Een pen/stift voor handtekeningen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
Wat heeft die in zijn hand trouwens, lijkt op een gripper met maar 1 handvat
Sowieso niet vriend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je had toch flink moeten lappen dan wel lid moeten zijn of een combinatie van beide
Karen Tovmasjanquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was in Amsterdam vandaag. Reebok Crossfit 020. Had ik het maar eerder geweten.
[ afbeelding ]
Srs? Ik keek laatst bij die crossfitgym die Weissman poste. Daar gaf Steve Cotter (kettlebellguru) binnenkort een seminar. Je moest meer dan 100 euro lappen om mee te doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso niet vriend.
[..]
Karen Tovmasjan
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Hey Yuri, dankjewel
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Lol, had nooit verwacht dat er zo'n videoclip bij dat nummer zou horen.quote:
Ze zijn geen crossfitgymquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs? Ik keek laatst bij die crossfitgym die Weissman poste. Daar gaf Steve Cotter (kettlebellguru) binnenkort een seminar. Je moest meer dan 100 euro lappen om mee te doen
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.quote:
Waarom? Er is niks te zien, en de witte substantie kan van alles zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.
Vriend die witte substantie is gewoon een webspinsel van spiderman. Dat zie je toch zelf in die gif of ben je blind?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom? Er is niks te zien, en de witte substantie kan van alles zijn.
Jij hebt je huidskleur niet mee mopquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.
Montelly is toch pako?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jij hebt je huidskleur niet mee mop
HAHAHA OMDAT HET EEN VERREKTE MONGOL IS ZEKERquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee die kwam uit mongolie had ik gehoord
Dacht dat jij turks was of ben je halfbloedje?quote:
crossfit gyms zijn scary mang, eng kliekje meestal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was in Amsterdam vandaag. Reebok Crossfit 020. Had ik het maar eerder geweten.
[ afbeelding ]
Date met firefighter was wel geslaagd maar hij heeft me nog steeds niet geprobeerd te zoenen? Tehfuck, is het beleefdheid dat hij met mij op date gaat of gewoon een poesje?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dacht dat jij turks was of ben je halfbloedje?
Dat, mijn vriend, dat is de friendzone.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Date met firefighter was wel geslaagd maar hij heeft me nog steeds niet geprobeerd te zoenen? Tehfuck, is het beleefdheid dat hij met mij op date gaat of gewoon een poesje?
Idd net scientologyquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
crossfit gyms zijn scary mang, eng kliekje meestal.
gefriendzoned of homo, vraag of hij een keer mee gaat shoppen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Date met firefighter was wel geslaagd maar hij heeft me nog steeds niet geprobeerd te zoenen? Tehfuck, is het beleefdheid dat hij met mij op date gaat of gewoon een poesje?
Wat dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
crossfit gyms zijn scary mang, eng kliekje meestal.
Ben er twee keer geweest, een keer niet zo serieus en de ander (andere gym ook of hoe noemen ze die plekken) om het eens te proberen. 't is net alsof het een soort kerk groepje is oid. maar daar hebben sommige kleinere gyms ook wel last van.quote:
Gewoon groepjesvorming of zo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest, een keer niet zo serieus en de ander (andere gym ook of hoe noemen ze die plekken) om het eens te proberen. 't is net alsof het een soort kerk groepje is oid. maar daar hebben sommige kleinere gyms ook wel last van.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
not sure if srs fantaquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beste is doordeweekse ochtenden manquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie heb je nu op de cam? zaterdag altijd volle bak, he
Waar zitten we naar te kijken, je anavar stash?quote:
Lol jij fuckin addic zit nu zelf aan de rode supermans ouwe poppertquote:Op zondag 20 april 2014 00:04 schreef VMSDKR het volgende:
Dat zijn pillen in hun verpakkingen vriendjes.
Montelly doet drugs.
Allemaal even zeggen hoe STOER dat is.
"Overdag is Yuri een doodnormale jongen, maar op de zaterdagnacht gaat hij de keuken in en maakt Kip Tandoori.quote:Op zondag 20 april 2014 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Créme Freche is veel te lekker lol. Die Kip Tandoori gaat ook bizar lekker worden. Bijna klaar.
Smaakt echt fucking goed dit.quote:Op zondag 20 april 2014 01:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
"Overdag is Yuri een doodnormale jongen, maar op de zaterdagnacht gaat hij de keuken in en maakt Kip Tandoori.
Zijn ouders kunnen hem maar moeilijk begrijpen en een vrienden lachen hem uit."
whehequote:Op zondag 20 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ben op een of ander technofeestje waar ene vriend van me draait. Situatieschets:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ben op een of ander technofeestje waar ene vriend van me draait. Situatieschets:
[ afbeelding ]
kwark? Of zelfgemaakt ben and jerry's?quote:Op zondag 20 april 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik drink zelden en ga ook niet heel veel uit, maar als ik uitga of een feestje heb dan drink ik ook stevig. Het is een beetje als DRUCHS; je hebt het niet nodig, maar met is het gewoon veel te belachelijk grappig allemaal.
brb tweede bord & daarna dessert.
Raad mijn dessert.
Vind je dat lekker?quote:Op zondag 20 april 2014 02:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
fuu heb net zelf ayran gemaakt.. Die shit..
Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 02:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kwark? Of zelfgemaakt ben and jerry's?
Ayran is echt sweety vooral bij eckte etli ekmek..quote:Op zondag 20 april 2014 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?
[..]
Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake natuurlijk.Kwark eet ik voordat ik ga slapen.
Damn, die etli ekmek ziet er goed uit. Ben je (weer) helemaal in-to-the Turkse shizzle? Of was je dat altijd al?quote:Op zondag 20 april 2014 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ayran is echt sweety vooral bij eckte etli ekmek..
Maar het is toch ook bedtime??
Turkish food is altijd al lekker geweestquote:Op zondag 20 april 2014 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, die etli ekmek ziet er goed uit. Ben je (weer) helemaal in-to-the Turkse shizzle? Of was je dat altijd al?
Mwah, nog niet.
Die kleine Turkse baklava is sowieso de lekkerste.quote:Op zondag 20 april 2014 02:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Turkish food is altijd al lekker geweest..
Hier ook niet hoor.. Te lange powernap ehad.
quote:Op zondag 20 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
GC / anabolenhond
En nu houd het weer op voor vandaag, op naar de kerk
Ik las anabolenbondquote:Op zondag 20 april 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
GC / anabolenhond
En nu houd het weer op voor vandaag, op naar de kerk
lol ik heb een paar keer in de kerk gezeten( ex schoonvader was dominee) en je hebt daar niet echt hete vrouwen tussen zitten.quote:Op zondag 20 april 2014 09:36 schreef Montelly het volgende:
Boiiss zometeen stuk maken in de kerk ofnie. Mooie "kuise" meids daar ook altijd
godverdommequote:Op zondag 20 april 2014 10:46 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk aan het genieten van een plak paasbrood met humus. #genieten #sasdag
Niet gezoend was de eindstand tochquote:
Beter BJ ads, nom'sayin?quote:Op zondag 20 april 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
Yuri en Etha fok jullie
ik krijg nu steeds B&J ads
Ook mijn vaste addquote:Op zondag 20 april 2014 11:22 schreef Jahr00n het volgende:
Ik krijg ads van MaatjeMeer. De gezelligste plek voor contact met volslanke singles.
Heerlijk ik ga me daar inschrijven.
Lol.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef Klokov het volgende:
Diep topic, wat zegt onze huisfilosoof Fathank hierover? F&L / Waarheid
Lekker, maar beetje moeilijk vergelijken zo. Before foto thuis voor dr kledingkast na een workout 'bahbah ik wil niet sporten' onderuitgezakt met dr chagrijnige kutkop en after in sexy lingerie op hakken met goeie belichting. Ga gewoon net zo chagrijnig voor de spiegel staan dan zie je t daadwerkelijke verschil.quote:
Klinkt leuk uit jouw toetsenbord. Jij durft een kassameisje nog niet aan te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |