je het net zo blenderenquote:
Wel.quote:
Kan toch niet voor 8 euro vlees eten op 1 avondquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kom etenquote:
Niet voor jouquote:
Jij noemde me laatst oma.quote:
Ja. Over een maand gewoon weer een jaar ouder.quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je dwars zit.
Geil.quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Over een maand gewoon weer een jaar ouder.
35quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kutlevenquote:
Heb je al rimpels? Een verlaagd libido? Rammelende eierstokken?quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil oprecht geen kinderen komende 5 jaar.quote:Op zondag 20 april 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je al rimpels? Een verlaagd libido? Rammelende eierstokken?
Als je bovenstaande vragen allemaal met 'nee' kan beantwoorden zou ik je nog steeds.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil oprecht geen kinderen komende 5 jaar.
Of 10.
20
Wanneer kun je?
2 handen aan het stuur.quote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Zit al in de taxi.
Dus ik FOK! rijdend.
Haha, je snapt 'mquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Gridlok het volgende:
Ging naar beneden om een PBJ te fixen, snij broodje, smeer er pindakaas op, geen Jam.
Kersen yoghurt is nog wel aan wezen, why the fuck not.
Kk lekker.
Ik FOK! ook rijdend.quote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Zit al in de taxi.
Dus ik FOK! rijdend.
Mijn confituur is ook opquote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Gridlok het volgende:
Ging naar beneden om een PBJ te fixen, snij broodje, smeer er pindakaas op, geen Jam.
Kersen yoghurt is nog wel aan wezen, why the fuck not.
Kk lekker.
Alleen bij reverse cowgirl als er niks op tv is.quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als jij wilt posten tijdens de cowgirl, je doet maar, I'm finna bust that nut.
That awkward moment when je d'r ass goed vasthoudt tijdens reversed cowgirl en beseft dat je naar d'r anus kijkt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen bij reverse cowgirl als er niks op tv is.
hey voederquote:
Haha gvd.quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
That awkward moment when je d'r ass goed vasthoudt tijdens reversed cowgirl en beseft dat je naar d'r anus kijkt.
Waarom is dat awkward?quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
That awkward moment when je d'r ass goed vasthoudt tijdens reversed cowgirl en beseft dat je naar d'r anus kijkt.
Nee nog niet. Ga het om 23:00 op doen!quote:
Ze duren 6 uur bij elkaar hehquote:Op zondag 20 april 2014 22:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ga het om 23:00 op doen!
That akward moment wanneer je de neiging krijgt om je duim er in te stekenquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
29:00quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze duren 6 uur bij elkaar heh. Ben je pas klaar om 29:00.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? Naast de 'mi kanki maximus' uiteraard, hoe dan? 69 en hij dan bovenop ofzo?quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd.Ballen tegen je gezicht voelen als je in je mond wordt geneukt.
Dan duurt 1 film iets van 2,5 uur?quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze duren 6 uur bij elkaar heh. Ben je pas klaar om 29:00.
Eerste deel duurt 2,5 ja. Tenzij je de cut (quote:Op zondag 20 april 2014 22:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dan duurt 1 film iets van 2,5 uur?
Word morgen dan maar :/
Als ik hem om 23:00 op doe ben ik om 01:30 klaar. Hmm zal ik het doen?quote:Op zondag 20 april 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerste deel duurt 2,5 ja. Tenzij je de cut () versie hebt, die duurt 2 uur geloof ik.
Can't help it.quote:
Ik zou ze achter elkaar kijken omdat de enige rede dat het twee films zijn de duur is, het zijn niet twee verschillende verhalen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik hem om 23:00 op doe ben ik om 01:30 klaar. Hmm zal ik het doen?
oh dan word het morgen. vanavond maar een aflevering GoTquote:Op zondag 20 april 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou ze achter elkaar kijken omdat de enige rede dat het twee films zijn de duur is, het zijn niet twee verschillende verhalen.
Tegen kin ja.quote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? Naast de 'mi kanki maximus' uiteraard, hoe dan? 69 en hij dan bovenop ofzo?
Of bedoel je gewoon tegen je kin aan. In dat geval, noice
![]()
.
Sowieso steek je dan je duim op en geef je feitelijk aan dat ze het goed doet. Ik zie enkel voordelen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef anti-loper het volgende:
Vooral als je met je duim er in gaat
Voelt zo lekker warm
Ik verdom dit iddquote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
Bij 69 nooit de man bovenop overigens. Altijd de vrouw bovenop: dat facesitting.
hnng dit sowiesoquote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij 69 nooit de man bovenop overigens. Altijd de vrouw bovenop: dat facesitting.
jij snaptquote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso steek je dan je duim op en geef je feitelijk aan dat ze het goed doet. Ik zie enkel voordelen.
Ja toch.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verdom dit idd [ afbeelding ][ afbeelding ].
Snap niet dat mensen een slecht seksleven hebben he, dan ben je toch ook een seksautist[ afbeelding ].
Lolllllquote:Op zondag 20 april 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch.
Hardop om seksautist omdat ik MI kreeg van Chai en Mozy.!!
Gvd, shots fired, en niet te zuinigquote:Op zondag 20 april 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch.
Hardop om seksautist omdat ik MI kreeg van Chai en Mozy.!!
HAHA komt hij het er nog even extra inwrijvenquote:
Welnee, Chai weet dat ze m'n favo autist is.quote:
Godkk wat lelijk.quote:
Zijn lelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |