Een pen/stift voor handtekeningen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
Wat heeft die in zijn hand trouwens, lijkt op een gripper met maar 1 handvat
Sowieso niet vriend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je had toch flink moeten lappen dan wel lid moeten zijn of een combinatie van beide
Karen Tovmasjanquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was in Amsterdam vandaag. Reebok Crossfit 020. Had ik het maar eerder geweten.
[ afbeelding ]
Srs? Ik keek laatst bij die crossfitgym die Weissman poste. Daar gaf Steve Cotter (kettlebellguru) binnenkort een seminar. Je moest meer dan 100 euro lappen om mee te doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso niet vriend.
[..]
Karen Tovmasjan
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Hey Yuri, dankjewel
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Lol, had nooit verwacht dat er zo'n videoclip bij dat nummer zou horen.quote:
Ze zijn geen crossfitgymquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs? Ik keek laatst bij die crossfitgym die Weissman poste. Daar gaf Steve Cotter (kettlebellguru) binnenkort een seminar. Je moest meer dan 100 euro lappen om mee te doen
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.quote:
Waarom? Er is niks te zien, en de witte substantie kan van alles zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.
Vriend die witte substantie is gewoon een webspinsel van spiderman. Dat zie je toch zelf in die gif of ben je blind?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom? Er is niks te zien, en de witte substantie kan van alles zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |