dat is de trucquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:10 schreef Deuce92 het volgende:
Minder calorieën naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.
Zucht.
Ik krijg ongeveer 2000kcal per dag binnen. Dat wordt aangeraden aan iemand die nauwelijks beweegt. Ik beweeg juist veel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:10 schreef Deuce92 het volgende:
Minder calorieën naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.
Zucht.
quote:
Waarschijnlijk krijg je het dubbele binnen zonder dat je het door hebtquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik krijg ongeveer 2000kcal per dag binnen. Dat wordt aangeraden aan iemand die nauwelijks beweegt. Ik beweeg juist veel.
Dat hou je ook bij?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik krijg ongeveer 2000kcal per dag binnen. Dat wordt aangeraden aan iemand die nauwelijks beweegt. Ik beweeg juist veel.
Je zag vroeger gewoon duidelijk mijn buikspieren, nu zie je het een stuk minder goed. Er wordt gezegd dat je buikspieren niet echt groter worden, enige manier om ze zichtbaar te maken is door ervoor te zorgen dat er minder vet voor zitquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef OllieWilliams het volgende:
70kg is echt niet dik voor iemand van 1,82 hoor
Ja.quote:
Houd je alles bij?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dan tel je niet goed.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat is wellicht het probleem. Bij een te lage voedselinname gaat je lichaam op de spaarstand. Eet normaal en sport voldoende. Vooral niet actief lijnen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
5 kilo zwaarder worden in een jaar noem jij abnormaal?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:15 schreef Weissman het volgende:
Heb je aan de anabolen gezeten ofzo? Want die gewichtstoename is echt abnormaal.
7kg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:16 schreef trovey het volgende:
[..]
5 kilo zwaarder worden in een jaar noem jij abnormaal?50 kilo zou wel een beetje heftig zijn maar zelfs dat krijgen mensen voor elkaar.
Goed, 7 kilo danquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
kun jij wel tellen trovey?
Dat is 1/10 van mijn gewicht. Als ik zo doorgabweeg ik over 10 jaar 140kg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Goed, 7 kilo dan, nog niets extreems....gewoon een jaar verkeerd en teveel eten en dat zit erop.
Dat moet je dan ook niet doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat is 1/10 van mijn gewicht. Als ik zo doorgabweeg ik over 10 jaar 140kg.
Daar maak je een denkfout, op den duur zal wat je eet je onderhoud matchen. Je gewicht zal dus minder snel toenemen naarmate je zwaarder bent. Immers gebruik je wanneer je zwaarder bent meer kcal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat is 1/10 van mijn gewicht. Als ik zo doorgabweeg ik over 10 jaar 140kg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |