quote:Op zondag 20 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ben op een of ander technofeestje waar ene vriend van me draait. Situatieschets:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
GC / anabolenhond
En nu houd het weer op voor vandaag, op naar de kerk
Ik las anabolenbondquote:Op zondag 20 april 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
GC / anabolenhond
En nu houd het weer op voor vandaag, op naar de kerk
lol ik heb een paar keer in de kerk gezeten( ex schoonvader was dominee) en je hebt daar niet echt hete vrouwen tussen zitten.quote:Op zondag 20 april 2014 09:36 schreef Montelly het volgende:
Boiiss zometeen stuk maken in de kerk ofnie. Mooie "kuise" meids daar ook altijd
godverdommequote:Op zondag 20 april 2014 10:46 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk aan het genieten van een plak paasbrood met humus. #genieten #sasdag
Niet gezoend was de eindstand tochquote:
Beter BJ ads, nom'sayin?quote:Op zondag 20 april 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
Yuri en Etha fok jullie
ik krijg nu steeds B&J ads
Ook mijn vaste addquote:Op zondag 20 april 2014 11:22 schreef Jahr00n het volgende:
Ik krijg ads van MaatjeMeer. De gezelligste plek voor contact met volslanke singles.
Heerlijk ik ga me daar inschrijven.
Lol.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef Klokov het volgende:
Diep topic, wat zegt onze huisfilosoof Fathank hierover? F&L / Waarheid
Lekker, maar beetje moeilijk vergelijken zo. Before foto thuis voor dr kledingkast na een workout 'bahbah ik wil niet sporten' onderuitgezakt met dr chagrijnige kutkop en after in sexy lingerie op hakken met goeie belichting. Ga gewoon net zo chagrijnig voor de spiegel staan dan zie je t daadwerkelijke verschil.quote:
Klinkt leuk uit jouw toetsenbord. Jij durft een kassameisje nog niet aan te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |