Zodanig seksueel gefrustreerd dat hij bij 'uitlaatklep' een boner kreeg.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is goed voor zo'n jongen, heeft gewoon een uitlaatklep nodig :S
Dat heet acteren, maar daar weet jij blijkbaar ook niks van als ik jouw verhalen lees.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als jij met een zure kop je diensten draait lijkt me niet bepaald 'fun'.
Of juist wel.quote:Op zondag 20 april 2014 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat heet acteren, maar daar weet jij blijkbaar ook niks van als ik jouw verhalen lees.
Hoop dat jij in tegenstelling tot de meesten hier wél weet hoe je entrecote moet klaarmaken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb entrecote van 300 gram![]()
![]()
en champignons en aardappelschijfjes
Jawel hoor. Al duizenden gebakken, al was dat meestal voor mensen zonder smaakquote:Op zondag 20 april 2014 21:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoop dat jij in tegenstelling tot de meesten hier wél weet hoe je entrecote moet klaarmaken.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al duizenden gebakken, al was dat meestal voor mensen zonder smaak
quote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb entrecote van 300 gram![]()
![]()
en champignons en aardappelschijfjes
Dan gewoon 'Onsmakelijk eten' zeggen als je serveert haha snap jenumquote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al duizenden gebakken, al was dat meestal voor mensen zonder smaak
Gewoon alles bakken en wat je overhoud morgen in de magnetron doen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ga hem wel doorsnijden hoor, heb ik morgen ook nog.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ga hem wel doorsnijden hoor, heb ik morgen ook nog.
Ik in mijn waterpijp.quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
300 gram prop ik in m'n holle kies
Lekker well donequote:Op zondag 20 april 2014 21:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon alles bakken en wat je overhoud morgen in de magnetron doen.
Hmmm entrecote -smaakquote:
Bijna appelsap uitgespuugdquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Stuur ook naar mij :$quote:
Kun je het net zo blenderenquote:
Wel.quote:
Kan toch niet voor 8 euro vlees eten op 1 avondquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kom etenquote:
Niet voor jouquote:
Jij noemde me laatst oma.quote:
Ja. Over een maand gewoon weer een jaar ouder.quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je dwars zit.
Geil.quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Over een maand gewoon weer een jaar ouder.
35quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kutlevenquote:
Heb je al rimpels? Een verlaagd libido? Rammelende eierstokken?quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil oprecht geen kinderen komende 5 jaar.quote:Op zondag 20 april 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je al rimpels? Een verlaagd libido? Rammelende eierstokken?
Als je bovenstaande vragen allemaal met 'nee' kan beantwoorden zou ik je nog steeds.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil oprecht geen kinderen komende 5 jaar.
Of 10.
20
Wanneer kun je?
2 handen aan het stuur.quote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Zit al in de taxi.
Dus ik FOK! rijdend.
Haha, je snapt 'mquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Gridlok het volgende:
Ging naar beneden om een PBJ te fixen, snij broodje, smeer er pindakaas op, geen Jam.
Kersen yoghurt is nog wel aan wezen, why the fuck not.
Kk lekker.
Ik FOK! ook rijdend.quote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Zit al in de taxi.
Dus ik FOK! rijdend.
Mijn confituur is ook opquote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Gridlok het volgende:
Ging naar beneden om een PBJ te fixen, snij broodje, smeer er pindakaas op, geen Jam.
Kersen yoghurt is nog wel aan wezen, why the fuck not.
Kk lekker.
Alleen bij reverse cowgirl als er niks op tv is.quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als jij wilt posten tijdens de cowgirl, je doet maar, I'm finna bust that nut.
That awkward moment when je d'r ass goed vasthoudt tijdens reversed cowgirl en beseft dat je naar d'r anus kijkt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen bij reverse cowgirl als er niks op tv is.
hey voederquote:
Haha gvd.quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
That awkward moment when je d'r ass goed vasthoudt tijdens reversed cowgirl en beseft dat je naar d'r anus kijkt.
Waarom is dat awkward?quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
That awkward moment when je d'r ass goed vasthoudt tijdens reversed cowgirl en beseft dat je naar d'r anus kijkt.
Nee nog niet. Ga het om 23:00 op doen!quote:
Ze duren 6 uur bij elkaar hehquote:Op zondag 20 april 2014 22:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ga het om 23:00 op doen!
That akward moment wanneer je de neiging krijgt om je duim er in te stekenquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
29:00quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze duren 6 uur bij elkaar heh. Ben je pas klaar om 29:00.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? Naast de 'mi kanki maximus' uiteraard, hoe dan? 69 en hij dan bovenop ofzo?quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd.Ballen tegen je gezicht voelen als je in je mond wordt geneukt.
Dan duurt 1 film iets van 2,5 uur?quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze duren 6 uur bij elkaar heh. Ben je pas klaar om 29:00.
Eerste deel duurt 2,5 ja. Tenzij je de cut (quote:Op zondag 20 april 2014 22:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dan duurt 1 film iets van 2,5 uur?
Word morgen dan maar :/
Als ik hem om 23:00 op doe ben ik om 01:30 klaar. Hmm zal ik het doen?quote:Op zondag 20 april 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerste deel duurt 2,5 ja. Tenzij je de cut () versie hebt, die duurt 2 uur geloof ik.
Can't help it.quote:
Ik zou ze achter elkaar kijken omdat de enige rede dat het twee films zijn de duur is, het zijn niet twee verschillende verhalen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik hem om 23:00 op doe ben ik om 01:30 klaar. Hmm zal ik het doen?
oh dan word het morgen. vanavond maar een aflevering GoTquote:Op zondag 20 april 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou ze achter elkaar kijken omdat de enige rede dat het twee films zijn de duur is, het zijn niet twee verschillende verhalen.
Tegen kin ja.quote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? Naast de 'mi kanki maximus' uiteraard, hoe dan? 69 en hij dan bovenop ofzo?
Of bedoel je gewoon tegen je kin aan. In dat geval, noice
![]()
.
Sowieso steek je dan je duim op en geef je feitelijk aan dat ze het goed doet. Ik zie enkel voordelen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef anti-loper het volgende:
Vooral als je met je duim er in gaat
Voelt zo lekker warm
Ik verdom dit iddquote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
Bij 69 nooit de man bovenop overigens. Altijd de vrouw bovenop: dat facesitting.
hnng dit sowiesoquote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij 69 nooit de man bovenop overigens. Altijd de vrouw bovenop: dat facesitting.
jij snaptquote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso steek je dan je duim op en geef je feitelijk aan dat ze het goed doet. Ik zie enkel voordelen.
Ja toch.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verdom dit idd [ afbeelding ][ afbeelding ].
Snap niet dat mensen een slecht seksleven hebben he, dan ben je toch ook een seksautist[ afbeelding ].
Lolllllquote:Op zondag 20 april 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch.
Hardop om seksautist omdat ik MI kreeg van Chai en Mozy.!!
Gvd, shots fired, en niet te zuinigquote:Op zondag 20 april 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch.
Hardop om seksautist omdat ik MI kreeg van Chai en Mozy.!!
HAHA komt hij het er nog even extra inwrijvenquote:
Welnee, Chai weet dat ze m'n favo autist is.quote:
Godkk wat lelijk.quote:
Zijn lelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |