lolquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
laat me gewoon refeeden flikkers
bemoei je met jezelf
ik geniet gewoon van t leven
past in mijn MACRO'S
kennen jullie dat?!?!
hahhaha propjequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
laat me gewoon refeeden flikkers
bemoei je met jezelf
ik geniet gewoon van t leven
past in mijn MACRO'S
kennen jullie dat?!?!
Goede metafoor voor jezelf en JBquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:34 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, jij gaat zo in mijn maag.
2 keer ijs en 1 keer roti en gelijk judgenquote:
I know, rightquote:
Je had toch flink moeten lappen dan wel lid moeten zijn of een combinatie van beidequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was in Amsterdam vandaag. Reebok Crossfit 020. Had ik het maar eerder geweten.
[ afbeelding ]
Wie is die opgeblazen bodybuilder?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was in Amsterdam vandaag. Reebok Crossfit 020. Had ik het maar eerder geweten.
[ afbeelding ]
jonkoquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
Wat heeft die in zijn hand trouwens, lijkt op een gripper met maar 1 handvat
Een pen/stift voor handtekeningen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Klokov het volgende:
Wat heeft die in zijn hand trouwens, lijkt op een gripper met maar 1 handvat
Sowieso niet vriend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je had toch flink moeten lappen dan wel lid moeten zijn of een combinatie van beide
Karen Tovmasjanquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Srs? Ik keek laatst bij die crossfitgym die Weissman poste. Daar gaf Steve Cotter (kettlebellguru) binnenkort een seminar. Je moest meer dan 100 euro lappen om mee te doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso niet vriend.
[..]
Karen Tovmasjan
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
Hey Yuri, dankjewel
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Lol, had nooit verwacht dat er zo'n videoclip bij dat nummer zou horen.quote:
Ze zijn geen crossfitgymquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs? Ik keek laatst bij die crossfitgym die Weissman poste. Daar gaf Steve Cotter (kettlebellguru) binnenkort een seminar. Je moest meer dan 100 euro lappen om mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |