Zodanig seksueel gefrustreerd dat hij bij 'uitlaatklep' een boner kreeg.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is goed voor zo'n jongen, heeft gewoon een uitlaatklep nodig :S
Dat heet acteren, maar daar weet jij blijkbaar ook niks van als ik jouw verhalen lees.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als jij met een zure kop je diensten draait lijkt me niet bepaald 'fun'.
Of juist wel.quote:Op zondag 20 april 2014 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat heet acteren, maar daar weet jij blijkbaar ook niks van als ik jouw verhalen lees.
Hoop dat jij in tegenstelling tot de meesten hier wél weet hoe je entrecote moet klaarmaken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb entrecote van 300 gram![]()
![]()
en champignons en aardappelschijfjes
Jawel hoor. Al duizenden gebakken, al was dat meestal voor mensen zonder smaakquote:Op zondag 20 april 2014 21:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoop dat jij in tegenstelling tot de meesten hier wél weet hoe je entrecote moet klaarmaken.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al duizenden gebakken, al was dat meestal voor mensen zonder smaak
quote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb entrecote van 300 gram![]()
![]()
en champignons en aardappelschijfjes
Dan gewoon 'Onsmakelijk eten' zeggen als je serveert haha snap jenumquote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al duizenden gebakken, al was dat meestal voor mensen zonder smaak
Gewoon alles bakken en wat je overhoud morgen in de magnetron doen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ga hem wel doorsnijden hoor, heb ik morgen ook nog.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ga hem wel doorsnijden hoor, heb ik morgen ook nog.
Ik in mijn waterpijp.quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
300 gram prop ik in m'n holle kies
Lekker well donequote:Op zondag 20 april 2014 21:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon alles bakken en wat je overhoud morgen in de magnetron doen.
Hmmm entrecote -smaakquote:
Bijna appelsap uitgespuugdquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
300 gram prop ik in m'n holle kies
Stuur ook naar mij :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |