SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Ga maar in het sexy en gewaagd topic genieten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:33 schreef Klokov het volgende:
Laat ons ook even van de nieuwe OP genieten dan.
Ga je nog speciale paashumus makenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:27 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk genieten meiden met de paasdagen. Het moet wel leuk blijven!!!!
Heb je geen respect voor Jezus ofzo? Hij is godverdomme vandaag voor jou gestorven en jij gaat een beetje de gym in? Sukkeltje.quote:
Ja, wil niet te groot worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Pas wel op dat je niet te hoog gaat hoor.
Bedankt voor de motivatie!!!! IK GA TOCH LOPENquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:52 schreef Montelly het volgende:
Al die #instachicks nu allemaal aan het hardlopen vriendje, voor het oprapen
quote:Ik heb mijn benen met 8cm laten verlengen. Ik ben nu 185cmIk merk alleen nog soort pijn bij het (meer) belasten van mijn benen, tijdens het rennen bijv. Ik denk dat het wel een jaar of twee duurt voordat je nergens meer last van hebt.
Ik vond het wel de moeite waard. Ik voel me meer op het gemak bij het stappen, kan sneller vrouwen regelen die ook nog knap(per) zijn. Dwing ook over 't algemeen meer respect af voor mijn gevoel.
Waar komt dat vandaan? Alsof je met 8 cm extra ineens de vrouwen van je af moet slaanquote:
Wel eens trouwens, > 190cm mensen zien squattenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:36 schreef fathank het volgende:
Lol lange mensen hebben altijd zo'n mongolenmotoriek, behalve negers want die kunnen vet goed basketballen
quote:
En daar ook echt 60k aan kwijt zijn.quote:
quote:Het kost inderdaad wel wat geld, zo'n 60k kost het (als er geen implicaties optreden). Het is inderdaad geld, maarja, ik heb het geld er voor (over) dus waarom niet? Vast niet iedereen vindt 177 klein, maar zo voelde ik mij wel. Ik ben blij dat ik er iets aan heb kunnen doen.
Wat een figuur.quote:Er was laatst zo'n vrouw bij spoorloos, die haar dochter verwerkt heeft met behulp van een spermadonor. Op een gegeven moment kreeg de vrouw een brief thuis geschreven door haar dochter's biologische vader. Hij noemde in zijn brief allerlei uiterlijke kenmerken op, waaronder dat hij 176 cm lang is.
Wat gebeurde er? Als eerste commentaar op die hele lange brief zei de vrouw; 176 cm... (op een teleurgestelde toon), ik ben langer als dat. Haar dochter zei; hahah, OMG, wat een klein mannetje hahahaha.
Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen
Het is of ultime shredded cunt zijn of volle zaansequote:Op zaterdag 19 april 2014 14:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Gewoon volle zaanse mayo man, is de beste. Vooral gemixt met die Sriracha hot chilli saus. Dayumn.
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is of ultime shredded cunt zijn of volle zaanse
quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel eens trouwens, > 190cm mensen zien squattenziet er niet uit
Afgelopen zondag nog, met:quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:06 schreef Montelly het volgende:
wie heeft deze al getemd?
[ afbeelding ]
hemel op aarde soms, dit ook trouwens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Afgelopen zondag nog, met:
[ afbeelding ](rechts)
en
[ afbeelding ]
Ik mis de Mac op thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Afgelopen zondag nog, met:
[ afbeelding ](rechts)
en
[ afbeelding ]
Godnondeju geen enkel lekker wijf gezien. Alleen ranzige dikke wijven met pittig rood haar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:52 schreef Montelly het volgende:
Al die #instachicks nu allemaal aan het hardlopen vriendje, voor het oprapen
vriendje, kralingse bos/plas stikt het hier van #instahardloopchicks. Sws even langs de tuinen hobbelen, zitten altijd lekker cougars die geilen op een jonge god.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Godnondeju geen enkel lekker wijf gezien. Alleen ranzige dikke wijven met pittig rood haar.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die dude squat ook maar niet aan z'n benen te zien.
Ik liep in het noorderplantsoen man. Als daar geen lekkere wijven lopen lopen ze nergens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
vriendje, kralingse bos/plas stikt het hier van #instahardloopchicks. Sws even langs de tuinen hobbelen, zitten altijd lekker cougars die geilen op een jonge god.
https://www.google.nl/map(...)b:0x5417feb3b8b2715aquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik liep in het noorderplantsoen man. Als daar geen lekkere wijven lopen lopen ze nergens.
Dankje man. De volgende keer dat ik ga hardlopen zal ik daar heen gaan. Wel eerst 3 uur treinen maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)b:0x5417feb3b8b2715a
ze zal op je wachtenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dankje man. De volgende keer dat ik ga hardlopen zal ik daar heen gaan. Wel eerst 3 uur treinen maar dat heb ik er wel voor over.
Als je in een midget/kleutergym traint misschien; in elke normale gym is daar niets geks aan te zien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel eens trouwens, > 190cm mensen zien squattenziet er niet uit
sure cor, het is gewoon lompquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je in een midget/kleutergym traint misschien; in elke normale gym is daar niets geks aan te zien.
JB sta je ook altijd zo te skwatten?quote:
Jij bent cker ook zo'n lomp figuurtje hequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
Haha propje ben je jalours op die mooie lange mannen.
En dan niet eens een plaatje van jezelf posten maar een of andere circusfreak van 2.20 ofzoquote:
Inderdaad, acromegalie of peace.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan niet eens een plaatje van jezelf posten maar een of andere circusfreak van 2.20 ofzo
heerlijk swek zo te zienquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:24 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga zo ook even lekker hardlopen. Tanktoppie & 2Eros aan, oordopjes in, haartjes Swek. Kom maar.
Met matchende body, ja togquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:02 schreef Montelly het volgende:
ik heb 3 paar klaarliggen voor zomer
[ afbeelding ]
Whahah tering, ik dacht dat ik erg was voordat ik begon met liften (1.86 en 70 kg)quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:14 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Ik kan niet afvallen.
1.82 wil 63 kg wegen._!
Bulkmanquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:39 schreef Weissman het volgende:
Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst minder dan 85kg heb gewogen
Feelsfatmanquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:39 schreef Weissman het volgende:
Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst minder dan 85kg heb gewogen
Ziet eruit als zo'n ranzig wereldgerecht man.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
@Etha
[ afbeelding ]
hhhhhhnngg, goed bezig broertje
haha shitquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
@Etha
[ afbeelding ]
hhhhhhnngg, goed bezig broertje
Wel een streefje hoor die man.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:50 schreef Weissman het volgende:
Mensen die zeuren over een gym zonder airco of squatrek
https://www.facebook.com/photo.php?v=822457391102546
Sowieso die hele hype.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.iflscience.com(...)o-hip-their-own-good
Blijkbaar hebben ze die bij de C1000 en Plus, maar niet bij de AH. Ik ga volgende week eens kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:34 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, jij gaat zo in mijn maag.
Nice! Hij is echt freakin lekker.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze die bij de C1000 en Plus, maar niet bij de AH. Ik ga volgende week eens kijken.
broertje ik ben al shr3dd3d 4s f#ck je kent me togquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wil je niet een shredded kut zijn deze zomer?
Omdat je zoveel ijs eet man.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
broertje ik ben al shr3dd3d 4s f#ck je kent me tog
Lol, die B&J is 1000 kcal hé. Halfuurtje hardlopen gaat niet helpen mi mangfrodo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice! Hij is echt freakin lekker.
Net half uurtje hardgelopen. Gewoon om alvast te compenseren met de B&J. #balansen
kom van de summer scheveningen beach chillings zettenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wil je niet een shredded kut zijn deze zomer?
ik deel eerlijk met jbquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, die B&J is 1000 kcal hé. Halfuurtje hardlopen gaat niet helpen mi mangfrodo.
1 eetlepel verbrand brah.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice! Hij is echt freakin lekker.
Net half uurtje hardgelopen. Gewoon om alvast te compenseren met de B&J. #balansen
lolquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
laat me gewoon refeeden flikkers
bemoei je met jezelf
ik geniet gewoon van t leven
past in mijn MACRO'S
kennen jullie dat?!?!
hahhaha propjequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
laat me gewoon refeeden flikkers
bemoei je met jezelf
ik geniet gewoon van t leven
past in mijn MACRO'S
kennen jullie dat?!?!
Goede metafoor voor jezelf en JBquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:34 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, jij gaat zo in mijn maag.
2 keer ijs en 1 keer roti en gelijk judgenquote:
I know, rightquote:
Je had toch flink moeten lappen dan wel lid moeten zijn of een combinatie van beidequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was in Amsterdam vandaag. Reebok Crossfit 020. Had ik het maar eerder geweten.
[ afbeelding ]
Wie is die opgeblazen bodybuilder?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was in Amsterdam vandaag. Reebok Crossfit 020. Had ik het maar eerder geweten.
[ afbeelding ]
jonkoquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
Wat heeft die in zijn hand trouwens, lijkt op een gripper met maar 1 handvat
Een pen/stift voor handtekeningen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
Wat heeft die in zijn hand trouwens, lijkt op een gripper met maar 1 handvat
Sowieso niet vriend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je had toch flink moeten lappen dan wel lid moeten zijn of een combinatie van beide
Karen Tovmasjanquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Srs? Ik keek laatst bij die crossfitgym die Weissman poste. Daar gaf Steve Cotter (kettlebellguru) binnenkort een seminar. Je moest meer dan 100 euro lappen om mee te doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso niet vriend.
[..]
Karen Tovmasjan
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Hey Yuri, dankjewel
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Lol, had nooit verwacht dat er zo'n videoclip bij dat nummer zou horen.quote:
Ze zijn geen crossfitgymquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs? Ik keek laatst bij die crossfitgym die Weissman poste. Daar gaf Steve Cotter (kettlebellguru) binnenkort een seminar. Je moest meer dan 100 euro lappen om mee te doen
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.quote:
Waarom? Er is niks te zien, en de witte substantie kan van alles zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.
Vriend die witte substantie is gewoon een webspinsel van spiderman. Dat zie je toch zelf in die gif of ben je blind?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom? Er is niks te zien, en de witte substantie kan van alles zijn.
Jij hebt je huidskleur niet mee mopquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.
Montelly is toch pako?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jij hebt je huidskleur niet mee mop
HAHAHA OMDAT HET EEN VERREKTE MONGOL IS ZEKERquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee die kwam uit mongolie had ik gehoord
Dacht dat jij turks was of ben je halfbloedje?quote:
crossfit gyms zijn scary mang, eng kliekje meestal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Date met firefighter was wel geslaagd maar hij heeft me nog steeds niet geprobeerd te zoenen? Tehfuck, is het beleefdheid dat hij met mij op date gaat of gewoon een poesje?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dacht dat jij turks was of ben je halfbloedje?
Dat, mijn vriend, dat is de friendzone.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Date met firefighter was wel geslaagd maar hij heeft me nog steeds niet geprobeerd te zoenen? Tehfuck, is het beleefdheid dat hij met mij op date gaat of gewoon een poesje?
Idd net scientologyquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
crossfit gyms zijn scary mang, eng kliekje meestal.
gefriendzoned of homo, vraag of hij een keer mee gaat shoppen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Date met firefighter was wel geslaagd maar hij heeft me nog steeds niet geprobeerd te zoenen? Tehfuck, is het beleefdheid dat hij met mij op date gaat of gewoon een poesje?
Wat dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
crossfit gyms zijn scary mang, eng kliekje meestal.
Ben er twee keer geweest, een keer niet zo serieus en de ander (andere gym ook of hoe noemen ze die plekken) om het eens te proberen. 't is net alsof het een soort kerk groepje is oid. maar daar hebben sommige kleinere gyms ook wel last van.quote:
Gewoon groepjesvorming of zo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest, een keer niet zo serieus en de ander (andere gym ook of hoe noemen ze die plekken) om het eens te proberen. 't is net alsof het een soort kerk groepje is oid. maar daar hebben sommige kleinere gyms ook wel last van.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
not sure if srs fantaquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beste is doordeweekse ochtenden manquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie heb je nu op de cam? zaterdag altijd volle bak, he
Waar zitten we naar te kijken, je anavar stash?quote:
Lol jij fuckin addic zit nu zelf aan de rode supermans ouwe poppertquote:Op zondag 20 april 2014 00:04 schreef VMSDKR het volgende:
Dat zijn pillen in hun verpakkingen vriendjes.
Montelly doet drugs.
Allemaal even zeggen hoe STOER dat is.
"Overdag is Yuri een doodnormale jongen, maar op de zaterdagnacht gaat hij de keuken in en maakt Kip Tandoori.quote:Op zondag 20 april 2014 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Créme Freche is veel te lekker lol. Die Kip Tandoori gaat ook bizar lekker worden. Bijna klaar.
Smaakt echt fucking goed dit.quote:Op zondag 20 april 2014 01:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
"Overdag is Yuri een doodnormale jongen, maar op de zaterdagnacht gaat hij de keuken in en maakt Kip Tandoori.
Zijn ouders kunnen hem maar moeilijk begrijpen en een vrienden lachen hem uit."
whehequote:Op zondag 20 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ben op een of ander technofeestje waar ene vriend van me draait. Situatieschets:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ben op een of ander technofeestje waar ene vriend van me draait. Situatieschets:
[ afbeelding ]
kwark? Of zelfgemaakt ben and jerry's?quote:Op zondag 20 april 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik drink zelden en ga ook niet heel veel uit, maar als ik uitga of een feestje heb dan drink ik ook stevig. Het is een beetje als DRUCHS; je hebt het niet nodig, maar met is het gewoon veel te belachelijk grappig allemaal.
brb tweede bord & daarna dessert.
Raad mijn dessert.
Vind je dat lekker?quote:Op zondag 20 april 2014 02:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
fuu heb net zelf ayran gemaakt.. Die shit..
Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 02:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kwark? Of zelfgemaakt ben and jerry's?
Ayran is echt sweety vooral bij eckte etli ekmek..quote:Op zondag 20 april 2014 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?
[..]
Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake natuurlijk.Kwark eet ik voordat ik ga slapen.
Damn, die etli ekmek ziet er goed uit. Ben je (weer) helemaal in-to-the Turkse shizzle? Of was je dat altijd al?quote:Op zondag 20 april 2014 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ayran is echt sweety vooral bij eckte etli ekmek..
Maar het is toch ook bedtime??
Turkish food is altijd al lekker geweestquote:Op zondag 20 april 2014 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, die etli ekmek ziet er goed uit. Ben je (weer) helemaal in-to-the Turkse shizzle? Of was je dat altijd al?
Mwah, nog niet.
Die kleine Turkse baklava is sowieso de lekkerste.quote:Op zondag 20 april 2014 02:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Turkish food is altijd al lekker geweest..
Hier ook niet hoor.. Te lange powernap ehad.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
GC / anabolenhond
En nu houd het weer op voor vandaag, op naar de kerk
Ik las anabolenbondquote:Op zondag 20 april 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
GC / anabolenhond
En nu houd het weer op voor vandaag, op naar de kerk
lol ik heb een paar keer in de kerk gezeten( ex schoonvader was dominee) en je hebt daar niet echt hete vrouwen tussen zitten.quote:Op zondag 20 april 2014 09:36 schreef Montelly het volgende:
Boiiss zometeen stuk maken in de kerk ofnie. Mooie "kuise" meids daar ook altijd
godverdommequote:Op zondag 20 april 2014 10:46 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk aan het genieten van een plak paasbrood met humus. #genieten #sasdag
Niet gezoend was de eindstand tochquote:
Beter BJ ads, nom'sayin?quote:Op zondag 20 april 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
Yuri en Etha fok jullie
ik krijg nu steeds B&J ads
Ook mijn vaste addquote:Op zondag 20 april 2014 11:22 schreef Jahr00n het volgende:
Ik krijg ads van MaatjeMeer. De gezelligste plek voor contact met volslanke singles.
Heerlijk ik ga me daar inschrijven.
Lol.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef Klokov het volgende:
Diep topic, wat zegt onze huisfilosoof Fathank hierover? F&L / Waarheid
Lekker, maar beetje moeilijk vergelijken zo. Before foto thuis voor dr kledingkast na een workout 'bahbah ik wil niet sporten' onderuitgezakt met dr chagrijnige kutkop en after in sexy lingerie op hakken met goeie belichting. Ga gewoon net zo chagrijnig voor de spiegel staan dan zie je t daadwerkelijke verschil.quote:
Klinkt leuk uit jouw toetsenbord. Jij durft een kassameisje nog niet aan te kijkenquote:
Hahahahaquote:Op zondag 20 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 13:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
>> ONZ / Funny links, pics & clips - #172 Bier & Tieten
Best klassiek sommige plaatjes.quote:Op zondag 20 april 2014 13:24 schreef fathank het volgende:
Voor de liefhebber op fresh fm de house top 1000
Ik zou dr ook wel een plakplaatje gevenquote:Op zondag 20 april 2014 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een pauper met al die plakplaatjes op haar rug. Echt iets voor tokkies.
mensen die zulke plaatjes posten en de dagen na leg day, of de zelfde dag, niet kunnen lopen trainen 1 keer per maand benenquote:
Bullshit vriendje.quote:Op zondag 20 april 2014 15:53 schreef Herqules het volgende:
[..]
mensen die zulke plaatjes posten en de dagen na leg day, of de zelfde dag, niet kunnen lopen trainen 1 keer per maand benen
als je 1 of 2 keer per week benen traint heb je nergens last van, hooguit een beetje spierpijn
einde bericht
okquote:Op zondag 20 april 2014 15:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Bullshit vriendje.
5/3/1 BBB deadlift dag, 5x10 Squats en afmaken met leg extensions.
Weinig lopen vriendje.
Waarom leg extensions dan?quote:Op zondag 20 april 2014 15:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Bullshit vriendje.
5/3/1 BBB deadlift dag, 5x10 Squats en afmaken met leg extensions.
Weinig lopen vriendje.
Fathank is 1,78. Dan zou ik ook leg extensions nemen.quote:
Ik ben gefriendzoned man, maar ik ben wel leuk zogenaamd en hij appt me regelmatig. Ach next.quote:
Aha ..blijkbaar ben jij dus een meisje. Hoe had je die teddyburrr leren kennen?quote:Op zondag 20 april 2014 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben gefriendzoned man, maar ik ben wel leuk zogenaamd en hij appt me regelmatig. Ach next.
Soms moet je na al die mannen die achter je aanlopen een blauwtje krijgen om niet die bad attitude te krijgen jeweettog?
Om het nog ff af te makenquote:
Zijn we nou nog bezig met dit midgetmeuk?quote:Op zondag 20 april 2014 16:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fathank is 1,78. Dan zou ik ook leg extensions nemen.
Ik kijk niet, maar vind het wel leuk om te stoken. Maar je hebt wel gelijk ja. Ik begrijp ook niet wat er zo mooi aan voetbal is. Ik kijk liever naar een potje golven.quote:Op zondag 20 april 2014 18:29 schreef Sapstengel het volgende:
Haha kijk ook toevallig, wat een paupervolk man. Al dat publiek zit daar op de tribune met de gezichtsuitdrukking van een holbewoner beetje te schreeuwen voor hun "kluppie".
Voetbalsupportersje ziet direct dat ze allemaal uit volkswijken komen en het gemiddelde IQ uit twee cijfers bestaat.
heb ik al gezegd dat het 3-1 is?quote:
Ik vind voetbal opzich best een mooie sport, leuk om naar te kijken wel.quote:Op zondag 20 april 2014 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar vind het wel leuk om te stoken. Maar je hebt wel gelijk ja. Ik begrijp ook niet wat er zo mooi aan voetbal is. Ik kijk liever naar een potje golven.
Waarom kijk je naar de zeequote:Op zondag 20 april 2014 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar vind het wel leuk om te stoken. Maar je hebt wel gelijk ja. Ik begrijp ook niet wat er zo mooi aan voetbal is. Ik kijk liever naar een potje golven.
Oh he madquote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
zitten jullie samen op de bank te fokken? gezellie [ afbeelding ]
Dit is dus precies de reden waarom jij gewoon lekker voetbal moet blijven kijken.quote:
Vind dat altijd zo raar als ik mij dat voorstel.quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
zitten jullie samen op de bank te fokken? gezellie [ afbeelding ]
kan je daar een paint van maken, puur voor de beeldvorming?quote:Op zondag 20 april 2014 19:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is dus precies de reden waarom jij gewoon lekker voetbal moet blijven kijken.
[..]
Vind dat altijd zo raar als ik mij dat voorstel.
Mijn tekentablet deed vaag dus dit is een snelle schets. In mijn IMAGINATION ziet het er beter uit.quote:Op zondag 20 april 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
kan je daar een paint van maken, puur voor de beeldvorming?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn tekentablet deed vaag dus dit is een snelle schets. In mijn IMAGINATION ziet het er beter uit.
[ afbeelding ]
Lol woon je in Zwollequote:Op zondag 20 april 2014 18:40 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:
Eens.quote:Op zondag 20 april 2014 19:26 schreef Klokov het volgende:
Waarom zou je de voetbalwedstrijd verstoren waar jij naar wil kijken. Echt voor schut.
Nee ik geef gewoon niks om voetbalquote:Op zondag 20 april 2014 21:22 schreef Klokov het volgende:
Wat is dit, waar is iedereen? Zijn jullie allemaal huilende Ajax-supporters of wat?
Ik speelde diablo 3quote:Op zondag 20 april 2014 21:22 schreef Klokov het volgende:
Wat is dit, waar is iedereen? Zijn jullie allemaal huilende Ajax-supporters of wat?
Fixedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |