ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.quote:
Waarom? Er is niks te zien, en de witte substantie kan van alles zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.
Vriend die witte substantie is gewoon een webspinsel van spiderman. Dat zie je toch zelf in die gif of ben je blind?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom? Er is niks te zien, en de witte substantie kan van alles zijn.
Jij hebt je huidskleur niet mee mopquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou hier minimaal een week voor krijgen,.
Montelly is toch pako?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jij hebt je huidskleur niet mee mop
HAHAHA OMDAT HET EEN VERREKTE MONGOL IS ZEKERquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee die kwam uit mongolie had ik gehoord
Dacht dat jij turks was of ben je halfbloedje?quote:
crossfit gyms zijn scary mang, eng kliekje meestal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was in Amsterdam vandaag. Reebok Crossfit 020. Had ik het maar eerder geweten.
[ afbeelding ]
Date met firefighter was wel geslaagd maar hij heeft me nog steeds niet geprobeerd te zoenen? Tehfuck, is het beleefdheid dat hij met mij op date gaat of gewoon een poesje?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dacht dat jij turks was of ben je halfbloedje?
Dat, mijn vriend, dat is de friendzone.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Date met firefighter was wel geslaagd maar hij heeft me nog steeds niet geprobeerd te zoenen? Tehfuck, is het beleefdheid dat hij met mij op date gaat of gewoon een poesje?
Idd net scientologyquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
crossfit gyms zijn scary mang, eng kliekje meestal.
gefriendzoned of homo, vraag of hij een keer mee gaat shoppen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Date met firefighter was wel geslaagd maar hij heeft me nog steeds niet geprobeerd te zoenen? Tehfuck, is het beleefdheid dat hij met mij op date gaat of gewoon een poesje?
Wat dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
crossfit gyms zijn scary mang, eng kliekje meestal.
Ben er twee keer geweest, een keer niet zo serieus en de ander (andere gym ook of hoe noemen ze die plekken) om het eens te proberen. 't is net alsof het een soort kerk groepje is oid. maar daar hebben sommige kleinere gyms ook wel last van.quote:
Gewoon groepjesvorming of zo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest, een keer niet zo serieus en de ander (andere gym ook of hoe noemen ze die plekken) om het eens te proberen. 't is net alsof het een soort kerk groepje is oid. maar daar hebben sommige kleinere gyms ook wel last van.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
not sure if srs fantaquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beste is doordeweekse ochtenden manquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie heb je nu op de cam? zaterdag altijd volle bak, he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |