SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Ga maar in het sexy en gewaagd topic genieten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:33 schreef Klokov het volgende:
Laat ons ook even van de nieuwe OP genieten dan.
Ga je nog speciale paashumus makenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:27 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk genieten meiden met de paasdagen. Het moet wel leuk blijven!!!!
Heb je geen respect voor Jezus ofzo? Hij is godverdomme vandaag voor jou gestorven en jij gaat een beetje de gym in? Sukkeltje.quote:
Ja, wil niet te groot worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Pas wel op dat je niet te hoog gaat hoor.
Bedankt voor de motivatie!!!! IK GA TOCH LOPENquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:52 schreef Montelly het volgende:
Al die #instachicks nu allemaal aan het hardlopen vriendje, voor het oprapen
quote:Ik heb mijn benen met 8cm laten verlengen. Ik ben nu 185cmIk merk alleen nog soort pijn bij het (meer) belasten van mijn benen, tijdens het rennen bijv. Ik denk dat het wel een jaar of twee duurt voordat je nergens meer last van hebt.
Ik vond het wel de moeite waard. Ik voel me meer op het gemak bij het stappen, kan sneller vrouwen regelen die ook nog knap(per) zijn. Dwing ook over 't algemeen meer respect af voor mijn gevoel.
Waar komt dat vandaan? Alsof je met 8 cm extra ineens de vrouwen van je af moet slaanquote:
Wel eens trouwens, > 190cm mensen zien squattenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:36 schreef fathank het volgende:
Lol lange mensen hebben altijd zo'n mongolenmotoriek, behalve negers want die kunnen vet goed basketballen
quote:
En daar ook echt 60k aan kwijt zijn.quote:
quote:Het kost inderdaad wel wat geld, zo'n 60k kost het (als er geen implicaties optreden). Het is inderdaad geld, maarja, ik heb het geld er voor (over) dus waarom niet? Vast niet iedereen vindt 177 klein, maar zo voelde ik mij wel. Ik ben blij dat ik er iets aan heb kunnen doen.
Wat een figuur.quote:Er was laatst zo'n vrouw bij spoorloos, die haar dochter verwerkt heeft met behulp van een spermadonor. Op een gegeven moment kreeg de vrouw een brief thuis geschreven door haar dochter's biologische vader. Hij noemde in zijn brief allerlei uiterlijke kenmerken op, waaronder dat hij 176 cm lang is.
Wat gebeurde er? Als eerste commentaar op die hele lange brief zei de vrouw; 176 cm... (op een teleurgestelde toon), ik ben langer als dat. Haar dochter zei; hahah, OMG, wat een klein mannetje hahahaha.
Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen
Het is of ultime shredded cunt zijn of volle zaansequote:Op zaterdag 19 april 2014 14:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Gewoon volle zaanse mayo man, is de beste. Vooral gemixt met die Sriracha hot chilli saus. Dayumn.
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is of ultime shredded cunt zijn of volle zaanse
quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel eens trouwens, > 190cm mensen zien squattenziet er niet uit
Afgelopen zondag nog, met:quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:06 schreef Montelly het volgende:
wie heeft deze al getemd?
[ afbeelding ]
hemel op aarde soms, dit ook trouwens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Afgelopen zondag nog, met:
[ afbeelding ](rechts)
en
[ afbeelding ]
Ik mis de Mac op thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Afgelopen zondag nog, met:
[ afbeelding ](rechts)
en
[ afbeelding ]
Godnondeju geen enkel lekker wijf gezien. Alleen ranzige dikke wijven met pittig rood haar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:52 schreef Montelly het volgende:
Al die #instachicks nu allemaal aan het hardlopen vriendje, voor het oprapen
vriendje, kralingse bos/plas stikt het hier van #instahardloopchicks. Sws even langs de tuinen hobbelen, zitten altijd lekker cougars die geilen op een jonge god.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Godnondeju geen enkel lekker wijf gezien. Alleen ranzige dikke wijven met pittig rood haar.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die dude squat ook maar niet aan z'n benen te zien.
Ik liep in het noorderplantsoen man. Als daar geen lekkere wijven lopen lopen ze nergens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
vriendje, kralingse bos/plas stikt het hier van #instahardloopchicks. Sws even langs de tuinen hobbelen, zitten altijd lekker cougars die geilen op een jonge god.
https://www.google.nl/map(...)b:0x5417feb3b8b2715aquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik liep in het noorderplantsoen man. Als daar geen lekkere wijven lopen lopen ze nergens.
Dankje man. De volgende keer dat ik ga hardlopen zal ik daar heen gaan. Wel eerst 3 uur treinen maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)b:0x5417feb3b8b2715a
ze zal op je wachtenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dankje man. De volgende keer dat ik ga hardlopen zal ik daar heen gaan. Wel eerst 3 uur treinen maar dat heb ik er wel voor over.
Als je in een midget/kleutergym traint misschien; in elke normale gym is daar niets geks aan te zien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel eens trouwens, > 190cm mensen zien squattenziet er niet uit
sure cor, het is gewoon lompquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je in een midget/kleutergym traint misschien; in elke normale gym is daar niets geks aan te zien.
JB sta je ook altijd zo te skwatten?quote:
Jij bent cker ook zo'n lomp figuurtje hequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
Haha propje ben je jalours op die mooie lange mannen.
En dan niet eens een plaatje van jezelf posten maar een of andere circusfreak van 2.20 ofzoquote:
Inderdaad, acromegalie of peace.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan niet eens een plaatje van jezelf posten maar een of andere circusfreak van 2.20 ofzo
heerlijk swek zo te zienquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:24 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga zo ook even lekker hardlopen. Tanktoppie & 2Eros aan, oordopjes in, haartjes Swek. Kom maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |