broertje ik ben al shr3dd3d 4s f#ck je kent me togquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wil je niet een shredded kut zijn deze zomer?
Omdat je zoveel ijs eet man.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
broertje ik ben al shr3dd3d 4s f#ck je kent me tog
Lol, die B&J is 1000 kcal hé. Halfuurtje hardlopen gaat niet helpen mi mangfrodo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice! Hij is echt freakin lekker.
Net half uurtje hardgelopen. Gewoon om alvast te compenseren met de B&J. #balansen
kom van de summer scheveningen beach chillings zettenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wil je niet een shredded kut zijn deze zomer?
ik deel eerlijk met jbquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, die B&J is 1000 kcal hé. Halfuurtje hardlopen gaat niet helpen mi mangfrodo.
1 eetlepel verbrand brah.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice! Hij is echt freakin lekker.
Net half uurtje hardgelopen. Gewoon om alvast te compenseren met de B&J. #balansen
lolquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
laat me gewoon refeeden flikkers
bemoei je met jezelf
ik geniet gewoon van t leven
past in mijn MACRO'S
kennen jullie dat?!?!
hahhaha propjequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
laat me gewoon refeeden flikkers
bemoei je met jezelf
ik geniet gewoon van t leven
past in mijn MACRO'S
kennen jullie dat?!?!
Goede metafoor voor jezelf en JBquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:34 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, jij gaat zo in mijn maag.
2 keer ijs en 1 keer roti en gelijk judgenquote:
I know, rightquote:
Je had toch flink moeten lappen dan wel lid moeten zijn of een combinatie van beidequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was in Amsterdam vandaag. Reebok Crossfit 020. Had ik het maar eerder geweten.
[ afbeelding ]
Wie is die opgeblazen bodybuilder?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was in Amsterdam vandaag. Reebok Crossfit 020. Had ik het maar eerder geweten.
[ afbeelding ]
jonkoquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
Wat heeft die in zijn hand trouwens, lijkt op een gripper met maar 1 handvat
Een pen/stift voor handtekeningen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
Wat heeft die in zijn hand trouwens, lijkt op een gripper met maar 1 handvat
Sowieso niet vriend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je had toch flink moeten lappen dan wel lid moeten zijn of een combinatie van beide
Karen Tovmasjanquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Srs? Ik keek laatst bij die crossfitgym die Weissman poste. Daar gaf Steve Cotter (kettlebellguru) binnenkort een seminar. Je moest meer dan 100 euro lappen om mee te doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso niet vriend.
[..]
Karen Tovmasjan
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Hey Yuri, dankjewel
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Lol, had nooit verwacht dat er zo'n videoclip bij dat nummer zou horen.quote:
Ze zijn geen crossfitgymquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs? Ik keek laatst bij die crossfitgym die Weissman poste. Daar gaf Steve Cotter (kettlebellguru) binnenkort een seminar. Je moest meer dan 100 euro lappen om mee te doen
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |