Best klassiek sommige plaatjes.quote:Op zondag 20 april 2014 13:24 schreef fathank het volgende:
Voor de liefhebber op fresh fm de house top 1000
Ik zou dr ook wel een plakplaatje gevenquote:Op zondag 20 april 2014 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een pauper met al die plakplaatjes op haar rug. Echt iets voor tokkies.
mensen die zulke plaatjes posten en de dagen na leg day, of de zelfde dag, niet kunnen lopen trainen 1 keer per maand benenquote:
Bullshit vriendje.quote:Op zondag 20 april 2014 15:53 schreef Herqules het volgende:
[..]
mensen die zulke plaatjes posten en de dagen na leg day, of de zelfde dag, niet kunnen lopen trainen 1 keer per maand benen
als je 1 of 2 keer per week benen traint heb je nergens last van, hooguit een beetje spierpijn
einde bericht
okquote:Op zondag 20 april 2014 15:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Bullshit vriendje.
5/3/1 BBB deadlift dag, 5x10 Squats en afmaken met leg extensions.
Weinig lopen vriendje.
Waarom leg extensions dan?quote:Op zondag 20 april 2014 15:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Bullshit vriendje.
5/3/1 BBB deadlift dag, 5x10 Squats en afmaken met leg extensions.
Weinig lopen vriendje.
Fathank is 1,78. Dan zou ik ook leg extensions nemen.quote:
Ik ben gefriendzoned man, maar ik ben wel leuk zogenaamd en hij appt me regelmatig. Ach next.quote:
Aha ..blijkbaar ben jij dus een meisje. Hoe had je die teddyburrr leren kennen?quote:Op zondag 20 april 2014 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben gefriendzoned man, maar ik ben wel leuk zogenaamd en hij appt me regelmatig. Ach next.
Soms moet je na al die mannen die achter je aanlopen een blauwtje krijgen om niet die bad attitude te krijgen jeweettog?
Om het nog ff af te makenquote:
Zijn we nou nog bezig met dit midgetmeuk?quote:Op zondag 20 april 2014 16:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fathank is 1,78. Dan zou ik ook leg extensions nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |