quote:Op zondag 20 april 2014 20:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de LHC inzetten om ze te ontdekken.
Lol, hele dagen op FOK! zitten en lekkere chicks hebben + baan/studie + geen onzekerheidsbullshit vs. jouquote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef Dimachaerus het volgende:
dwc pheggot heeft opgeslagen hloool
die gozer zit 24/7 op fok volges mij
Hbo commerciële economie.quote:Op zondag 20 april 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, hele dagen op FOK! zitten en lekkere chicks hebben + baan/studie + geen onzekerheidsbullshit vs. jou.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, hele dagen op FOK! zitten en lekkere chicks hebben + baan/studie + geen onzekerheidsbullshit vs. jou.
Ik zou je a-seksuele hoofd nog verkocht krijgen op de Kamasutrabeurs, kweeniequote:Op zondag 20 april 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hbo commerciële economie.
C'mon son.
Welke provincie woon jij dan? :$quote:Op zondag 20 april 2014 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopt, stond ook op mijn planning tot 2 weken geleden. Mensen die afzeggen
Niet zo lullig doen jijquote:Op zondag 20 april 2014 20:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de LHC inzetten om ze te ontdekken.
2 rubsbanden als wenkbrauw ook echt.quote:Op zondag 20 april 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou je a-seksuele hoofd nog verkocht krijgen op de Kamasutrabeurs, kweenie.
Omg we kunnen elkaar bijna aanraken.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg we kunnen elkaar bijna aanraken.
Zal jou eens aanraken, sletje.quote:Op zondag 20 april 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg we kunnen elkaar bijna aanraken.
Doe eens pics dan eyquote:Op zondag 20 april 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA, nu je het zegt! Jezus man, wat is dat voor Turkse deurmat
![]()
.
Cum at mequote:
Zeg ik ook altijd.quote:
Dan is het geen high class.quote:Op zondag 20 april 2014 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
chloro ik ga sollicteren mise en place
high class horeca
geen ervaring vereist, je krijgt 2 cursus, alles wordt je geleerd
Waarvan?quote:
quote:
Mise en place.quote:Op zondag 20 april 2014 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
chloro ik ga sollicteren mise en place
high class horeca
geen ervaring vereist, je krijgt 2 cursus, alles wordt je geleerd
joh ik deed deze ekespres om jou te fucken looolquote:Op zondag 20 april 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Etiket![]()
![]()
.
Kankerdom deze man, etiket.
Oh shit.quote:Op zondag 20 april 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mise en place.!!! Heb weleens met die kneuzen moeten werken in GelreDome. Elke week weer nieuwe mongolen die niets snappen.
Zegt Veer ook heel vaak.quote:Op zondag 20 april 2014 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
joh ik deed deze ekespres om jou te fucken loool
Nee, pas jij wel tussen.quote:
nee ik doe echt om hem op te naaienquote:
Stop met praten. Pls.quote:Op zondag 20 april 2014 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik doe echt om hem op te naaien
die gozer heeft niks beters te doen dan mij afkraken lool
hij doet me denken aan die rifaapje wickedmen
ook zo gozer die geobsedeerd is om zijn eigen onzekerheden te projecteren op anderen
Waaromquote:Op zondag 20 april 2014 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik doe echt om hem op te naaien
die gozer heeft niks beters te doen dan mij afkraken lool
hij doet me denken aan die rifaapje wickedmen
ook zo gozer die geobsedeerd is om zijn eigen onzekerheden te projecteren op anderen
Hier deed ik het voor.quote:Op zondag 20 april 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Hahahaha deze.quote:
KLB SC zijn altijd mooie topicsquote:Op zondag 20 april 2014 21:27 schreef Gridlok het volgende:
Hmm, dit kan nog een mooi topic gaan worden.
Ben al jaren geen barvrouw meer.quote:
Ja, de meeste mongolen zag je nooit meer terug. Dat was wel fijn.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
chloro heb je ook positieve ervaring mise en place
Bepalen we zelf wel.quote:
Maar je werkt toch elke keer op een andere locatie?quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, de meeste mongolen zag je nooit meer terug. Dat was wel fijn.
Heb het altijd leuk gehad anders.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Achter de bar werken
Enige leuke aan achter de bar werken was, Haha niks, kut werk.
Weet ik veel, ik werkte bij 't GelreDome en wij kregen kneuzen van Mise en place als hulpkrachten.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar je werkt toch elke keer op een andere locatie?
Zegt m'n pa altijd in restaurants als we ons eten geserveerd krijgen en de bediende " Smakelijk eten " zegt.quote:
Mensen die smakelijk eten zeggenquote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zegt m'n pa altijd in restaurants als we ons eten geserveerd krijgen en de bediende " Smakelijk eten " zegt.
Wat een zure teefquote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zegt m'n pa altijd in restaurants als we ons eten geserveerd krijgen en de bediende " Smakelijk eten " zegt.
Ligt aan je collega's I guess, dat secreet dat zichzelf bedrijfsleider noemde zoog alle " Fun " uit de lucht. + godse plebs die daar altijd kwamen zuipenquote:
Onbeperkte wok langs de snelweg gewoon dus.quote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Idd, alsof hy weet wt ik lekkr find ;squote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mensen die smakelijk eten zeggen.
quote:
Haha, en jij werkte daar.quote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt aan je collega's I guess, dat secreet dat zichzelf bedrijfsleider noemde zoog alle " Fun " uit de lucht. + godse plebs die daar altijd kwamen zuipen
Leidinggevenden met zo'n attitudequote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt aan je collega's I guess, dat secreet dat zichzelf bedrijfsleider noemde zoog alle " Fun " uit de lucht. + godse plebs die daar altijd kwamen zuipen
Zou het niet geloven, maar dat prefereert hij boven een restaurantquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Onbeperkte wok langs de snelweg gewoon dus.
Begonnen in de afwas toen ik 17 was, Overdag is het een restaurant s'avonds cafe.quote:
Wel veel sjans van meisjes man denk ik.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Achter de bar werken
Enige leuke aan achter de bar werken was, Haha niks, kut werk.
Niets mis mee zo af en toe. Of onbeperkt bbqquote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou het niet geloven, maar dat prefereert hij boven een restaurant
Kan daar niet tegen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begonnen in de afwas toen ik 17 was, Overdag is het een restaurant s'avonds cafe.
Dikke ruzie daar ook altijd tussen de keuken en bediende.
Ja man écht lekkere puni valt natuurlijk op barpersoneel.quote:Op zondag 20 april 2014 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wel veel sjans van meisjes man denk ik.
Ik zag toen ik hollywood was eind van nacht. Zo meisje gaf dr nummer op een blaadje en zei: "sex is my number"
uffff
Waar ik gewerkt heb ook vaak ruzie, elkaar naaienquote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan daar niet tegen.Je doet het toch samen. Bij ons is bediening en keuken juist heel hecht.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zag toen ik hollywood was eind van nacht. Zo meisje gaf dr nummer op een blaadje en zei: "sex is my number"
uffff
Dat wijfquote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leidinggevenden met zo'n attitude.
Als er ooit een gewapende overvaller binnenkomt zijn zij de eersten die ik aanwijs.
iets met machtsafstand enzoquote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja man écht lekkere puni valt natuurlijk op barpersoneel.
Heb je eerst charmes voor nodig.quote:Op zondag 20 april 2014 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
uffff
Hahaquote:Op zondag 20 april 2014 21:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat wijfgodse zure sarcastische trut.
Keer een gozer gehad die de bar liep te slopen, kaarsvet over m'n kersenhouten bar, werd kk vals op die gast. Later die avond werd ze pissed op mij omdat ik zo niet om mag gaan met gasten.
Sowieso, vreten wat je wil, alleen heb meestal het idee dat die toko niet helemaal proper is qua hygiëne.quote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee zo af en toe. Of onbeperkt bbqsws alles met onbeperkt vlees
Keuken was fucking chill, die mensen dan. Bediening liepen teveel stuck-up bitches rondquote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan daar niet tegen.Je doet het toch samen. Bij ons is bediening en keuken juist heel hecht.
zolang ze zich maar aan de 3 secondenregel houdenquote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, vreten wat je wil, alleen heb meestal het idee dat die toko niet helemaal proper is qua hygiëne.
Dat leer je niet, heb je of heb je niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Met de tijd leer je dat wel lijkt me.
Doen ze gegarandeerd.quote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zolang ze zich maar aan de 3 secondenregel houden
quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chicks nemen een machtige afstand als ze je zien inderdaad.
Wss had jij geen charmes dan dat je daarom zo kut vond?quote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat leer je niet, heb je of heb je niet.
Columbine is vandaag 15 jaar geleden las ik net, Dima moet ook weer niet zodanig ontsporen dat 'ie een gevaar vormt voor de samenleving, dus burst die jongen z'n balloon nou nietquote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat leer je niet, heb je of heb je niet.
Oh ja dat is het hem, ik sta daar om chicks te scoren, en ik maar denken dat ik daar was om mensen aan hun drankjes te helpen xD!!quote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Wss had jij geen charmes dan dat je daarom zo kut vond?
Als jij met een zure kop je diensten draait lijkt me niet bepaald 'fun'.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ja dat is het hem, ik sta daar om chicks te scoren, en ik maar denken dat ik daar was om mensen aan hun drankjes te helpen xD!!
Is goed voor zo'n jongen, heeft gewoon een uitlaatklep nodig :Squote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Columbine is vandaag 15 jaar geleden las ik net, Dima moet ook weer niet zodanig ontsporen dat 'ie een gevaar vormt voor de samenleving, dus burst die jongen z'n balloon nou niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |