dat is de trucquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:10 schreef Deuce92 het volgende:
Minder calorieën naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.
Zucht.
Ik krijg ongeveer 2000kcal per dag binnen. Dat wordt aangeraden aan iemand die nauwelijks beweegt. Ik beweeg juist veel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:10 schreef Deuce92 het volgende:
Minder calorieën naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.
Zucht.
quote:
Waarschijnlijk krijg je het dubbele binnen zonder dat je het door hebtquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik krijg ongeveer 2000kcal per dag binnen. Dat wordt aangeraden aan iemand die nauwelijks beweegt. Ik beweeg juist veel.
Dat hou je ook bij?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik krijg ongeveer 2000kcal per dag binnen. Dat wordt aangeraden aan iemand die nauwelijks beweegt. Ik beweeg juist veel.
Je zag vroeger gewoon duidelijk mijn buikspieren, nu zie je het een stuk minder goed. Er wordt gezegd dat je buikspieren niet echt groter worden, enige manier om ze zichtbaar te maken is door ervoor te zorgen dat er minder vet voor zitquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef OllieWilliams het volgende:
70kg is echt niet dik voor iemand van 1,82 hoor
Ja.quote:
Houd je alles bij?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dan tel je niet goed.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat is wellicht het probleem. Bij een te lage voedselinname gaat je lichaam op de spaarstand. Eet normaal en sport voldoende. Vooral niet actief lijnen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
5 kilo zwaarder worden in een jaar noem jij abnormaal?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:15 schreef Weissman het volgende:
Heb je aan de anabolen gezeten ofzo? Want die gewichtstoename is echt abnormaal.
7kg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:16 schreef trovey het volgende:
[..]
5 kilo zwaarder worden in een jaar noem jij abnormaal?50 kilo zou wel een beetje heftig zijn maar zelfs dat krijgen mensen voor elkaar.
Goed, 7 kilo danquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
kun jij wel tellen trovey?
Dat is 1/10 van mijn gewicht. Als ik zo doorgabweeg ik over 10 jaar 140kg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Goed, 7 kilo dan, nog niets extreems....gewoon een jaar verkeerd en teveel eten en dat zit erop.
Dat moet je dan ook niet doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat is 1/10 van mijn gewicht. Als ik zo doorgabweeg ik over 10 jaar 140kg.
Daar maak je een denkfout, op den duur zal wat je eet je onderhoud matchen. Je gewicht zal dus minder snel toenemen naarmate je zwaarder bent. Immers gebruik je wanneer je zwaarder bent meer kcal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:20 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat is 1/10 van mijn gewicht. Als ik zo doorgabweeg ik over 10 jaar 140kg.
Ditquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:31 schreef Lollertrolle het volgende:
Ecto's die meer ecto willen worden
als je nooit traint, en je gaat trainen, dan kom je altijd eerst aan. spieren wegen zwaarder dan vet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik ben nu 3 maanden bezig met intensieve cardio in de sportschool maar ik ben alleen maar aangekomen.
Daar kreeg ik eenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als je nooit traint, en je gaat trainen, dan kom je altijd eerst aan. spieren wegen zwaarder dan vet.
door die extra spieren zul je later wel afvallen. want spieren gebruiken energie.
je zal ook beter op je voeding moeten letten. wat je eet moet je verbranden, doe je dat niet, dan wordt het vet.
Dit vind ik persoonlijk echt een hele mooie lichaam. Ik weet zeker dat de meeste dames ook zo'n slank zwemmerslichaam als deze willen. (niet zo'n opgeblazen ballon)quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:48 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
DitZolang die chickies op het strand je blokjes maar kunnen zien
Krijg er altijd zo'n beeld bij
[ afbeelding ]
Dat is geen slank zwemmerslichaam, dat is een anorexia lichaam.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk echt een hele mooie lichaam. Ik weet zeker dat de meeste dames ook zo'n slank zwemmerslichaam als deze willen. (niet zo'n opgeblazen ballon)
Ligt er maar aan hoe oud die dames zijn, persoonlijk vind ik het wat te kinderlijk aandoen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk echt een hele mooie lichaam. Ik weet zeker dat de meeste dames ook zo'n slank zwemmerslichaam als deze willen. (niet zo'n opgeblazen ballon)
2000kcal is gemiddeld. Beter bereken je voor jezelf wat je eigen lichaam nodig heeft en houd je ook bij wat je daadwerkelijk naar binnen krijgt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Het nadeel is dat hier in heel veel producten nog eens suiker wordt toegevoegd, dus ik raad TS aan om zo veel mogelijk maaltijden zelf klaar te maken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:56 schreef Yi-Long het volgende:
Waarschijnlijk denk je 'gezond' te eten, maar eet je bruin brood en crackers etc etc, en daar wordt je dik van.
Je kunt beter veel dierlijke vetten enzo binnen krijgen, dus vet vlees, vis, bacon, ei, etc etc.
Daarnaast suikers laten staan, en ook geen koekjes enzo vreten.
Ik ben ook binnen 5 maanden ofzo nu zo'n 8 kilo aangekomen. Omdat ik minder beweeg, maar ook omdat ik nu weer iedere dag brood eet, soms crackers, en er zit veel suiker overal in, dus chocoladepasta, koekjes, etc etc.
In Hong Kong woog ik afgelopen najaar 67-69 kilo, en daar ging ik 3x per dag uit eten, inclusief meerdere keren per week naar de Mac. Ging prima. Nu terug in NL zogenaamd 'gezond', dus brood, aardappelen, stampotten, pasta, crackers, etc etc.... en opeens weer love-handles enzo...
Verschrikkelijk.
Yep, heel irritant. Nog even los van alle andere troep dat hier door al het eten heen gegooid wordt, zoals bespoten groente en fruit, vlees dat vol anti-biotica, groeihormonen en wellicht nog andere troep zit, etc etc.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het nadeel is dat hier in heel veel producten nog eens suiker wordt toegevoegd, dus ik raad TS aan om zo veel mogelijk maaltijden zelf klaar te maken.
Geweldig advies meid.quote:Op zondag 20 april 2014 04:08 schreef -Hakuna- het volgende:
Een bananendag houden, koop 3 bananen en verdeel deze op 1 dag samen met een fles water.
Wandel daarbij stevig 3 uur door het (Hakuna) bos en je valt af. Zo hou ik mijn slank figuur op peil.
Hou je anorexia adviezen lekker voor jezelf.quote:Op zondag 20 april 2014 04:08 schreef -Hakuna- het volgende:
Een bananendag houden, koop 3 bananen en verdeel deze op 1 dag samen met een fles water.
Wandel daarbij stevig 3 uur door het (Hakuna) bos en je valt af. Zo hou ik mijn slank figuur op peil.
Dan onderschat je wat je eet want je zou 100% zeker zijn afgevallen met al dat sporten en 2000 kcal per dag. Ga eens wegen wat je eet, tel drinken en kleine 'ontschuldige' snacks tussendoor ook mee, het vet waar je in bakt etc. Onderschatten hoeveel je eet is erg normaal en bijna iedereen doet het.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Haha je bent zeker jalours. Vrouwen weer, echt voor schut.quote:Op zondag 20 april 2014 02:09 schreef IrCute het volgende:
1.82 en 70kg en je wil naar 63kg? wtf man. Pak aub een paar gewichten op en ga wat nuttigs doen ipv jezelf uithongeren en 3x per week een uur hardlopen
Het zit volgens mij eerder in het feit dat veel voedsel bewerkt is en niet in dat het te weinig dierlijk is.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2097957/2/25#139047020]
ond' te eten, maar eet je bruin brood en crackers etc etc, en daar wordt je dik van.
Je kunt beter veel dierlijke vetten enzo vlees, vis, bacon, ei, etc etc.
Dit. Is er een handige manier om zoiets te berekenen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:31 schreef Morrigan het volgende:
2000kcal is gemiddeld. Beter bereken je voor jezelf wat je eigen lichaam nodig heeft en houd je ook bij wat je daadwerkelijk naar binnen krijgt.
Je wordt niet dik van een bepaald soort voedsel maar van teveel voedsel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:56 schreef Yi-Long het volgende:
Waarschijnlijk denk je 'gezond' te eten, maar eet je bruin brood en crackers etc etc, en daar wordt je dik van.
Je kunt beter veel dierlijke vetten enzo binnen krijgen, dus vet vlees, vis, bacon, ei, etc etc.
Ik ben ook binnen 5 maanden ofzo nu zo'n 8 kilo aangekomen. Omdat ik minder beweeg, maar ook omdat ik nu weer iedere dag brood eet, soms crackers, en er zit veel suiker overal in, dus chocoladepasta, koekjes, etc etc.
In Hong Kong woog ik afgelopen najaar 67-69 kilo, en daar ging ik 3x per dag uit eten, inclusief meerdere keren per week naar de Mac. Ging prima. Nu terug in NL zogenaamd 'gezond', dus brood, aardappelen, stampotten, pasta, crackers, etc etc.... en opeens weer love-handles enzo...
Verschrikkelijk.
Heel erg gezond hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 04:08 schreef -Hakuna- het volgende:
Is het zo moeilijk te begrijpen dat verschillende soorten voedsel ook een verschillende (hormoon)respons kunnen induceren, met als gevolg meer of mindere mate van vetopslag?quote:Op zondag 20 april 2014 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Je wordt niet dik van een bepaald soort voedsel maar van teveel voedsel.
Zucht.quote:Op zondag 20 april 2014 12:14 schreef rthls het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te begrijpen dat verschillende soorten voedsel ook een verschillende (hormoon)respons kunnen induceren, met als gevolg meer of mindere mate van vetopslag?
Dan nog zal je niet aankomen als je onder onderhoud eet. Dat is gewoon niet mogelijk. Je lichaam kan geen energie tekort hebben en dan alsnog in massa aankomen.quote:Op zondag 20 april 2014 12:14 schreef rthls het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te begrijpen dat verschillende soorten voedsel ook een verschillende (hormoon)respons kunnen induceren, met als gevolg meer of mindere mate van vetopslag?
Dit vraag ik me wel eens af. Serieus.quote:Op zondag 20 april 2014 12:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Zucht.
Dus van 2000 kcal broccoli word ik minder dik dan 2000 kcal chips?
Ja leuk allemaal, maar vet is even iets makkelijker aan te zetten en verdeelt zich erg makkelijk over je hele lijf.quote:
Ik denk eigenlijk dat dat flink wat uit kan maken ja. Sowieso denk ik niet dat je heel veel voedingsstoffen binnenkrijgt als je alleen maar chips zou eten.quote:Op zondag 20 april 2014 12:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Zucht.
Dus van 2000 kcal broccoli word ik minder dik dan 2000 kcal chips?
Maar TS wil zijn vet kwijt.quote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar vet is even iets makkelijker aan te zetten en verdeelt zich erg makkelijk over je hele lijf.
Moet ie afvallen.quote:
Brood...quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:56 schreef Yi-Long het volgende:
Verschrikkelijk.
http://rubriek.nl/fitness/bmr.phpquote:Op zondag 20 april 2014 11:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dit. Is er een handige manier om zoiets te berekenen?
Het geeft het lichaam een verkeerd signaal waardoor het juist vetten gaat opslaan.quote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Brood...
Het is verdomde moeilijk om daarmee aan te komen.
Het verzadigd enorm en er zit weinig energie in.
Waarom dan wel? Gelden natuurkundige wetten ineens niet meer? Energie verdwijnt niet zomaar in het niet.quote:Op zondag 20 april 2014 17:18 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat flink wat uit kan maken ja. Sowieso denk ik niet dat je heel veel voedingsstoffen binnenkrijgt als je alleen maar chips zou eten.
En sowieso gaat eten/afvallen echt niet alleen maar om de kilocalorieën.
Wat is deze.quote:Op zondag 20 april 2014 19:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het geeft het lichaam een verkeerd signaal waardoor het juist vetten gaat opslaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Uitpoepen jonge.quote:Op zondag 20 april 2014 20:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Gelden natuurkundige wetten ineens niet meer? Energie verdwijnt niet zomaar in het niet.
Dank! Alhoewel ook hier staat dat het om een gemiddelde gaat.quote:
1kg spieren weegt net zoveel als 1kg vetquote:
Daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
1kg spieren weegt net zoveel als 1kg vet
Dat verklaart alleen waarom je naar verhouding minder aankomt dan je daadwerkelijk binnenkrijgt, niet andersom.quote:
Leeftijd?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
In 1 jaar tijd ben ik van 63kg naar 70kg gegaan. Ik merk nu gewoon dat mijn condities veel slechter is en dat mijn broeken niet meer passen. Ik ben nu 3 maanden bezig met intensieve cardio in de sportschool maar ik ben alleen maar aangekomen. Wtf?
Met intensieve cardio bedoel ik eigenlijk 3 dagen per week 1 uur hardlopen op de loopband snelheid gemiddeld 15kmpu.
24 jaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Leeftijd?
Lengte?
Geslacht?
+ maak eens een overzicht wat je zoal op een dag naar binnen schuift?
+ wat doe je aan sport/beweging per dag/week?
Wat een troep vreet jij zeg. En verder hoef je echt niet af te vallen, als je een beter lichaam wil ga krachttraining doen, met cardio bereik je niks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
24 jaar
1.82 meter
Man
Eten vandaag:
Ochtend: 1 banaan(100kcal), 1 bakje fage griekse yoghurt(57kcal), 1 pizza croissant en 1 chocola croissant(350 kcal).
Lunch: kom instant noodlesoep(400 kcal)
Avond: Bakje mihoen, met gefrituurde kip bij de chinees gehaald. Totaal 1000 calorieen calorieën denk ik.
Sub totaal: 1907 kcal.
Beweging:
half uur per dag fieten(heen en weer naar station).
3 keer per week 1 uur cardio.
"1000 calorieën denk ik" Met 'denk ik' schiet je niet echt op hè...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
24 jaar
1.82 meter
Man
Eten vandaag:
Ochtend: 1 banaan(100kcal), 1 bakje fage griekse yoghurt(57kcal), 1 pizza croissant en 1 chocola croissant(350 kcal).
Avond: Bakje mihoen, met gefrituurde kip bij de chinees gehaald. Totaal 1000 calorieen calorieën denk ik.
Beweging:
Wat drink je? Zitten daar nog tussendoortjes bij?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
24 jaar
1.82 meter
Man
Eten vandaag:
Beweging:
Veel vet eet hij idd, zo te lezen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat een troep vreet jij zeg. En verder hoef je echt niet af te vallen, als je een beter lichaam wil ga krachttraining doen, met cardio bereik je niks.
Dit argument slaat nergens op. Natuurlijk gelden natuurkundige wetten ook in je lichaam. Maar je hebt vooral te maken met een biologische respons, die gebruik maakt van natuurkundige wetten!quote:Op zondag 20 april 2014 20:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Gelden natuurkundige wetten ineens niet meer? Energie verdwijnt niet zomaar in het niet.
Veel vet!? Ik zie bijna alleen maar koolhydraatrijk voedsel staan. Nogal logisch dat die niet afvalt.quote:
2 croissants en gefrituurde kip. Daar zit heel veel vet in. Griekse yoghurt meestal ook.quote:Op woensdag 23 april 2014 06:44 schreef rthls het volgende:
[..]
Veel vet!? Ik zie bijna alleen maar koolhydraatrijk voedsel staan. Nogal logisch dat die niet afvalt.
Mensen maken afvallen graag veel moeilijker dan het in principe is. Een soort magisch denken. Anders ben je niet aan het lijden of zo.quote:Op zondag 20 april 2014 20:06 schreef fathank het volgende:
En op het moment dat ik gewoon onder m'n onderhoudsniveau blijf wordt die tijdelijke vetopslag gewoon weer aangesproken. Met een kcal-tekort over een langere periode maakt het dus alsnog geen moer uit.quote:Op woensdag 23 april 2014 06:43 schreef rthls het volgende:
[..]
Dit argument slaat nergens op. Natuurlijk gelden natuurkundige wetten ook in je lichaam. Maar je hebt vooral te maken met een biologische respons, die gebruik maakt van natuurkundige wetten!
Ik noem maar iets: sommige soorten voedsel zorgen bijvoorbeeld meer voor thermogenese, waardoor dus bij dezelfde hoevelheid gegeten kcal meer energie verbrand wordt bij de ene, en bij de andere de kans op vetopslag groter is.
Je voorbeeld over broccoli en chips: zoveel broccoli zul je niet wegkrijgen denk ik
Betere vergelijking is om een gebalanceerde maaltijd (en daar horen geen pasta, aardappelen, brood en dergelijke bij) met chips/snoep te vergelijken. Dan zul je inderdaad meer vet opslaan bij de chips.
Waardeloze statements zonder context...quote:Op woensdag 23 april 2014 06:43 schreef rthls het volgende:
Betere vergelijking is om een gebalanceerde maaltijd (en daar horen geen pasta, aardappelen, brood en dergelijke bij) met chips/snoep te vergelijken. Dan zul je inderdaad meer vet opslaan bij de chips.
Staat goed in bikini.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:32 schreef SpamNinja het volgende:
24 jaar en 1.82 en dan het liefst terugwillen naar 63kg![]()
![]()
Ga gewoon fatsoenlijk eten en krachttraining doen, wat heb je nou aan buikspieren als je voor de rest gewoon klein en dun bent?
Mihoen met kip zit extreem veel kcal in. Een bord kan je zo 1000-1100 kcal van die troep op kwijtquote:Op woensdag 23 april 2014 00:07 schreef Greys het volgende:
Een bakje mihoen met kip 1000 kcal!?
Had je een halve emmer vol?
Ga het aantal kcal eens een poosje echt bijhouden en dan niet schatten, ben benieuwd. En koop niet van die kant en klare zooi waarvan je niet weet hoeveel het is en van die vette meuk, maar bak gewoon lekker een visje of een kipfilet en gooi er een berg groenten bij enzo. En drink genoeg water...
Croissantjes eten als je wilt afvallen ook echt.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:23 schreef capricia het volgende:
Ik zal TS zijn ontbijt eens door Myfitnesspal halen:
Banaan = 124 kcal
Vage Griekse yoghurt, bakje 200 gram = 104 kcal
2 croissants a 300 kcal = 600 kcal
828 kcal totaal.
Stevig ontbijtje voor iemand die wil afvallen..
Maar daar word je niet dik van als je calorieën inname beperkt blijft. Dus wat maakt het uit.quote:
Volkorenbrood is dan beter. Met een gekookt eitje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:45 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Wat is ren lekker en gezond ontbijt dan? Ik eet croissants als ontbijt omdat ik niets beters weet.
Ik eet altijd kwark met muesli en een banaan erbij. Vaak ook wel als eerste een whey shake met water. Vind havermout zelf niet te harden namelijkquote:Op woensdag 23 april 2014 11:45 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Wat is ren lekker en gezond ontbijt dan? Ik eet croissants als ontbijt omdat ik niets beters weet.
Mystery solved.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
1 pizza croissant en 1 chocola croissant
Als je minder binnen krijgt dan je moet hebben, KAN JE NIET AANKOMENquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
ja met een app genaamd myfitnesspal
Jawel, osmose...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:32 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Als je minder binnen krijgt dan je moet hebben, KAN JE NIET AANKOMEN
En dat is bij jou dus niet het geval.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:47 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Maar daar word je niet dik van als je calorieën inname beperkt blijft. Dus wat maakt het uit.
3 maanden lang? meer dan 10% je lichaam gewicht?quote:
ja toch, gewoon twee puur dag in de snackbar hangen en je komt vanzelf aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:47 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
3 maanden lang? meer dan 10% je lichaam gewicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |