Waar zitten we naar te kijken, je anavar stash?quote:
Lol jij fuckin addic zit nu zelf aan de rode supermans ouwe poppertquote:Op zondag 20 april 2014 00:04 schreef VMSDKR het volgende:
Dat zijn pillen in hun verpakkingen vriendjes.
Montelly doet drugs.
Allemaal even zeggen hoe STOER dat is.
"Overdag is Yuri een doodnormale jongen, maar op de zaterdagnacht gaat hij de keuken in en maakt Kip Tandoori.quote:Op zondag 20 april 2014 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Créme Freche is veel te lekker lol. Die Kip Tandoori gaat ook bizar lekker worden. Bijna klaar.
Smaakt echt fucking goed dit.quote:Op zondag 20 april 2014 01:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
"Overdag is Yuri een doodnormale jongen, maar op de zaterdagnacht gaat hij de keuken in en maakt Kip Tandoori.
Zijn ouders kunnen hem maar moeilijk begrijpen en een vrienden lachen hem uit."
whehequote:Op zondag 20 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ben op een of ander technofeestje waar ene vriend van me draait. Situatieschets:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ben op een of ander technofeestje waar ene vriend van me draait. Situatieschets:
[ afbeelding ]
kwark? Of zelfgemaakt ben and jerry's?quote:Op zondag 20 april 2014 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik drink zelden en ga ook niet heel veel uit, maar als ik uitga of een feestje heb dan drink ik ook stevig. Het is een beetje als DRUCHS; je hebt het niet nodig, maar met is het gewoon veel te belachelijk grappig allemaal.
brb tweede bord & daarna dessert.
Raad mijn dessert.
Vind je dat lekker?quote:Op zondag 20 april 2014 02:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
fuu heb net zelf ayran gemaakt.. Die shit..
Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 02:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kwark? Of zelfgemaakt ben and jerry's?
Ayran is echt sweety vooral bij eckte etli ekmek..quote:Op zondag 20 april 2014 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?
[..]
Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake natuurlijk.Kwark eet ik voordat ik ga slapen.
Damn, die etli ekmek ziet er goed uit. Ben je (weer) helemaal in-to-the Turkse shizzle? Of was je dat altijd al?quote:Op zondag 20 april 2014 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ayran is echt sweety vooral bij eckte etli ekmek..
Maar het is toch ook bedtime??
Turkish food is altijd al lekker geweestquote:Op zondag 20 april 2014 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, die etli ekmek ziet er goed uit. Ben je (weer) helemaal in-to-the Turkse shizzle? Of was je dat altijd al?
Mwah, nog niet.
Die kleine Turkse baklava is sowieso de lekkerste.quote:Op zondag 20 april 2014 02:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Turkish food is altijd al lekker geweest..
Hier ook niet hoor.. Te lange powernap ehad.
quote:Op zondag 20 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
GC / anabolenhond
En nu houd het weer op voor vandaag, op naar de kerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |